soso-bum Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) buna tuturor. fost vitezist(r6-r1),am intrat de 3 zile din nou in rindul motociclistilor.(dupa 4 ani) intentionam un scooter pt oras dar pana la urma am ales un ducati. pt inceput il prezint scurt ,urmeaza up-gradeurile. am inceput sa desfac carenele,acumulator nou(a stat nepornita 2 ani) urmeaza ulei+filtru,curele distributie. rog cunoscatorii sa ma ajute cu ceva ...ponturi. multumesc,revin. Editat Iunie 5, 2012 de soso-bum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 din ce văd îți trebuie Âşi simeringuri noi la furcă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 O sa fie fun o perioada, mai ales la plimbari mai lungi sau pe curbe. Usor, usor, lipsa puterii o sa te faca sa cauti alt V2. Grija mare la rezervor, rugineste repede. Cu senzatia de tractor te obisnuiesti in cativa km. E o mobra buna daca a fost intretinuta. Daca nu, o sa ai ceva de furca. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (...) Cu senzatia de tractor te obisnuiesti in cativa km.(...) Cum vine asta Gixule, faci Ducatele "utilaj agricol"? ... Parcă HD-ul era de arat câmpul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Daca te dai jos de pe o linie, chiar ai senzatia ca mergi cu tractorul. Cel putin pana ii inveti chichitele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 (editat) sa-l stapanesti sanatos soso si fara incidente ,sa te bucuri de el pe drumurile virajate din zona voastra e frumoasa bicla Editat Iunie 6, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Si rotile alea galbene din spate sunt frumoase . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soso-bum Postat Iunie 7, 2012 Autor Share Postat Iunie 7, 2012 va multumesc pt incurajari. -am luat o baterie noua (varta) -am dat jos uleiul si filtru(am gasit ceva span pe sita) -pe fata am placute aproape noi. -pe spate ,placuta din spate a fost pusa invers -am desfacut capacul la distributie si am constatat cureaua slabita(destul de tare) -urmeaza si semeringuri furca+ulei -lichid de frana inlocuit -toata motocicleta vopsita in 'carbon' prin HIDROTRANSFER. SI O SA MAI VAD,ASTEPT PROPUNERI SI DACA MAI AM CEVA DE URMARIT. ps.....am avut si un ducati mai de fitze....http://www.vitara4x4.ro/viewtopic.php?f=34&t=621&p=18625&hilit=ducati#p18625 asa ca e mai ''slabut ''asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 va multumesc pt incurajari. -am luat o baterie noua (varta) -am dat jos uleiul si filtru(am gasit ceva span pe sita) -pe fata am placute aproape noi. -pe spate ,placuta din spate a fost pusa invers -am desfacut capacul la distributie si am constatat cureaua slabita(destul de tare) -urmeaza si semeringuri furca+ulei -lichid de frana inlocuit -toata motocicleta vopsita in 'carbon' prin HIDROTRANSFER. SI O SA MAI VAD,ASTEPT PROPUNERI SI DACA MAI AM CEVA DE URMARIT. ps.....am avut si un ducati mai de fitze....http://www.vitara4x4.ro/viewtopic.php?f=34&t=621&p=18625&hilit=ducati#p18625 asa ca e mai ''slabut ''asta deci tu aveai jucaria aia acu ceva timp mult, la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soso-bum Postat Iunie 7, 2012 Autor Share Postat Iunie 7, 2012 de 3 luni am dat-o la un italian,a luat-o mai eftin decat in italia. si se da tot pe circuit omul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 hop si eu. nou posesor de ducati st2 din 99. poze in curand. sunt foarte multumit de ea tinand cant ca inainte am avut un gsx-r de 600 din 2003. putere are din belsug iar cuplu....cu nemiluita. am vrut sa schimb uleiul dar nu am reusit sa desfac filtrul de ulei. am rupt 2 chei . ceva sfaturi???