Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ce e internetul fara trolli si U party pooper😝. Pentru astia care sunt DOAR cu modelul nou , cu self estimuu proaspat crescut , poate si oolele recomad urban dictionary. Din seria nu vreu nik, vreu doar sa agit spiritele.

Pretul SH e afectat si de concurenta( cea noua dar si cea deja existenta, f650gs twin, f800, ducati 950, ktm 950-990 etc), interesul maselor samd. Cum e batalie pe sectorul acesta cred ca inca va scadea vertiginos pretul ca sa se stabilizeze la anul pe la 8-9k euro. Implicit si moto vor avea mai multi km (20-30k km)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

post-3763-0-75548000-1491910995_thumb.jpg

 

Cosmin, unde este facuta poza asta?

 

P.s. - Fain arata pe negru, cu accesoriile de pe ea (crash-bar-ul si suportii de bagaje).

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Negru e naspa, scoate toate defectele in evidenta, si daca e murdar arata super aiurea. pe langa asta, se incinge la soare de o ia dracii. Aia veche par example, aia veche si expirata, era alba ca lacrima de pui de panda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

In măsura în care va permite timpul, as putea sa va rog sa faceți niște review-uri scurte, comparatii cu motocicletele deținute anterior?

Ma refer la o comparație cu 990 și Varadero injecție (blue_nightwish) și cu ST-ul 1200 (Hondoco). Ar aduce un mare plus de informație, concreta, și sigur ar ajuta multă lume care cauta o schimbare și o opțiune din plaja de modele amintite anterior.

Mulțumesc anticipat!

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cosmin, unde este facuta poza asta?

 

P.s. - Fain arata pe negru, cu accesoriile de pe ea (crash-bar-ul si suportii de bagaje).

 

Poza e făcută în zona lacului Dospat în Bulgaria, aproape de granița cu Grecia. O zonă absolut fabuloasa. Am fost o gașcă de români, bulgari și italieni. O plimbare de 4 zile in care am facut aproape 1.500 km.

 

post-35709-0-70257900-1491913055_thumb.jpg

post-35709-0-09072400-1491913068_thumb.jpg

post-35709-0-94767500-1491913078_thumb.jpg

post-35709-0-26358900-1491913092_thumb.jpg

post-35709-0-54578400-1491913101_thumb.jpg

post-35709-0-50419400-1491913112_thumb.jpg

post-35709-0-54746500-1491913122_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca o iei alba, ca se cunoaste jegu pe ea repede, daca o iei neagra, ca se incinge ca etc. Nu o-r scoate astia un model curcubeul culorilor sa nu mai zica nimeni nimic si apoi se va trezi macar unul sa zica : e prea sorcova !

 

Cica Bmw arata ca o fata mare cu tatele lasate pe langa Moto Guzzi

 

Personal, mi s-a luat de BMW-uri dupa 10-12 ani de mers pe ele cate 8 ore in fiecare zi.

De aceea am ales Honda.

Si-am mers, nu gluma, 8 ore pe zi in fiecare sezon.

KTM 990 Adv 2008 si 2011 , ambele in versiunea cu ABS, al fost nemultumit privind consumul, ca putere fiind peste noua AT, ca ciclistica pe teren accidentat la fel, peste, numai ca sunt modele vechi, incep sa cada pe la ele diverse chestii, necesita mai multa atentie la intretinere in comparatie cu Honda.

Ktm 690 Enduro - zici ca stai pe o scandura, mai mult de 160 nu prea fuge, mai ales in 2 , te bate vantul de te usuca dupa ploaie, excelenta pozitie in off road. Consuma putin.

Varadero 2005 - pozitie mai comoda decat noua AT, consuma putin mai mult, foarte fiabila, e purcea la enduro, nu-i place, bicicleta nu e pentru asa ceva, poate doar forestiere usoare. Ca le omoara lumea la mai mult este partea a doua.

V-strom 650 , decenta la consum, proasta ca bicicleta in off, joasa, fata de noua AT, buna pe forestiere usoare, pe frane e naspa, nesigura pe viraje stranse daca le iei mai inclinat, e mai stabil Varadero la acest capitol. Firava de suspensia fata la uzura in offroad, ansamblul furca-jug.

Astea au fost parerile mele pe scurt, daca stau mai mult sa va povestesc despre fiecare , fac pomelnic aici. Dupa 15 ani de permis si 32 de motociclete detinute, nu degeaba m-am oprit la acest model de la Honda numit AfricaTwin.

Acum fiecare in functie de gusturi; mereu va fi cineva care va alege un alt model din X motive ca i se pare lui ca i se muleaza pe gusturi si nevoi. Mie unul imi plac femeile cu sanii mari de exp, altora le plac grasele, altora vaduvele, divortatele etc, nu te poti că..a in gustul omului, nu ?

