Sari la conținut

babushka - mamaie mai are de tras cu un incepator! :))


neutrino
 Share

Postări Recomandate

stimati colegi de forum, tin sa va anunt ca am luat examenul cu brio in mai putin de 6 minute - 20/20p! s-a simtit ca am pus mana pe carte :P

 

post-67401-0-77201100-1333739744_thumb.jpg

 

miercuri am poligonul si apoi sunt al strazii :))

 

in cat timp obtin permisul dupa ce dau poligonul?

 

vineri am un drum de facut in afara bucurestiului si tare as vrea sa il fac pe 2 roti si nu pe 4 :D

 

A! si inca o bomba pe care am observat-o acum - baietii de la rar sunt cei mai tari!!!

 

post-67401-0-76053500-1333739974_thumb.jpg

 

 

Salut , am si eu un ER 5, si m-am uitat pe cartea ta de identitate. Treaba sta in felul urmator : nu e singura gresaeala cea cu tractiunea fata. De exemplu: masa proprie (la mine 193 Kg), la tine 260 kg parca, sigur Er 5-ul nu are kilele alea, la masa totala e la fel 375 kg, aici e corect. La dimensiuni: L si l e la fel si la mine, in schimb h=1070 la mine. Vit max constructiva la mine 180km/ h, la tine 190. Capacitatea rezervorului: la mine 17 L, la tine 15 L (sigur are 17). Putere: 37kw/9000 la mine (la tine 8800 parca). Mentionez ca motorul meu e din 1998, deci aceeasi generatie, tip motor EX 500 AE, cilindree 499 cm3, adus tot din Italia (nu ca asta ar conta). Nu stiu ce valori au gasit cei de la RAR pt motorul tau, dar unele nu sunt corecte, inclusiv tractiunea pe care ai observat-o. (la mine e pe spate). Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 58
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

@ napoleon - am obervat si restul banalitatilor, dar asta cu tractiune fata m-a amuzat cel mai mult :))

 

@ Radu_Toretto - la practic a fost - incet si sigur! nu te grabi, nu te speria, si nu vei avea probleme! poligonul il faceam in 1:30 iar la examen in 2:10, deci chiar nu e graba. mai bine mai multa atentie si concentrare ;)

 

 

 

stimati colegi de forum, am nevoie de cateva indicatii de la voi (mai cunoscatori decat mine):

 

vreau sa schimb lantul, asadar caut un kit de land, ca din cate stiu e bine sa schimbi si pinioanele ca noul lant sa nu se uzeze imatur. asadar, dati-mi sfaturi de unde sa iau si ce marca. pana acum am auzit de DID ca ar fi cele mai populare, mai exista si alte variante, si de unde pot achizitiona un astfel de kit?

 

dupa un drum la mare am observat la furca dreapta ca se prelinge uleiul pe brat, ce e de facut? schimbat semeringuri (garnituri)? schimbat si ulei? de unde si ce ulei?

 

de ceva vreme ma tot tin sa schimb toti rulmentii (fata - spate - jug), acum ceva vreme a inceptu sa cante un pic pe fata cand ma lasam pe dreapta si ma gandeam ca dupa 15 ani s-or fi saturat si ei de atata invarteala. asadar de unde iau rulmenti? iar la jug se aude un trosnit usor cand franez mai tare, dar as prefera sa nu ma trezesc cu coarnele in mana, ma gandesc ca ar fi bine sa desfac si sa schimb rulmentii si sa verific din nou ce garnituri mai sunt pe acolo... sfaturi?

 

trebuie sa schimb uleiul si ma gandeam la ceva mai gros de vara sa tina mai bine, ce recomandati? am folosit motorex la schimbul anterior, dar eu ma cam urc in ture cu ea si as vrea sa fiu linistit...

 

vreau sa imi iau un sport in curand ca sa nu o mai omor pe babushca, dar inca nu m-am decis la ce... ar fi 4 variante japan - zx6r / gsxr 600 / cbr600 si cu indulgente r6 (care pana in 2007 sunt cam pacatoase) ca si an de nastere dupa 2000, musai injectie si evident 4 pistoane - 600cmc (nu mai mare nici mai mic). ceva sfaturi? ceva oferte?

 

multumesc mult si asfalt uscat!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul cu tot cu kit l-am luat de la Bogdan Chirita. Nr. Tel. 0733745964. Made me an offer I couldn't refuse. La fel si pentru ulei. Am pus Motul 7100. Nu ca as fi eu super incantat de marca, dar la momentul respectiv era tot la super oferta.

Furca am servisat-o la Cesar. Nr. Tel. 0722620397. Omul se pricepe si are preturi umane si un service bine echipat. Nu ieftin, dar nici nu scump. Grija mare la intratul in curte la service ca-s niste transee din al doilea razboi pe acolo :D

La fel si cu rulmenti, daca te duci la Cesar, te rezolva el.

