dark1tdr Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 salut. rog cunoscatorii sa ma ajute putin cu cateva sfaturi. la motocicleta se poate pune "priza" ca la masina? pt drumuri lungi incarcat telefon/gps? cat de complicata e o instalatie din asta si daca se gaseste de cumparat? multumesc in avans pt raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Fiind din Cluj, cel mai indicat este să mergi aciliÂşa să cumperi : http://goo.gl/maps/aeok . Aceasta este cea mai indicată : http://www.romimoto.ro/Catalog-ULEIURI---SOLUTII---SCULE-Scule-Electrice-1902/Priza-euro-KFZ-12-V-SAITO-10032955-37000100 ( are capac bun, poate fi instalată în diverse locații cu ajutorul accesoriilor din pachet ). Cablurile care vin cu dânsa ar trebui să-ți ajungă până la baterie, între borna + a bateriei Âşi brichetă se inseriază slotul cu siguranța de 10A. Asta estea cea mai simplă metodă de a o monta, este sigură ( dacă nu laÂşi consumator în priză peste noapte, riscând să nu mai pornească mobra a doua zi ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 (editat) Eu am facut asa: cumparat o priza de masina, de schimb, legat la ea un matz lung de vreo 2 m, izolat bine, bine cu banda pana a iesit un fel de stecher de prelungitor. La capatul celalalt pus doi crocodili medii. Acum, cand am nevoie de curent, dau saua jos, prind crocodilii si gata, am priza. N-am incercat in mers, dar, la cat de lung e firul, nu vad de ce n-as putea sa scot firul pe undeva in asa fel incat sa pot pune saua la loc. Oricum, in camping am lasat telefonu o ora la incarcat si era deja aproape full. Si nici n-a facut figuri mobra la pornire. Stiu, ar fi trebuit sa pun si o siguranta pe fir. Deocamdata n-am avut belele. Cum o sa ma nimeresc pe la un magazin de electrice o sa iau si o siguranta. Editat Iunie 22, 2012 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soran Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Mi-am montat eu in urma cu o saptamana exact cum a explicat colegul mai sus; in juma de ora am terminat. GPS, telefon, compresor ... in 2 zile de uz si-a scos banii .. de acum e deja pe profit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Fiind din Cluj, cel mai indicat este să mergi aciliÂşa să cumperi : http://goo.gl/maps/aeok . Aceasta este cea mai indicată : http://www.romimoto.ro/Catalog-ULEIURI---SOLUTII---SCULE-Scule-Electrice-1902/Priza-euro-KFZ-12-V-SAITO-10032955-37000100 ( are capac bun, poate fi instalată în diverse locații cu ajutorul accesoriilor din pachet ). Cablurile care vin cu dânsa ar trebui să-ți ajungă până la baterie, între borna + a bateriei Âşi brichetă se inseriază slotul cu siguranța de 10A. Asta estea cea mai simplă metodă de a o monta, este sigură ( dacă nu laÂşi consumator în priză peste noapte, riscând să nu mai pornească mobra a doua zi ). Aia este o gioarsa de instalatie. Rugineste si se face ca dracu dupa un an. Unde mai pui ca e gandita sa fie legata direct pe baterie iar asta inseamna ca cine vrea sa faca misto de tine iti poate f*te bateria cand are chef. Metoda eleganta e cu releu, actionat de contact (fie pe direct fie pe park) si o siguranta. Astfel nu se poate folosi priza decat daca ai cheia in contact pe ON sau PARK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Ca sa faca cineva misto de tine presupune sa lase un consumator in priza, ceea ce inseamna ca cheltuie ceva si mai trebuie sa se si pregateasca.Cu o simpla sarma poate doar sa-ti arda siguranta, bateria nu va pati nimic. Unu atat de hotarat iti face rau chiar daca ti-ai pus priza prin contact, gaseste el altceva. Eu nu cred ca in cazul asta se justifica complicarea instalatiei cu releu, ca sa nu mai spun ca e aiurea sa-ti lasi contactul pus in camping ca sa-ti incarci telefonul, sau alte chestii de genu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Tocmai de-aia am preferat varianta "taraneasca". Nu tre' sa pun contact, nu poate baga nimeni la mine aiurea. Nu vad niciun dezavantaj. Cel mult ca tre' sa scot saua. Da-o-n ma-sa, doua suruburi de 10?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Astfel nu se poate folosi priza decat daca ai cheia in contact pe ON sau PARK. E o idee ineficienta, fiindca im ambele cazuri vei pierde curent - 10w pozitiile care stau aprinse pe parcare - scurgerea de curent pe aprinderea conectata, cand contactul este pe pornit. Releul este doar pentru consumatori mari, nu toti avem nevoie. Stiind ce folosesc eu, as monta fara discutie pe direct + siguranta. Daca as fi paranoic, as pune siguranta doar pentru plimbari, in rest ar sta scoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Aia este o gioarsa de instalatie. Rugineste si se face ca dracu dupa un an. Unde mai pui ca e gandita sa fie legata direct pe baterie iar asta inseamna ca cine vrea sa faca misto de tine iti poate f*te bateria cand are chef. Metoda eleganta e cu releu, actionat de contact (fie pe direct fie pe park) si o siguranta. Astfel nu se poate folosi priza decat daca ai cheia in contact pe ON sau PARK. Omul vrea ceva simplu. Greu să oferim soluții simple, aÂşa este ? Bateria de ce să se strice, dacă există siguranță pe fir ? Vine Jean de la trei cu compresoru Âşi pompează toată noaptea pixda fetii ? ÂŞi ca să fiu Âşi eu o gioarsă de om : bine că metoda elegantă cu releu nu rugineÂşte, că are releu pe instalație Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark1tdr Postat Iunie 26, 2012 Autor Share Postat Iunie 26, 2012 multumesc tuturor de raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 am gasit si prize de bricheta auto la 15-25 ron, cu 2-4 socluri pt diverse aparate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimsocutt Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Salut,am si eu o nelamurire legata de subiectul asta. -Am montat pe scuter o priza dubla ce are si mufa usb. -Am pus pe baterie cu siguranta pe firul plus si intrerupator intrucat are lumina de fundal priza. -Pe cele 2 sloturi de bricheta merge perfect,compresor,cheie electrica cu impact,lampa etc. Problema e ca pe mufa usb nu pot incarca nimic,telefonul daca il conectez imi arata ca se incarca dar dupa vreo 2-3 ore cand il scot bateria lui e descarcata complet.MP3 playeru arata ca se incarca dar ramane la acelasi nivel. Am verifica priza usb si "scoate" exact 5 volti cum ar trebui. De ce naiba imi descarca telefonu in loc sa il incarce? Imi scapa ceva? Mentionez ca bateria e foarte buna si scuteru incarca bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 pune o dioda si ai rezolvat problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew72nd Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 si eu am tot ceva ca aia din link, cu siguranta pe fir si i-am improvizat un buton de on/off ascuns pe sub carena, sa fiu protejat de "binevoitorii" care trec pe langa motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.