zar Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 E acelasi sistem de franare pe ambele modele, cu un disc din fabrica standard. Etrierele sunt identice la toate modelele 620 750 800 900 monster si ss ok, cum zici tu, dar frumos ar fi sa te interesezi mai in profunzime. Esti sigur ca stii intelesul cuvantului carcotas? Carcotas a fost Crazy cand a zis ca are furci schimbate. Si tot nu ai raspuns la ce te-am intrebat. somnul e pentru babe! motane, nu ti-am raspuns pentru ca este penibil ce ma intrebi, mai mult de atat, tu ai o parere proprie si personala pe care nu ti-o poate schimba nimeni. conform spuselor tale motorul nu are legatura cu frana. e, uite ca eu spun ca motorul chiar franeaza. se numeste frana de motor:)) chiar si tu franezi atunci cand iti indrepti spatele si iti indrepti bratele:)) poate are timp altcineva sa iti explice legatura dintre puterea motorului si sistemul de franare, de ce trebuie o motocicleta sa franeze eficient si la viteza maxima constructiva, care difera in functie de puterea motorului, cum sunt franele solicitate mai mult la viteze mai mari, cum dupa anumita viteza distanta de franare creste exponential... eu nu am nici rabdare si nici timp. scopul meu in viata nu este sa detin adevarul absolut pe forum. plus de asta nu am cum sa te conving, oi fi tu baiat bun si respectos dar esti prea carcotas. referitor la somn: cand eram de varsta ta dormeam si cate 6 ore pe saptamana. acum recunosc, am imbatranit si am probleme cu somnul. spre norocul meu nu am alte probleme ceea ce iti doresc si tie cand o sa cresti dar vezi ca prostata face ravagii in randul barbatilor in varsta asa ca iti doresc sanatate si sa imbatranesti frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Franele nu stiu cati cp ai atunci cand franezi de la 100 km/h pe doua motociclete de puteri diferite. dar stiu cand franezi de la viteza maxima constructiva pe doua motoare de puteri diferite. despre asta intrebai, despre legatura dintre puterea motorului si sistemul de franare. iar esti carcotas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Am zis franele, referindu-ma la franele hidraulice, daca introducem si frana de motor deja se complica treburile foarte mult, avand in vedere ca diferitele configuratii ale blocului motor au frana de motor diferita, de ex 4L vs V2. chiar nu sunt carcotas . Iar discutia a pornit de la 1 disc vs 2 discuri pe fata. nu vad relevanta posturilor tale. am fost destul de clar. s-a facut upgrade la frane odata cu marirea puterii motorului si a unghiului furcii. tu ai spus ca puterea motorului nu are legatura. acum o dai cu 4l vs 2v. ti-am spus legatura dintre puterea motorului dar nu vrei sa intelegi si o dai cotita. o dai in frane de motor si etc. mai taie din ele da-o dreaq... ESTI CARCOTAS si nu incerca sa o scalzi iar ptr ca in adancul sfletului tau stii asta. nu poti fi vindecat de carcoteala, face parte din tine:)))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 . asta ca sa subliniez ca motorul chiar are legatura cu frana cand tu ai spus ca nu are legatura si insistai sa iti dau explicatii. ma bucur ca ai subliniat cu rosu doar caterinca (a se vedea parantezele de la sfarsit) si nu esentialul. asta imi intareste si mai mult parerea despre tine: ESTI CARCOTAS:p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 . De DRZ 400sm ce imi poti spune? Franeaza bine cu frana de motor? Ca are vro 34-37 CP. nu pot sa spun nimic. nu obisniuesc sa vorbesc in necunostinta de cauza. pana la urma subiectul offtopic era monsterul cu un disc. franeaza bine sau nu? era necesar al doilea disc sau nu? care sunt motivele montarii celui de-al doilea disc me modelul urmator de monster? astea erau intrebarile la care nu stii raspunsurile dar iti dai cu parerea pentru ca esti CARCOTAS. acum nu ma intelege gresit, in unele situatii e bine sa fii carcotas dar