mihai.farcus Postat Iunie 18, 2012 Autor Share Postat Iunie 18, 2012 Multumesc, urmeaza sa o echipez pt crash... iar casco, in momentul cand voi ramane in ro definitiv ma gandeam la un engine cage freestyle ingenuity http://www.freestyleingenuity.com/site/index.php?option=com_content&task=view&id=8&Itemid=19 nu arata extraordinar pe motor dar le-am vazut la lucru - merita fiecare cent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Haaa... numai asculta de toate aceste sfaturi (oamenii nepasatori dau sfaturi de cacao). Intradevar gumele au un rol foarte important, insa gumele touring de azi sunt mult mai bune decat cele sport de 3 4 ani. Eu am cumparat pentru sezonu asta un set de metzeler Z8 interact... si debea astept sa le montez sa le vad la treaba. Deci mergi fara grija, doar sa ai frica de motor atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Cum asa fara grija si cu frica? Daca mergi cu frica nu poti sa evoluezi. Daca tot merge o luna pe an cu ea, oricum in 3-4 ani trebuie schimbate ca imbatranesc. Ce logica are sa-ti iei un cauciuc touring care duce multi km cand mergi foarte putin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.farcus Postat Iunie 18, 2012 Autor Share Postat Iunie 18, 2012 Ce logica are sa-ti iei un cauciuc touring care duce multi km cand mergi foarte putin? pretul? ... si lasand criticile la o parte eu imi mentin ideea ca nu-s anvelope proaste acum sa nu-ti imaginezi ca eu merg numai cu 40/h, dar merg omeneste ... legal sau doar un pic peste iar in felul asta nu am simtit deloc ca m-ar lasa pe frana sau mai stiu eu hai totusi sa trecem peste anvelopele mele proaste pun pariu ca putem discuta despre multe altele... de exemplu am un amortizor care pierde putin lichid (cam cat m-ar costa reparatia?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Pai la diferiti baieti priceputi 100 150 ron servisat furca... iar uleiul si semeringurile cam inca 120 150 ron... Nu stiu daca la modelul tau poate costa mult peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) nus cum e uleiul de furca, dar orice ai face sa nu folosesti acelasi brand de ulei de motor! ps: iti recomand puternic niste protectii de rezervor! Editat Iunie 19, 2012 de @jinx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.farcus Postat Iunie 19, 2012 Autor Share Postat Iunie 19, 2012 gata m-ai speriat nici nu o mai scot din garaj ... o tin numai sa ma uit la ea de pe geam )... sau am sa car un extinctor in spate . in concluzie... e de porc si motorul meu si anvelopele ) probabil si eu, ca nu m-am nascut raiser ca altii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 gata m-ai speriat nici nu o mai scot din garaj ... o tin numai sa ma uit la ea de pe geam )... sau am sa car un extinctor in spate . in concluzie... e de porc si motorul meu si anvelopele ) probabil si eu, ca nu m-am nascut raiser ca altii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) Ca veni vorba de RAISARI , sunt curios dc totusi lumea inca isi ia SUPERSPORT frate sa traga (doar pe rosu) si sa ia TOT BORDU'. Asta ma depaseste total . 90% din cei cu SS , in opinia mea, nu cred ca au iesit din Bucuresti sau au facut un drum lung cu o vitezana. Am observat totusi ca de ceva vreme categoriile enduro-touring & naked castiga teren la noi, probabil ca 50% dintre posesori sunt fosti RAISARI care si-au dat seama ca nu prea au ce face cu SS-ul in tara noastra. Am inteles ca tu Mihai Farcus ai luat-o pentru ca te-a incantat pretul si ai renuntat la naked. A 2-a oara ai alege tot SS tot un R6 ? Daca NU, dc? Editat Iunie 19, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.farcus Postat Iunie 20, 2012 Autor Share Postat Iunie 20, 2012 Ok, sa iti raspund, 1. nu ma consider raiser si nu alerg, doar imi place mult modelul 2. nu merg numai in oras cu ea de ex maine voi pleca pana in brasov cu ceva treburi iar saptamana viitoare la mare cu un prieten (ei cu masina) 3. Inca nu stiu ce imi voi cumpara, cred ca trebuie sa-mi mai dai ceva timp sa iti raspund, cel mai probabil streetfighter-ul de la ducati (am fost setat pe aia de multi ani dar scump dom'le) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Ok, sa iti raspund, 1. nu ma consider raiser si nu alerg, doar imi place mult modelul 2. nu merg numai in oras cu ea de ex maine voi pleca pana in brasov cu ceva treburi iar saptamana viitoare la mare cu un prieten (ei cu masina) 3. Inca nu stiu ce imi voi cumpara, cred ca trebuie sa-mi mai dai ceva timp sa iti raspund, cel mai probabil streetfighter-ul de la ducati (am fost setat pe aia de multi ani dar scump dom'le) Foarte smechera motocicleta. S-o stapanesti fericir. Servisarea la furca: Nu cumpara nimic pana nu este desfacuta. La aia de fac furci smechere nu la tot felul de... Ti-o fuc eu bre... Ieftineala etc... Uleiul Yamalube nu-l foloseste nimeni de la curse si nici un alt service nu-l agreaza. E bun ptr garantzie. Dupa e praf. Simeringurile sunt ok cele originale dar nu sunt mai bune decat aftermarketul. Sunt ok. Atentzie!!! Servisarea furcii se face in conditii de curatare exceptionale si te sfatuiesc sa ceri atentzie si pe cuzinetzi. Ieftin nu inseamna bine ci degeaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.farcus Postat Iunie 21, 2012 Autor Share Postat Iunie 21, 2012 multumesc, cel mai probabil voi merge la service-ul reprezentantei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Ca veni vorba de RAISARI , sunt curios dc totusi lumea inca isi ia SUPERSPORT frate sa traga (doar pe rosu) si sa ia TOT BORDU'. Asta ma depaseste total . 