noobzor Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Postez aici, nu sunt foarte sigur ca este locul corect dar altul mai potrivit nu am gasit. Incep povestea prin a spune ca am mers la Dinamita Custom cu toata increderea si am plecat de acolo la fel, le-am dat mana libera la reparatii si orice fel de corectii considera imperative. Concluzionez ca am facut o mare prostie. Dupa iarna, totul ok la motocicleta. Totul pana intr-o dimineata cand a refuzat dupa 2-3 incercari sa mai invarta macar electromotorul(baterie moarta). Am pornit-o cu drag de la o alta baterie, a plecat, apoi la vreo doua saptamani iar. Intr-un final am zis ca cel mai bine o aterizez intr-un service, le-am explicat problema, le-am lasat-o la poarta cu cerinta de revizie "din roata in roata". Cauciucuri noi, filtre noi, bujii noi, totul la zi, bun si frumos. Le-am mai cedat si un rand de proiectoare, le-au montat, nu am ce zice. Problema electrica au pus-o pe seama unui releu de pornire, am comandat altul, l-au pus, pornea proaspat scoasa de pe redresor. La o saptamana iar nu pornea. Am impins-o, a plecat, a mers o zi doua, apoi iar si tot asa de vreo 2-3 ori pana astazi cand m-a lasat in plina intersectie la Dorobanti din senin, in calea unui taxi . Am decis sa o parchez intr-un alt service. Deci dupa o investitie sanatoasa(parte considerabila consumabile ce-i drept) motorul are urmatoarele probleme: - nu porneste decat impinsa,acum foarte greu, nu incarca bateria din cate am vazut. Singura chestie modificata pentru adaugarea proiectoarelor a fost marirea unei sigurante de la 10A la 15A si asta doar atunci cand la prima pornire de fata cu mine cea de 10 s-a ars; - dupa schimbarea cauciucurilor, roata pe fata scartaie, asa face de cand am luat-o din service; - relantiul motocicletei era foarte inalt, turuia ca o viteazana,se incingea de ma frigea la picioare, l-am coborat de la surubul de langa soc, ei spuneau ca este normal asa ceva. - nu au facut tot ce ne-am inteles(polishat tevi nema) - ca fapt divers, furtunasele de la frana fata au fost lasate in aer, cu doua coliere pe ele, cred ca au uitat sa le mai puna - si ca ultim punct, tin sa precizez ca am avut motocicleta la ei trei saptamani, cat au venit cele necesare comandate. In tot acest timp, motocicleta a stat in ploaie si a prins puncte de rugina. Eu o tin doar sub husa, a facut iarna intr-o casa incalzita. Baietii astia au atelier sanatos pe parte mecanica din ce vad pe pagina lor de facebook, puteau macar sa se chinuie sa acopere treaba asta. Inadmisibil cu adevarat, din punctul meu de vedere, nu este suma problemelor DUPA ce am luat-o din service, cat raspunsul primit de la cei care au avut-o in custodie "Pai noi nu stim de asa ceva, tu ne-ai spus ca nu porneste". Concluzia mea este ca fie platesti sa iti faca cineva treaba ca lumea, responsabil si care sa poata fi tras la raspundere legal, fie faci cu mana ta si macar ai pe cine sa dai vina. Nu incerc sa le fac reclama proasta, dar stiu cat tine fiecare la motocicleta lui si nu vreau sa faca si altii spume la gure in intersectie in soare claxonati de prietenii nostri soferi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Si eu am apelat la ei pentru o chestiune destul de complexa, undeva anul trecut. Ce sa zic... rezultatele au fost mai mult decat ok, multumit maxim - pret omenesc, motocicleta luata de acasa si livrata acasa. Eu imi mentin parerea ca atata timp cat nu apelezi la un service de reprezentanta autorizat, faci un compromis - compromis care poate avea si urmari negative. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 kat,la tine relantiul e sub 1300? eu il tin la 1500 scuze de off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Aceeasi problema am avut-o si eu. S-a dovedit a fi o mufa care se topise, si nu mai permitea incarcarea bateriei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 le-am lasat-o la poarta cu cerinta de revizie "din roata in roata". - nu au facut tot ce ne-am inteles(polishat tevi nema) Salut Eu ma ocup de polishari, lustruiri, intretinere .Pe partea electrica nu ma pronunt pentru ca nu ma pricep si a umblat altcineva la instalatie . Noi doi nu am discutat absolut nimic de polishat tevi, nici la telefon nici cind ai venit la atelier, daca discutam de polishat/curatat tobe sa fii sigur ca nu uitam sa le fac pentru ca rezultau niste bani pentru mine .Ce am discutat eu cu tine au fost urmatoarele