stRADu Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 Salut, sambata trecuta am facut pana pe spate, nu stiu in ce am dat, dar nu a ramas nimic in cauciuc. Saptamana asta fac rost de niste bani si as vrea sa rezolv problema. Cauciucul este cumparat de nou de mine, acu 1 an jumate, deci este inca bun. Sa il peticesc, sau sa il schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 baga-i shnur si da-i shpan...sau petic pe interior....shnurul are avantajul ca se pune rapid ,ushor cu roata pe motor...peticul mai greu si cu roata demontata si dejantata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 snur si mergi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Iunie 17, 2012 Autor Share Postat Iunie 17, 2012 nu intentionez sa fac singur operatiunea, vreau doar sa stiu daca ma pot duce sa il fac la vulcanizare, sa nu ma trezesc ca imi bubuie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 5 lei la vulcanizare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 snurul e provizoriu. un petic pe interior si e ca noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 la mine a fost provizoriu o luna jumate si 10.000 de km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 merge si asa,dar ca sa fii linistit o duci la vulcanizare. e mai mare daraua cu demontatul /montatul rotii decat lucrarea in sine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 snurul e de moment peticul pe interior este cea mai buna rezolvare mai ales ca anvelopa va mai fi folosita e mai complicat de dat jos dar e cea mai ok procedura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Iunie 17, 2012 Autor Share Postat Iunie 17, 2012 nu am foarte mare incredere in peticul ala pe interior, mi-e sa nu bubuie cauciucul la viteza, sau alt scenariu d-asta trist... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 snurul e provizoriu. un petic pe interior si e ca noua Cine zice ca snurul e provizoriu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 nu am foarte mare incredere in peticul ala pe interior, mi-e sa nu bubuie cauciucul la viteza, sau alt scenariu d-asta trist... este cea mai sigura solutie aerul impinge din int spre ext si el "leaga" zona de anv care a fost gaurita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 Eu am avut pana acum destule probleme cu tot felul de cuie in roti, cel mai mult am avut 2 snururi in roata spate la 1 zi dupa ce le montasem noi.. au tinut pana cand a ajuns la sarma, in conditii satanice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Se poate pune snur linistit,se repara rapid,ieftin si sigur. Avea cineva pe aici la vanzare set cu snur de reparat pana la un pret decent de circa 30 lei. Se merita sa detii asa ceva la drum lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Iunie 19, 2012 Autor Share Postat Iunie 19, 2012 pe mine m-ar interesa ceva sa tina, si la un drum pe cheia, sau un transfagarasan, ceva mai lung. oare un petic d-asta pus e sigur, sau mai sigur schimb cauciucurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 pe mine m-ar interesa ceva sa tina, si la un drum pe cheia, sau un transfagarasan, ceva mai lung. oare un petic d-asta pus e sigur, sau mai sigur schimb cauciucurile? am facut pana , un banal cui a intrat in guma spate. s-a desumflat ,spre marele noroc al meu,la 20 de metrii de o vulcanizare. mi-a spus baiatul de acolo."cum facem? vrei snur sau petec?" eu"snur,ca ma grabesc" si atata o fost. a bagat un snur , a umflat roata si tin sa mentionez ca ,cauciucul era cam un sfert uzat. am plecat de la vulcanizare si 15km mai incolo pe o portiune dreapta cu pasager si in jur de 170-180km\h snurul ZBOARA din guma si motorul se lasa rapid pe janta, noroc ca am fost inspirat si am franat lent si usor si am oprit ok. nu cred ca vrei sa stii cum ii senzatia sa auzi cum se desumfla roata in timp ce se invarte nu am mai gasit vulcanizare pe aproape, m-am enervat, am mers pe pana cam 10km , cauciucul s-a distrus complet.am lasat motoru in drum si a venit cineva dupa mine. Sfatul meu: nu pune snur , ca nu se stie niciodata. poti pune petec pe interior si stii o treaba. si da, snurul e o treaba provizorie!! bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Iunie 19, 2012 Autor Share Postat Iunie 19, 2012 si ce ai facut cu cauciucul pana la urma? l-ai schimbat sau i-ai pus petec? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) am mers pe pana cam 10km , cauciucul s-a distrus complet. snurul e o treaba provizorie!! bafta!!! Editat Iunie 19, 2012 de Thunder Rock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Probabil depinde si de vulcanizator,orice lucru trebuie facut cu atentie si verificat bine. Eu am avut snur in roata spate timp de 1 an si ceva la o Honda Cbr 1000F si nu am avut absolut nici o problema.Si este un motor destul de greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 snurul e provizoriu. un petic pe interior si e ca noua relaxeaza-te ca snuru e for life...cat tine guma atata tine snuru... pentru orice c.a.c.a.t deschideti topic....tot intrebi aiurea shnur sau petic shnur sau petic....hotareste-te odata pt ca parerile vor fii intotdeauna pro sau contra...eu am shnur in guma spate...si ii dau de foc scoate din toba la vitezana si tine tata de numa numa....pune un shnur dar dute la un vulcanizator care sa aiba macar 4 clase in pana mea...shnurul zboara afara atunci cand nu e bagat cat trebe daca il baga cat trebe el pe langa ca e strans de anvelopa partea dinauntru se aduna la gaura si face un dop lipicios...care nu iese...sau i-atzi un set de pilot power cu 1000 de ron si gata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) relaxeaza-te ca snuru e for life...cat tine guma atata tine snuru... pentru orice c.a.c.a.t deschideti topic....tot intrebi aiurea shnur sau petic shnur sau petic....hotareste-te odata pt ca parerile vor fii intotdeauna pro sau contra...eu am shnur in guma spate...si ii dau de foc scoate din toba la vitezana si tine tata de numa numa....pune un shnur dar dute la un vulcanizator care sa aiba macar 4 clase in pana mea...shnurul zboara afara atunci cand nu e bagat cat trebe daca il baga cat trebe el pe langa ca e strans de anvelopa partea dinauntru se aduna la gaura si face un dop lipicios...care nu iese...sau i-atzi un set de pilot power cu 1000 de ron si gata... consumati paginile la forum asa cum a spus si colegul mai sus. Editat Iunie 19, 2012 de Bandit600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 nu stiu de ce laudati atata snururile astea. La o motocicleta cu care mergi 200+ nu mi se pare viabila "ce mai rapida solutie". Eu am facut pana(surub in cauciucul spate) si am pus petic pe interior. 2 luni mai tarziu, nu pierde presiune nici macar zecime de bar. Parerea mea e ca daca vrei cea mai safe varianta, mergi pe petic. Din toate sursele posibile, am ajuns la concluzia ca ar fi cel mai sigur.. normal ca nu la fel de sigur ca un cauciuc nou. Dupa cum spunea si @ianachim, peticul pe interior este impins de presiune pe gaura si nu prea are cum sa se desprinda. Despre snur nu cred ca putem spune aceleasi chestii. In plus, snururile alea se gasesc pe toate drumurile si nu stii care sunt de calitate si care nu. Spunea cineva de "petic cald" mai devreme... tin sa precizez ca nu se mai folosesc de muuult timp peticele calde la intepaturi. Peticul cald se foloseste doar pentru taieturi mari si foarte mari, si in general Nu pe suprafata de rulare. Pe cauciuc moto nu cred ca vom vedea asa ceva prea curand. Noroc si numa' bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 19, 2012 Admin Share Postat Iunie 19, 2012 pe mine m-ar interesa ceva sa tina, si la un drum pe cheia, sau un transfagarasan, ceva mai lung. oare un petic d-asta pus e sigur, sau mai sigur schimb cauciucurile? Este groaznic ce ti s-a intamplat! Ca sa nu risti eu zic sa schimbi mobra.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 si ce ai facut cu cauciucul pana la urma? l-ai schimbat sau i-ai pus petec? l-am distrus complet. eu ,cel putin, nu o sa mai pun snur NICIODATA. eu zic sa te gandesti bine si sa alegi cea mai buna varianta care crezi tu ca e bine. da, poate sa tina o viata snurul dar prefer sa merg linistit nu cu frica ca imi poate sari afara. si sfaturi de genul, "da-i shpan ca tine si asa, nu cred ca merita luate in considerare" bafta si asfalt uscat!! Este groaznic ce ti s-a intamplat! Ca sa nu risti eu zic sa schimbi mobra.. ce bine vorbesti.....bravoooo.....fa-ti o favoare si desumfla-ti rotile de la "elteu" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 eu imi mentin ideea : shhhpaaaaannnn frate!!!...sa ia foc shnuru !!!ihaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.