foxbat Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Cat ai mers cel mai mult cu pasagera intr-o zi pe XX? Cum se simtea la sfarsit? A mai vrut sa auda de motor atatia kilometri a doua oara sau nu? Foarte important pentru mine si am sa te rog sa nu te superi sau sa interpretezi asta ca o jignire - Presupun ca aveti masina. Chiar rezista decent la etape de X kilometri si vine de placere sau o face din compromis / lipsa de alternative? rc46 ( sau anteriorul , nu stiu sigur , eram prea fericit ) , injectie. sunt de acord ca mia duce dar nu " usor" si nu e practic.deloc referitor la XX noi l am folosit afara din Ro ( bg, grecia, ungaria) majoritar,deci pe drumuri super ok , asa ca numarul de km era prea putin important in principiu mergeam fara pauza din plin in plin, asta inseamnant 200 - 300 km si uneori faceam si peste 2 plinuri pe zi. tot ce este legat de motoare in general si de XX in special a venit din placere. poti sa si adormi pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Se sta bine pe XX 500-700km, cum zicea si Foxu' conteaza si calitatea drumurilor alea. Ca daca ii faci in Ungaria-Austria pe autostrazi poti sa faci si 1000. Daca mergi numai pe gropi prin Romanica e posibil sa cedezi mai repede. Iar daca chiar esti asa pretentios cu fesele proprii poti oricand sa faci o sa custom, deja sunt si la noi tipi care se pricep. Uite un exemplu de la unul din XX-urile cu care mai ies eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) Ca mai intrebat pe topicul cu VFR am sa iti raspund aici ca sa nu il "poluez"...da am avut Aprilia RST Futura timp de 4 ani jumtate si crede`ma ca am ajus la concluzia ca nu este chiar asa cum vorbeste lumea "buna" de spre motociletele intaliene,date tehnice reviuri si alete chestii interesate sunt sigur ca ai sa le gasesti pe net...eu iti spun impresia mea,"probemele" si motivul de ce am vandut`o pt ca daca nu se intampla... detzineam si acum la ce multumit am fost de acel motor. Ca idee neavand masina accea motocicleta a fost calarita zilnic acasa/serviciu/plimbari/concediu timp de 4 ani jumatate foarte multumit de cuplu( cu un cauciuc mai tocit rupea aderenta,cand bagai mana in gaz) dupa 5000 rpm in viteza 1 o dadeai usor pe o roata cu toate ca erau greu de tinut acolo avand o greutate de 240 de kg,raportata imi aduc aminte 49%fatz-51% spate,cand am sa iti spun de cilistica ca este aprilia(vezi youtube,chiar si cu bagaje) poate multzi or sa rada dar nu stiu ca pe motocicleta cadrul este de RSV mille si motorul la fel doar domolit un pic la 113 cai de la 138 parca ....consumul cu motocicleta standard (filtru si tobe orignale) 6% afara si 7.5-8% in oras dar aici sti mai bine ca mine ca depinde foare mult si de stilul de mers al fiecaruia.Am tinut foarte mult la ea si mi`a placut si cum arata de aceasta serviceul la ea l`am facut cu cartea in mana personal,verificare la supape in jurul a 60 k km la united motors unde nu a fost nevoie de nici un schimb de pastile,motorul pot spune ca este piatra in toata perioada de pana la 93k(73k km fautzi de mine) cand am vandut`o nu a fost desfacut la el nici un surubel in afara de verficarea pastilelor,PROBLEME au fost urmatoarele: un releu de incarcare(din cauza mufei OEM si contactelor imperfecte dintre alternator si releu,rezolvat apoi la noul releu cu conectori rezistentzi la apa),un fir intrerupt( firul princpal +,nu am sa inteleg motivul, am tras unul paralel ) intre contact si sigurantza de 30 de Ah si 2 bobine schimbate pe cilindrul din fatza(avand twinspark) care se potrivesc de la Renault Clio (deci le`am luat ieftine,astea sunt probleme generale la caponord si futura cu bobinele si releele de incarcare). Motivul pt care am vandut`o a fost ca m`a lovit un prieten in spate(dar nik grav) si motocicleta reparand`o in regie proprie cu banii de la asigurari si cu banii care am vandut`o ....mi`am luat pe ea suma care dadusem la cumparare