Andrei Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Va salut, am un R6 din 2005 si am o problema cu contactul. Merge foarte greu, si cand pun contactul si cand blochez ghidonul sau o pun pe pozitii. Cum se poate curata, repara? Am folosit spray de contacte, parca merge putin mai bine dar nu foarte.. Ca sa mearga, trebuie sa bag cheia, sa apas in jos pe ea si sa il gadil de 2-3-4 ori si pana la urma merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Ai cheia uzata? Daca da ar fi bine s-o schimbi. Daca nu pune niste ulei de mecanisme fine pe cheie si bag-o in contact de 2-3 ori ca sa se mai lubrifieze partile contactul. Sprayul de contacte face exact pe dos, indeparteaza lubrifiantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 din cite stiu la mecanisme cu cheie nu prea ai treaba cu ulei, face mai mult rau pt. ca aduna mizeria. exista pulbere de grafit speciala in Praktiker, vreo 7 RON. unii si-au demontat contactul si l-au curatat ca sa mearga ok. sprayul de contacte e pt. curatat contacte electrice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 din cite stiu la mecanisme cu cheie nu prea ai treaba cu ulei, face mai mult rau pt. ca aduna mizeria. exista pulbere de grafit speciala in Praktiker, vreo 7 RON. unii si-au demontat contactul si l-au curatat ca sa mearga ok. sprayul de contacte e pt. curatat contacte electrice. Eu i-am dat cu ulei si merge ok. Cum se aplica pulberea aia de grafit, e sub forma de pasta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 e pulbere chioara. speciala pt. asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strut Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Io am razuit de la un creion. Mere brici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 (editat) am dat eu cu wd40 si mergea si mai greu dupa aia,abea acum si-a mai revenit si merge cat de cat ok sunt cu curios daca cu praf de pulbere ar merge Editat Mai 19, 2012 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Va salut, am un R6 din 2005 si am o problema cu contactul. Merge foarte greu, si cand pun contactul si cand blochez ghidonul sau o pun pe pozitii. Cum se poate curata, repara? Am folosit spray de contacte, parca merge putin mai bine dar nu foarte.. Ca sa mearga, trebuie sa bag cheia, sa apas in jos pe ea si sa il gadil de 2-3-4 ori si pana la urma merge. dat jos - desfacut curatat si dat cu ulei de masina de cusut sau de tuns (nu absoarbe particulele de praf), daca nu ai acces la astfel de lubrifianti da-i cu motorina sau spray de lant de motocicleta alb care ramane pasta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 dat jos - desfacut curatat si dat cu ulei de masina de cusut sau de tuns (nu absoarbe particulele de praf), daca nu ai acces la astfel de lubrifianti da-i cu motorina sau spray de lant de motocicleta alb care ramane pasta! a functionat si la masina metoda asta.. fara sa il dau jos, dat cu spray de curatat lant sa dizolve tot ce era depus pe acolo, apoi spray tot de lant, pentru uns cu teflon. spre deosebire de ulei, etc, nu-ti umple cheia de grasime Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Am un 2004, aveam aceiasi problema, i-am dat cu un spray de contact mai scump, nu wd40...nu am mai avut probleme deloc de atunci. O zi faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Mai 19, 2012 Autor Share Postat Mai 19, 2012 Va multumesc pt. raspunsuri. Am sa incerc cu spray de lant de degresare si apoi cu cel pt. uns cu teflon. Daca nu prea da rezultate nici atunci, am sa il desfac si am sa-l curat. Treaba e ca nu am posibilitatea sa verific pe alt r6 sa vad cam cum ar trebuii sa mearga. Rog sa ramana deschis topicul si va tin la curent. Deocamdata am dat cu niste spray de contact si putin ulei hidraulic. Unde se fac chei cu cip prin Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Va multumesc pt. raspunsuri. Am sa incerc cu spray de lant de degresare si apoi cu cel pt. uns cu teflon. Daca nu prea da rezultate nici atunci, am sa il desfac si am sa-l curat. Treaba e ca nu am posibilitatea sa verific pe alt r6 sa vad cam cum ar trebuii sa mearga. Rog sa ramana deschis