Jump to content

Bisnitarul de la Ducati


ccalugaru_mihai
 Share

Recommended Posts

Pentru cei care rontaie multa "ciocolata" : dupa "cele 2 tumbe" acel Panigale s-a ales cu bascula sparta... Asta am aflat de la surse participante la eveniment.

 

Pana la alte vesti ciocu mic si joc la incheieturi, eventual mergeti in showroom si intrebati daca va lasa sa va uitati cand dau cu polish pe carene la Panigale.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 690
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Unii tarani nu inteleg cu ce se mananca Ducati.

 

E ca si cum ai compara BMW cu Ferrari.

 

Doar ptr ca au 4 roti .. nu sunt la fel.

Link to comment
Share on other sites

de aici a pornit discutia

discutia cu el, dar daca citesti cateva pagini in urma, vei vedea ca ma mai chinui cu cativa parca.

 

Devile, lasa-i, ma!

asa am sa fac, ca desi incerc, si incerc. nu vad niciun rezultat. e ca si cum ai incerca sa pui Vista sau 7 pe un Pentium 1. nu merge, da erori de la inceput. e din procesor si bios totul. nu accepta nimic decat ce stie el ca a avut.

 

1. Pentru cei care rontaie multa "ciocolata" : dupa "cele 2 tumbe" acel Panigale s-a ales cu bascula sparta... Asta am aflat de la surse participante la eveniment.

 

2. Pana la alte vesti ciocu mic si joc la incheieturi, eventual mergeti in showroom si intrebati daca va lasa sa va uitati cand dau cu polish pe carene la Panigale.

1. da tu chiar nu intelegi ca a fost facuta zob, tandari, bucati.... cum vii tu cu argumente de astea, daca niste ezberti stiu mai bine.hmmmmm

 

2. vezi ca or sa zica ca si ala de la SMAEB Panigale cinque in loc de Panigale S. ori daca or sa o gaseasca fara carene, or sa se uite sa vada cadru unde e ascuns.

 

Unii tarani nu inteleg cu ce se mananca Ducati.

si nici nu or sa inteleaga niciodata. indiferent cat de mult ai incerca.

Link to comment
Share on other sites

Cu ce costa mai putin un GTL decat un Panigale? Si puteai sa te sui pe ele si cu picioarele sin nu spunea nimeni nimic. Cea mai tare echipa de marketing este la BMW. Si se vede in vanzari.

 

La noi se merge pe chestia, bahhhh e Ducati bahhhh, nu e de nasul oricui. Scoate banii si dupa aia vorbesc cu tine bahhh. Cocalarism care este universal acceptat in societatea noastra.

 

Asta zicea pe undeva mai in spate un alt comentator al postului ... si sunt perfect de acord.

 

 

De la ce s-a scris la inceputul postului si la ce s-a ajuns: Ducati versus restul motoarelor (japoneze) ...

 

Intradevar nu exista nici macar termene de comparatie:

Nici la numarul de exemplare vadute in lume , nici la numarul de motociclisti posesori din Romania, nici la (genul, caracterul omului) de posesori din Romania si din lume ... peste tot e la fel numai ,,de bine'' pentru Ducati si ,,de rahat'' pentru restul. Este cea mai cu c.oaie motocicleta, cea mai plina de tehnica (pe are nu o folositi niciodata ca va e frica sa nu se puna praful pe vreun fir sau senzor si sa se strice in fatza lumii sa va faceti de c.acat), cea mai cu pasiune cumaparata (noi restul nu intelegem ce este pasiunea motoarelor si suntem niste tarani) si asa mai departe ... nu ?

 

Sa va spun eu parerea mea fratilor:

 

Nu spun ca toti (asta ar insemna sa generalizez) dar majoritatea posesorilor de Ducati au facut aceasta alegere ,,sa dea bine'' la fel ca si cocalarii care accelereza intre 2 sensuri giratorii in oras in slapi si tricou cu steroizi sa se ude la putza ,,PITI'' de la terasa. Si asta nu are legatura deloc cu spiritul motociclistic care inseamna KM facuti in drumuri lungi , libertate, praf si drumuri nestiute, neexplorate, senzatia ca te rupi de lume (unde nu te intereseaza ce zic altii si cine te vede) si asta inseamna MODESTIE. Lucru de care ,,ducatistii'' habar nu au ... deci degeaba ai bani daca nu ai caracter si prieteni adevarati. Cind o sa vad un Ducati mergand mai departe de coltul strazii pe care locuieste fara masina de asistentza in spate sau platforma mai vorbim ...