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soso-bum Postat Iunie 8, 2012 Autor Share Postat Iunie 8, 2012 hop si eu. nou posesor de ducati st2 din 99. poze in curand. sunt foarte multumit de ea tinand cant ca inainte am avut un gsx-r de 600 din 2003. putere are din belsug iar cuplu....cu nemiluita. am vrut sa schimb uleiul dar nu am reusit sa desfac filtrul de ulei. am rupt 2 chei . ceva sfaturi???? pai nu e loc pt cheie acolo si am bagat o surubelnita in el si ...case closed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 de 3 luni am dat-o la un italian,a luat-o mai eftin decat in italia. si se da tot pe circuit omul. super tare. in ro cei drept nu merg deloc. nu ai nici unde sa le folosesti, plus ca romanu se teme de asa ceva...... hop si eu. nou posesor de ducati st2 din 99. poze in curand. sunt foarte multumit de ea tinand cant ca inainte am avut un gsx-r de 600 din 2003. putere are din belsug iar cuplu....cu nemiluita. am vrut sa schimb uleiul dar nu am reusit sa desfac filtrul de ulei. am rupt 2 chei . ceva sfaturi???? bravo bravo. probleme cu fitru am avut si eu. dar s-au rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 (...) probleme cu fitru am avut si eu. dar s-au rezolvat. Ce răspuns tare Păi spune-i și omului cum ai făcut, că doar de-asta a întrebat Revenind la subiect, și eu sunt pentru aceeași soluție: bagă ceva-n el (șurubelniță, șpiral lung, etc.) și desfă-l așa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Ce răspuns tare Păi spune-i și omului cum ai făcut, că doar de-asta a întrebat Revenind la subiect, și eu sunt pentru aceeași soluție: bagă ceva-n el (șurubelniță, șpiral lung, etc.) și desfă-l așa. da, scuze. a fost desfacut cu o cheie mox sau cum ii zice. dar preferabil motorul sa fie cald pt flexibilitatea materialelor. se desface mai usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soso-bum Postat Iunie 9, 2012 Autor Share Postat Iunie 9, 2012 SPANUL DE PE SITA deocamdata nu mai e ca l-am spalat dupa ce ma dau cu el umpic desfac din nou sa vad. iar cu vopsitul o sa va anunt saptamana viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
milex Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 (editat) faina mobra, sa o stapanesti sanatos! sa ne vedem cu ea cat mai repede. cand iti vin curelele? Editat Iunie 9, 2012 de milex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 am vazut ca vrei curele. recomandarea mea e sa cumperi originalele. eu is patit cu aftermarket noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vgv21 Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Am si eu una de vreo 4 ani, o bijuterie! N-am inteles din ce an este pana la urma, incarcarea este dezastruoasa pentru '97 (de fapt toata instalatia electrica), '98 decat probleme cu releul de incarcare (scump si prost, o faza, dar merge MOSFET de ZX10), de la '99 la '03 nu mai are probleme ca au trecut pe trei faze. Verifica cei 2 suporti ai motorului la fiecare schimb de ulei, cel din spate se desface si iti crapa motorul (vezi foto). 43NM daca e pre 2000 (10mm) si 63NM parca daca e dupa 2000 (12mm). Mai e mult de povestit dar deocamdata doar atat... Pilitura din filtru nu e mare branza daca e magnetica, este uzura normala a motorului, poti sa mai gasesti si cate un arc de la cutie pe acolo, asta e viata. Daca e aluminiu... se mai desface dopul din imaginea de mai jos, consecintele sunt... dezmembrarea. Daca ai ocazia sa scoti vreodata chiulasa verticala poti sa te uiti (sau pui mecanicul) ca se vede, a fost inlocuit ulterior cu unul de otel, poate ai noroc sa nu mai stai cu grija. Asta nu inseamna ca daca e Al e de acolo, dar sa ai in vedere. Mai e mult de povestit... Astea sunt singurele ei probleme grave! Eu sunt