operatiuni: schimbat bujii, spalat/uns lant , verificat (daca e necesar schimbat )saboti nicidecum revizie din "din roata in roata".La o revizie din roata in roata se fac mai multe operatiuni printre ele : schimb ulei, schimbat placute , schimbat saboti,schimbat lichid de frina dar noi doi nu am discutat de asa ceva . Ai adus 2 bujii si te-am sunat ca sa iti spun ca motocicleta ta are 2 bujii pe cilindru deci trebuie 4 bucati , le-am aranjat distanta intre electrod si plot cum scrie in manual , de aceea ti-am dat bujile vechi ca sa vezi ca distanta lor era aiurea facuta, acum chiar sunt bucuros ca atunci cind ai venit ti-am dat si recipientele goale de la sprayul de curat si cel de uns precum si bujiile vechi ca cine stie ce mai spuneai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noobzor Postat Iunie 5, 2012 Autor Share Postat Iunie 5, 2012 Am vorbit de doua ori despre polishat la telefon, dar intr-un final e ceva care tine de estetica si poate mai putin important. Nu spun ca in general nu se face treaba buna acolo, doar am povestit aceasta experienta. Am ramas cu senzatia unui lucru facut cu jumatate de masura si putin dezinteresat, in general, cred ca ati fost ocupati cu alte lucruri. Nu am comentat de restul consumabilelor, am spus doar ce aud, roata din fata scartaie, nu sunt singurul care a observat. Am adus-o si nu scartaia, am luat-o si scartaie, mi se pare foarte simplu. Plus ca este iar, poate putin important, dar cam de prost gust sa imi lasati niste sageti cat palma cu sensul de montare al rotii, facute cu marker permanent. Dar iar ESTETICA. Intr-un final nu doar ca nu ati facut ce v-am rugat vizavi de polishare, am luat-o de acolo intr-o stare ceva mai proasta pentru ca a stat 3 saptamani in ploaie. Dar iar, ESTETICA. Si mai mult, nu ati rezolvat problema pentru care in fond am adus-o la voi toti, caci va prezentati drept un Service moto, nu 2-3-4 oameni cu preocupari diferite. Ar fi poate mai simplu sa spuneti ca intre 3-4 HD-uri v-a cam fost sila de un Shadow. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noobzor Postat Iunie 5, 2012 Autor Share Postat Iunie 5, 2012 Am dat bani sa NU SCARTAIE. Multumesc pentru sfat, dar daca am dus-o in service si am spus din roata in roata, chiar asta am cerut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Arunc o banuiala, nu imi da in cap: scartaitul rotii din fata se aude de la placutele care freaca de disc. Te-ai facut mecanic sau inginer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Pai... scartaia roata.... nu placutele. De unde tragi concluzia? Aha... si ai auzit vreodata rulmenti scarataind? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) Eu zic ca nu stiu Cel mai cinstit raspuns. Iar rulmentii nu scartaie - uruie, troncane, da. Cel mai curios sunt cum tii tu relanti-ul la 1250 cu bordul stoc. Editat Iunie 5, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Nu e nici o ironie. Eram curios. N-ai terminat ideea. Rulmentii scartaie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Ba stai asa... ca nu despre mine e vorba... pfff Mi scusi.... ideea era alta. Roata nu scartaie. Corect? Deci ori e altceva ori nu e nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Bine ca ne-am inteles pana la urma cu rulmentii. Eu zic sa lasi oamenii sa-si rezolve singuri problemele de comunicare. Postura asta de avocat nu le face bine la imagine. Bafta la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) Am vorbit de doua ori despre polishat la telefon, dar intr-un final e ceva care tine de estetica si poate mai putin important. Nu spun ca in general nu se face treaba buna acolo, doar am povestit aceasta experienta. ...Ar fi poate mai simplu sa spuneti ca intre 3-4 HD-uri v-a cam fost sila de un Shadow. Te rog frumos sa ma crezi ca nu am discutat de polishat probabil te-ai gindit ca ai vrea sa faci dar nu te-ai si exprimat verbal in acest sens , daca discutam de polishat sa fii sigur ca faceam si polisharea tobelor pentru ca ar fi insemnat niste banuti in plus pentru mine , dar tu nu ai spus nimic de polishare nici la telefon,nici cind ai venit la atelier si ne-am intilnit face to face.Suntem 3 oameni acolo si fiecare face ce stie mai bine sa faca,nu ne bagam unul peste altul .Nu stiu cum ti-au sarit tie in ochi doar hd urile cind in atelier mai sunt o Jawa de dinainte de 90 , un Kawasaki din 84 si in curte mai sunt si alte motociclete mai vechi