 

Deci concluzie:

Coboriti nasul mai jos cu 1,5 cm (invers de cum spunea un alt comentator al postulu) si hai sa fim MOTOCICLISTI prima data apoi sa vedem ce marca de motocicleta avem.

 

Bafta la toti motociclistii adevarati ! :ok:

Link to comment
Share on other sites

 

Sa va spun eu parerea mea fratilor:

 

Nu spun ca toti (asta ar insemna sa generalizez) dar majoritatea posesorilor de Ducati au facut aceasta alegere ,,sa dea bine'' la fel ca si cocalarii care accelereza intre 2 sensuri giratorii in oras in slapi si tricou cu steroizi sa se ude la putza ,,PITI'' de la terasa. Si asta nu are legatura deloc cu spiritul motociclistic care inseamna KM facuti in drumuri lungi , libertate, praf si drumuri nestiute, neexplorate, senzatia ca te rupi de lume (unde nu te intereseaza ce zic altii si cine te vede) si asta inseamna MODESTIE. Lucru de care ,,ducatistii'' habar nu au ... deci degeaba ai bani daca nu ai caracter si prieteni adevarati. Cind o sa vad un Ducati mergand mai departe de coltul strazii pe care locuieste fara masina de asistentza in spate sau platforma mai vorbim ...

hai sa iti zic cazul meu. vin in concediu de 3-4ori pe an cate 2-3saptamani. aung acasa, cineva ma asteapta cu motoru pregatit(are cine, slava domnului) ma urc pe el si plec, nimeni nu stie, eu doar plec sa ma calmez, sa ma recreez. fac km. uneori 150/zi in zilele bune 600 sau mai mult. niciodata nu am plecat cu mecani dupa mine pt ca nu am avut nevoie, eventual eu am fost asa zisul mecanic de pe traseu(cand a fost o siguranta, sau ceva minuscul intamplatot oricui) praf....pfffff sa vezi cum arata motoreta mea, nu sunt genu care scoate motoru in fata blocului, furtunasul de apa, o perie, alaturi de ingredientul de sus(slapi si tricou cu steroizi) si apoi cateva ore o frec cu carpa sa vada lumea ca am motor si il fac curat. intradevar am vazut asa ceva, la o intrunire acu 2 ani, nu era ducati ci un R1. tipul ceafa lata, ochelarii alea alea. mai un poc poc, mai un zambet la o pitzi... credema ca din cati ducatisti am cunoscut, nu tin minte unu sa fi fost doar pt imagine a motorului. toti au un tricou, ceva cu ducati pe el, socializam intre noi, ne stim... dar stiu multi care au motor si fac 500-1000km pe an.(genul de sus) eu aveam 1600in 3zile el avea 1300intrun sezon. si nu era diferenta financiara. de cand am Ducati, sau de cand am motor, sau mai bine zis de cand merg pe motor, acumulat nu cred ca am 500km de mers fara echipament. in 99% din timpul petrecut pe motor sunt echipat 95%

faza cu coltul strazii, mi se pare o jicnire. de cand am ducati, nu am avut nevoie de platforma decat cand am facut eu prostia, nu ca a fost ea rea. desi daca trageam de ea, nu aveam nevoie de ea, dar ma puneam la niste riscuri. noi suntem o minoritate daca as zice, ne respectam intre noi, avem o comunicare, si ne ajutam.

Edited by Crazy-devil
Link to comment
Share on other sites

te vad posesor de japoneza, deci e si normal ca sa nu "tii partea"

totusi eu ma intreb cum de posesorii aia de ducati, de care zici ca sunt foarte multi si rar vezi japoneza, de ce ei isi iau? ieftine fata de japoneze nu sunt, stricacioase sunt, puturoase sunt..... ceva nu e clar aici :blink: :unsure:

 

 

 

Pai eu nu tin nici o parte pentru ca nu am nimic cu motoarele de la ducati,era vorba doar de cativa posesori care se cred un fel de zei doar pentru ca au un ducati.Sunt modele de la ducati exclusiviste dar asta nu inseamna ca toate sunt

Exemplul ala l-am dat doar asa ca sa vezi ca nu e cine stie ce rariratate,si sunt si destule japoneze eu ziceam doar ca vad destule ducatiuri pana vad un r1

Link to comment
Share on other sites

[Cind o sa vad un Ducati mergand mai departe de coltul strazii pe care locuieste fara masina de asistentza in spate sau platforma mai vorbim ...