si mi`a convenit sa folosesc un motor timp de 4 ani jumatate la capacitate maxima spun eu si apoi sa imi iau banii pe el....am trecut si ramas la aceias clasa mi`am luat Vtecul care are aceias pozitie cel putin in mers doar ca este mai domol la cuplu .... Editat Martie 26, 2012 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 @Gixu, octavius, Niko, ciprinakos, cip11xx: Multumesc frumos pentru raspunsuri! @octavius: Cum merge treaba? Sa ma suni daca te hotarasti sa mergi la unguri. Am banii astia si mi-a facut cu ochiul KTM-ul tau acum cam o luna, dar am hotarat ca anul acesta imi voi lua stradala si vad mai tarziu ce si cum cu "capra". Sa stapanesti cu placere noua achizitie cand va veni si sa ne vedem sanatosi ! ... ..nu mai merg la unguri pt. ca m-am operat la noi...am platit un pic dar se pare ca a iesit bine...am recuperat aproape toata musculatura si de cam trei saptamani pot sa si alerg...si in we am facut si 300km pe busa !! .... ktm-ul ( cel vechi) e inca la vanzare si odihna...iar cel nou n-a venit inca. Oricum mi-am promis ca pana prin iunie ( cand as face 6 luni de la operatie ) nu ma urc pe capra! ... eu iti recomand in continuare xx-ul. impresiile astea, cum ca nu l-a luat nustiu-cine ca e prea puternic ...sunt vrajeli. nimic nu e prea puternic ( decat in hard-enduro)...si imediat dupa o sa mergi pe o mobra mai tare..cealalta o sa ti se para totineta . asa ca....probeaza intai xx-ul...ca n-o sa-ti mai placa sub nici o forma celelalte...orice v-tec si roti dintate ar avea ele!!... .... sau faci cum a facut un coleg mai intelept dinainte..si iei busa !! ... daca iti revine ideea cu ktm-ul...pt. tine are un pret special!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 @raul daca esti dement cumpara xx, daca esti cuminte cumpara vfr. futura e din viitor (sa ramana acolo) unii nu au curaj sa merga pe mobre puternice, altii cumpara si n-au curaj...plm pt ca tu ai motor mic, sunt sigur ca n ai tupeu sa ti cumperi xx. asa cum si astia care cumpara xx sau busa, n au curaj sa cumpere o sportiva pur sange,ca n au destul sange pe instalatie si o dau pe aia cu confortul... plm.. si la o adica o da pe "aialalta" : e xx" nu merge regalata suspensia, sau "e busa are frane slabe' ..bla ...bla.. si renunta la prostiile cu injectie. conteza unde a fost mobra nu cati ani are.... nu e ca la masina. verifica cat sange a pe instalatie..si pe urma cumpara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 @raul daca esti dement cumpara xx, daca esti cuminte cumpara vfr. futura e din viitor (sa ramana acolo) unii nu au curaj sa merga pe mobre puternice, altii cumpara si n-au curaj...plm pt ca tu ai motor mic, sunt sigur ca n ai tupeu sa ti cumperi xx. asa cum si astia care cumpara xx sau busa, n au curaj sa cumpere o sportiva pur sange,ca n au destul sange pe instalatie si o dau pe aia cu confortul... plm.. si la o adica o da pe "aialalta" : e xx" nu merge regalata suspensia, sau "e busa are frane slabe' ..bla ...bla.. si renunta la prostiile cu injectie. conteza unde a fost mobra nu cati ani are.... nu e ca la masina. verifica cat sange a pe instalatie..si pe urma cumpara Daca stii asa de bine cum e treaba probabil ca stii si ca nu vei putea niciodata sa faci cu un XX ce faci cu un miar, poate stii ca la motoretele la care se regleaza suspensia mai poti baga surubelnita si sa mai reglezi ceva daca iti creste curajul si ai invatat sa franezi sau sa te lasi mai bine pe niste curbe. Iar ca XX-ul are frane mai bune decat Busa este universal recunoscut, la fel , la distanta de 100 de ani fata de franele de pe ZX9-le meu. Asa ca nici unul din cei care si-a dat cu parerea pana acum nu a exagerat cu nimic in sfaturile pe care le-a dat. Daca tu crezi ca il provoci cu chestia cu "n-ai curaj!" cred ca te-ai bagat unde nu trebuie, omul a zis de la inceput ca vrea touring cu pasagera doar ca XX-ul i se pare un pic cam mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 nu niko... e si el un dement fara sange-n instalatie...a avut scuza cu comfortul..si acum vrea sa treaca la aia cu franele!!! /index.php?