ale lui Cristi si Catalin asta ca tot ne acuzi de "rasism". Editat Iunie 5, 2012 de rados Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Ce piese mai pot avea contact la roata fata? Nu scartaie nimic. Franele fac mereu zgomot. Lasa-te de avocatura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noobzor Postat Iunie 5, 2012 Autor Share Postat Iunie 5, 2012 Eu imi mentin parerea ca atata timp cat nu apelezi la un service de reprezentanta autorizat, faci un compromis - compromis care poate avea si urmari negative. Ai foarte mare dreptate, mi-am invatat lectia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Cred ca n-ai inteles nimic dar pentru tine asta e probabil bine... Noapte buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noobzor Postat Iunie 5, 2012 Autor Share Postat Iunie 5, 2012 Te rog frumos sa ma crezi ca nu am discutat de polishat probabil te-ai gindit ca ai vrea sa faci dar nu te-ai si exprimat verbal in acest sens , daca discutam de polishat sa fii sigur ca faceam si polisharea tobelor pentru ca ar fi insemnat niste banuti in plus pentru mine , dar tu nu ai spus nimic de polishare nici la telefon,nici cind ai venit la atelier si ne-am intilnit face to face.Suntem 3 oameni acolo si fiecare face ce stie mai bine sa faca,nu ne bagam unul peste altul .Nu stiu cum ti-au sarit tie in ochi doar hd urile cind in atelier mai sunt o Jawa de dinainte de 90 , un Kawasaki din 84 si in curte mai sunt si alte motociclete mai vechi ale lui Cristi si Catalin asta ca tot ne acuzi de "rasism". Discutia a luat-o deja pe alte cai vad, am vorbit foarte clar cu tine Rados si cu Catalin de mai multe ori legat de ce doresc sa se faca la aceasta motocicleta(SA PORNEASCA!!!!). Am adaugat de asemenea de fiecare data discutiei ca vreau toate problemele motocicletei rezolvate, de la A la Z. Mi-ati cerut piese, am cumparat, vi le-am adus cum le-am primit. PE SCURT: V-am dat mana libera la reparatii, cu mentiunea ca daca treceti de o suma rezonabila(HOTARATA DE VOI) sa ma anuntati. Nu inteleg de ce tot comentati. NU, roata nu scartaia inainte, este putin incorect sa pui o asemenea intrebare, nu sunt idiot. NU, nu este de la frane, este ceva ce se aude si sunt sigur 99% de la axul rotii. Este ceva care se aude la fiecare rotatie intreaga a rotii, pe un anumit unghi. Disc stramb pus sau ovalizat, placute puse prost, roata echilibrata prost, rulment, distantier, ETC, NU STIU. Daca problema de comunicare inseamna ca au facut reparatii din amintiri(vizavi de ce i-am rugat), da, atunci asa se numeste. Si daca tot facutul unei lucrari la misto se numeste problema de comunicare, da, asa este. La lista de dinainte de probleme am uitat sa spun ca nici macar farurile, marea reusita a acestei intalniri de afaceri, nu sunt puse sa bata drept inainte. Proiectorul stanga batea, caci l-am indreptat nitel, fix pe contrasens, spre deosebire de cel din dreapta, orientat cu simt de raspundere pe mijlocul drumului, peste lumina farului central. Sper ca postul meu sa nu va raneasca numarul de clienti sau in vreun fel sa va lezeze, nu asta am dorit. Am dorit doar ca cei care isi cauta service sa stie ca in unele cazuri mai bine fac singuri in fata blocului sau dau bani mai multi undeva cu chitanta. PS: Un service decent ar fi oferit intr-un fel posibilitatea tractarii pana la sediu, chit ca sunati voi la o firma si tot eu plateam pe urma. Voi mi-ati spus azi la telefon sa ma descurc cumva sa v-o aduc si ca o motocicleta proaspat scoasa din service-ul vostru care crapa nu este problema voastra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 PE SCURT: V-am dat mana libera la reparatii, cu mentiunea ca daca treceti de o suma rezonabila(HOTARATA DE VOI) sa ma anuntati. Nu inteleg de ce tot comentati. Corect! Nu inteleg de ce clientul trebuie sa se priceapa si el la mecanica...de ce sa explice el de ce scartaie roata aia? Omul a dat niste bani si a primit un serviciu de care nu este multumit, in rest sunt discutii fara sens!Mecanicul o sa zica ca el a facut totul ca la carte!!Logic! In rest, aduceti-va aminte de vorba aia "Verba volant scripta manem". Nu ati scris nimic, deci e totul intre voi, nimeni nu are cum sa va zica ce si cum, cine are dreptate si cine nu! Asta e, un client nemultumit care osa ramana asa sau o sa fie induplecat!Ramane de vazut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 de curiozitate: ai platit