 

Deci concluzie:

Coboriti nasul mai jos cu 1,5 cm (invers de cum spunea un alt comentator al postulu) si hai sa fim MOTOCICLISTI prima data apoi sa vedem ce marca de motocicleta ave

Bafta la toti motociclistii adevarati ! :ok:

 

Na! Si nu am pus poza asta "ca sa mai vorbim" pt ca tu vorbesti din auzite. Si mai e o italinca ce a trecut de coltul strazii.

 

(platforma e mai la deal)

post-13268-0-42222900-1336430363_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

si mecanicii erau mai la vale, veneau cu piesele pierdute.

 

Aaa, pai nu am pierdut piese pe drum ca nu le-am pornit, ne-a fost frica sa nu ia foc, ca am auzit noi ca astea iau foc. Doar le-am dus pe platforma, le-am dat jos pt poze, le-am urcat inapoi pe platforma si am plecat acasa la terasa.

Link to comment
Share on other sites

...

Si asta nu are legatura deloc cu spiritul motociclistic care inseamna KM facuti in drumuri lungi , libertate, praf si drumuri nestiute, neexplorate, senzatia ca te rupi de lume (unde nu te intereseaza ce zic altii si cine te vede) si asta inseamna MODESTIE. Lucru de care ,,ducatistii'' habar nu au ... deci degeaba ai bani daca nu ai caracter si prieteni adevarati. Cind o sa vad un Ducati mergand mai departe de coltul strazii pe care locuieste fara masina de asistentza in spate sau platforma mai vorbim ...

 

Deci concluzie:

Coboriti nasul mai jos cu 1,5 cm (invers de cum spunea un alt comentator al postulu) si hai sa fim MOTOCICLISTI prima data apoi sa vedem ce marca de motocicleta avem.

 

Bafta la toti motociclistii adevarati ! :ok:

 

Cel mai mult imi plac discutiile cu motociclisti adevarati! Si care e motociclist "adevarat" si care nu!:crack:

 

Ca pentru tine spiritul motociclistic inseamna drumuri lungi, libertate si drumuri neexplorate e doar una din multele fatete ale motociclismului.

Altora le place cu utilaje care sprinteaza ca vantul si ca gandul pana la 300 la ora, altii se dau cu genunchiul pe jos si incearca sa scoata tot ce pot din utilajele lor.

Ca sa faci drumuri lungi trebuie doar sa ai "iron butt" si bani de benzina. In rest nicio calitate motociclistica, doar anduranta si sa stii sa mergi pe drum. Cam ca un conservar.

 

Multi dintre Ducati-stii astia stiu mai mult de atat in materie de motociclism. Poate le-a placut caracterul si cuplul motorului, design-ul (nu toate trebuie sa arate ca niste basinute si doar sa fie FIABILE) ciclistica, traditia si pasiunea din spatele marcii. Poate se dau pe-o roata si pe curba si asta e motorul pe care se simt ei bine.

 

Ca sa vina unu' si sa dea cu mucii in fasole ca el e motociclist ca face drumuri lungi chiar mi se pare deplasat!:smoke:

Edited by Niko
Link to comment
Share on other sites

Aaa, pai nu am pierdut piese pe drum ca nu le-am pornit, ne-a fost frica sa nu ia foc, ca am auzit noi ca astea iau foc. Doar le-am dus pe platforma, le-am dat jos pt poze, le-am urcat inapoi pe platforma si am plecat acasa la terasa.

mda, imi cer scuze. nu am stiut asta. am crezut ca v-ati dus pe ele sa dati zambete la Piti, sa aratati muschii marca de la slapi si tricoaie, si am mai zis ca platforma doar va astepta dupa colt, in cazul in care cade motoru. uite ca nu mi-am dat seama de ce tin atat de mult motoarele la voi, de la mersul pe platforma. banuiesc ca atunci nici nu le-ati pornit. ca doamne fereste, vorba ta; sa nu ia foc.

Link to comment
Share on other sites

Guest Leu'

Aaa, pai nu am pierdut piese pe drum ca nu le-am pornit, ne-a fost frica sa nu ia foc, ca am auzit noi ca astea iau foc. Doar le-am dus pe platforma, le-am dat jos pt poze, le-am urcat inapoi pe platforma si am plecat acasa la terasa.