maniac cu marca asta, nu vreau sa te sperii. Curelele se schimba si se regleaza usor, la reglajul valvelor (de regula) iesi bine. Ai mare grija, curelele par slabe chiar cand sunt reglate perfect, sa nu le strangi daca nu stii ce faci. Filtru de benzina se schimba cel mai greu dintre consumabile ca e in rezervor si iti mai trebuie si un o-ring, furcile, doar ce le-am facut, 70 ron ulei (5W) si semeringuri. Injectia e beton, ciclistica, frane, cuplu, sunet, cutie, ambreiaj (mai greu dar asa e), n-ai ce sa-i reprosezi. Daca nu te bazezi singur sau nu ai mecanic, da cu banii in baietii aia 2 din Bucuresti, eu nu i-am cunoscut dar umbla vorba ca sunt priceputi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soso-bum Postat Iunie 11, 2012 Autor Share Postat Iunie 11, 2012 multumesc de sfaturi ,le astept in continuare. este inmatriculat in 1998 motorul am avut probleme cu incarcarea,e un releu langa acumulator,nu facea contact mufa cu 2 pini si acum incarca. daca face figuri il inlocuiesc,cat costa cel de zx10?de unde il iau la un pret decent. cu spanul nu ma sperii tare,o sa vad dupa ceva km daca recidiveaza. am sa verific si suportul cu pricina. curele originale de unde iau,la ce pret?cat dureaza? deci curelele nu se strang tare,ca dupa ce am dat jos capacul curelele sunt DUCATI(gates),si nu sunt intinse tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 multumesc pentru sfaturi. o sa incerc prima oara cu un mocs si daca nu merge o sa incerc cu surubelnita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 multumesc de sfaturi ,le astept in continuare. este inmatriculat in 1998 motorul am avut probleme cu incarcarea,e un releu langa acumulator,nu facea contact mufa cu 2 pini si acum incarca. daca face figuri il inlocuiesc,cat costa cel de zx10?de unde il iau la un pret decent. cu spanul nu ma sperii tare,o sa vad dupa ceva km daca recidiveaza. am sa verific si suportul cu pricina. curele originale de unde iau,la ce pret?cat dureaza? deci curelele nu se strang tare,ca dupa ce am dat jos capacul curelele sunt DUCATI(gates),si nu sunt intinse tare. curelele le poti lua de la Ducati Bucuresti (metrotehnica) sau poti apela la Cristi, Andu, sau Alex Dafway, si de recomandat e sa le intinzi la unu din ei. pretul il vei afla de la ei. dar nu par a fi scumpe la a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Sunt cele mai ieftine pt motorul cu 2 valve. In privinta bubelor, eu am avut piedici relativ mari cu rezervorul de benzina, rezervor care rugineste f repede si face o domino de bube. Ce mai poate sa faca figuri este cilindrul receptor de la ambreiaj. Nu strica sa ai un cilindru de rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soso-bum Postat Iunie 18, 2012 Autor Share Postat Iunie 18, 2012 astazi am reusit sa vorbesc cu fostul proprietar pt radiere si am primit vesti bune. are 23000km reali ,luata din roma,cu service la ducati spa. au fost inlocuite curelele la 21000km,deci au 2000km. acum vreu si eu sa-mi dea cineva pontul cu smekeria intinsului de curea sa o pun inapoi. mentionez ca atunci cand le-am desfacut erau slab intinse,dar poate e normal pt un ducati. asadar vreau ceva informatii cu stransul curelelor,sa nu mai googalesc mult. multumesc anticipat cunoscatorilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 iti recomand sa schimbi curelele in service. dai un ban, dar ai siguranta. eu unu is patit si nu-mi mai trebuie. era un tutorial pe Youtube, cum sa le intinzi dupa frecventa sau ceva de genu, dar cu aparatul special e cel mai sigur. ca ideie, cand au fost schimbate? adica acu 2000Km, dar cand a fost facuta operatiunea asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.