topicul si va tin la curent. Deocamdata am dat cu niste spray de contact si putin ulei hidraulic. Unde se fac chei cu cip prin Bucuresti? daca are butuc normal s-a uzat butucul...eu am avut problema asta la contact..trebuia sa bag cheia si sa o inclin inspre partea de sus ca sa se invarta..incerca sa bagi cheia si sa o inclini sus jos si daca merge in vreuna din pozitiile astea insemna ca e uzat butucul...nu ai ce sa-i faci...decat sa-l schimbi daca e uzat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Mai 19, 2012 Autor Share Postat Mai 19, 2012 daca are butuc normal s-a uzat butucul...eu am avut problema asta la contact..trebuia sa bag cheia si sa o inclin inspre partea de sus ca sa se invarta..incerca sa bagi cheia si sa o inclini sus jos si daca merge in vreuna din pozitiile astea insemna ca e uzat butucul...nu ai ce sa-i faci...decat sa-l schimbi daca e uzat.. Cum adica sa schimb butucul? Eu am HISS.. explicati-mi va rog, sunt newbie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 sprayul ala cu teflon se face ca un lipici semiintarit dupa ce se usuca, parerea mea e ca-n timp o sa contribuie f frumos la blocarea butucului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 sprayul ala cu teflon se face ca un lipici semiintarit dupa ce se usuca, parerea mea e ca-n timp o sa contribuie f frumos la blocarea butucului. dupa ala merge si un pic de super glue Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Mai 19, 2012 Autor Share Postat Mai 19, 2012 Deci pana acum, am dat doar cu spray de contacte. Nu mai dau cu nimic.. spuneti-mi un atelier in Buc unde pot sa-l duc sa-l curete, repare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Deci pana acum, am dat doar cu spray de contacte. Nu mai dau cu nimic.. spuneti-mi un atelier in Buc unde pot sa-l duc sa-l curete, repare.. suflal cu aer comprimat si baga pulbere de carbon in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 nu il poti repara daca e uzat..butucul consta intr-un rand de "butoiashe" cu arc..daca alea s-au uzat butucul merge dar doar cu cheia in anumite pozitii in care configuratia ceruta pentru invartire se obtine...si daca e uzat evident ca trebuie sa tii cheia intr-oi anumita pozitie...al meu tot asa face dar acum stiu cum sa tin cheia si merge brici...l-am uns cu niste vaselina inauntru si shpan!:)plus ca pentru a-l putea desface trebuie sa gauresti niturile de siguranta(are 2 nituri antifurt pe care eu nu le-am putut desface dar le-am gaurit si in locul lor am pus doua surubele cu cap imbus) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Pana acum de fiecare data am dat cu WD40, invartit de cateva ori sa-si refaca jocul si gata, ptr urmatoarele multe ploi n-am mai avut nici un fel de problema. Daca intr-adevar este uzura cum se spune mai sus, este cu totul alta problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) am demontat eu un butuc de VW de pe haion(sertizat/nituit), nu e mare smecherie , dar obligatoriu trebuie sa fi intr-un loc in care daca iti sare un arculet de ala mic sa il poti gasi . Pe "cateii" aia era o depunere consistenta de antiderapant, foarte foarte dura care impiedica culisarea pieselor fine. Clapita aia mica e foarte importanta . Curatarea a fost mecanica, chimica nu a dat rezultate, a fost o depunere ca un tartru/piatra/saruri Editat Mai 22, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Incearca si cu cheia de rezerva si vezi daca se rezolva ceva. Mie mi s-a tocit o cheie dupa vreo 30000km si mergea foarte greu. Vizibil nu era diferenta intre ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 deci cu praff de pulbere se curata pana la urma?as vrea sa o curat si pe a mea,merge cam greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 tu te auzi? praf de pulbere? wtf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Mai 27, 2012 Autor Share Postat Mai 27, 2012 Am dat de 2 ori cu WD40 si merge ca nou. Acum nu mai am probleme. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 tu te auzi? praf de pulbere? wtf? pulbere de graffit,scuze greseala mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.