Eu stiam ca pozele se fac la terasa, aliniate frumos una langa alta :grinbandit:

 

 

 

PS. de cateva pagini s-a fasait si topicul asta, nu mai are umorul de la inceput :disappointed: si ce-am mai ras :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Multi dintre Ducati-stii astia stiu mai mult de atat in materie de motociclism. Poate le-a placut caracterul si cuplul motorului, design-ul (nu toate trebuie sa arate ca niste basinute si doar sa fie FIABILE) ciclistica, traditia si pasiunea din spatele marcii. Poate se dau pe-o roata si pe curba si asta e motorul pe care se simt ei bine.

 

Ca sa vina unu' si sa dea cu mucii in fasole ca el e motociclist ca face drumuri lungi chiar mi se pare deplasat!:smoke:

nu e ducati de dat pe o roata, putini sunt care le dau sau care le-au dat. partea a 2 mai degraba.

 

dar tu nu esti tru, motociclistul adevarat e ala care pleca cate 99999999999km, restu astia care fac plimbari scurte, sunt doar navetisti. (exclud pe aia de terasa)

 

la ei fiabilitatea inseamna sa te urci pe motor si sa mergi 20.000km cu un singur schimb de ulei,filtre bujii....si te mai intrebi can vezi atatea japoneze care au doar 32.000km ca le falfaie pistoanele sau mai frumos cum a facut un tip la intrunire, a venit cu motoru, la turat putin, apoi un poc poc, si mai apoi.....poc poc motoru se auzea ca un Ducati. supape rupte se numea diagnosticul.

 

Eu stiam ca pozele se fac la terasa, aliniate frumos una langa alta :grinbandit:

 

 

 

PS. de cateva pagini s-a fasait si topicul asta, nu mai are umorul de la inceput :disappointed: si ce-am mai ras :laugh:

foloseste si tu Zoom sa vezi cat plastic chinezesc are aia rosie din stanga, e facuta ma Metrom Valea Ariesului, intro sectie de tamplarie si cizmarie.

Link to comment
Share on other sites

ce laba mi se pare toata discutia asta.

 

posesorii de Ducati trebuie sa accepte ca exista MULTI insi printre randurile lor (ducatisti) care se cred cu 2 perechi de c.oaie pt simplul fapt ca au un Ducati.

 

Cum sunt o gramada de japonezari care mananca cacao despre Ducati fara sa fi urcat pe unu,sau doar din ce citesc pe 'forumuri', asa si posesorii de Ducati isi neaga 'uscaturile' lor din padure...care sunt multe la numar..

 

Si cum zicea cineva mai sus, sa fim serios, o mare parte si-au luat Ducati ca DA BINE (in fata cui ,nu stiu),si tot adevarat este ca marea majoritate a DUCATISTILOR nu ies din oras cu mobra, indiferent cate poze posteaza Daan cu motoarele alea prin munti.

 

Crazy-Devil nu inteleg de ce tii cu atata disperare sa-i contrazici pe restu.... si pe aia care au dreptate,si pe aia care mananca cacao....lasa-i frate...fiecare cu parerea lui..

Link to comment
Share on other sites

mia fost dor de tine, nu stiam unde ai disparut. ceva nu era clar. intre timp au aparut inlocuitorii tai si m-am tinut sa ii fac sa inteleaga. cat despre posesorii de ducati pt inpresii, sunt in fiecare categorie dar Ducati e ceva mai scump ca sa faci impresii, multi aleg motoare ieftine si ochioase dar neaparat miar gen R1 ca da cel mai bine. ca nu o da el 4000euro pe un motor din 99-2000 cand poate da aceiasi bani pe un altul mai cool din 2005-2006 care e si mai sclipitoare.

cum am mai zis din cati posesori de R1 am vazut/cunoscut nu cred ca 10%din ei au atins macar odata cu genunchiu in asfalt. nu spun ca nici ducatisti, dar in general de posesorii de sportive. unii isi iau cum sa mai zis mai sus, isi iau motor din pasiune, din respect, pt ca marca respectiva inseamna ceva pt ei, cum sunt eu cu Ducati spre ex, sau cum e Daan cu MV au avut ceva ce ne-au atras, fara sa ne uitam la pretul lor.

