Sari la conținut

Yamaha FZ8


JustDoIt
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 88
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Momentan nu se simte miros de benzina...miroase doar a ars si dupa ce opresc motorul iese putin fum.

nici n-o sa mirosi vreodata, Bigfoot maninca cu polonicul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-as fi pus nimic pe radiator

De ce? Arata foarte bine, si ii confera o protectie in plus. 70 % din gâze sa lipesc de protectie...

 

Salutare ! Puteti sa sa da-ti si voi un consum la FZ 8 daca sunteti amabili? Multumesc.

 

5,6 % mi-a iesit, mers intins pana in 120, depasiri plus putin oras.

 

Foarte misto motocicleta! E superba. Si imi plac foarte mult si accesoriile puse pe ea pana acum.

 

Multumesc. Mi-am mai comandat capete de ghidon si craspad-uri de la Rizoma.

Editat de JustDoIt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan nu se simte miros de benzina...miroase doar a ars si dupa ce opresc motorul iese putin fum.

 

nu exista.

arderile sunt foarte atent inginerite si motorul trebuie sa fie eficient (si este), in plus, ai catalizator. n-ar trebui sa ai probeleme altele decat galagia.

e o alegere buna. bucura-te intreg!

 

De ce? Arata foarte bine, si ii confera o protectie in plus. 70 % din gâze sa lipesc de protectie...

pai estetica ia locul practicului. e clar ca debitul de aer e inferior cu "protectia", schimbul de caldura mai prost, soliciti motorul mai mult, ventilatoarele intra mai repede etc.

nu cred ca 70% din gaze se lipesc de protectie.., ar fi nasol pentru schimbul de caldura..

Editat de Tsunami
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

pai estetica ia locul practicului. e clar ca debitul de aer e inferior cu "protectia", schimbul de caldura mai prost, soliciti motorul mai mult, ventilatoarele intra mai repede etc.

nu cred ca 70% din gaze se lipesc de protectie.., ar fi nasol pentru schimbul de caldura..

 

Am umblat mult si fara protectia aia inainte de a o comanda, si am monitorizat temperatura motorului inainte si dupa punerea protectiei. Nu a aparut nicio diferenta. Are gauri suficiente, si nu e lipita de radiator, are cam 1,5cm distanta de lamele radiatorului, ceea ce permite circulatia aerului pe intreaga suprafata a radiatorului.

 

Cat despre toba, sunt foarte multumit de ea, nu simt miros de benzina deloc. Da, intr-adevar scoate ceva mai multe gaze, dar asta am simtit doar in curte la mine cand am mirosit "fumul" direct de la gaura :). In mers, in oras de exemplu, nu se simte absolut nicio diferenta.

Editat de JustDoIt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am umblat mult si fara protectia aia inainte de a o comanda, si am monitorizat temperatura motorului inainte si dupa punerea protectiei. Nu a aparut nicio diferenta. Are gauri suficiente, si nu e lipita de radiator, are cam 1,5cm distanta de lamele radiatorului, ceea ce permite circulatia aerului pe intreaga suprafata a radiatorului.

 

Cat despre toba, sunt foarte multumit de ea, nu simt miros de benzina deloc. Da, intr-adevar scoate ceva mai multe gaze, dar asta am simtit doar in curte la mine cand am mirosit "fumul" direct de la gaura :). In mers, in oras de exemplu, nu se simte absolut nicio diferenta.

 

 

okay, mate, eu ti-am zis ce-as fi facut eu.

testul, daca vrei sa faci diferenta il faci cand e cald afara, pe la 40°C in diferite regimuri, cand thermostatul e deschis la maxim si monitorizezi si momentul cand intra ventilatoarele, si mai ales dupa ce intra ventilatoarele "full time" sa monitorizezi temperatura. e clar ca cu grila e altceva decat fara, iar radiatorul este dimensionat strans pentru motorul asta. daca n-ar trebui asa mare, il faceau mai mic, in primul rand din cauza costului. sa-i pui sintetic in ea.

la toba nu inteleg, daca ce-ai schimbat este pozitionat dupa catalizator, n-ar trebui sa fie nici o diferenta numai pentru faptul ca ai schimbat traseul de parcurgere al jetului de gaze arse. eu cred ca e doar o impresie.

 

in rest, e un motor misto. eu am avut unul de 600 si am fost foarte impresionat, mai putin mandra ca avea o pozitie incomoda, iar idiotul de mine o duceam pe distante lungi.

am mers si pe un r1 sa vad cum e, dar mi s-a parut cu inertie prea mare pentru curbe, asa ca ideea era sa ma "bag" pe una de 800 ca a ta. n-a mai fost nevoie. am plecat in romania si l-am cunoscut pe "kodiak", tancul asta pe care-l am acum pentru expeditii lungi, dincolo de traficul imputit din bucuresti.

 

stai in viata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Am o mica problema cu sita din interiorul tobei, cea de la iesire din cotul acela. Toba s-a departat probabil putin de cot si s-a format acolo un mic spatiu, gen 1 mm, si sita tot face galagie din cauza fumului care iese, bâzâie. Am dat jos toba, am intors sita in partea cealalta , am mai miscat de toba, dar tot asa. Dupa ce o misc la inceput e liniste apoi dupa cativa km iar se aude. Doar in oras la viteze mici si cand stau pe loc se aude. Am gresit eu ceva cand am montat toba? Poate amortizorul ala nu strange suficient toba de cot.

 

Pana la urma scot sita si atunci sigur nu se mai aude bazaitul ala enervant :).

 

Puteti vedea sita in poza asta: click

 

L.E:Merita sa ii pun filtru de are sport ? Care sunt efectele ? (negative, pozitive)

Editat de JustDoIt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am facut azi un traseu frumos, Arad-Timisoara-Lugoj-Resita-Semenic cu urcare pana sus pe varf-Orsova si retur pe caransebes, in total 580 km. Motorul s-a comportat excelent, mai ales pe curbe, iar consumul a iesit in jur de 5,2 /100.

 

P.S: Zilele trecute mi-a sosit top-caseul de la Givi de 47 l, o sa revin cu poze cand il montez.

 

 

Cateva poze de la iesirea de azi:

post-46364-0-77617000-1347484722_thumb.jpg

post-46364-0-38772300-1347484839_thumb.jpg

post-46364-0-12095400-1347484940_thumb.jpg

post-46364-0-13071100-1347485070_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...