Bigfoot Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 (editat) Salutare, Cautam un hardenduro, ma tot uitam pe site-uri si bingo ia uite ce gasesc http://www.sherco.ro/motociclete.aspx?motoid=1&id=90 Pretul nu este foarte piperat . Stiu ca nu este un hardenduro, dar totusi cred ca are aceleasi capacitati offroad daca nu chiar mai bune. Problema ei in opinia mea este rezervorul foarte mic. Nu am mers niciodata pe asa ceva. Poate cineva sa-mi spuna cum este, sau sa faca un mic review daca a mers pe asa ceva? Poate cineva sa faca o comparatie intre un trial si un hardenduro din propria experienta? Editat Iunie 1, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Salutare, Cautam un hardenduro, ma tot uitam pe site-uri si bingo ia uite ce gasesc http://www.sherco.ro/motociclete.aspx?motoid=1&id=90 Pretul nu este foarte piperat . Stiu ca nu este un hardenduro, dar totusi cred ca are aceleasi capacitati offroad daca nu chiar mai bune. Problema ei in opinia mea este rezervorul foarte mic. Nu am mers niciodata pe asa ceva. Poate cineva sa-mi spuna cum este, sau sa faca un mic review daca a mers pe asa ceva? Poate cineva sa faca o comparatie intre un trial si un hardenduro din propria experienta? Si eu mi-as lua un trial doar daca as gasi un instructor.Cu rezervorul se rezolva, sunt aftermarket cu un volum mai mare, inclusiv sa, ca accesorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iunie 1, 2012 Autor Share Postat Iunie 1, 2012 (editat) http://www.youtube.com/watch?v=t0zhYJ5x8Wg&feature=related @Braccio Incearca cu o bicicleta de trial. Eu pana sa am moto, ma jucam cu o bicicleta de trial. Asa am invatat diverse scheme & reflexe, totusi sunt curios cum stai pe roata din spate cu tot cu picior pe frana ( la bicicleta aveam maneta de frana pe ghidon ) Editat Iunie 1, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Si eu mi-as lua un trial doar daca as gasi un instructor. asta e cuvantul cheie - instructor! din ce am inteles eu de la altii - mai frumosi si mai destepti decat eu - e o motoreta exclusiv pentru batait pe loc, sarituri, urcari si coborari. viteza de deplasare - nu. de aici si alte neajunsuri la mers prin padure sau trasee mai lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 exista kit "bolt-on" pentru frana spate la mana, dar de obicei se potriveste daca se monteaza si ambreiaj automat. trialul eu il vad foarte util, dar nu ca motoreta pentru facut enduro, ci doar pentru antrenament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 (editat) Si eu visez sa-mi cumpar un motor de trial dar vreau sa-l folosesc la CityRide. Sa ma plimb cu el prin oras, prin trafic si in afara traficului. (ce fac acum cu o bicicleta jumper mica) http://www.youtube.com/watch?v=ZLSVP3b9nVU Editat Iunie 1, 2012 de Elmann Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 e o motoreta exclusiv pentru batait pe loc, sarituri, urcari si coborari. Se prea poate ca eu sa fiu total ''pe langa'' in ale enduro'ului, dar de cca o luna de zile, mi'a dat clasa un trial'ist prin padurile de pe langa Cluj. La ce mi'a dat clasa? La crosetat printre copaci, la sarituri peste busteni, hartoape, chestiuni combinate cu viteza. Da, ok, la chestii unde nu necesitau mare tehnica, gen rallye rai, il depaseam, dar...cam atat Pacat ca nu l'am filmat pe tip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iunie 2, 2012 Autor Share Postat Iunie 2, 2012 Se prea poate ca eu sa fiu total ''pe langa'' in ale enduro'ului, dar de cca o luna de zile, mi'a dat clasa un trial'ist prin padurile de pe langa Cluj. La ce mi'a dat clasa? La crosetat printre copaci, la sarituri peste busteni, hartoape, chestiuni combinate cu viteza. Da, ok, la chestii unde nu necesitau mare tehnica, gen rallye rai, il depaseam, dar...cam atat Pacat ca nu l'am filmat pe tip Data viitoare sa-l filmezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 sa-i infigi si un ac in spate si sa-l pui in insectar!! ...ca astia nu sunt oameni!