polishatul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noobzor Postat Iunie 6, 2012 Autor Share Postat Iunie 6, 2012 de curiozitate: ai platit polishatul? Nici nu mi-am pus problema, am vazut ca nu este facut, manopera a costat destul de putin, am zis ca au uitat, deci nu este inclusa in pret. M-am consolat cu ideea ca o las din nou la ei cand plec in concediu si se vor ocupa atunci. Lectie! Te rog frumos sa ma crezi ca nu am discutat de polishat probabil te-ai gindit ca ai vrea sa faci dar nu te-ai si exprimat verbal in acest sens , daca discutam de polishat sa fii sigur ca faceam si polisharea tobelor pentru ca ar fi insemnat niste banuti in plus pentru mine , dar tu nu ai spus nimic de polishare nici la telefon,nici cind ai venit la atelier si ne-am intilnit face to face.Suntem 3 oameni acolo si fiecare face ce stie mai bine sa faca,nu ne bagam unul peste altul .Nu stiu cum ti-au sarit tie in ochi doar hd urile cind in atelier mai sunt o Jawa de dinainte de 90 , un Kawasaki din 84 si in curte mai sunt si alte motociclete mai vechi ale lui Cristi si Catalin asta ca tot ne acuzi de "rasism". Da, si toate stau afara in ploaie. Costa 50-60ron o prelata de 5x8m, zic eu, arhisuficenta pentru acoperit cateva motoare, sa nu stea chiar in ploaie. Vreau sa inchei aceasta discutie. Ati tratat cu lipsa de respect totala bunul unui alt om. Ati facut o lucrare de mantuiala. Ma consider in parte vinovat, nu trebuia sa fiu atat de ingaduitor cu unele chestii, dar am crezut ca am adus fierul la usa unor pasionati si ca macar chestiile facute, sunt facute bine. Va multumesc pentru serviciul senzational de prost, indiferenta si tin sa adaug ca daca as putea acum m-as duce direct la ANPC + v-as da in judecata. Doar pentru ca nu ati avut bunul simt sa va recunoasteti macar tacit vina si sa incercati sa gasiti o solutie pentru problema asta. Acum sunt obligat sa dau alti bani in alt service pentru exact aceleasi probleme + inca vreo doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ictln Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 (editat) Nici nu mi-am pus problema, am vazut ca nu este facut, manopera a costat destul de putin, am zis ca au uitat, deci nu este inclusa in pret. M-am consolat cu ideea ca o las din nou la ei cand plec in concediu si se vor ocupa atunci. Lectie! Da, si toate stau afara in ploaie. Costa 50-60ron o prelata de 5x8m, zic eu, arhisuficenta pentru acoperit cateva motoare, sa nu stea chiar in ploaie. Vreau sa inchei aceasta discutie. Ati tratat cu lipsa de respect totala bunul unui alt om. Ati facut o lucrare de mantuiala. Ma consider in parte vinovat, nu trebuia sa fiu atat de ingaduitor cu unele chestii, dar am crezut ca am adus fierul la usa unor pasionati si ca macar chestiile facute, sunt facute bine. Va multumesc pentru serviciul senzational de prost, indiferenta si tin sa adaug ca daca as putea acum m-as duce direct la ANPC + v-as da in judecata. Doar pentru ca nu ati avut bunul simt sa va recunoasteti macar tacit vina si sa incercati sa gasiti o solutie pentru problema asta. Acum sunt obligat sa dau alti bani in alt service pentru exact aceleasi probleme + inca vreo doua. Din pacate aproape tot ce spui este neadevarat ,si spun aproape pentru ca singurul adevar este ca da am uitat sa pun acele coliere din plastic numiti si "soricei" in limbaj comun in pozitia initiala in care tineau cablul de kilometraj pe linga furtunul de frina sting , lucru neesential dar de inteles de ce te-a deranjat.al doilea adevar este ca ai ramas cu sagetile trasate cu markerul pe jenti si sincer au fost trasate pentru ca "priceputii" de la un mare service moto foarte cunoscut si foarte mare la fel ca al lui Cezar presupun , sa nu monteze pe dos cauciucurile . Acum sa trecem la subiect si sa incheiem cu cu subiectul pentru ca vad ca usor aluneca in sfera aberantului .pe lung povestea noastra incepe cam asa "SALUT AM GASIT ANUNTUL VOSTRU PE MOTOCICLISM.RO. VREAU SA ADUC CATEVA MICI MODIFICARI(CRASHBAR SI PROIECTOARE) PENTRU UN SHADOW SI SA II FAC O MICA MENTENANTA ( VERIFICAT CARBURATOARE, LICHID DE RACIRE SI INTINS LANT). UNDE AVETI GARAJUL, CE PROGRAM AVETI ? V****R (Nr. numele) se poate verifica exista emailul. Toate bune si frumoase, vine omu cu motocicleta dar deja se schimbasera datele problemei, adica motocicleta nu pornea decit impinsa (nu cupla elecromotorul)suplimentar un schimb de bujii ,spalat ,uns lant, verificare frina spate , incercare de a indrepta toba posterioara care era lovita de la o cazatura (desi toba anterioara era cea deplasata de pe pozitie cum am constatat ulterior).renuntam la crashbar pentru ca e scump si nu ne permitem momentan cel putin,si intradevar daca mai gasim ceva probleme sa remediem . descoperim pe loc ca se necesita schimbare de gume, operatiune executata fara nici un fel de manopera doar cu costurile de dejantare si rejantare plus echilibrare costuri suportate initial de catre mine, si ca fapt divers reprezentind cam 25% din costurile totale de manopera operatiune executata cum spuneam mai sus la un service vestit, agreeat, laudat etc. nu de alta dar nu este frumos sa schimbi omului cauciucurile cu levierul ca pe vremuri si sa ii iei banii pe nimic, facem ca la carte cu utilaje specializate .in esenta montat demontat roti plus maruntisurile aferente gratis. Probabil ca Cezar taxeaza si operatiile astea ca de munca e pe bani nu gratis. Descoperim problema cu pornirea (releu de pornire defect)buton comanda decalibrat, spalat uns intins lant, schimb bujii,adaptor proiectoare montat proiectoare, la cerinta clientului proiectoare aprinse permanent in tandem cu farul. MOTOCICLETA ESTE MODEL AMERICAN CU ILUMINAT PERMANENT, lucru destul de nasol pentru ca haleste repede bateria mai ales ca proiectoarele dreneaza un surplus de curent de 10 Amperi care la o baterie de 9 A/h se simte foarte tare . Asteptam o saptamina si un pic sa vina gumele si releul .schimbam piesele vechi cu cele noi finalizam reglajul la frina spate , incarcam bateria totul ok . Vine posesorul si culmea vine si PLOAIA in acelasi timp, se poate verifica ca in perioada anterioara nu plouase ,perioada de aprox o saptamina si jumatate cit a stam motocicleta la noi nu trei cum pretinzi dumneata. Convenim motivele pentru care nu umblam la tobe sa le aducem pe pozitia initiala (complicatie cu crossoverul implica tait resudat etc.) Cind sa plece omul (foarte multumit de altfel) se arde siguranta la lumini,lucru la care sincer ma asteptam dar speram sa nu se intimple deoarece in general exista o rezerva de putere pe care fabricantul o ia in calcul pentru diverse upgradeuri. Marim un pic valoarea sigurantei cu 30% pentru ca mai mult este riscant (nu face bine la cabluri si la contactele comenzii) stabilind cu posesorul ca daca se arde in continuare apelam la un artificiu, adica un releu suplimentar cu alimentare direct din baterie pentru o putere suplimentara , stabilim ca proiectoarele sint reglate ochiometric fiind relativ usor sa le regleze si posesorul in urma testelor de drum mentionez ca daca vrei proiectoare reglate ca la carte apelezi la un service specializat pe reglat faruri cu aparatura necesara . Este o gluma bineinteles pentru ca toata lumea isi regleaza farul ochiometric. Dam mina totul e in regula si ne vedem fiecare de ale lui. ..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... Trec trei saptamini in care ploua rau de tot si aproape constant si undeva la prinz primesc un telefon in care personajul suna si se plinge ca ii cam maninca bateria si sa intimplat sa nu mai porneasca decit impinsa. stabilim sa vina sa masuram incarcarea inca o data poate nu este bun releul de incarcare( RELEUL DE INCARCARE DRAGUL MEU DOMN NU ESTE ACELASI LUCRU CU RELEUL DE PORNIRE DE LA DEMARORUL ELECTIC DECI NU MAI FACE TE ROG CONFUZII ATUNCI CIND ENUNTI CEVA),poate nu mai este bun acumulatorul (oricum avusesem o discutie pe tema in care te avertizam de capacitatea relativ mica a acumulatorului).Sint intrebat printre altele daca merge motorul mult in turatia de ralanti se incarca bine bateria ? Raspunsul este ca in unele cazuri se poate sa nu se incarce bine. Mai trec citeva ore si iar telefon, dar stupoare sint certat rau de tot facut cu ou si cu otet in special pentru ca nu tine bateria si porneste doar impinsa etc.Omul este confuz pesemne deoarece confunda releul de pornire cu cel de incarcare "mi-ai zis sa cumpar releu am cumparat si tot impinsa porneste".D domnule tot impinsa, dar nu are nici o legatura defectul de comanda la demaror si pornitul impins cu eventualul defect la releul de incarcare sau baterie uzata si pornitul impinsa. Prima impresie ? Am ramas siderat, nu intelegeam ce se intimpla stabilim ceva si pe urma intru la tocat realmente fara vina .Mi se trinteste telefonul in nas in timp ce incercam sa gasim o solutie sa remediem problema .Din nou stupoare.Nu