Sari la conținut

zgomot ambreiaj suzuki gsxr 600 k1


cuky
 Share

Postări Recomandate

salut...au si eu o preblema la motocicleta.cum spune si tutlul se aude un zgomot ciudat la ambreiaj.nu are treaba dak apas ambreiajul sau nu.se aude in oorice situatie.parca fosneste ceva acolo...de curand am desfacut ambreiaju pt k se desfacuse surubul de la rotita care schimba vitezele apoi dupa c am montat la loc a inceput sa aiba zgomotul asta.intre timp am schimbat si uleiul castrol 10 40 filtrul si bujiile...toate in germania.are cineva vreo idee c poate fi?ceva interesant am auzit azi k ar face zgomot din cauza k lam desfacut si face cateva sute km asa apoi isi revine...astept pareri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca l-ai desfacut nu cred ca ar avea nimic! posibil o fi ramas vreo mizerie acolo! arcurile erau stranse bine acolo? sigur nu s-a rupt castronu care tine placile, acesta mai are tendinta sa rupa unele limbi de pe el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca l-ai desfacut nu cred ca ar avea nimic! posibil o fi ramas vreo mizerie acolo! arcurile erau stranse bine acolo? sigur nu s-a rupt castronu care tine placile, acesta mai are tendinta sa rupa unele limbi de pe el?

pai castronul ala lam schimbat k am rupt eu ceva la el cand lam dat jos...arcurile leam strans la muana nu am fortat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-te la mecanic!

Daca sunetul a aparut dupa interventia ta,este clar ca ai gresit ceva,daca si dupa.ce ai demontat a doua oara,si nu ai rezolvat problema,atunci sigur te depaseste.

Vezi ca ai toate sansele sa faci motorul praf daca nu pui cum trebuie pinionul de la pompa de ulei din spatele oalei de ambreiaj.

Parerea mea...

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa mai desfac maine si o iau d la capat sa vedem dak e la fel...si dak stiti cumva cat de tare trebuie stranse surubuirle la arcurile de la ambreiaj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce curaj au unii sa umble in mobre ... la mecanica ...fara experienta ... si fara nici macar un manual de reparatii.

 

Pe deasupra mai sunt si agramati. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat problema.eura suruburile care tin arcurile de la ambreiaj prea stranse.am cumparat o cheie dinamometrica si am strans cu 10nm.cs 05 hho multumesc ca ai incercat sa ma ajuti si la restu care au fost mati luat peste picior va doresc sa vi se strice si voua prin germania si sa mergeti la mecanic sa vedeti cum e ;).daca mergam la mecanic sa imi stranga surubirle alea plateam mini 3-400 de euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat problema.eura suruburile care tin arcurile de la ambreiaj prea stranse.am cumparat o cheie dinamometrica si am strans cu 10nm.cs 05 hho multumesc ca ai incercat sa ma ajuti si la restu care au fost mati luat peste picior va doresc sa vi se strice si voua prin germania si sa mergeti la mecanic sa vedeti cum e ;).daca mergam la mecanic sa imi stranga surubirle alea plateam mini 3-400 de euro

Este bine ca ai rezolvat problema! :ok:

Dar nu poti sa ma faci sa cred ca problema a fost generata de suruburile stranse mai tare la arcuri. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

erau foarte stranse arcurile incat ultima placuta freca in capacul ala care le tine...se vedea pe el ca e frecat.acuma nu se mai aude nici un zgomot.am downloadat un manual de reparatii si am citit acolo ce si cum.eu am crezut ca trebuie stranse tare suruburile si am vazut in manual ca se strang cu 10nm care era cu o tura de cheie mai mica decat am strans eu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

erau foarte stranse arcurile incat ultima placuta freca in capacul ala care le tine...se vedea pe el ca e frecat.acuma nu se mai aude nici un zgomot.am downloadat un manual de reparatii si am citit acolo ce si cum.eu am crezut ca trebuie stranse tare suruburile si am vazut in manual ca se strang cu 10nm care era cu o tura de cheie mai mica decat am strans eu :)

Surubul 1 se strage,pe acel suport 2 si daca strangi cu 1Nm sau cu 20Nm nu conteaza!(ma refer la situatia de fata)

S-a strans bine, sau nu, dar nu are nici o actiune asupra arcului sau a placi de presiune!

Problema la tine a fost din asezarea incorecta a placi de presiune pe ghidajele tamburului interior.

Ce vreau sa intelegi, este ca pe viitor daca te vei lovi din nou de aceasta problema sa stii sigur ce si cum.

In final este bine ca ai rezolvat-o asta este tot ce conteza!

 

O poza...

post-15340-0-63788000-1339354251_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cs 05 hho multumesc ca ai incercat sa ma ajuti si la restu care au fost mati luat peste picior va doresc sa vi se strice si voua prin germania si sa mergeti la mecanic sa vedeti cum e ;).daca mergam la mecanic sa imi stranga surubirle alea plateam mini 3-400 de euro

asistam la nasterea unui alt mit :)

suruburile alea se opresc in "turnurile" butucului. daca le-ai fi strins o tura peste 10 Nm probabil erau moarte fileturile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...