Sari la conținut

Motociclete de TRIAL


Postări Recomandate

Salutare,

Cautam un hardenduro, ma tot uitam pe site-uri si bingo ia uite ce gasesc http://www.sherco.ro/motociclete.aspx?motoid=1&id=90 Pretul nu este foarte piperat . Stiu ca nu este un hardenduro, dar totusi cred ca are aceleasi capacitati offroad daca nu chiar mai bune.

Problema ei in opinia mea este rezervorul foarte mic.

Nu am mers niciodata pe asa ceva.

 

Poate cineva sa-mi spuna cum este, sau sa faca un mic review daca a mers pe asa ceva?

Poate cineva sa faca o comparatie intre un trial si un hardenduro din propria experienta?

 

:cheers:

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Cautam un hardenduro, ma tot uitam pe site-uri si bingo ia uite ce gasesc http://www.sherco.ro/motociclete.aspx?motoid=1&id=90 Pretul nu este foarte piperat . Stiu ca nu este un hardenduro, dar totusi cred ca are aceleasi capacitati offroad daca nu chiar mai bune.

Problema ei in opinia mea este rezervorul foarte mic.

Nu am mers niciodata pe asa ceva.

 

Poate cineva sa-mi spuna cum este, sau sa faca un mic review daca a mers pe asa ceva?

Poate cineva sa faca o comparatie intre un trial si un hardenduro din propria experienta?

 

:cheers:

Si eu mi-as lua un trial doar daca as gasi un instructor.Cu rezervorul se rezolva, sunt aftermarket cu un volum mai mare, inclusiv sa, ca accesorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.youtube.com/watch?v=t0zhYJ5x8Wg&feature=related

 

 

@Braccio

 

Incearca cu o bicicleta de trial. Eu pana sa am moto, ma jucam cu o bicicleta de trial. Asa am invatat diverse scheme & reflexe, totusi sunt curios cum stai pe roata din spate cu tot cu picior pe frana :scratch: ( la bicicleta aveam maneta de frana pe ghidon )

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu mi-as lua un trial doar daca as gasi un instructor.

 

 

asta e cuvantul cheie - instructor!

din ce am inteles eu de la altii - mai frumosi si mai destepti decat eu - e o motoreta exclusiv pentru batait pe loc, sarituri, urcari si coborari.

 

viteza de deplasare - nu. de aici si alte neajunsuri la mers prin padure sau trasee mai lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista kit "bolt-on" pentru frana spate la mana, dar de obicei se potriveste daca se monteaza si ambreiaj automat. trialul eu il vad foarte util, dar nu ca motoreta pentru facut enduro, ci doar pentru antrenament.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu visez sa-mi cumpar un motor de trial dar vreau sa-l folosesc la CityRide. Sa ma plimb cu el prin oras, prin trafic si in afara traficului. (ce fac acum cu o bicicleta jumper mica)

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZLSVP3b9nVU

Editat de Elmann
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e o motoreta exclusiv pentru batait pe loc, sarituri, urcari si coborari.

 

Se prea poate ca eu sa fiu total ''pe langa'' in ale enduro'ului, dar de cca o luna de zile, mi'a dat clasa un trial'ist prin padurile de pe langa Cluj. La ce mi'a dat clasa? La crosetat printre copaci, la sarituri peste busteni, hartoape, chestiuni combinate cu viteza. Da, ok, la chestii unde nu necesitau mare tehnica, gen rallye rai, il depaseam, dar...cam atat :-L

Pacat ca nu l'am filmat pe tip :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se prea poate ca eu sa fiu total ''pe langa'' in ale enduro'ului, dar de cca o luna de zile, mi'a dat clasa un trial'ist prin padurile de pe langa Cluj. La ce mi'a dat clasa? La crosetat printre copaci, la sarituri peste busteni, hartoape, chestiuni combinate cu viteza. Da, ok, la chestii unde nu necesitau mare tehnica, gen rallye rai, il depaseam, dar...cam atat :-L

Pacat ca nu l'am filmat pe tip :(

 

Data viitoare sa-l filmezi :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se prea poate ca eu sa fiu total ''pe langa'' in ale enduro'ului, dar de cca o luna de zile, mi'a dat clasa un trial'ist prin padurile de pe langa Cluj. La ce mi'a dat clasa? La crosetat printre copaci, la sarituri peste busteni, hartoape, chestiuni combinate cu viteza. Da, ok, la chestii unde nu necesitau mare tehnica, gen rallye rai, il depaseam, dar...cam atat :-L

Pacat ca nu l'am filmat pe tip :(

 

Era in echipament rosu pe un motor rosu pe cararea cruce albastra ce merge jos spre roata? voi 2 motoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaa..nu retin, ca nu m'am apropiat asa de mult de el :disappointed: ...dar ceva de genu' cred ca era.

 

De ce, tu erai Tarsule ? :-L

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Probabil ca GAS GAS TXT electric are asa ceva.

 

Clar , dupa ce imi vand Husqvarna imi iau o moto de trial, sa invat mai multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Are cineva idee daca sunt valabile catre vanzare motociclete de trial electrice?

 

Pana acum ceva sigur e Gas Gas TXT E , sigur se va vinde.

