cicithekid Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 am o problema cu moto meu Kawa klr650 din 89. imi intra apa in motor si am schimbat garnitura de chiulasa si tot ce era de schimbat la pompa de apa.in comtinuare imi baga apa in ulei si scoate uleiul albit pe epurator. e vre un mecanic dispus sa-mi dea un raspuns la problema mea? de specificat ca nu am mers cu ea de 3 ani si atunci am lasat-o in stare buna.am pornit-o in fiecare an 10 min sa vasd daca mai merge.asta-i tot! multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 ... interesanta problema... esti sigur ca ai pus bine presetupa la pompa de apa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Pe langa garnitura de chiulasa si cele de la pompa de apa, presupunand ca au fost montate corect ar mai putea fi blocul motor sau chiulasa fisurate. Nu cumva ai avut antigel slab sau apa in motor si ti-a inghetat iarna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Mai este posibilitatea sa se fi ovalizat chiuloasa...si degeaba pui garnitura noua...tot ti-o arde si va face la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 chiloasa de obicei se deformeaza cand e desfacuta calda, oricum ar fi buna o planare, rectificare daca era de la garnitura trebuia sa existe urma pe chiloasa pe unde a intrat apa in ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 am o problema cu moto meu Kawa klr650 din 89. imi intra apa in motor si am schimbat garnitura de chiulasa si tot ce era de schimbat la pompa de apa.in comtinuare imi baga apa in ulei si scoate uleiul albit pe epurator. e vre un mecanic dispus sa-mi dea un raspuns la problema mea? de specificat ca nu am mers cu ea de 3 ani si atunci am lasat-o in stare buna.am pornit-o in fiecare an 10 min sa vasd daca mai merge.asta-i tot! multam! semeringurile la pompa apa??le-ai schimbat?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicithekid Postat Mai 8, 2012 Autor Share Postat Mai 8, 2012 (editat) am schimbat bine la pompa de apa(inclusiv simeringul) iar garnitura de chiulasa(aia veche)arata ca noua. am mers cca 5km fara antigel inainte sa schimb garnitura de chiulasa. Pe langa garnitura de chiulasa si cele de la pompa de apa, presupunand ca au fost montate corect ar mai putea fi blocul motor sau chiulasa fisurate. Nu cumva ai avut antigel slab sau apa in motor si ti-a inghetat iarna? am avut antigel dar l-am diluat cu apa,cum scria pe bidon. Editat Mai 8, 2012 de cicithekid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 (editat) S-au ars cele doua O-ring-uri de pe camasa de cilindru. KLR -ul tau are cilindru cu camasa amovibila la baza careia sunt montate cele doua O-ring-uri. Inainte sa te apuci de desfacut tot motorul, mai verifica inca o data pompa de apa si eventual fa un test de etanseitate a instalatiei de racire(poti sa mergi pe la un atelier auto care are asa ceva). Inca ceva, orice defectiune observi la camasa sau cilindru (crapatura etc) inseamna inlocuit cu alte piese noi! Spor! Editat Mai 8, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 am mers cca 5km fara antigel inainte sa schimb garnitura de chiulasa. Adica ai mers fara nici o urma de lichid de racire? Sau ai bagat apa doar, fara antigel ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 A mers fara racire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicithekid Postat Mai 9, 2012 Autor Share Postat Mai 9, 2012 aveam antigel in vas dar pe instalatie nu era pt ca mi-l bagase in ulei si nu la mai tras si din vas. S-au ars cele doua O-ring-uri de pe camasa de cilindru. KLR -ul tau are cilindru cu camasa amovibila la baza careia sunt montate cele doua O-ring-uri. Inainte sa te apuci de desfacut tot motorul, mai verifica inca o data pompa de apa si eventual fa un test de etanseitate a instalatiei de racire(poti sa mergi pe la un atelier auto care are asa ceva). Inca ceva, orice defectiune observi la camasa sau cilindru (crapatura etc) inseamna inlocuit cu alte piese noi! Spor! sp0er sa fie O ring ul care spui tu si sa nu fie chiulasa. mersi mult pt sfat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanjanius Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 a trecut mult timp, dar poate aflam si deznodamantul la aceasta problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Din nou...au trecut 4 ani !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Din nou...au trecut 4 ani !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Omul are tot KLR, deci aceleasi probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.