laurentiuxyp Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Va salut,am si eu o problema cu o yamaha r6 din 2001 mai exact in orice treapta de la 8000 de ture pana pe la 10000-11000 intrerupe(ca si cum nu ar avea benzina)dupa 11000 revine la normal si merge f bine! Recent am schimbat urmatoarele:bujii (cr9e) ulei+filtru,filtru de aer,filtru de benzina+ baterie noua,verificat incarcarea baterie (13.8-13.9)+verificat toate conexiunile,firele si sigurantele electrice,verificat tubulaturile (sau cum le zice)de aer furtunele toate sa nu fie infundate cumva! Daca are cineva idee si nervi sa imi explice ce as putea sai mai fac,as ramane profund recunoscator! Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 (editat) Spui ca e modelu de 2001 - un an amagitor in sensu ca in 2001 mai gasesti R6 pe carburatie sau pe injectie! Este modelu pe carburatie? Daca da atunci se aplica urmatoarele Ai putea sa faci o curatare de carburatoare daca nu ai facut asta pana acum... sa verifici furtunele de vacuum... insa cel mai probabil este ca ai nivelu din carburatoare dereglat.... imagineaza-ti sistemu de lucru un pahar cu benzina... motorul cum urca in turatie consuma benzina... iar daca cantitatea totala din pahar nu e indeajuns atunci intrerupe... pompa impinge - paharul se umple si iarasi ai putere dupa 8000rpm! dupa curatare carburatoare, setare nivel corecta conform cartii de service... setarea corecta a amestecului la relanti pt R6 este de 1.5-2 ture (se strang toate 4 suruburile la maxim in mod egal) dupa care se destrang 1.5 pana la 2 ture! Daca este modelul pe injectie s-ar putea ca pompa de benzina sa nu iti bage benzina cat ii trebuie! Jocu la supape l-ai facut? Editat Mai 9, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Scoate filtru de benzina pune o teava si incearca. Sper ca ai filtru aer stok,daca nu pune unul stok. Verifica cele doua furtune care vin pe lateralul filtrului de aer,mai ales pe dreapta sa fie conectate la portul "air vent" si cel de la PAIR VALVE la locul lui. Carburatia verificata ,sincronizata amestecul reglat. Bafta! Spui ca e modelu de 2001 - un an amagitor in sensu ca in 2001 mai gasesti R6 pe carburatie sau pe injectie! Este modelu pe carburatie? Daca da atunci se aplica urmatoarele Ai putea sa faci o curatare de carburatoare daca nu ai facut asta pana acum... sa verifici furtunele de vacuum... insa cel mai probabil este ca ai nivelu din carburatoare dereglat.... imagineaza-ti sistemu de lucru un pahar cu benzina... motorul cum urca in turatie consuma benzina... iar daca cantitatea totala din pahar nu e indeajuns atunci intrerupe... pompa impinge - paharul se umple si iarasi ai putere dupa 8000rpm! dupa curatare carburatoare, setare nivel corecta conform cartii de service... setarea corecta a amestecului la relanti pt R6 este de 1.5-2 ture (se strang toate 4 suruburile la maxim in mod egal) dupa care se destrang 1.5 pana la 2 ture! Daca este modelul pe injectie s-ar putea ca pompa de benzina sa nu iti bage benzina cat ii trebuie! Jocu la supape l-ai facut? Niciodata in sistem de alimentare cu pompa nu ramane "spatiu gol" cand se consuma putin si presiunea scade, instant pompa porneste si compenseaza lipsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Spui ca e modelu de 2001 - un an amagitor in sensu ca in 2001 mai gasesti R6 pe carburatie sau pe injectie! Injectie, 2001 ? poate pe perfuzie, ca pe injectie nu erau Niciodata in sistem de alimentare cu pompa nu ramane "spatiu gol" cand se consuma putin si presiunea scade, instant pompa porneste si compenseaza lipsa. Am patit-o eu, dar nu era din cauza pompei, ci a faptului ca era "semi-deschis" robinetul la rezervor, tragea pompa benzina, umplea carburatoarele apoi nu mai putea alimenta cu suficienta benzina pt ca nu ii dadea voie robinetul. Intr-adevar nu era o problema de la pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Injectie, 2001 ? poate pe perfuzie, ca pe injectie nu erau Am patit-o eu, dar nu era din cauza pompei, ci a faptului ca era "semi-deschis" robinetul la rezervor, tragea pompa benzina, umplea carburatoarele apoi nu mai putea alimenta cu suficienta benzina pt ca nu ii dadea voie robinetul. Intr-adevar nu era o problema de la pompa. E uite ca spre uimirea ta erau! Din 2001 au inceput sa fie fabricate cu injectoare si clapete de acceleratie e 38mm! Dovada aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 (editat) E uite ca spre uimirea ta erau! Din 2001 au inceput sa fie fabricate cu injectoare si clapete de acceleratie e 38mm! Dovada aici e o greseala de editare, dovada aici : http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_YZF-R6 aici : http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_yzf-r6_2001.php iti poate confirma orice detinator de R6 , injectia pe r6 a fost introdusa incepand cu anul 2003. deh, nu-i problema, toti gresim ... LE: TNG, ne poti confirma ? Editat Mai 10, 2012 de dayro_25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 injectie numai din 2003 la yamaha r6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 ok inseamna ca e greseala mea in acest caz colegu are carburatie si sigur are un dereglaj la acel compartiment! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiuxyp Postat Mai 10, 2012 Autor Share Postat Mai 10, 2012 In primu rand multumesc pentru ras si sfaturi! Da este pe carburatoare,carburatorele le-am sincronizat dar cred ca de mantuiala(nu eu,ca nu sunt mecanic), asta e o sa le fac din nou. Jocul la supape nu lam facut! Interesant e faptul ca inainte sa sincronizez carburatorele urca foarte bine in turatie,doar ca ramanea turometrul blocat la 2000 de ture pe liber si nu statea bine la relanti oscila f mult! Acum dupa sincronizare..surpriza alta belea! Sper sa rezolve problema o sincronizare buna! multumesc mult! Asfalt uscat! Scoate filtru de benzina pune o teava si incearca. Sper ca ai filtru aer stok,daca nu pune unul stok. Verifica cele doua furtune care vin pe lateralul filtrului de aer,mai ales pe dreapta sa fie conectate la portul "air vent" si cel de la PAIR VALVE la locul lui. Carburatia verificata ,sincronizata amestecul reglat. Bafta! Niciodata in sistem de alimentare cu pompa nu ramane "spatiu gol" cand se consuma putin si presiunea scade, instant pompa porneste si compenseaza lipsa. Filtrul de benzina nu pare sa fie infundat,dar o sa incerc in weekend ce zici tu! Filtrul de aer este stok. Te referi la furtunele alea mici unul in stanga si unul in dreapta?Daca da,le-am verificat sa nu fie infundate si sunt bine conectate! Mai raman doar carburatoarele! Mersi mult! Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 jocu la supape e un factor foarte important... poti sa faci milioane de sincronizari daca jocu la supape nu este facut motorul nu va functiona in parametrii lui... supapele nu vor urma camele corect la timpul necesar si astlfe... hopuri in graficul de putere! Bafta - dar nu inteleg ce era de ras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiuxyp Postat Mai 10, 2012 Autor Share Postat Mai 10, 2012 jocu la supape e un factor foarte important... poti sa faci milioane de sincronizari daca jocu la supape nu este facut motorul nu va functiona in parametrii lui... supapele nu vor urma camele corect la timpul necesar si astlfe... hopuri in graficul de putere! Bafta - dar nu inteleg ce era de ras PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 jocu la supape e un factor foarte important... poti sa faci milioane de sincronizari daca jocu la supape nu este facut motorul nu va functiona in parametrii lui Pai mda. La supape trebuia sa va uitati prima si prima data. Sincronizarea e doar asa "de finete", n-o sa inteleg niciodata de ce la noi tot insista lumea cu cacatul de sincronizare inainte sa se ocupe de altele gen compresie, jocuri supape, bujii, curatare carbelitoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soso_by_sec Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 incearca sa verifici dupa cum scrie in manual- senzorul pozitiei de acceleratie (TPS- throttle position sensor) verifica reglajul de pozitie, valorile rezistentei variabile din el etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiuxyp Postat Mai 18, 2012 Autor Share Postat Mai 18, 2012 (editat) Pai mda. La supape trebuia sa va uitati prima si prima data. Sincronizarea e doar asa "de finete", n-o sa inteleg niciodata de ce la noi tot insista lumea cu cacatul de sincronizare inainte sa se ocupe de altele gen compresie, jocuri supape, bujii, curatare carbelitoare... Sincer nu ma prea pricep,sunt cam incepator in ale motociclismului,am mai avut o honda dar nu am avut probleme cu ea deloc! Oricum multumesc pentru raspuns,apreciez orice sfat,ca doar asa se invata! Imi cer scuze daca am deranjat pe cineva! Asfalt uscat incearca sa verifici dupa cum scrie in manual- senzorul pozitiei de acceleratie (TPS- throttle position sensor) verifica reglajul de pozitie, valorile rezistentei variabile din el etc. Mersi mult o sa ma documentez! Salutare,pana la urma la sfaturile lui soso_by-sec,care a avut dreptate,am rezolvat problema!Buba era de la TPS (throttle position sensor) ! Asfalt uscat! Editat Mai 18, 2012 de laurentiuxyp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Am si eu o problema asemanatoare. Dupa ce merg cu ea mai tare motorul isi schimba sunetul si nu prea se mai accelereaza. Merg mai incet 2-3 minute si isi revine. Sunetul este ca acesta de la inceputul clipului http://vimeo.com/11614998. Din cate vad in clip este doar un imbus care tine carburatoare nu cele 4 coliere cum credeam eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 [pai atunci fa ce zice batranu in clip.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 Acolo este conectat un furtun de la rezervor pentru aerisire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.