 

stiu posesor de Ducati care nu l-am vazut in trafic si nici posesorii de ducati nu il stiu, dar stim ca are. iese in oras, o terasa alea alea, dar stiu multi mai multi cu japoneze. am vazut si posesor de MV care tot asa, figuri, ochelari la ochi, muschiulet lucrat la sala imbibat cu steroizi, fix tiparul de cocalar.

 

si tin sa dau dreptate unui tip de aici care a spus: 90% din posesorii de vitezane nu le-au folosit macar odata la capacitatea lor maxima pt ce au fost create.

 

ti-am am atasat si 2 poze sa vezi cu cine am umblat anu trecut la plimbari/iesiri cu toate ca eu sunt din neamt si ei din iasi.. si sunt doar o parte.

post-59565-0-62281800-1336480927_thumb.jpg

post-59565-0-23371800-1336481069_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Din pacate...

"Mai agresiv ca nicaieri, prostul de Internet e mereu online, dornic de recunoastere si afirmare. Incearca din rasputeri sa gaseasca prozeliti, caci prostia tinde sa se aglutineze. Rareori gasesti un prost solitar. El e intotdeaua insotit de cei care-i seamana. Sunt si prosti, si multi! Se sustin si se incurajeaza, invadand spatiul virtual cu unicul neuron care li se zbate in craniul de altfel vid."

post-66105-0-64056400-1336481990_thumb.jpg

Edited by i_pica
Link to comment
Share on other sites

Nu faci decat sa-ti justifici decizia pe care ai luat-o tu ca individ si s-o invalui intr-o aura asa 'speciala'.

 

Asa si aia care si-au luat CB500, pot sa ti faca o poveste mai 'elaborata' ca a ta:)

 

Si apropos ba crazy, tre sa fiu idiot sa dau 4400 pe o mobra aia a da fabricatie 96/98/99 sau cand dracu e facuta. cu banii astia imi iau un SP2 de la Honda mai degraba..dar ce stiu eu...sunt doar un loser...

Link to comment
Share on other sites

@Crazy-devil

 

Citeste te rog atent. Am spus ca aproape toti si am pus in paranteza (nu generalizez) .... ,dar chiar si tu (care ai argumente in materie de motociclism) trebuie sa recunosti ca aveti uscaturile voastre si e normal ca la atata GARGARA care s-a facut de catre posesorii de Ducati aici pe acest topic sa te cam lase ,,incheieturile'' si sa iti vine sa le zici vreo doua cuvinte ...

Eu respect in general tocmai pentru a fi respectat la randul meu , dar nu imi place sa ma las calcat in picioare de cite unul care are impresia ca stie totul despre motociclism daca are bani si repet: Multi nu au trecut de coltul strazii sau de barul de la marginea orasului ...

 

Eu a treia oara nu ma mai repet (cine a inteles bine restul nu mai conteaza), dar cine a fost cu mine in ture prin tara si chiar prin strainatate (am avut si eu acest privilegiu ) stie ca nu suport laudarosii ...

 

Hai noroc si drumuri lungi fara evenimente nedorite :ok:

Link to comment
Share on other sites

Degeaba isi bate omu' gura cu voi. Cunosc ducatisti care sunt pasionati de marca, de caracteristicile motoarelor lor, care se dau mai bine decat 99% din posesorii de mobre de pe strada, cu mers pe curbe si pe o roata si tot arsenalul.

 

Ca sunt altii care doar isi iau Ducati ca e cool si nu stiu sa-l foloseasca, l-au luat doar asa ca sunt ei poseri e adevarat.

Ducati-stii sunt un grup exclusivist, la fel ca BMW-istii.

 

Dar asta nu inseamna ca ducati-urile sunt doar niste rable de care sunt pasionati niste ciudati, au si ele atractia lor pentru cei care s-au saturat doar de japoneze.

Edited by Niko
Link to comment
Share on other sites

Degeaba isi bate omu' gura cu voi. Cunosc ducatisti care sunt pasionati de marca, de caracteristicile motoarelor lor, care se dau mai bine decat 99% din posesorii de mobre de pe strada, cu mers pe curbe si pe o roata si tot arsenalul.

 

Ca sunt altii care doar isi iau Ducati ca e cool si nu stiu sa-l foloseasca, l-au luat doar asa ca sunt ei poseri e adevarat.