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floo Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 Se prea poate ca eu sa fiu total ''pe langa'' in ale enduro'ului, dar de cca o luna de zile, mi'a dat clasa un trial'ist prin padurile de pe langa Cluj. La ce mi'a dat clasa? La crosetat printre copaci, la sarituri peste busteni, hartoape, chestiuni combinate cu viteza. Da, ok, la chestii unde nu necesitau mare tehnica, gen rallye rai, il depaseam, dar...cam atat Pacat ca nu l'am filmat pe tip Era in echipament rosu pe un motor rosu pe cararea cruce albastra ce merge jos spre roata? voi 2 motoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) Aaaa..nu retin, ca nu m'am apropiat asa de mult de el ...dar ceva de genu' cred ca era. De ce, tu erai Tarsule ? Editat Iunie 5, 2012 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iunie 5, 2012 Autor Share Postat Iunie 5, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floo Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 De ce, tu erai Daca erai cu inca cineva parca pe un ktm, atunci.... Am vazut ca ati incercat sa ma prindeti, scuze ma grabeam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduro_rider Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Exista ambreiaj automat pentru motoarele de trial?Intrebare pentru Soso. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iunie 24, 2012 Autor Share Postat Iunie 24, 2012 Probabil ca GAS GAS TXT electric are asa ceva. Clar , dupa ce imi vand Husqvarna imi iau o moto de trial, sa invat mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Decembrie 19, 2012 Autor Share Postat Decembrie 19, 2012 Are cineva idee daca sunt valabile catre vanzare motociclete de trial electrice? Pana acum ceva sigur e Gas Gas TXT E , sigur se va vinde. Pe site-ul GAS GAS scrie comming soon , dar nu stiu ciudat pe net vad filmulete cu diverse persoane care deja poseda un model electric.................care e treaba? http://www.gasgasmotos.es/es/trial/380-txt-e.html http://www.eta-motors.com/txt4822-1/ Pentru TRIAL e numai buna solutia asta electrica, cred ca e cam ciudat fara ambreiaj..........cutie......., dar in rest o bagi in priza si iti faci treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 un ambreiaj centrifugal pe trial e o utopie, o astfel de solutie ar anula posibilitatea unui control fin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topcrosstcs Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 (editat) veche, dar de super efect. daca poti face asa ceva cu un trial, enduro il fumezi. Editat Decembrie 21, 2012 de topcrosstcs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Decembrie 22, 2012 Autor Share Postat Decembrie 22, 2012 Artist omu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 ha.. in sfarsit un film unde mai vedem cum dau cu curu de terra si astia ninja!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 e trucaj ca sa nu ne simtim aiurea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Te poti da cu o astfel de mobra prin oras? Necesita inmatriculare? Numar galben? Semnalizari/stop? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Februarie 3, 2022 Autor Share Postat Februarie 3, 2022 (editat) La 01.06.2012 la 11:22, Bigfoot a spus: Salutare, Cautam un hardenduro, ma tot uitam pe site-uri si bingo ia uite ce gasesc http://www.sherco.ro/motociclete.aspx?motoid=1&id=90 Pretul nu este foarte piperat . Stiu ca nu este un hardenduro, dar totusi cred ca are aceleasi capacitati offroad daca nu chiar mai bune. Problema ei in opinia mea este rezervorul foarte mic. Nu am mers niciodata pe asa ceva. Poate cineva sa-mi spuna cum este, sau sa faca un mic review daca a mers pe asa ceva? Poate cineva sa faca o comparatie intre un trial si un hardenduro din propria experienta? Iata ca dupa 10 de la crrearea acestui topoc, am decis sa cumpar o motocicleta de trial. In principiu am cumparat-o ca sa ma educ/cizelez in offroad mai bine. Ma descurc si cu KX450F-ul dar nu sunt atat de "rafinat" pe cat imi doresc, in ceea ce priveste anumite reflexe/apucaturi mai ales la viteze mici 20km/h gen. Inclusiv la mersul pe o roata ma va "rafina" aceasta jucarie. Astazi am luat "magarusul" casei + remorca si am plecat, B-Miercurea Ciuc-B, sa cumpar o Scorpa TY 125, o jucarie educativa pt oameni mari, bine cu mine pe ea pare micuta/scuter, comparativ cu KX-ul care atunci cand ma urc pe el nu pare micut, ala e "potrivit" ca proportii. Incepe o "etapa noua" in care sunt sigur ca acest 125cc ma va "scoate la tabla", in punctele unde este nevoie de o dezvoltare/rafinare si ma ajuta in remedierea punctelor slabe. Va prezint "Gargarita", asa am botezat-o astazi. Dupa ce ma voi imprieteni cu ea ii voi face si o prezentare adecvata. Momentan parca ma simt vinovat ca las "Gargarita" in garaj, ar da bine in sufragerie ca un contrapunct raportat la mobila La 02.02.2015 la 16:17, Dan Cata a spus: Te poti da cu o astfel de mobra prin oras? Necesita inmatriculare? Numar galben? Semnalizari/stop? Da se poate. Se gasesc (multe) deja omologate, trebuie doar sa cauti. Editat Februarie 3, 2022 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Februarie 4, 2022 Autor Share Postat Februarie 4, 2022 Acum 9 ore, patrick1 a spus: Aşa? https://www.youtube.com/watch?v=mRfG-ZVuMsE Cam complicat acum, insa clar voi incerca si asta. Pt moment, telul este sa imbunatatesc TOT ceea ce inseamna manevre la 10km/h- 30km/h pe plat + wheelie si stoppie, ce trebuie perfectionate. Apoi voi ataca niste pante "relativ" verticale, din scurt, fara avant. Anul asta sunt sigur ca bazele trialului moto le voi incerca si cel mai probabil rezolva, ca manevre pe plat. Genul acesta de manevre le pot face cu o bicicleta normala, in prezent, nu imi trebuie o bicicleta de trial. Eee insa cu KX450F nu pot sa ma joc asa oricum inca, merge sa fac un stoppie sau un wheelie dar... sunt manevre necontrolate perfect, si recunosc cu frica in san. De exemplu wheelie cu 450-ul il pot face (fara frica) doar cu 4-a sau 5-a tinand cont de controlul meu slab al franei spate, in prezent. Plus ca nu pot sa merg in cerc, pe 1 roata, manevra ce implica 100% un control, "megarafinat" al franei spate. Eu inainte de a lua categoria A1 mergeam cu o bicicleta de trial Megellan Tucana pe care o foloseam la +50% din potentialul acesteia daca e sa fiu "cinstit" cu mine. Manevrele de baza cu bicicleta, wheelie "la pas", cercuri in wheelie sau stoppie fiind o banalitate si acum pt mine, asta cu bicicleta, eeee cu motocicleta nu e acelasi lucru in ceea ce ma priveste, controlul deplin al echilibrului, indiferent de conditii........de asta am cumparat "Gargarita". Astazi a fost primul "ride test". Wow super misto. Dupa 3h de stat in scarite am obosit un pic, ce sa zic foarte manevrabila si intuitiva. Urca inclusiv cu 3-a pante micul 125cc, bine pantele de la Voluntari. Nu imi pare rau de alegere, deloc, ba dimpotriva cred ca majoritatea motociclistilor ar trebui sa incerce asa ceva pt rafinarea si cizelarea reflexelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat Februarie 8, 2022 Share Postat Februarie 8, 2022 Din ce stiu cauciurile pentru trial sunt mai rezistente fata de cele enduro sau motocross, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.