 

A, ca sa nu uit, Cesar are o parere deosebita despre Kawasaki. Deosebit de speciala :)

Editat de bogdan192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles bogdan!, deci trebuie sa merg la cesar ca sa ma convinga ca am facut o alegere buna. multumesc mult de numere! am sa sun sa obtin niste preturi :)

 

acum am o problema psihologica... mi-am propus sa nu ma mint, si adevarul este ca sunt intebunit dupa categoria sport (fie super fie touring) si ma bate gandul sa o schimb cu o motoreta cu ceva mai multe plastice pe ea... sunt inca in dubii, pentru ca un naked e foarte distractiv si chiar mi-a demonstrat asta, insa eu nu tai orasul toata ziua si nici la servici nu merg pe mobra, deci mi-ar face placere in weekend sa ies pe ceva ce ma protejeaza mai mult de vant si de insecte si sa aiba si ceva mai multa putere ca sa ma pot distra pe drumurile patriei...

 

e foarte greu cand te invarti intre prieteni ce merg pe gsxr, r1, r6, cbr-uri si eu le stric formatia cu dezbracata mea... si nu ar fi vorba ca ma las influentat, insa imi curg balele la mobrele lor...

 

am sa fac tot posibilul sa ma abtin sezonu asta si sa ma plimb cat mai mult posibil cu babushca pe drumurile patriei. am cateva trasee in cap si cred ca nu ma voi plictisi asa usor de ea :D

 

mai am cateva aspecte tehnice de rezolvat, cateva zile de asteptat sa inceapa vara cu adevarat si gata, imi fac program in fiecare weekend :D decat sa ard gazu pe oras mai bine clatesc ochii pe la munte :)

 

pentru asta as avea nevoie si de un top case - daca ma poate ajuta cineva cu ceva indicatii... :)

 

multam fain!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moto e foarte buna.. sa sti ca face fata cu doi la 160k.h nu e slaba.. si se tine dupa 600cc destul de bine.. si la top speed merge 180-190. are potetial. moto sta bine si pe curbe. este o moto buna pt incepatori nu este nici foarte violenta, dar este buna. Are si un Consum mic cu treapta a6a la 80-90kh..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

pentru doritori de asa ceva - se vinde!

 

link aici si aici!

 

nu pot ceda tentatiei de a calarii o vitezana.

 

este o motoreta superba, mai ales de incepatori si de doritori de plimbari lungi.

 

pentru mine moto este un hobby de weekend pentru ca in rest nu am timp, si de aceea vreau ceva mai mare, si mai ales cotegoria care ma atrage cel mai mult, si anume supersport!

 

cei ce sunt interesati de mobra va astept sa o vedeti. isi face toti banutii garantat. este foarte intretinuta, si la mine si la posesorii anteriori. nu trebuie decat sa va impacati cu categoria neked si este suficient.

 

are suficienta putere. alearga suficient de bine, si consuma suficient de putin. pentru mai multe informatii ma gasiti la tel sau pm.

 

nu deschideti acest subiect aici (ar fi offtopic) accesati link-urile de mai sus! Asfalt uscat!!!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mers cu ea o gramada. Daca vroiai vitezana trebuia sa-ti iei de la inceput. Te-ai complicat aiurea ascultand de intelepciunea batranilor forumisti care recomanda invariabil CB 500, ER5, GS500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

puteam incepe cu un 600 este foarte adevarat, insa nu regret o clipa ca am inceput pe er5. fiecare categorie moto are farmecul ei. fiecare tip de motor are farmecul lui. acum imi doresc cu stupoare sport dar stiu ca am gustat si din 2 pistoane in linie si naked. trecand la 600 ma voi bucura de altceva, de mai multa protectie la vant, de mai multa putere de 4 pistoane, dar nu e doar un pas inainte pentru ca sunt si multe minusuri fara de naked. depinde de fiecare ce compromisuri poate sa faca si ce dorinte vrea sa isi implineasca. pentru mine e un pas inainte. e o dorinta de dus la capat, e un vis... care cu siguranta se va implini, tocmai de aceea ma mai bucur cat mai pot de visul in care traiesc acum. poate il voi regreta sau imi va fi dor mai tarziu. motorete sunt la tot pasul, important e sa gasesti una in mintiloe ei, si sincer sa fiu am avut un noroc incredibil cu er5-u asta... trebuia sa il vedeti cand a venit... acum e piesa de muzeu fata de cum arata dupa 2 ani de zacut in garaj. parca s-a nascut dinou si parca are cheful ala al unui copil de a alerga liber... nu stiu ma fascineaza cum arata si cum functioneaza... e o motoreta buna, si nu ii fac reclama dar asta e adevarul. cine o va avea mai departe va avea cu siguranta de ce sa se bucure.

 

asfalt uscat !

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...