Ducati-stii sunt un grup exclusivist, la fel ca BMW-istii.

 

Dar asta nu inseamna ca ducati-urile sunt doar niste rable de care sunt pasionati niste ciudati, au si ele atractia lor pentru cei care s-au saturat doar de japoneze.

 

Of cum ii cunosti tu pe toti Rossi ai patriei...

Dar ducatisti pasionati de a manca cacao.t nu cunosti deloc deloc? fata de 99% chiar nu , nimic?

 

ahhahah cica Ducatistii sunt un grup exclusivist :))))) Dupa ce criteriu?

 

hahaha de cand faptul ca te-ai 'saturat' de japoneze + a fi posesor de Ducati te face un fel de MESIA al motociclismului....

 

vai cat k.kt pot sa manance unii :)))

Edited by Adrian B
Link to comment
Share on other sites

Bai vere, e un fier, nu un cult. Pe acelasi principiu, posesorii de Apple ar trebui sa congregheze in grupuri compacte de unde sa arunce cu rahat in cei care nu apreciaza marca. A... Stai.. Fac asta deja...

 

Nu vedeti un pattern?

Link to comment
Share on other sites

1. Nu faci decat sa-ti justifici decizia pe care ai luat-o tu ca individ si s-o invalui intr-o aura asa 'speciala'.

 

Asa si aia care si-au luat CB500, pot sa ti faca o poveste mai 'elaborata' ca a ta:)

 

2. Si apropos ba crazy, tre sa fiu idiot sa dau 4400 pe o mobra aia a da fabricatie 96/98/99 sau cand dracu e facuta. cu banii astia imi iau un SP2 de la Honda mai degraba..dar ce stiu eu...sunt doar un loser...

1. mi-a placut cum i-ai dat peste gura. scurt si la obiect.

 

2. daca te referi la motoru meu(ca nu am inteles ce ai zis) a costa ceva mai putin si e de fabricatie 99(bibilita de 2000..mai complicat, o sa iti povestesc live care e treaba) cat de SP. mda, frumoasa alegere, si motocicleta. nu neg ca pe viitor sa am si una de aia, parca iti mai spusesem undeva ca daca nu-mi luam Ducati SP1 sau SP2 imi luam. si uitate la ele ca se tin la pret(calitatea costa) dar pana atunci fiecare cu gusturile lui.

 

Din pacate...

Din pacate nu am sa iti dau niciun reply elaborat pt ca nu ma pot cobora la "vidul" tau. te las in voia ta.

 

@Crazy-devil

 

Citeste te rog atent. Am spus ca aproape toti si am pus in paranteza (nu generalizez) .... ,dar chiar si tu (care ai argumente in materie de motociclism) trebuie sa recunosti ca aveti uscaturile voastre si e normal ca la atata GARGARA care s-a facut de catre posesorii de Ducati aici pe acest topic sa te cam lase ,,incheieturile'' si sa iti vine sa le zici vreo doua cuvinte ...

nici eu nu am generalizat, si am fost destul de explicit ca avem uscaturi si noi, bineinteles ca alea vor fi oriunde. e la fel ca atunci cand auzi motociclist vitezoman. moaaaaamaaaa da ei merg cu viteza. dar daca te uiti cate amenzi si cate permise se iau...... dar banuiesc ca stii.

 

1. Degeaba isi bate omu' gura cu voi. Cunosc ducatisti care sunt pasionati de marca, de caracteristicile motoarelor lor, care se dau mai bine decat 99% din posesorii de mobre de pe strada, cu mers pe curbe si pe o roata si tot arsenalul.

Ca sunt altii care doar isi iau Ducati ca e cool si nu stiu sa-l foloseasca, l-au luat doar asa ca sunt ei poseri e adevarat.

 

2. Ducati-stii sunt un grup exclusivist, la fel ca BMW-istii.

 

3. Dar asta nu inseamna ca ducati-urile sunt doar niste rable de care sunt pasionati niste ciudati, au si ele atractia lor pentru cei care s-au saturat doar de japoneze.

1. asta am incercat mereu sa fac sa inteleaga unii, si din cati ducatisti am cunoscut, niciunu nu l-am vazut pe o roata, dar pe curbe...... prefer sa ma abtin. ca se stie unde is placute Ducati. cat de mers, tine de pilot, eu nu mi-am luat motor pt poze, ci pt a explora placerea de a te da pe curbe, si am facuto.