mai vorbim despre textele clasice "vroiam sa mai vin si cu alti baieti la voi dar nu mai trimit pe nimeni,o sa le spun toturor sa va evite etc.". Mai se scurge un timp si telefon iar, si din nou stupoare, ca si cind nimic nu se intimplase "nu stii undeva sa pe cineva o platforma sa iau motocicleta ?" din pacate nu stiam iar eu nu puteam sa o transport deoarece nu am asigurare la duba.Imi exprim parerea de rau pentru situatie, mi se spune cae ok se va descurca. Stau un pic imi revin din pumni, si incep sa procesez situatia fiind tare bulversat, incepe sa lucreze etica si reflexul, vreau sa ma urc intr-un autovehicul disponibil, cu o baterie cabluri etc. sa depanam omul ca e suparat . Constat isa ca ma simt mult prea jignit si pe nedrept, pentru ca incep sa incolteasca intrebarile. DE CE AU TRECUT 3 SAPTAMINI FARA SA ANUNTE CA EXISTA PROBLEME CU BATERIA IN CITEVA RINDURI SI SE DESCARCA? DE CE NU ANUNTA IMEDIAT CA EXISTA O PROBLEMA LA ROATA FATA SI SE AUDE UN ZGOMOT SUSPECT ? Ma gindesc ca era normal ca imediat ce au aparut unele probleme sa fie anuntate promp si eventual remediate , mai ales daca eventual purtam raspunderea pentru ele sau credea omul ca o purtam.De aceea exista o garantie atunci cind faci ceva, pentru a remedia problemele. In concluzie eu vad problema astfel ; motocicleta a plecat in deplina stare de functionare, iar problemele de pornire recte descarcarea bateriei sint cauzate de proasta exploatare a motocicletei, un releu de incarcare defect , o baterie uzata consum suplimentar de la proiectoare ;scirtiitul ahului rotii poate veni de la posibila lipsa a distantierului dintre rulmenti,anterior fiind axul strins lejer iar la o stringere conform cuplului specificat de producator sa apara tensiune in rulmenti. NU PORT VINA PENTRU ASTA NU AM UMBLAT LA RULMENTI NU AM DE UNDE SA STIU DACA LIPSEA CEVA DINTRE EI. Si poate mai important cind motocicleta a plecat de la mine nu scirtiia nimic altfel propieterul ar fi observat si ar fi pus evident problema acelui scirtiit. In rest polisatul si alte povesti ramin doar povesti. Acum pentru dl. Cezar, afla daca nu stii ca rulmentii intradevar pot scirtii in anumite conditii, si scirtie rau de tot.In rest inteleg atitudinea pe care o ai deoarece este o practica curenta de a denigra alt mecanic in folosul personal "Ala e prost eu sint cel mai bun vino la mine" Domnule propietar al mobrei din pacate nu stapinesti arta denigrarii caci daca retineai sau te interesai aflai ca motocicletele care stau afara sint motociclete personale deci este problema mea daca ruginesc sau nu , si iti poate fi confirmat de catre terte persoane ca alte motociclete stau in ploaie eventual cu acordul propietarului. Faptul ca vei plati eventual inca odata pentru un releu de pornire nou pe care il ai pe motocicleta sau pentru intretinere lant frina spate sau schimb bujii ,sincer este optiunea ta dealtfel nu una necesara. si sa nu uit turatia de ralanti se schimba atunci cind era reglata la o valoare cu niste bujii defecte si apoi le schimbi,evident creste.Ma deranjaza doar ca am discutat despre asta punctual atunci cind ai luat motocicleta si am convenit sa o cobori un pic dupa necesitati dupa ce se incalzeste motorul pentru ca daca iti amintesti erai tare grabit si ai confirmat ca te descurci cu asta . in legatura cu ajutorul pentru ramasul in pana exista persoane care iti pot confirma ca indiferent de ora sau de zi a saptaminii am fost dispus sa nu las omul de izbeliste spre exemplu pe A2 si chiar de 2 ori aceeasi persoana si niciodata din vina mea fiind defectiunea, dar pentru asta sa fim seriosi chiar trebuie sa meriti nu sa spui gogomanii pe care consider ca le-am demontat in cele ce am scris mai sus. Iti urez sa ai parte doar de serviceuri mari in care sa platesti corespunzator evident si pentru ce nu este necesar . Ca sa iti sterg ultima umbra de indoiala nu inteleg ce te-a impiedicat sa efectuezi reparatiile in baza unui contract, pentru ca trebuia doar sa exprimi aceasta eventuala dorinta si era indeplinita . Ma opresc aici pentru ca deja ma pierd in cuvinte si nu acesta era scopul dar am dorit ca lucrurile sa fie clare ,din pacate confuzia de care dai dovada in domeniu nu va duce decit sa iti mareasca costurile substantial lucru care nici decum nu sa intimplat la mine, ba dimpotriva. Inchiei cu o pilda personala asta ca sa te lamuresti ce inseamna costul la service sau reprezentanta