nu in cazul de fata. accepta realitatea. ceea ce am spus aici nu stiu de pe net pentru ca iti postam un link aici si gata. de cand sunt in italia am avut placerea si onoarea sa stau de vorba cu persoane competente si importante din lumea ducati. intamplator unul dintre subiecte a fost exact asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 ducatistilor pur sange, care esteti, imi spune-ti si mie, concret, de ce au trecut de la sistem de franare cu un disc, la unu cu doua? pentru 4-5 cai in plus si unghi modificat cu un grad? ca sa nu mor prost pls aveti mila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 (editat) Da, sunt carcotas, si nu schimb subiectul discutiei. Eu vorbeam de frana hidraulica si nu de frana motorului, caci, cum am spus si mai sus, de la frana hidraulica a pornit intreaga discutie si nu de la puterea motorului. Voi ati invocat ca al doilea disc la Monster a fost adus ca urmare a cresterii puterii motorului cu imensa cifra de 5 cp sau mai putin. Daca la 100 km/h tragi ambreiajul vei observa ca frana motorului este inexistenta iar tu rulezi din inertie. In cazul de fata franarea cu franele motocicletei (a se intelege cele hidraulice) te vor opri si nu frana motorului. Sunt convins ca era la caterinca. Am subliniat faptul ca un 4L nu franeaza la fel ca un V2 desi puterea unui 4L de cilindree asemanatoare este mai mare. Dar deh, eu sunt ala carcotas, ce sa-i faci domne m-am saturat sa iti raspund la intrebari. este randul tau sa imi raspunzi. care sunt vitezele maxime constructive ale m600 si m620? in ce fel afecteaza viteza distanta de vranare? este solicitat mai mult sistemul de franare la viteze mai mari? daca faci upgrade la motor si cadru trebuie sa faci si upgrade la frane daca sistemul de franare vechi nu mai satisface necesitatile? crezi ca ducati nu a montat al 2-lea disc pe m600 din considerente economice sau ca nu era necesar? poti sa franezi mai bine de limita aderentei? sistemul cu un disc permitea asta? ciclistica unei motociclete influenteaza aderenta pe franare? dupa toate aceste intrebari, ultima: poate fi plauzibil faptul ca s-a facut upgrade odata cu schimbarea cadrului si al motorului? Editat Ianuarie 28, 2013 de zar916 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 S-au facut upgradeuri atat de mari la motor/cadru incat sa fie neaparat necesar cel de-al doilea disc? 3-5 CP si un cadru FOARTE similar chiar au instituit nevoia unui al doilea disc pe fata, daca la modelul anterior era mai mult decat necesar 1 singur disc? diferenta de putere este de aproximativ 10 cp. da, s-au facut modificari mari. de fapt sunt doua motoare diferite, cutie de viteze diferita, capacitate cilindrica diferita, injetie electronica. at priveste cadrul da, este foarte similar, identic s-ar putea spune comparandu-le ochiometric dar gradul ala micut fir-ar el sa fie de grad schimba complet comportamentul motocicletei. ca sa te convingi de spusele mele, cauta sa ai o discutie cu un posesor de 999. intreaba-l despre inclinatia furcii si cum schimba acest lucru comportamentul motocicletei. Ducati a folosit un singur disc din ratiuni economice ( daca stai sa calculezi preturile OEM pentru 1 disc + etrier + conducta + placute si alte maruntisuri, scoti un scor destul de mare, vrei sa incercam sa calculam?) ce legatura are pretul oem? tu iti cumperi motocicleta piese? daca ai face asta, cu banii ptr o motocicleta intreaga nu iti cumperi decat rotile bordul si farul "ciclistica unei motociclete influenteaza aderenta pe franare?" - sunt convins ca influenteaza dar aici vorbim de modificari SUBTILE, un grad in plus la unghiul furcii, iar cadrul identic. Nu putem sa spunem ca e o diferenta intre M600 si M620 / ie. ca de la cruiser la ss. dupa logica ta nu sunt diferente majore nici intre m600 si ms4r pentru ca nu sunt diferente ca de la cruiser la ss. eu cred ca nu