/topic/672228-vand-cbr1100xx-blackbird/page__p__3021206#entry3021206 oricum...am rezolvat franele la busa..cu o radiala brembo rcs 19x20..furtune si placute brembo sinter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) nu mai merg la unguri pt. ca m-am operat la noi...am platit un pic dar se pare ca a iesit bine...am recuperat aproape toata musculatura si de cam trei saptamani pot sa si alerg...si in we am facut si 300km pe busa !! ktm-ul ( cel vechi) e inca la vanzare si odihna...iar cel nou n-a venit inca. Oricum mi-am promis ca pana prin iunie ( cand as face 6 luni de la operatie ) nu ma urc pe capra! eu iti recomand in continuare xx-ul. impresiile astea, cum ca nu l-a luat nustiu-cine ca e prea puternic ...sunt vrajeli. nimic nu e prea puternic ( decat in hard-enduro)...si imediat dupa o sa mergi pe o obra mai tare..cealalta o sa ti se para totineta . asa ca....probeaza intai xx-ul...ca n-o sa-ti mai placa sub nici o forma celelalte...orice v-tec si roti dintate ar avea ele!!... sau faci cum a facut un coleg mai intelept dinainte..si iei busa !! daca iti revine ideea cu ktm-ul...pt. tine are un pret special!! Bravo ca te-ai operat! Sanatate maxima, fa recuperarea ca la carte oricat de enervanta, plictisitoare si "ingrasanta " fizic ar fi. Sper sa nu te superi ca iti zic, dar nu te grabi cu alergatul. Este mare satisfactia sa te vezi "lock and ready" dar pe mine m-au luat, dupa primele alergari, niste dureri crunte. Am trecut instant numai pe bicla si inot inca 1-2 luni. Multumesc de oferta cu Ktm-ul, dar nu ma mai intorc la enduro fara neck brace si orteze. Asta inseamna un plus de 8-900 euro pe care nu il acum. @raul daca esti dement cumpara xx, daca esti cuminte cumpara vfr. unii nu au curaj sa merga pe mobre puternice, altii cumpara si n-au curaj...plm pt ca tu ai motor mic, sunt sigur ca n ai tupeu sa ti cumperi xx. asa cum si astia care cumpara xx sau busa, n au curaj sa cumpere o sportiva pur sange,ca n au destul sange pe instalatie si o dau pe aia cu confortul... plm.. si la o adica o da pe "aialalta" : e xx" nu merge regalata suspensia, sau "e busa are frane slabe' ..bla ...bla.. si renunta la prostiile cu injectie. conteza unde a fost mobra nu cati ani are.... nu e ca la masina. veifica cat sange a pe instalatie..si pe urma cumpara Nu este vorba de tupeu, man. Sincer. Am 31 de ani. Nu am nimic de demonstrat. Unde ma tine, ma tine, unde nu, plm, ata ete. Am mai avut si m-am mai dat si cu alte motoare decat Tenerele de acum. De-asta am si spus ca mi s-a facut dor de strada, sport-touring si viteza. Vreau sa ii dau in (stii tu ce) ca dementul 10-20 -100 de km, dar dupa aceea sa imi vad de drumul pana la Budapesta, Viena, Glossglockner sau Copenhaga. Daca se poate la o viteza de torpila, un 160 constant, impecabil. Nu prea sunt eu cu toate tiglele pe casa si din cauza asta am si zis ca inclin sa evit BB-ul. Le-am simtit mici si am vazut cu ochii mintii un presupus viitor plin de abuzuri multor motoare non-enduro ce au intrat pe mana mea si pe care le-am taiat de pe lista unul cate unul - V-Stromul de 650, Hornetul S 600 din 2003, un GSX800G, VFR-ul de 750. Asa cum astea mi s-au parut slabe, lipsite de provocare si cohones (dpmdv) asa mi-am dat seama ca cu XX-ul nu as avea co@ sa fac derapaje cu spatele franand la misto la trecerea de pietoni, asa doar pentru trezit pedestrii la realitate (yeah, i know, i`m stupid; le mai comit si eu) Nu este nici o chestie de cohones, macho sau despre ce as vrea sa demonstrez. Pur si simplu - as vrea ceva mai tare decat 750-ul de la VFR. Asa am simtit eu. Sper ca cel de 800 sa fie suficient. Cum la fel am simtit sa XX-ul nu ma lasa sa fac de 2 ori pe interesantul cu el. Editat Martie 26, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) uite asa aratau cand rivalele erau surori ....!!! .... si asa arata si capra..cand aveam toti genunchii!! uite asa poluez si eu topicul omului cu poze aiurea!! Editat Martie 26, 2012 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) Si eu la randul meu am avut anumite ganduri despre un alt sport-touting sa imi iau,intradevar nu am deschis un topic a intreba lumea dar am studiat cred ca la fel de mult ca tine si intr`un final am ales a imi cumpara ceea ce este mai practic pt mine, de ex. in cazul meu VFR`ul pt ca merg foarte mult si in oras,cu toate ca nici pt oras nu mi se pare perfecata dar zimi tu alt sport-touring care sa ma multumeasca la mers in oras,afara,excursii,bagaje,pasager si de ce nu si consum/fiabilitate.....dar daca mi`as fi dorit o motocicleta numai pt drumuri lungi(fara oras) as fi optat fara dar si poate pt ceva mare gen : XX,Busa,ZZR ... Editat Martie 26, 2012 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) Ma repet aici, fiindca nu am mai putut edita: @free fly: Injectie vreau fiindca este mai "jucabila" din Power Commander si fiindca mi s-a luat de carburatoare ca de niste vise urate. Cand o pica, daca o pica, asta e, cap compas Ungaria. Plus, avantajul deloc neglijabil al consumului. Linearitatea puterii data de injectie nu este punctul meu favorit (still a Kawa guy) dar de Vtec-ul de la 800 nu am citit deloc commenturi faine de la baietii care mergeau serios in ture si care se plangeau de felling-ul de on/off daca stateau cu motocicleta in zona de 7000. Referitor la ce ai zis tu : Nu este vorba de tupeu, man. Sincer. Am 31 de ani. Nu am nimic de demonstrat. Unde ma tine, ma tine, unde nu, nu, ata ete. Am mai avut si m-am mai dat si cu alte motoare decat Tenerele de acum. De-asta am si spus ca mi s-a facut dor de strada, sport-touring si viteza. Vreau sa ii dau gaz ca un huligan apucat, 10-20-100 de km, de bucurie ca am iesit din jegul asta urban in care traiesc dar dupa aceea sa ma cuprinda iar senzatia aia de zen, de calm grav, in care setez motorul la 140+ maxim 180 si intru asa, in warp, cu gandurile mele si vajaitul gros al vantului deasupra castii. Pana la Budapesta, unde mai bag o cafeluta, mai admir o unguroaica blonda si iau cap compas spre frate-meu in coltul celalalt de UE. Neaparat fara sa imi rup incheieturi, bazin, piept, gat sau timpane de la pozitie maso sau curenti de aer. Motocicletele sport ies din calcul pentru mine. Sunt mega uber fun dar eu nu sunt un tip extrem non stop (doar ma apuca asa, din cand in cand, mai des). Din cauza asta ar cam fi pierdere de bani pentru mine. Si nu imi plac fiindca sunt prea usoare. Sunt geniale cand o arzi peștește 100 de km intr-o zi, dar eu sunt genul 7-800 si atunci... Enduro-turismele, la fel, au picat din start (desi cochetam cu Caponord, Strom 1000 sau Varadero) fiindca nu sunt niciunele capabile de un 200 decent, fara cosmaruri cu ochii larg deschisi si fesele strans inchise. VFR-ul 750 a fost slab dpmdv, nu bifa fisa pentru cerintele de mai sus. Si va rog nu va suparati pe mine. Nu e aroganta. Vroiam si speram sa ma sperie mai tare. Pe citeriul - ce ma sperie prima data va fi pixda dupa 1000-2000 de km. M-a speriat bine un CBR 900 saptamana trecuta, dar aveam senzatia ca musc din parbriz la fiecare frana, asa ca nu o sa ma vedeti prea curand pe una. Ma repet - sper ca 800-le sa fie mai puternic decat 750-ul. Macar ceva mai puternic, daca nu suficient de... Dar, asa cum mi s-au parut slabe, lipsite de provocare si cohones mai multe motoare calarite si taiate de mine de pe lista, asa mi s-a parut insa ca XX-ul nu mi-ar ierta comportamentele mele de idiot infantil de duminica dimineata. Ma rog! Vorba multa, saracie. Trebuie sa ma dau si cu 800-le si cu XX-ul. Si sper sa nu se confirme ce simt eu. Fiindca altfel raman cu singura varianta de mijloc - Futura si, sincer, nu ma trage inima la ea 