oficiala,adica LIPIT FIR PE SONDA LA POMPA DE INJECTIE 180 RON materiale necesare o bobita de fludor si o sursa de caldura de 100W .Atit am platit eu fiind in cunostinta de cauza cu ce se intimpla acolo.De ce? Atita costa lenea in cazul meu sau nestiinta in cazul altora. Nu pot descrie dezamagirea personajului care a facut devizul de plata pentru ca am asistat la asa zisa reparatie. Sper sa inveti ceva din asta,sincer nu astept replica pentru ca nu o sa cadem in polemica. Si sa nu uit, aia cu uitatu in scirba la un Shadow intre niste Harley este de toata jena si denota doar frustrare si lipsa de demnitate. Editat Iunie 6, 2012 de ictln Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noobzor Postat Iunie 6, 2012 Autor Share Postat Iunie 6, 2012 (editat) In primul si in primul rand, este inuman sa crezi ca cineva poate citi ce ai scris mai sus. Serios. Am citit pe sarite pentru ca ma dor ochii dupa doua randuri. Incerci sa derutezi pe cineva? Mi-a sarit in ochi: 15A = 10A + 5A . 5A este 50% din 10A. Deci 15A = 10A + 50% din 10A. Zic si eu, matematica. La o adica, ma intreb, asa, cat stiu si eu de firele astea. Nu exista cumva pericolul sa ardeti instalatia electrica daca ati facut asa? Nu este consumul prea mare pentru fire? V-ati uitat undeva de treaba asta? Am gasit aseara, nu mai stiu exact unde, ca este garantata la 10A, adica cat era siguranta veche. Nu 15A. 1. REPET A MIA OARA : "DIN ROATA IN ROATA". Am adus-o la service tocmai pentru ca nu am experienta cu asa ceva. M-am incurcat o data sau de doua ori si am spus releu de incarcare, in loc de releu de pornire, am fost corectat am acceptat. Esti un expert in domeniu, ce pot sa spun? Ai corectat un necunoscator de doua ori la telefon. 2. A trecut atata timp, pentru ca recunosc, in prostia mea de moment, am crezut ca e ceva temporar. Am plecat PE PLOAIE de la voi. A stat fix dracu sa asculte roata din fata. Eram mult prea bucuros ca dupa atata timp pot sa-mi iau motocicleta, o copilarie pana la urma si o regret sincer. 3. Nici nu vreau sa stapanesc arta denigrarii, pentru ca nu am nevoie. Nu am spus decat ce am patit, din perspectiva mea de client. Nu am mintit, nu am denaturat adevarul, doar am spus ce am patit, din perspectiva mea. Este suficient. 4. Nu, nu am de gand sa dau 200 de euro sau mai mult pentru o teava din inox indoita intr-o curte. Traim in Romania pana la urma, nu dau 10 milioane pe o teava curbata si niste puncte de sudura. Mi-o permit dar prefer sa dau mai putin pe ceva cromat luat de-a gata. Este alegerea mea pana la urma si este de o nesimtire extrema sa spui ca am refuzat pentru ca este prea scumpa. Ma abtin sa spun cum arata sediul vostru. 5. Mi-ai raspuns cu o indiferenta senzationala la telefon. Mi-ai raspuns cu aceiasi indiferenta ca voi nu aveti cu ce sa veniti sa o luati, nu aveti ce sa faceti, sa ma descurc cumva sa o aduc si ca EVIDENT nu este vina voastra. Ti-am vorbit frumos, nu am injurat, dar mi se pare normal sa fi fost putin nervos. Da, in disperarea mea de moment, caci intarziam la munca, am cautat cea mai simpla solutie, voi, deci v-am sunat inca o data poate se putea aranja o tractare, poate ne impacam cumva. Rezultatul se stie. 6. Ti-am platit fix cat ai cerut. Am mentionat chiar ca este cam putin, mi-a fost jena sa-i las unui om cu par alb bacsis. Oameni buni, v-am lasat motocicleta la usa sa o reparati complet, sa functioneze fara probleme, cu noile faruri. Ce este atat de greu de inteles? Nu am dat-o la voi sa mai strang eu un surub pe urma, sa vedem poate mai punem un releu, o siguranta, trei fire si o lita, mai indrept eu un far, v-am spus asta. Va prezentati drept niste mari experti. V-am dat mana libera la reparatii. V-am rugat sa VA PLIMBATI cu ea sa vedeti daca e ok, daca ORICE DE PE EA ESTE CU PROBLEME. Ati primit-o in service si ati spus ca stiti ce sa-i faceti, in speta, m-as fi asteptat la fix 0 probleme macar sezonul asta. Am intrebat de baterie, adaptari pentru farurile noi, etc, mi-ati spus ca va descurcati. Nu are sens sa spun ce ocupatie am si ce venituri am. Nu am de ce sa fiu frustrat in fata voastra, orice motociclete ati avea in curte si oricati bani ati avea. Imi permit un HD. Azi. Dar e cam prostesc sa iti iei prima motocicleta Harley. Te rog daca nu stii cu cine vorbesti sa nu iti permiti sa vorbesti despre lipsa de demnitate. Ti-am vorbit cu "dumneavostra" pana mi-ai raspuns invingator ca te cheama Catalin. Este