enjustice Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Porneste ok, plec cu ea de pe loc dupa ce se incalzeste motorul, dar dupa putin timp o ia razna.Acceleratia se inchide(chiar daca trag de ea la maxim nu se mai tureaza deloc), da rateuri, iar turometrul o ia razna(sare acul la toate turatiile, 5000,10000 desii ea nu e accelerata deloc).Dupa cateva secunde moare motorul si numai vrea sa porneasca deloc(cu contactul pe ON, nu merge nici claxonul nici farurile, e pur si simplu moarta, becurile de pe bord de ulei si neutru sunt si ele stinse)Daca o imping putin se aprind becurile si pana la urma porneste.Bateria cred ca e ok, cand vrea sa porneasca, contactul fiind pe ON se aprind becurile de la neutru si ulei, si atunci claxonul si farurile merg perfect. Tot ce am descris se intampla in mers, motorul moare in mers, turometrul o ia razna in mers, etc.Odata oprita mobra se intampla faza cu contactul si curentul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 (editat) Vezi firele care iti ies din contact, sa nu fie intrerupte. Daca ai umblat la furca, sau ti-a umblat cineva, nu le-a pozitionat corect se taie si nu mai ai curent, sau fac scurt-circuit Editat Mai 7, 2012 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Porneste ok, plec cu ea de pe loc dupa ce se incalzeste motorul, dar dupa putin timp o ia razna.Acceleratia se inchide(chiar daca trag de ea la maxim nu se mai tureaza deloc), da rateuri, iar turometrul o ia razna(sare acul la toate turatiile, 5000,10000 desii ea nu e accelerata deloc).Dupa cateva secunde moare motorul si numai vrea sa porneasca deloc(cu contactul pe ON, nu merge nici claxonul nici farurile, e pur si simplu moarta, becurile de pe bord de ulei si neutru sunt si ele stinse)Daca o imping putin se aprind becurile si pana la urma porneste.Bateria cred ca e ok, cand vrea sa porneasca, contactul fiind pe ON se aprind becurile de la neutru si ulei, si atunci claxonul si farurile merg perfect. Tot ce am descris se intampla in mers, motorul moare in mers, turometrul o ia razna in mers, etc.Odata oprita mobra se intampla faza cu contactul si curentul. verifica și legăturile la CDI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Turometrul sare la anumite turatii sa iti indice defectiunea. Deci fii cu ochii pe el si pune de cauta in manual vezi ce zice la eroarea asta. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
99urs Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 incepe verificarea de contacte de la baterie poate sa nu iti fie strans un surub la fire si nu face contact cum trebuie eu am patit asta si de la baterie era Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Porneste ok, plec cu ea de pe loc dupa ce se incalzeste motorul, dar dupa putin timp o ia razna.Acceleratia se inchide(chiar daca trag de ea la maxim nu se mai tureaza deloc), da rateuri, iar turometrul o ia razna(sare acul la toate turatiile, 5000,10000 desii ea nu e accelerata deloc).Dupa cateva secunde moare motorul si numai vrea sa porneasca deloc(cu contactul pe ON, nu merge nici claxonul nici farurile, e pur si simplu moarta, becurile de pe bord de ulei si neutru sunt si ele stinse)Daca o imping putin se aprind becurile si pana la urma porneste.Bateria cred ca e ok, cand vrea sa porneasca, contactul fiind pe ON se aprind becurile de la neutru si ulei, si atunci claxonul si farurile merg perfect. Tot ce am descris se intampla in mers, motorul moare in mers, turometrul o ia razna in mers, etc.Odata oprita mobra se intampla faza cu contactul si curentul. porneste verificarea de la firele de la baterie vazi contactele sa nu fie oxidate si apoi vezi unde se leaga masa pe cadru si pe motor . sigur una din astea e problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enjustice Postat Mai 8, 2012 Autor Share Postat Mai 8, 2012 E posibil sa fie din cauza ca am schimbat releul de incarcare?Pe moto aveam unul cu 6 pini si eu am pus unul cu 5.Mobra mergea perfect, bateria se incarca, dar de 2 zile imi face figura asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Naaaaah. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enjustice Postat Mai 8, 2012 Autor Share Postat Mai 8, 2012 M-am uitat sub șa, unul din șuruburile de la baterie era căzut și abia se mai făcea contact.Am strâns șurubul și am facut o tură de vreo 3km, nu a mai dat semne de stricăciune.Să vedem în continuare dacă e ok sau o mai apucă pandaliile. Mulțumesc pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiuxyp Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Va salut,am si eu o problema cu o yamaha r6 din 2001 mai exact in orice treapta de la 8000 de ture pana pe la 10000-11000 intrerupe(ca si cum nu ar avea benzina)dupa 11000 revine la normal si merge f bine! Recent am schimbat urmatoarele:bujii (cr9e) ulei+filtru,filtru de aer,filtru de benzina+ baterie noua,verificat incarcarea baterie (13.8-13.9)+verificat toate conexiunile,firele si sigurantele electrice,verificat tubulaturile (sau cum le zice)de aer furtunele toate sa nu fie infundate cumva! Daca are cineva idee si nervi sa imi explice ce as putea sai mai fac,as ramane profund recunoscator! Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Va salut,am si eu o problema cu o yamaha r6 din 2001 mai exact in orice treapta de la 8000 de ture pana pe la 10000-11000 intrerupe(ca si cum nu ar avea benzina)dupa 11000 revine la normal si merge f bine! Recent am schimbat urmatoarele:bujii (cr9e) ulei+filtru,filtru de aer,filtru de benzina+ baterie noua,verificat incarcarea baterie (13.8-13.9)+verificat toate conexiunile,firele si sigurantele electrice,verificat tubulaturile (sau cum le zice)de aer furtunele toate sa nu fie infundate cumva! Daca are cineva idee si nervi sa imi explice ce as putea sai mai fac,as ramane profund recunoscator! Multumesc anticipat. PAi nu mai ai un topic? Urmareste-l acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiuxyp Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.