100% @octavius: Ai, man, si acum toti genunchii. Numai ca (asemeni alor mei) nu mai sunt la fel de intregi De-abia dupa 8-9 luni o sa te lase definitiv junghiurile (rare, unul, doua pe luna, 5 minute, ce-i drept). Nu sunt poluare pozele. Iisuse, ce power display e acolo... Inclusiv KTM-ul . Man, nu e frumos ! Rasucesti cutitul in rana. Editat Martie 26, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) daca stai in bucuresti....doar un supermoto e perfect pt. oras!!! la noi in "provincie"..te mai descurci si cu altceva si merita sacrificiul in oras....pentru restul.. atunci..nu eram insurat...aveam trei mobre si nici o masina!!! dupa ..a trebuit sa ma despart de pasaroi...ca daca era dupa mine ..imi luam si un zx 12..sa fie trio-ul complet!! ce vremuri!!!! Editat Martie 26, 2012 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lorddanu Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Am busa si xx, facut multi km cu amandoua. Pentru sport touring XX-ul e rege. Si pozitia pentru pasagera e una din cele mai bune - dupa turede 500-600 km sotia se da jos la fel de obosita ca dupa un drum de 100 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Raul, desi cred ca sunt slabe sanse, poate reusesti sa testezi pe langa cele doua (vfr800 si cbr xx) si Futura. Tare mult as vrea sa vad/citesc o comparatie intre acestea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Raul, desi cred ca sunt slabe sanse, poate reusesti sa testezi pe langa cele doua (vfr800 si cbr xx) si Futura. Tare mult as vrea sa vad/citesc o comparatie intre acestea. user-ul @smok3 a trecut de pe Futura pe VFR 800 VTEC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 user-ul @smok3 a trecut de pe Futura pe VFR 800 VTEC Da, am citit ce a scris smok3, insa apare in ecuatie si cbr-ul xx. Sunt foarte curios cum se comporta Futura dpdv al confortului(pozitie in sa, protectie vant) raportat la cele doua Honde. Si mai sunt curios cum se simte Futura in raport cu cbr xx la reprize de acceleratie. Stiu ca Futura are un cuplu inferior, dar este un V2 vs 4l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Daca tu spui ca ti-a lipsit la VFR acel sentiment de putere, iti spun ca nici o sansa sa te satisfaca la acel capitol nici modelul mai nou. Iti recomand clar XX-ul. Ramane intrebarea to injection or not to injection. La XX ai cele doua tabere, una pro carburatie, care trage mai tare si pare sa consume mai putin. Si o tabara pro injectie, care e varianta mai rafinata, mai high tech dar si mai scumpa. Sa schimbi harta, poti sa rescrii ECU exact ca la o masina, dar e rar asa ceva la noi. Varianta este Power Commanderul care iti permita sa uploadezi chiar tu harti de pe site-ul lor. E relativ simpla treaba dar sa nu crezi ca faci dintru-un VFR performer foarte mare. Efectiv nu a fost facut pentru asta motorul. Futura este doar o motocicleta exotica. E cea mai interesanta dintre astea, cea care iti da senzatii tari tot timpul. Dar daca o pui cot la cot cu un XX nu are nici o sansa la capitolul acceleratie/putere. E mai mult la nivelul VFR-ului. Din sa nu iti dai seama de asta ca motorul in V iti da senzatia de putere cosmica. Problema intervine cand tu te crezi stapanul soselei si te depaseste un VFR... PE curbe probabil are ciclistica mai buna decat japonezele dar tot motor touring ramane deci are si asta limite (limite care is mai mult decat suficiente daca vrei sa ramai si in viata). La design m-i se pare ca nu a imbatranit la fel de frumos ca XX-ul. Nu stiu cum spui tu de XX ca este barca si ca nu ai unde sa ii dai. Orice motor care trece de 80 cp se poate spune ca ii trebuie viteze ilegale si pic te teribilism sa te faca sa ranjesti maniacal. Asta nu inseamna ca te indeamna la prostii. AStea is dume de oameni care nu au autocontrol deloc si probabil nu au ce cauta pe doua roti. Nu am reusit sa merg cu XX la viteza mica de oras dar dupa o tura pe o Hayabusa numai