Sari la conținut

Pana


Postări Recomandate

Salut, sambata trecuta am facut pana pe spate, nu stiu in ce am dat, dar nu a ramas nimic in cauciuc. Saptamana asta fac rost de niste bani si as vrea sa rezolv problema. Cauciucul este cumparat de nou de mine, acu 1 an jumate, deci este inca bun. Sa il peticesc, sau sa il schimb?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga-i shnur si da-i shpan...sau petic pe interior....shnurul are avantajul ca se pune rapid ,ushor cu roata pe motor...peticul mai greu si cu roata demontata si dejantata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu intentionez sa fac singur operatiunea, vreau doar sa stiu daca ma pot duce sa il fac la vulcanizare, sa nu ma trezesc ca imi bubuie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

snurul e de moment

peticul pe interior este cea mai buna rezolvare mai ales ca anvelopa va mai fi folosita

e mai complicat de dat jos dar e cea mai ok procedura

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am foarte mare incredere in peticul ala pe interior, mi-e sa nu bubuie cauciucul la viteza, sau alt scenariu d-asta trist...

 

este cea mai sigura solutie

aerul impinge din int spre ext

si el "leaga" zona de anv care a fost gaurita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut pana acum destule probleme cu tot felul de cuie in roti, cel mai mult am avut 2 snururi in roata spate la 1 zi dupa ce le montasem noi.. au tinut pana cand a ajuns la sarma, in conditii satanice :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate pune snur linistit,se repara rapid,ieftin si sigur.

Avea cineva pe aici la vanzare set cu snur de reparat pana la un pret decent de circa 30 lei.

Se merita sa detii asa ceva la drum lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe mine m-ar interesa ceva sa tina, si la un drum pe cheia, sau un transfagarasan, ceva mai lung. oare un petic d-asta pus e sigur, sau mai sigur schimb cauciucurile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe mine m-ar interesa ceva sa tina, si la un drum pe cheia, sau un transfagarasan, ceva mai lung. oare un petic d-asta pus e sigur, sau mai sigur schimb cauciucurile?

am facut pana , un banal cui a intrat in guma spate. s-a desumflat ,spre marele noroc al meu,la 20 de metrii de o vulcanizare. mi-a spus baiatul de acolo."cum facem? vrei snur sau petec?" eu"snur,ca ma grabesc" si atata o fost. a bagat un snur , a umflat roata si tin sa mentionez ca ,cauciucul era cam un sfert uzat. am plecat de la vulcanizare si 15km mai incolo pe o portiune dreapta cu pasager si in jur de 170-180km\h snurul ZBOARA din guma si motorul se lasa rapid pe janta, noroc ca am fost inspirat si am franat lent si usor si am oprit ok. nu cred ca vrei sa stii cum ii senzatia sa auzi cum se desumfla roata in timp ce se invarte :yikes: nu am mai gasit vulcanizare pe aproape, m-am enervat, am mers pe pana cam 10km , cauciucul s-a distrus complet.am lasat motoru in drum si a venit cineva dupa mine. Sfatul meu: nu pune snur , ca nu se stie niciodata. poti pune petec pe interior si stii o treaba. si da, snurul e o treaba provizorie!!

bafta!!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil depinde si de vulcanizator,orice lucru trebuie facut cu atentie si verificat bine.

Eu am avut snur in roata spate timp de 1 an si ceva la o Honda Cbr 1000F si nu am avut absolut nici o problema.Si este un motor destul de greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

snurul e provizoriu. un petic pe interior si e ca noua

 

 

 

relaxeaza-te ca snuru e for life...cat tine guma atata tine snuru...

 

pentru orice c.a.c.a.t deschideti topic....tot intrebi aiurea shnur sau petic shnur sau petic....hotareste-te odata pt ca parerile vor fii intotdeauna pro sau contra...eu am shnur in guma spate...si ii dau de foc scoate din toba la vitezana si tine tata de numa numa....pune un shnur dar dute la un vulcanizator care sa aiba macar 4 clase in pana mea...shnurul zboara afara atunci cand nu e bagat cat trebe daca il baga cat trebe el pe langa ca e strans de anvelopa partea dinauntru se aduna la gaura si face un dop lipicios...care nu iese...sau i-atzi un set de pilot power cu 1000 de ron si gata...;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

relaxeaza-te ca snuru e for life...cat tine guma atata tine snuru...

 

pentru orice c.a.c.a.t deschideti topic....tot intrebi aiurea shnur sau petic shnur sau petic....hotareste-te odata pt ca parerile vor fii intotdeauna pro sau contra...eu am shnur in guma spate...si ii dau de foc scoate din toba la vitezana si tine tata de numa numa....pune un shnur dar dute la un vulcanizator care sa aiba macar 4 clase in pana mea...shnurul zboara afara atunci cand nu e bagat cat trebe daca il baga cat trebe el pe langa ca e strans de anvelopa partea dinauntru se aduna la gaura si face un dop lipicios...care nu iese...sau i-atzi un set de pilot power cu 1000 de ron si gata...;)

 

:ok: consumati paginile la forum asa cum a spus si colegul mai sus.

Editat de Bandit600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu de ce laudati atata snururile astea. La o motocicleta cu care mergi 200+ nu mi se pare viabila "ce mai rapida solutie".

 

Eu am facut pana(surub in cauciucul spate) si am pus petic pe interior. 2 luni mai tarziu, nu pierde presiune nici macar zecime de bar. Parerea mea e ca daca vrei cea mai safe varianta, mergi pe petic.

 

Din toate sursele posibile, am ajuns la concluzia ca ar fi cel mai sigur.. normal ca nu la fel de sigur ca un cauciuc nou. Dupa cum spunea si @ianachim, peticul pe interior este impins de presiune pe gaura si nu prea are cum sa se desprinda. Despre snur nu cred ca putem spune aceleasi chestii.

In plus, snururile alea se gasesc pe toate drumurile si nu stii care sunt de calitate si care nu.

 

Spunea cineva de "petic cald" mai devreme... tin sa precizez ca nu se mai folosesc de muuult timp peticele calde la intepaturi. Peticul cald se foloseste doar pentru taieturi mari si foarte mari, si in general Nu pe suprafata de rulare. Pe cauciuc moto nu cred ca vom vedea asa ceva prea curand.

 

Noroc si numa' bine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

pe mine m-ar interesa ceva sa tina, si la un drum pe cheia, sau un transfagarasan, ceva mai lung. oare un petic d-asta pus e sigur, sau mai sigur schimb cauciucurile?

Este groaznic ce ti s-a intamplat!

Ca sa nu risti eu zic sa schimbi mobra..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ce ai facut cu cauciucul pana la urma? l-ai schimbat sau i-ai pus petec?

l-am distrus complet. eu ,cel putin, nu o sa mai pun snur NICIODATA. eu zic sa te gandesti bine si sa alegi cea mai buna varianta care crezi tu ca e bine. da, poate sa tina o viata snurul dar prefer sa merg linistit nu cu frica ca imi poate sari afara. si sfaturi de genul, "da-i shpan ca tine si asa, nu cred ca merita luate in considerare"

bafta si asfalt uscat!! :cheers:

 

Este groaznic ce ti s-a intamplat!

Ca sa nu risti eu zic sa schimbi mobra..

 

ce bine vorbesti.....bravoooo.....fa-ti o favoare si desumfla-ti rotile de la "elteu" :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...