mizerabil sa arunci o chestie de genul asta discutie. Nu am incercat sa va jignesc. "caci daca retineai sau te interesai aflai ca motocicletele care stau afara sint motociclete personale deci este problema mea daca ruginesc sau nu" Motocicleta mea, ghici ce? Nu este a ta. Tu poti sa si dormi in ploaie din punctul meu de vedere. Bunul meu trebuia sa il respecti. "in legatura cu ajutorul pentru ramasul in pana exista persoane care iti pot confirma ca indiferent de ora sau de zi a saptaminii am fost dispus sa nu las omul de izbeliste spre exemplu pe A2 si chiar de 2 ori aceeasi persoana si niciodata din vina mea fiind defectiunea, dar pentru asta sa fim seriosi chiar trebuie sa meriti nu sa spui gogomanii pe care consider ca le-am demontat in cele ce am scris mai sus. " Expresiile de mai sus spun totul despre marii customizatori de la Dinamita Customs. Trebuie sa meriti sa fii ajutat pe banii tai, sa fii un cunoscator, trebuie sa te ridici la nivelul lor. Ei nu au o afacere, este o mica secta. Foarte 1% din partea voastra. Va felicit sincer. Nu am efectuat reparatiile in urma unui contract pentru ca sincer, cand m-am uitat la tine sa-ti dau cheile si sa semnam o hartie mi-ai taiat-o scurt cu "am 3 harley-uri in garaj". Nu stiu care dintre noi este frustrat pana la urma. Nu am nevoie de aprobul vostru ca sa stiu ca am dreptate. Da, le-am povestit celor care in urma reclamei facuta de mine vroiau sa vina la voi. Am facut-o pentru ca imi sunt prieteni si nu le vreau raul. Nu am fost cu cruiser-ul pe coclauri la motocross, nu iau gropi cu ea, nu o alerg, nu o tin in limitare de turatie, nu o omor cu zile. Tin la ea, o respect pana la urma, asa cum fac foarte multi de pe acest forum. Sper ca al meu este un caz singular si o ciudatenie si cred ca este cazul sa incheiem. Am putea continua la infinit, vad ca o tineti pe a voastra. Sper doar ca asta sa fie o lectie pentru toata lumea, mie mi-a servit drept refulare postatul aici. Editat Iunie 6, 2012 de noobzor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Acum pentru dl. Cezar, afla daca nu stii ca rulmentii intradevar pot scirtii in anumite conditii, si scirtie rau de tot.In rest inteleg atitudinea pe care o ai deoarece este o practica curenta de a denigra alt mecanic in folosul personal "Ala e prost eu sint cel mai bun vino la mine" Nu am intalnit rulmenti care sa scartaie. Ok, no problemo. Pot sa accept ca exista posibilitatea si vreau sa aud si eu rulmenti de roata care scartaie. Chiar ma bucur daca am de invatat ceva nou. Eu rulmenti cu bile, rulmenti conici cu role si cu ace n-am auzit scartaind... Eu cu Rados am o relatie corecta si aici si pe alt forum, pe ceilalti nu-i cunosc. Am trimis cativa baieti care voiau sa customizeze choppere, la ei, pentru ca mie nu-mi plac fiarele si nu fac astfel de lucrari. Nu ai de unde sa stii ca il cunosc bine si pe goodcat si ca fac glume cu un amic. Franele fac zgomot oricand, daca scartie ceva este deranjant dar este de fapt un lucru minor. Se poate "remedia" prin interventie dar la fel de simplu sunetul deranjant poate sa dispara de la sine intr-o zi sau o saptamana. Sau poate sa persiste.La fel poate sa apara de pe o zi pe alta, sau dupa o ploaie sau dupa ce lasi motoreta in service. Multi clienti m-au intrebat de ce "trosneste ceva" dupa ce m-am intors cu motocicleta din probe. Se raceau discurile de frana si la racire, contractandu-se se auzeau. Oare le stricasem motoreta? Cauciucurile se pot monta si "invers" in anumite conditii. Am invatat asta de la oameni cu foarte multa experienta, nu e o inventie proprie. Am testat, e safe si se poate face. Nerecomandat in conditii de mers de zi cu zi, cand mai si ploua, cauciucul trebuie sa evacueze apa intr-un anumit fel. Dar pentru forjatori care merg doar pe uscat si nu-i intereseaza decat sprinturi si plimbari de weekend, merg puse si pe celalt sens. Pe pista e o practica foarte intalnita mai ales daca nu-ti permiti sa schimbi 3-4 pneuri spate pe weekend. Sa ne intelegem, este vorba despre amatori care merg de hobby, nu despre aspiranti la podium. Pana una alta tu n-ai inteles poanta cum n-a inteles nici Vlad ca trebuie lasati oamenii sa-si rezolve singuri problemele de comunicare. Sanatate si virtute! P.S. Nu sunt mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Nu ii cunosc, nu te cunosc dar nu-mi place deloc cum arunci cu noroi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.