Sari la conținut

montarea rim lock


Postări Recomandate

pentru ca nu am gasit explicit unde se monteaza rim lock-ul (papionul) pe roata spate, fac intrebarea si aici.

Situatia este urmatoarea, exemplificata si in desenul de mai jos:

 

Pe janta exista doua gauri, una mai mare si una mai mica. Prima care ar atinge pamintul in directia normala de mers ar fi cea cu diametru mai mare.

 

Intrebarea care se pune este urmatoarea: In directia normala de mers, prima data trebuie sa atinga pamintul valva sau rim lock-ul? Si evident, de ce? :)

 

 

post-1286-0-86851800-1336756022_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod normal rim lock-ul se monteaza diametral opus cu valva... cel putin asa e la mine ... dar in desenul tau nu prea stiu ....:scratch: dar gandind logic in oricare gaura l-ai pune cred ca face acelasi servici deci nu cred ca conteaza ....

 

NUMAI BINE !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu are importanta daca e in fata sau dupa valva, poate are importnta daca se pune in gaura mare sau in cea mica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tare aia cu "nu e necesar pe roata fata " :))))))

 

si cand o rupe valva pe franare sa isi dea doua palme ca a facut un film prost :crack:

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vazusem filmul dar nu ajuta cu nimic

 

@stulewa nu prea merita sa pun doua, mobra e un dr350 si nu are forta sa nu tina un singur rim lok. De fapt pina anul asta am mers fara si nu am avut probleme doar ca acum ceva vrme i-am dat mobra cuiva care are 110kg si cu el s-a simtit nevoia

 

La tine (daca ai mobra din semnatura) probabil ca se justifica 2 rimlockuri pe spate si 1 pe fata. La mine fata nu s-a miscat nici 1 mm chiar cu stoppie la frinare.

Deci, se pune in fata sau dupa valva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oriunde. Dat find ca ai 2 gauri diferite, e clar ca janta ta nu a fost gaurita din fabrica, ci un fost posesor a adaugat inca o gaura. La jantele deja gaurite, gaurile sunt diametral opuse din cate stiu eu.

 

Cat despre "nu s-a simtit nevoia"....am experimentat 1 an mersul fara rimm lock-uri, pana cand, la o iesire, am rupt valva pe fata. Mi-am luat rimm lock-uri, si la urmatoarea iesire am reusit sa rup si valva spate (atentie, nu strangeti la maxim piulita de blocare a valvei) . Si asta cu porcul de Husqvarna, care face parte din aceeasi categorie cu DR-ul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai tu ai rupt valva pt ca ai tinut piulita strinsa. piulita trebuie sa stea obligatoriu sus linga capacel. in felul asta valva are un pic de joc si vezi si daca s-a miscat cauciucul si atunci fie cresti presiunea, fie mergi mai incet pina ajungi acasa, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rimlock-ul se pune in gaura de langa valva...intotdeauna!

tu ai doua gauri pentru ca cel dinaintea ta a mers cu doua. daca-l pui diametral opus nu prea-si mai face datoria!

renuntati definitiv la piulita aia care strange valva!

bafta!!

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca ai citi cu atentie. am doua gauri aproapiate una de cealalta, cred ca sunt vreo 3-4 spite intre ele. pe una iese valva iar cealalta e libera si pe acolo o sa iasa filetul de la rimlock. intrebarea era atunci cind se invirte roata, cine ajunge primul pe pamint, valva sau rimlockul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu sa raspund....

eu as pune papionul primul....

dar cum nu sunt vre-un expert...ori mai ceri pareri .ori faci cum vrei!!

din experienta iti spun ca daca il pui diametral opus si mergi cu presiune super joasa 0.6 sau 0.5 o sa rupi valva!!

o sa obtii rezultatul asta mult mai repede daca strangi si piulita la valva!

eu am reusit sa merg fara pana mult timp cu presiune joasa doar cu 2 rimlock-uri!!..de fapt chiar am reusit sa termin o etapa de enduro pe pana...fara sa mi se invarta guma pe janta!

oricum...solutia ideala e mousse!!

bafta!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a venit rim lock-ul... desi eu am janta 18x2.15 si am comandat rimlock pt 18x2.15 a venit dimensiunea 18x2.50...

Sa-l trimit sa-l schimb sau merge sa pun unul mai mare (2.50 in loc de 2.15)? O sa blocheze totusi cauciucul sau din cauza ca o sa vina prea pe "buza" gentii nu o sa-si faca treaba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

nu cred ca ai citi cu atentie. am doua gauri aproapiate una de cealalta, cred ca sunt vreo 3-4 spite intre ele. pe una iese valva iar cealalta e libera si pe acolo o sa iasa filetul de la rimlock. intrebarea era atunci cind se invirte roata, cine ajunge primul pe pamint, valva sau rimlockul?

 

 

wr450 f vine din fabrica cu 2 rimlock-uri, unul langa valva celalalt undeva diametral opus.

prima data atinge solul rimlock-ul, cand mergi inainte. daca dai in marsalier invers... :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din dilema asta nu puteti iesi. Am zis!!

 

buna asta!!!...da buna rau!

 

:bounce: :friends:

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

mda la supermoto se pune rimlock ? ca am vazut ca au rotile moi sau nah poate nu vazui bine da intreb si yo deci se pune or ba ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...