Pe site-ul GAS GAS scrie comming soon , dar nu stiu ciudat pe net vad filmulete cu diverse persoane care deja poseda un model electric.................care e treaba?

http://www.gasgasmotos.es/es/trial/380-txt-e.html

 

http://www.eta-motors.com/txt4822-1/

 

 

Pentru TRIAL e numai buna solutia asta electrica, cred ca e cam ciudat fara ambreiaj..........cutie......., dar in rest o bagi in priza si iti faci treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...
  • 7 years later...

 

La 01.06.2012 la 11:22, Bigfoot a spus:

Salutare,

Cautam un hardenduro, ma tot uitam pe site-uri si bingo ia uite ce gasesc http://www.sherco.ro/motociclete.aspx?motoid=1&id=90 Pretul nu este foarte piperat . Stiu ca nu este un hardenduro, dar totusi cred ca are aceleasi capacitati offroad daca nu chiar mai bune.

Problema ei in opinia mea este rezervorul foarte mic.

Nu am mers niciodata pe asa ceva.

 

Poate cineva sa-mi spuna cum este, sau sa faca un mic review daca a mers pe asa ceva?

Poate cineva sa faca o comparatie intre un trial si un hardenduro din propria experienta?

 

:cheers:

Iata ca dupa 10 de la crrearea acestui topoc, am decis sa cumpar o motocicleta de trial.

In principiu am cumparat-o ca sa ma educ/cizelez in offroad mai bine. Ma descurc si cu KX450F-ul dar nu sunt atat de "rafinat" pe cat imi doresc, in ceea ce priveste anumite reflexe/apucaturi mai ales la viteze mici 20km/h gen.

Inclusiv la mersul pe o roata ma va "rafina" aceasta jucarie.

 

Astazi am luat "magarusul" casei + remorca si am plecat, B-Miercurea Ciuc-B, sa cumpar o Scorpa TY 125, o jucarie educativa pt oameni mari, bine cu mine pe ea pare micuta/scuter😀, comparativ cu KX-ul care atunci cand ma urc pe el nu pare micut, ala e "potrivit" ca proportii.

 

Incepe o "etapa noua" in care sunt sigur ca acest 125cc ma va "scoate la tabla"🤓, in punctele unde este nevoie de o dezvoltare/rafinare🧐 si ma ajuta in remedierea💪 punctelor slabe.

 

Va prezint "Gargarita"😇, asa am botezat-o astazi. Dupa ce ma voi imprieteni cu ea ii voi face si o prezentare adecvata.

 

Momentan parca ma simt vinovat ca las "Gargarita" in garaj, ar da bine in sufragerie ca un contrapunct raportat la mobila🤔

20220203_134932.jpg

20220203_134928.jpg

20220203_134951.jpg

La 02.02.2015 la 16:17, Dan Cata a spus:

Te poti da cu o astfel de mobra prin oras? Necesita inmatriculare? Numar galben? Semnalizari/stop?

Da se poate. Se gasesc (multe) deja omologate, trebuie doar sa cauti. 

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, patrick1 a spus:

Cam complicat acum, insa clar voi incerca si asta.

Pt moment, telul este sa imbunatatesc TOT ceea ce inseamna manevre la 10km/h- 30km/h pe plat + wheelie  si stoppie, ce trebuie perfectionate.

Apoi voi ataca niste pante "relativ" verticale, din scurt, fara avant.

Anul asta sunt sigur ca bazele trialului moto le voi incerca si cel mai probabil rezolva, ca manevre pe plat. Genul acesta de manevre le pot face cu o bicicleta normala, in prezent, nu imi trebuie o bicicleta de trial.

Eee insa cu KX450F nu pot sa ma joc asa oricum inca, merge sa fac un stoppie sau un wheelie dar... sunt manevre necontrolate perfect, si recunosc cu frica in san. De exemplu wheelie cu 450-ul il pot face (fara frica) doar cu 4-a sau 5-a tinand cont de controlul meu slab al franei spate, in prezent.

Plus ca nu pot sa merg in cerc, pe 1 roata, manevra ce implica 100% un control, "megarafinat" al franei spate.

 

Eu inainte de a lua categoria A1 mergeam cu o bicicleta de trial Megellan Tucana pe care o foloseam la +50% din potentialul acesteia daca e sa fiu "cinstit" cu mine.

Manevrele de baza cu bicicleta, wheelie "la pas", cercuri in wheelie sau stoppie fiind o banalitate si acum pt mine, asta cu bicicleta, eeee cu motocicleta 😀 nu e acelasi lucru in ceea ce ma priveste, controlul deplin al echilibrului, indiferent de conditii........de asta am cumparat "Gargarita".

Astazi a fost primul "ride test".

Wow super misto. Dupa 3h de stat in scarite am obosit un pic, ce sa zic foarte manevrabila si intuitiva. Urca inclusiv cu 3-a pante micul 125cc, bine pantele de la Voluntari. Nu imi pare rau de alegere, deloc, ba dimpotriva cred ca majoritatea motociclistilor ar trebui sa incerce asa ceva pt rafinarea si cizelarea reflexelor.

 

20220205_153516.jpg

20220205_153529.jpg

20220205_142403.jpg

20220205_152625.jpg

20220205_145851.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...