90% din cei cu SS , in opinia mea, nu cred ca au iesit din Bucuresti sau au facut un drum lung cu o vitezana. Am observat totusi ca de ceva vreme categoriile enduro-touring & naked castiga teren la noi, probabil ca 50% dintre posesori sunt fosti RAISARI care si-au dat seama ca nu prea au ce face cu SS-ul in tara noastra. Am inteles ca tu Mihai Farcus ai luat-o pentru ca te-a incantat pretul si ai renuntat la naked. A 2-a oara ai alege tot SS tot un R6 ? Daca NU, dc? Ce faci koa, incerci sa-ti justifici achizitia? Ia zi, cu cat vinzi mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 care sunt impresiile dupa drumul mai lung ? Posted 26 June 2012 - 12:43 PM care sunt impresiile dupa drumul mai lung ? mihai esti ok ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.farcus Postat Iulie 2, 2012 Autor Share Postat Iulie 2, 2012 (editat) care sunt impresiile dupa drumul mai lung ? mihai esti ok ? Toate bune, mersi de intrebare. Abia ce ne-am intors de la mare (am sa pun si un video cu ce cozi erau ieri...) se comporta bine la drum lung, s-au reparat si amortizoarele nu mai pierd lichid doar ca acum am observat ca nu intra intr-a 6-ea ...deloc pana acum n-am avut nevoie dar se va investiga si asta. Cand schimb a 5-a simt ca nu se duce de tot ramane cumva la jumatate... iar cate-o data nu pot sa scad treptele. nu ma deranjeaza enorm dar mi-e sa nu buleasca alte chestii tocmai pt ca nu-s mare cunoscator revin asupra ultimei chestii ... abia ce am pus motorul pe stand si asa schimba toate treptele dar pe strada nu vrea. ciudat Editat Iulie 2, 2012 de mihai.farcus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 90% din cei cu SS , in opinia mea, nu cred ca au iesit din Bucuresti sau au facut un drum lung cu o vitezana. 90% din cunostintele tale poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 Your ambreiaj might be fraggled. Sau uleiul ie prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.farcus Postat Iulie 2, 2012 Autor Share Postat Iulie 2, 2012 Your ambreiaj might be fraggled. Nu i-am dat nik funny sa fumeze dar daca spui tu, s-ar putea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 (editat) are ceva + uleiul prost,motocicleta este una problematica oricum,nu ai de ce sa te superi pe ea,multi care aleg r6`le dupa 2006 in mare parte stiu in ce se baga,urca asa de rpd si mult(sus) in ture incat alaturi de un ulei care nu-i place = dmg cat cuprinde + nervi si tripuri nasoale ale proprietarilor cand le-ai schimbat pe stand ai stat cu toata greutatea corpului pe ea ca si cum ai merge pe motocicleta? Editat Iulie 3, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.farcus Postat Iulie 3, 2012 Autor Share Postat Iulie 3, 2012 (editat) are ceva + uleiul prost,motocicleta este una problematica oricum,nu ai de ce sa te superi pe ea,multi care aleg r6`le dupa 2006 in mare parte stiu in ce se baga cand le-ai schimbat pe stand ai stat cu toata greutatea corpului pe ea ca si cum ai merge pe motocicleta? Nu eram pe ea cat a stat pe stand... si nu am cum sa ma supar, merge f bine motorul nu era noua asa ca nu m-am asteptat sa nu aibe chiar nimic important e sa gasesc ce are (din timp) si sa rezolv Editat Iulie 3, 2012 de mihai.farcus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 (editat) ai verificat daca tija este pusa in pozitia corecta?deci totul se intampla sub greutatea ta ,ai un punct de plecare,mergi la un mecanic iscusit(TNG) si rezolvi problema Editat Iulie 3, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.farcus Postat Iulie 3, 2012 Autor Share Postat Iulie 3, 2012 da, tija este la semn asa este, sub greutatea mea si a motorului pt ca pe stand practic nu forteaza nimic, roata fiind in aer apropos, uleiul si filtrul au fost schimbate acum 2 sapt deci nu cred ca acolo ar fi problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 daca nu-i place uleiul putea sa fie si de 2h schimbat,am patit asa cu un r6`08 cumparat nu avea nici macar o problema ,am schimbat uleiul si o scoteai greu pe neutral daca era in turatii semn ca nu-i placea uleiul nou pus,nu stiam ce a pus vechiul proprietar si a fost pus in motor ce era recomandat de producator etc... r6`le dupa 2006 o motocicleta problematica asta e statutul ei ,vorba aia ..."Asta ar recunoaste-o si barbatii si femeile, indiferent de situatie. ... "femeie" sunt multe " frumoase" goale pe dinauntru" face probleme doar sub greutatea ta deci este vorba cred de un "intinzator" ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Poate sa zgarcit si la ulei ca la gume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 speram sa te intorci si sa postezi ca ai rezolvat problema >< Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.