la manevre de viteza mica pot sa spun ca barcile astea sunt mult mult mai usoare de condus decat par. Nu se vor compara cu un enduro in oras, unde ai si vizibilitate de mai sus, si o pozitie sa iti permita manevre usoare. Dar nu vei avea nici probleme cu ea daca nu o folosesti ca si singurul mod de transport in oras. Greutatea lor ajuta mult la stabilitatea pe curbe cu denivelari. Se aseaza mult mai bine decat motoarele usoare. Depinde si cum iti setezi suspensia. Pana la urma urmei, cat de teribilist mergi si cat de tare ii dai depinde doar de tine. Cu putin autocontrol nu vad de ce ar prezenta 150 cp problema mai mare decat 107. Recomand XX-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 (editat) Va multumesc frumos celor care ati mai scris in acest topic! @Mistery - super fain post . Daca imi place ce vad maine la cateva sute de km de casa, pe seara s-ar putea sa postez pe acest topic poze cu noul meu VFR 800. Din mai multe motive personale, este cea mai buna alegere de moment. Am lasat ratiunea sa primeze. De fiecare data cand am sa am ocazia am sa revin pe acest topic cu impresii de la ture back to back intre cele trei. Pana atunci, mai concret, tineti-mi pumnii maine ! Editat Aprilie 2, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 De câte ori alegi cu creierul ajungi să regreți ulterior. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 (editat) Live din masina de suport, cu remorca goala dupa mine. VFR 800 FI 98-01 - am fost, am vazut, m-am dat, nu mi-a placut: - Vopsit ieftin. Un lac si o vopsea mai buna, o investitie de maxim 200 de lei fata de cele aplicate, ar fi facut o diferenta majora. La Tenere daca mi-ar fi facut cineva lucrarea asta... no comment. - Probabil rulment ambreiaj pe duca, dar asta este o investitie minora. - In schimb, la egalitate cu prima liniuta, ca punct minus (pentru gusturile mele) - comportamentul on/off. Prea snatchy, prea rupere. Se arunca cu o inertie ciudata in trepte mici, lucru de care nu am nevoie in oras. Cred ca m-as obisnui cu timpul, dar a fost asa, cam ca... Nu are lineritatea 750 -ului 94-96 - vorbesc de cele doua exemplare cu care m-am dat eu. Vroiam putere in plus, dar livrata linear, in stilul Honda. Nu a fost sa fie. Maine merg sa ma dau cu un XX din 2000. Revin cu impresii. Editat Aprilie 3, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 (editat) Da, stiu ca de-abia astepti sa vezi ce parere o sa am . As vrea sa fiu si eu relaxat si sa imi aprind o tigara acum, dar na... Numai ca nu a fost deloc ce ma asteptam . Editat Aprilie 3, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 Da,chiar sunt curios acum ce parere o sa-ti faci de XX. Chestia e ca nu am condus niciodata varianta pe injectie, tu nu ai condus-o pe cea cu carburator. As fi fost curios de comparatie, dar sa vedem impresiile, asteptam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Da,chiar sunt curios acum ce parere o sa-ti faci de XX. Chestia e ca nu am condus niciodata varianta pe injectie, tu nu ai condus-o pe cea cu carburator. As fi fost curios de comparatie, dar sa vedem impresiile, asteptam. Tare mi-e ca se va plange de acelasi snatchyness si pe XX. Injectia Honda din perioada respectiva are buba asta la ON/OFF. Nu e trecere smooth, e ca un intrerupator. Te poti obisnui cu asta dar pana atunci e enervant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 (editat) Tare mi-e ca se va plange de acelasi snatchyness si pe XX. Injectia Honda din perioada respectiva are buba asta la ON/OFF. Nu e trecere smooth, e ca un intrerupator. Te poti obisnui cu asta dar pana atunci e enervant. Din ce am mai vorbit cu doi posesori de VFR, amandoi inclina sa creada, ca si mine, ca avea un dinte in plus pe pinion. Vedem. Oricum o sa mai caut 800 FI-uri sa ma dau. Maine sau poimaine ma dau si cu XX-ul si revin cu pareri. Editat Aprilie 4, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.