al3xino Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Dupa cum reiese si din titlu am probleme cu acceleratia.In treapta intai daca o accelerez mai "agresiv" decupleaza la viteza de aprox 70 km/h; la fel se intampla si in treapta 2.Daca merg mai lejereanu si schimb la 6000 e ok nu se observa nimic.Decuplarea asta suna ca si cum as accelera liniar si dintr-o data as scoate-o din viteza, moment in care se tureza si nu mai trage deloc.Istoria mobrei ar fi urmatoarea: suzuki gsxr 600 2003 achizitionata acum doua luni la 16500 de km; acum are 19000; am schimbat la ea ce era necesar adica lichidul de racire si uleiul acum ,la 19000.Mai mentionez ca treaba asta mi se intampla dupa ce am facut un drum mai lung de aprox 700 km (tm-vl).Fostul proprietar zice ca ar putea fi bujiile acestea nefiind schimbate pana in prezent la mobra. Maine sau luni o voi duce pe suzana la doctor dar pana atunci sunt curios ce ar putea sa aibe.Va multumesc anticipat pentru pareri! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Chiar o scoate din viteza? Adica, ce trebuie sa faci ca sa accelereaza iar? E suficient sa reduci acceleratie sau trebuie bagat iar in viteza? Daca e prima varianta, poate patineaza ambreiajul din cauza un ulei necorespunzator sau uzura la discuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al3xino Postat Iunie 8, 2012 Autor Share Postat Iunie 8, 2012 Chiar o scoate din viteza? Adica, ce trebuie sa faci ca sa accelereaza iar? E suficient sa reduci acceleratie sau trebuie bagat iar in viteza? Daca e prima varianta, poate patineaza ambreiajul din cauza un ulei necorespunzator sau uzura la discuri. nu iese din viteza.daca schimb treapta superioara isi revine.Ideea e ca se tureaza in gol pur si simplu nu mai trage dar ramane pe treapta respectiva si isi revine daca o readuc in turatii joase sau schimb o treapta superioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snickers Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 (editat) sau ai putea incerca sa reglezi ambreiajul,eu pot la Suzuki al meu din 98 GSX-R 600,din cauza bujiilor n-are cum,daca iti merge motorul normal in 4T si trage normal cum trebuie atunci nu sunt de vina bujiile,mai degraba discurile de ambreiaj sunt uzate.Si nu imi prea vine a crede ca la 19000 sa fie atat de uzateVerifica cartea tehnica la cati km trebuie verificate si reglate. Editat Iunie 8, 2012 de Snickers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Patineaza ambreiajul! Ca este vorba de uzura placilor sau reglajul incorect al cablului de ambreiaj sau al sistemului melcat de actionare al ambreiajului,de pe capacul de la pinion,ambele nu au free play. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 (editat) sau ai putea incerca sa reglezi ambreiajul,eu pot la Suzuki al meu din 98 GSX-R 600,din cauza bujiilor n-are cum,daca iti merge motorul normal in 4T si trage normal cum trebuie atunci nu sunt de vina bujiile,mai degraba discurile de ambreiaj sunt uzate.Si nu imi prea vine a crede ca la 19000 sa fie atat de uzateVerifica cartea tehnica la cati km trebuie verificate si reglate. Sunt convins ca in mai multi sau mai putini timpi nu are cum sa functioneze. Iti patineaza ambreiajul, posibil din cauza noului ulei, dar si din cauza uzurii discurilor de ambreiaj. Editat Iunie 9, 2012 de skvj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danut1984 Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 este o problema de la ambreiaj clar, nu are nici o legatura cu bujiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al3xino Postat Iunie 10, 2012 Autor Share Postat Iunie 10, 2012 Patineaza ambreiajul! Ca este vorba de uzura placilor sau reglajul incorect al cablului de ambreiaj sau al sistemului melcat de actionare al ambreiajului,de pe capacul de la pinion,ambele nu au free play. Este vorba de reglajul incorect al ambreiajului...am strans putin rotita si problema rezolvata!cu ocazia asta sper sa nu mai fac febra musculara la degete .aprox 40% din cursa ambreiajului merge in gol si 60% e in lucru (inainte era 10%-90%), sper sa fie ok asa.Va multumesc pt sfaturi! asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Este vorba de reglajul incorect al ambreiajului...am strans putin rotita si problema rezolvata!cu ocazia asta sper sa nu mai fac febra musculara la degete .aprox 40% din cursa ambreiajului merge in gol si 60% e in lucru (inainte era 10%-90%), sper sa fie ok asa.Va multumesc pt sfaturi! asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Ai grija la reglaj ca se duce imediat ambreiajul.Cand am vandut motorul,a venit unul si a zis ca e ambreiajul dus ca are joc(free play). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.