realizezi ce inseamna un grad, nu ai mers pe 600 si 620 sa vezi ca se comporta diferit. cuvantul identic nu isi are locul aici, sunt doua cadruri diferite, cu inclinatia furcii schimbata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Bah, aveti grija ca viitoru- in frine e cu 3 discuri pe fata(chiar4),iar varianta mai simpla cu 2 inele de frina(gen buell),dar asta ptr.viteze peste300,restul 1disc mai mare sau2 mai miiiici,de frinat e cam la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Si totusi, ce mai face bisnitarul de la Ducati? Se apropie SMAEB. Ii facem o vizita? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Si totusi, ce mai face bisnitarul de la Ducati? Se apropie SMAEB. Ii facem o vizita? ) asta ma framanta si pe mine, eu zic sa face o "claca" si sa mergem sa vedem daca Papagale Panigale mai are plastic ieftin si bijnitaru' daca mai are geaca de piele de la ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinP Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Viteza maxima constructiva: nu am incercat asta nici la motoreta mea, dar la Monster 600/620 pot estima ca este undeva pe la 190 km/h +/-/ Viteza cu cat e mai mare, afecteaza distanta de franare in mod negativ, aceasta va creste. Logic, la viteze mai mari, sistemul de franare va fi mai solicitat, temperaturi mai mari la placute/discuri. S-au facut upgradeuri atat de mari la motor/cadru incat sa fie neaparat necesar cel de-al doilea disc? 3-5 CP si un cadru FOARTE similar chiar au instituit nevoia unui al doilea disc pe fata, daca la modelul anterior era mai mult decat necesar 1 singur disc? Ducati a folosit un singur disc din ratiuni economice ( daca stai sa calculezi preturile OEM pentru 1 disc + etrier + conducta + placute si alte maruntisuri, scoti un scor destul de mare, vrei sa incercam sa calculam?) Ducati a adaugat al doilea disc probabil din cauza a ceea ce ai zis tu, "marirea" puterii motorului cu 3-5 cp frumosi si modificarea unghiului furcii -adica din ratiuni tehnice-...sau pentru ca, concurenta nipona/europeana folosea 2 discuri, iar ca sa nu ai un mare "-" fata de ei, implementezi si al doilea disc. Raspunsul adevarat il gasesti la ei, eu pot decat sa presupun. "poti sa franezi mai bine de limita aderentei? sistemul cu un disc permitea asta?" - asta tine intr-o masura foarte mare de experienta, tu poti face asta? Eu am franat cu ambele motociclete aproape de limita aderentei, insa nu neaparat ca as fi vrut eu sa fac asta, ci pentru ca situatia a impus lucrul asta, si multumesc lui Dumnezeu, nu am blocat roata decat in ultimii centimetri de franare, mai am de invatat la capitolul asta. As fi un ingamfat daca as spune ca stiu sa franez ca la carte. "ciclistica unei motociclete influenteaza aderenta pe franare?" - sunt convins ca influenteaza dar aici vorbim de modificari SUBTILE, un grad in plus la unghiul furcii, iar cadrul identic. Nu putem sa spunem ca e o diferenta intre M600 si M620 / ie. ca de la cruiser la ss. poate fi plauzibil faptul ca s-a facut upgrade odata cu schimbarea cadrului si al motorului? - poate fi plauzibil, dar la fel de plauzibil poate fi si nevoia de a aduce ceva nou modelului, contrazi-ma daca gresesc. Daca au adus cateva schimbari legate de putere, cadru, furca, de ce nu ar fi completat cu un disc in plus pe fata? M600--170 km/h viteza maxima constructiva scrijelita in talon asta ma framanta si pe mine, eu zic sa face o "claca" si sa mergem sa vedem daca Papagale Panigale mai are plastic ieftin si bijnitaru' daca mai are geaca de piele de la ducati Atat sa vorbit de bijnitaru' asta ca a ajuns o vedeta, propun sa fie impaiat si aratat ca exemplu la toti motociclistii, sa fie plimbat in toata tara sa il vedem si noi cei care nu vom ajunge la salon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Atat sa vorbit de bijnitaru' asta ca a ajuns o vedeta, propun sa fie