 

2. mda, intradevar sunt ceva mai exclusiviste ca si MV Agusta, Benelli.... sau si BMW. cum sunt si intrunirile ducatistilor sau a BMW-istilor. se duc impatimiti, mai schimba o vorba, mai rad, mai vad noutati....

 

3. este doar viziunea unora care nu se pot impaca cu ideia. atractie.... in general oriunde am fost, intre oameni normali, sau motociclisti mereu mi-a fost apreciata motocicleta dar si marca. citez pe cineva: ma R6 de acolo il vad zilnic, RR e oriunde, F3 la fel, dar asta nu o vezi oriunde ca sunt putine si au ceva care te face sa stai sa te uiti la ea. a fosst una din expresia unui motociclist care l-am intalnit la bucuresti cand am fost acasa. apoi m-a invitat si am baut o bere impreuna lasandu-ma sa ii impartasesc cateva din cunostintele mele legate de Ducati.

 

Bai vere, e un fier, nu un cult. Pe acelasi principiu, posesorii de Apple ar trebui sa congregheze in grupuri compacte de unde sa arunce cu rahat in cei care nu apreciaza marca. A... Stai.. Fac asta deja...

 

Nu vedeti un pattern?

ala eu nu l-as compara sub niciun fel cu Ducati. Apple are de la cel mai prost pana la cel mai destept, multi au doar pt ca e Apple si nu stiu ce tin in mana sa la ce vorbesc. daca nu ma crezi, te invit in Danemarca sa ii vezi pe astia.

Link to comment
Share on other sites

Ducati este fitza doar in cazul in are ti-l iei, dar nu ti-l permiti.

 

Am avut, mi-a placut si daca o sa am ocazia o sa mai imi cumpar, musai sport, musai ca hobby.

 

Ducati este stock un motor semipreparat. Ai standard furtune metalice de frana, frane Brembo, sunspensii full reglabile Shova , e usurica iar sunetul devine bomba cu destul de putini bani. Da, ocazional iti mai scartaie cilindrul de ambreiaj daca te prinde ploaia, iti cedeaza pompa de ambreiaj in drum spre mare sau descoperi ca rezervorul de metal e ruginit si tocmai ti-a infundat filtrul de benzina, fix inainte sa intri pe Amkart, dar astea sunt probleme care pot aparea la orice mobra.

 

Pe scurt, merita incercata experienta. Vorba aia, d-asta exista blonde, brunete, roscate,...

Link to comment
Share on other sites

Ducati este fitza doar in cazul in are ti-l iei, dar nu ti-l permiti.

 

Am avut, mi-a placut si daca o sa am ocazia o sa mai imi cumpar, musai sport, musai ca hobby.

 

Ducati este stock un motor semipreparat. Ai standard furtune metalice de frana, frane Brembo, sunspensii full reglabile Shova , e usurica iar sunetul devine bomba cu destul de putini bani. Da, ocazional iti mai scartaie cilindrul de ambreiaj daca te prinde ploaia, iti cedeaza pompa de ambreiaj in drum spre mare sau descoperi ca rezervorul de metal e ruginit si tocmai ti-a infundat filtrul de benzina, fix inainte sa intri pe Amkart, dar astea sunt probleme care pot aparea la orice mobra.

 

Pe scurt, merita incercata experienta. Vorba aia, d-asta exista blonde, brunete, roscate,...

uite un om deschis, care a avut si a vazut ce inseamna, cu toate ca a mers/avut destule motoare, chiar de a avut mici dezamagiri nu vorbeste de rau, si nici nu ar renunta de la a avea. cat de ambreiaj.... poate ai fost tu mai ghinionist, dar nu am avut asa ceva probleme si am mers pe ploaieeeeeeeee...... cat de rezervor cand l-au desfacut ai mei, intradevar avea pamant de puteam sa pun flori dar aia e doar de la benzina. rugina.... mai tinel si tu plin :crack: dar astea is chestii minore.

 

app si pe mine m-a lasat siguranta la pompa de benzina si a topit tot, cand ma duceam pe cheia, se pune?

Link to comment
Share on other sites

Intr-o discutie cu prietenii am afirmat ca exista motociclisti, posesori de motociclete si forumisti . Imi place ca stiti sa va exteriorizati pacat ca nu aveti si like-uri ca pe facebook ! PS. Mai retineti de unde a pornit discutia ?!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...