Sari la conținut

problema ambreiaj hidraulic


Postări Recomandate

deci..situatia este asa..am pe motor ambreiaj hidraulic...iarna asta i-am schimbat furtunul cu unul metalic si am schimbat si kitul de pompa de la maneta..i-am pus si maneta racing...ce se intampla...ma duc fain frumos cu motorul si deodata incepe sa debreieze scurt si isi revine ca si cum as apasa eu in mers maneta..face odata ...face de doua ori...si intr-un interval de 15 minute facea in asa hal incat nu mai pornea motocicleta de pe loc...cu alte cuvinte imi ramanea ambreiajul cuplat...desfac aerisitorul si de acolo sare un jet scurt..strang la loc...merge ambreiajul perfect...dupa 0 zi si jumate iarasi incepe sa patineze in mers..si iarasi in cateva minute tot mai des tot mai des pana nu mai pot porni de pe loc...iarasi desfac aerisitorul tinand si maneta in tensiune...sare jetu strang aerisitorul merge tot perfect....singurul lucru care l-am schimbat e maneta,kitul de pompa si furtunul de cauciuc.Inainte de astea mergea perfect nu am patzit niciodata asta..dupa iarna asta a inceput...banuiesc ca se acumuleaza presiune sau ceva....any ideas?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, presiunea prea mare in sistem inteleg eu, daca ai zis ca iti cupleaza. Mai era un caz la fel zilele trecute, dar ramanea frana blocata. Tot cu maneta sport si furtune cu tresa metalica. Raspunsul unor colegi a fost sa mai goleasca un pic butoiasul de lichid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este posibil ca dintr-o anumita cauza lichidul să nu revina în rezervor iar când se acumuleaza prea multa presiune rămâne actionat.Încearca să pui furtunul original,posibil ca cel nou să fie deja înfundat,sau cum a spus Banzay mai scoate din lichid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi au probleme cu manetele "racing" daca nu-s facute cum trebuie sau nu-s montate cum trebuie(sunt unele pompe din care iese un cilindru rotunjit pe capat care trebuie sa intre intr-o gaura in alt cilindru pus la 90 de grade care se afla pe maneta, daca nu sunt puse bine sta actionat)

gen GSXR1000-front-brake-master-cylinder.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am gandit ca probabil maneta sta putin cuplata si pompa nu are retur...furtunul e bun nu cred ca-i infundat pt ca ambreiajul merge o zi doua fara probleme..si probabil merge pana face presiune...acum am pus nivelul la jumate adika intre maxim si minim...eu am si rezervoare dinalea mici brembo...nu-s originalele..dar asa era si inainte si nu am avut probleme...o sa reverific gaurica desii cand am montat kitul de pompa am curatzat tot...si probabil o sa pilesc putin din tija ce apasa pompa...ca sa aiba putin joc maneta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am gandit ca probabil maneta sta putin cuplata si pompa nu are retur...furtunul e bun nu cred ca-i infundat pt ca ambreiajul merge o zi doua fara probleme..si probabil merge pana face presiune...acum am pus nivelul la jumate adika intre maxim si minim...eu am si rezervoare dinalea mici brembo...nu-s originalele..dar asa era si inainte si nu am avut probleme...o sa reverific gaurica desii cand am montat kitul de pompa am curatzat tot...si probabil o sa pilesc putin din tija ce apasa pompa...ca sa aiba putin joc maneta...

Nu trebuie sa aibe joc, in schimb nici nu trebuie sa tina cilindrul pompei apasat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie sa aibe joc, in schimb nici nu trebuie sa tina cilindrul pompei apasat.

 

 

umpic cred ca-l tine apasat...ma gandeam la un joc tolerant...cat sa nu stea cilindru apasat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu aceeasi problema cat timp am avut o pompa de ambreiaj "racing". In principiu ar trebui sa corespunda pompa cu cilindrul receptor (ala de jos). Eu, dupa tot felul de incercari si aerisiri si schimbari de lichid am revenit la original si gata problemele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi au probleme cu manetele "racing" daca nu-s facute cum trebuie sau nu-s montate cum trebuie(sunt unele pompe din care iese un cilindru rotunjit pe capat care trebuie sa intre intr-o gaura in alt cilindru pus la 90 de grade care se afla pe maneta, daca nu sunt puse bine sta actionat)

gen GSXR1000-front-brake-master-cylinder.JPG

 

 

 

 

da ..am o tija care iese din pompa si intra untr-un cilindru..si acolo proprietarul dinainte a pus o bucatica dintr-un filet de 4 probabil pt ca maneta cealalta avea putin joc...si eu am folosit acea bucatica pt maneta asta si probabil ca acuma sta umpic apasata maneta din cauza la bucatica aia...

 

Am avut si eu aceeasi problema cat timp am avut o pompa de ambreiaj "racing". In principiu ar trebui sa corespunda pompa cu cilindrul receptor (ala de jos). Eu, dupa tot felul de incercari si aerisiri si schimbari de lichid am revenit la original si gata problemele :)

 

 

 

 

dar eu am pompa stock...doar kitul de garnituri dinaundru cu arc si alea is noi....si doar maneta si rezervorul sunt racing...pompa e cea originala....si pistonashul de jos e stock nici nu l-am desfacut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maistre, AI POMPA "ATACATA" (daca tot vb racing) adica iti sta putin in presiune, trebuie doar sa ii faci putin joc de toleranta cum ai zis mai sus :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca jocul ala se regleaza, fa in asa fel incat pistonasul pompei sa revina la pozitia 0 cand nu mai apesi maneta. Tu tot pompezi lichid in sistem iar pistonasul nu revine suficient incat sa elibereze gaura pe unde revine lichidul inapoi in rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca jocul ala se regleaza, fa in asa fel incat pistonasul pompei sa revina la pozitia 0 cand nu mai apesi maneta. Tu tot pompezi lichid in sistem iar pistonasul nu revine suficient incat sa elibereze gaura pe unde revine lichidul inapoi in rezervor.

 

 

 

 

da..azi i-am scos tamburucul ala care prelungea tija era o bucatica de filet..si am lasat umpic de joc vreo 2-3 mm...am facut vreo 30 de km si merge totul ok...sa speram ca aia a fost buba..desii la aia ma gandeam si eu...daca nu,o sa verific gaurica de refulare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar eu am pompa stock...doar kitul de garnituri dinaundru cu arc si alea is noi....si doar maneta si rezervorul sunt racing...pompa e cea originala....si pistonashul de jos e stock nici nu l-am desfacut...

 

Ah scuze am inteles eu gresit, am crezut ca ai schimbat si pompa. Bine ca totusi s-a rezolvat. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah scuze am inteles eu gresit, am crezut ca ai schimbat si pompa. Bine ca totusi s-a rezolvat. :cheers:

 

 

 

da...asa se pare ca s-a rezolvat..nici azi nu mi-a facut ...merge perfect ambreiajul...tija era prea lunga si pompa nu se intorcea cat trebuie pana la punctul zero si deci nu aveam retur la presiunea facuta..multumesc la toiti pt ajutor! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...