impaiat si aratat ca exemplu la toti motociclistii, sa fie plimbat in toata tara sa il vedem si noi cei care nu vom ajunge la salon. buna asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 M600--170 km/h viteza maxima constructiva scrijelita in talon Atat sa vorbit de bijnitaru' asta ca a ajuns o vedeta, propun sa fie impaiat si aratat ca exemplu la toti motociclistii, sa fie plimbat in toata tara sa il vedem si noi cei care nu vom ajunge la salon. eu vreau macar geaca lui de piele de la ducati. atat vreau. nimic altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinP Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 eu vreau macar geaca lui de piele de la ducati. atat vreau. nimic altceva. Eheee... aici ma bag si eu daca se poate, culoare nu conteaza, rosie sa fie Daca se duce totusi cineva la salon sa ia cu el o camera sau un telefon, sa ii faca o poza la inculpat sa il punem pe prima pagina, sa stie omul cine este "nenorocitul" care nu vrea sa vanda frumuseste de motocicleta la oamenii cu banii in poznar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Eheee... aici ma bag si eu daca se poate, culoare nu conteaza, rosie sa fie Daca se duce totusi cineva la salon sa ia cu el o camera sau un telefon, sa ii faca o poza la inculpat sa il punem pe prima pagina, sa stie omul cine este "nenorocitul" care nu vrea sa vanda frumuseste de motocicleta la oamenii cu banii in poznar vezi ca is moldovean de la tara si sar la bataie daca te bagi peste mine. geaca e a mea ma. gata. daca vrei si tu ceva, poate ma duc la salon am sa smulg niste plastic chinezesc ieftin, si iti dau si tie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 vezi ca is moldovean de la tara si..... stim (printeso,parca asa-ti place sa te alinte baietii pe acolo,nu?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 stim (printeso,parca asa-ti place sa te alinte baietii pe acolo,nu?) nu iubita, tu esti printesa. mie poti sa-mi zici Iubitule sau printul meu. te-am pupat papusico Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 nu iubita, tu esti printesa. mie poti sa-mi zici Iubitule sau printul meu. te-am pupat papusico ba crazy ti se incetoseaza mintea de la balegar, vad ca doar aceleasi texte le dai pe toate topicurile....... las-o jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 ba crazy ti se incetoseaza mintea de la balegar, vad ca doar aceleasi texte le dai pe toate topicurile....... las-o jos... la mine e de la balegar datotita meseriei. spre deosebire de tine care e de la prostie, datorita evolutiei sarace psihic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 doar el ma iubeste. eu sunt cel care i-o trage la mansarda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinP Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Ce mult va iubiti voi doi. Din cate vad nu este reciproca:))) vezi ca is moldovean de la tara si sar la bataie daca te bagi peste mine. geaca e a mea ma. gata. daca vrei si tu ceva, poate ma duc la salon am sa smulg niste plastic chinezesc ieftin, si iti dau si tie. Moldovene, moldovene, (si eu am sange de moldovean)...... ma multumesc si cu plastic ieftin, daca pun mana macar pe el si il vand si iau 5 geci ducati:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 eu propun sa-l facem un fel de Mecca sau dalailama unde se duc aia sa se roage. sau cum se cheama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinP Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 stim (printeso,parca asa-ti place sa te alinte baietii pe acolo,nu?) Frecventezi cluburi de rasuciti?? Balacarelile se vorbesc in privat, aici ne balacarim la adresa bisnitarului de la Ducati. eu propun sa-l facem un fel de Mecca sau dalailama unde se duc aia sa se roage. sau cum se cheama. Nu ar fii rea ideea dar raman la varianta mea cu impaiatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.