Sari la conținut

Problema contact


Postări Recomandate

Va salut, am un R6 din 2005 si am o problema cu contactul. Merge foarte greu, si cand pun contactul si cand blochez ghidonul sau o pun pe pozitii. Cum se poate curata, repara? Am folosit spray de contacte, parca merge putin mai bine dar nu foarte.. Ca sa mearga, trebuie sa bag cheia, sa apas in jos pe ea si sa il gadil de 2-3-4 ori si pana la urma merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai cheia uzata? Daca da ar fi bine s-o schimbi.

Daca nu pune niste ulei de mecanisme fine pe cheie si bag-o in contact de 2-3 ori ca sa se mai lubrifieze partile contactul.

Sprayul de contacte face exact pe dos, indeparteaza lubrifiantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cite stiu la mecanisme cu cheie nu prea ai treaba cu ulei, face mai mult rau pt. ca aduna mizeria. exista pulbere de grafit speciala in Praktiker, vreo 7 RON. unii si-au demontat contactul si l-au curatat ca sa mearga ok. sprayul de contacte e pt. curatat contacte electrice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cite stiu la mecanisme cu cheie nu prea ai treaba cu ulei, face mai mult rau pt. ca aduna mizeria. exista pulbere de grafit speciala in Praktiker, vreo 7 RON. unii si-au demontat contactul si l-au curatat ca sa mearga ok. sprayul de contacte e pt. curatat contacte electrice.

 

Eu i-am dat cu ulei si merge ok.

Cum se aplica pulberea aia de grafit, e sub forma de pasta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat eu cu wd40 si mergea si mai greu dupa aia,abea acum si-a mai revenit si merge cat de cat ok

sunt cu curios daca cu praf de pulbere ar merge

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, am un R6 din 2005 si am o problema cu contactul. Merge foarte greu, si cand pun contactul si cand blochez ghidonul sau o pun pe pozitii. Cum se poate curata, repara? Am folosit spray de contacte, parca merge putin mai bine dar nu foarte.. Ca sa mearga, trebuie sa bag cheia, sa apas in jos pe ea si sa il gadil de 2-3-4 ori si pana la urma merge.

 

dat jos - desfacut curatat si dat cu ulei de masina de cusut sau de tuns (nu absoarbe particulele de praf), daca nu ai acces la astfel de lubrifianti da-i cu motorina sau spray de lant de motocicleta alb care ramane pasta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dat jos - desfacut curatat si dat cu ulei de masina de cusut sau de tuns (nu absoarbe particulele de praf), daca nu ai acces la astfel de lubrifianti da-i cu motorina sau spray de lant de motocicleta alb care ramane pasta!

 

a functionat si la masina metoda asta.. fara sa il dau jos, dat cu spray de curatat lant sa dizolve tot ce era depus pe acolo, apoi spray tot de lant, pentru uns cu teflon.

spre deosebire de ulei, etc, nu-ti umple cheia de grasime :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pt. raspunsuri. Am sa incerc cu spray de lant de degresare si apoi cu cel pt. uns cu teflon. Daca nu prea da rezultate nici atunci, am sa il desfac si am sa-l curat. Treaba e ca nu am posibilitatea sa verific pe alt r6 sa vad cam cum ar trebuii sa mearga. Rog sa ramana deschis topicul si va tin la curent. Deocamdata am dat cu niste spray de contact si putin ulei hidraulic. Unde se fac chei cu cip prin Bucuresti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pt. raspunsuri. Am sa incerc cu spray de lant de degresare si apoi cu cel pt. uns cu teflon. Daca nu prea da rezultate nici atunci, am sa il desfac si am sa-l curat. Treaba e ca nu am posibilitatea sa verific pe alt r6 sa vad cam cum ar trebuii sa mearga. Rog sa ramana deschis topicul si va tin la curent. Deocamdata am dat cu niste spray de contact si putin ulei hidraulic. Unde se fac chei cu cip prin Bucuresti?

 

 

 

 

daca are butuc normal s-a uzat butucul...eu am avut problema asta la contact..trebuia sa bag cheia si sa o inclin inspre partea de sus ca sa se invarta..incerca sa bagi cheia si sa o inclini sus jos si daca merge in vreuna din pozitiile astea insemna ca e uzat butucul...nu ai ce sa-i faci...decat sa-l schimbi daca e uzat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca are butuc normal s-a uzat butucul...eu am avut problema asta la contact..trebuia sa bag cheia si sa o inclin inspre partea de sus ca sa se invarta..incerca sa bagi cheia si sa o inclini sus jos si daca merge in vreuna din pozitiile astea insemna ca e uzat butucul...nu ai ce sa-i faci...decat sa-l schimbi daca e uzat..

 

Cum adica sa schimb butucul? Eu am HISS.. explicati-mi va rog, sunt newbie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sprayul ala cu teflon se face ca un lipici semiintarit dupa ce se usuca, parerea mea e ca-n timp o sa contribuie f frumos la blocarea butucului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sprayul ala cu teflon se face ca un lipici semiintarit dupa ce se usuca, parerea mea e ca-n timp o sa contribuie f frumos la blocarea butucului.

dupa ala merge si un pic de super glue :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci pana acum, am dat doar cu spray de contacte. Nu mai dau cu nimic.. spuneti-mi un atelier in Buc unde pot sa-l duc sa-l curete, repare..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci pana acum, am dat doar cu spray de contacte. Nu mai dau cu nimic.. spuneti-mi un atelier in Buc unde pot sa-l duc sa-l curete, repare..

suflal cu aer comprimat si baga pulbere de carbon in el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu il poti repara daca e uzat..butucul consta intr-un rand de "butoiashe" cu arc..daca alea s-au uzat butucul merge dar doar cu cheia in anumite pozitii in care configuratia ceruta pentru invartire se obtine...si daca e uzat evident ca trebuie sa tii cheia intr-oi anumita pozitie...al meu tot asa face dar acum stiu cum sa tin cheia si merge brici...l-am uns cu niste vaselina inauntru si shpan!:)plus ca pentru a-l putea desface trebuie sa gauresti niturile de siguranta(are 2 nituri antifurt pe care eu nu le-am putut desface dar le-am gaurit si in locul lor am pus doua surubele cu cap imbus)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum de fiecare data am dat cu WD40, invartit de cateva ori sa-si refaca jocul si gata, ptr urmatoarele multe ploi n-am mai avut nici un fel de problema. Daca intr-adevar este uzura cum se spune mai sus, este cu totul alta problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am demontat eu un butuc de VW de pe haion(sertizat/nituit), nu e mare smecherie , dar obligatoriu trebuie sa fi intr-un loc in care daca iti sare un arculet de ala mic sa il poti gasi . Pe "cateii" aia era o depunere consistenta de antiderapant, foarte foarte dura care impiedica culisarea pieselor fine. Clapita aia mica e foarte importanta . Curatarea a fost mecanica, chimica nu a dat rezultate, a fost o depunere ca un tartru/piatra/saruri

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca si cu cheia de rezerva si vezi daca se rezolva ceva. Mie mi s-a tocit o cheie dupa vreo 30000km si mergea foarte greu. Vizibil nu era diferenta intre ele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci cu praff de pulbere se curata pana la urma?as vrea sa o curat si pe a mea,merge cam greu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...