» Post actualizat in 11 Apr 2017 13:00

Si cand am avut motoarele mentionate mai sus am mers pe undeva la 30 de mii pe an cel putin cu fiecare model in parte detinut.

Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DeVazut_TM : CRF1000L AT vs ST

- AT minus vreo 30kg fata de ST dar o simt mult mai usoara decat cele 30kg diferenta

- AT mult mai "elastica" si iertatoare pe off comparativ cu ST-ul. O fi lantul vs cardan , 18" + 21" vs 17" + 19" si greutatea.

- ST-ul mai confortabil pe on (touring pur) dar am rezolvat problema cu sei Touratech

- Cardanul bineinteles mult mai confortabil ca intretinere vs lant pentru lenesi ca mine :)

- Nu simt diferenta de 10 CP in minus la AT

- ABS combinat la ST = un plus fata de AT dar un minus pe off (nu era decuplabil)

- Suspensii mult mai elastice la AT (atat la AT cat si la ST am montat arcuri furca si amortizor Hyperpro)

- AT = caracter mult mai dual

- AT garda la sol 250mm fata de ST 205mm , un plus deci

Concluzie dpmdv : AT = winner ! Nu m-as intoarce la ST

Editat de HONDOCO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Va mulțumesc sincer pentru postari. Super! Stau la o cafea în oraș, departe de casă, într-un frig nebun și citesc.

Cu cateva dintre modelele analizate de BN am mers și eu și am avut aceeași părere, deci pot sa iau liniștit 100% de bun ceea ce a scris el.

Încă o data - Chapeau! ;).

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va mulțumesc sincer pentru postari. Super! Stau la o cafea în oraș, departe de casă, într-un frig nebun și citesc.

Cu cateva dintre modelele analizate de BN am mers și eu și am avut aceeași părere, deci pot sa iau liniștit 100% de bun ceea ce a scris el.

Încă o data - Chapeau! ;).

Cu stima !

» Post actualizat in 11 Apr 2017 17:29

pe voi nu va enerveaza cum face cricul lateral in off road ? imi amintesc cand aveam un exc400 ca prindeam cricul cu un elastic sa nu mai zdrangane la orice hop.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..............................................

» Post actualizat in 11 Apr 2017 13:00

Si cand am avut motoarele mentionate mai sus am mers pe undeva la 30 de mii pe an cel putin cu fiecare model in parte detinut.

 

Doar de dragul discutiei: ce profesie impune minimum 300 km pe zi, zi de zi, inclusiv in weekenduri?

Intrebarea e cat se poate de serioasa, nu e caterinca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar de dragul discutiei: ce profesie impune minimum 300 km pe zi, zi de zi, inclusiv in weekenduri?

Intrebarea e cat se poate de serioasa, nu e caterinca

 

Livreaza pizza. Interjudetean :laugh:

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hondoco,ai fost la Nordkap? ?

De 2 ani caut partener pt Skandinavia.

😕😕

» Post actualizat in 12 Apr 2017 08:42

Anul asta sunt cam planificate iesirile lungi...dar pt anul urmator voi planifica o tura de 13-14 zile (4000km aprox).

Luna Iulie.

Aviz amatorilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Livreaza pizza. Interjudetean :laugh:

Am AT de nici doua saptmani si deja am 1500 km. Un 3000 pe luna x 10 luni cat merg eu cu motorul, eu zic ca adun cu indulgenta 30 de mii pe an.

Inainte, pe langa a mea, cu cea la de munca faceam 200 km pe zi sigur.

Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da da , pentru ca au fost ani in care am avut 2 sau 3 motoare. Gen 1000rr , 749, yzf250 sau v-strom, drz400, gsxr600 , etc

 

Da, ai trecut de la 27 de motociclete in 14 ani, la 32 de motociclete in 15 ani, deci au fost ani in care ai avut si 5, daca e sa ne luam dupa ce ai zis chiar tu aici:

/index.php?/topic/739681-honda-cbr-1000-rr-repsol-din-2007/?hl=%2Bhonda+%2Brepsol

5 mobre x 30.000 km cu fiecare, 150.000 km in ultimul an. Realizabil, nu zic nu.

 

Dar tot acolo vinzi mobra cu km 17.500km reali, in conditiile in care tu faci cu fiecare mobra 30.000km reali. Asta nu prea e realizabil, decat daca mergi cumva cu viteza luminii si profiti de dilatarea spatio-temporala.

 

Nu mai zic ca as vrea sa-l vad si eu pe ala care face 30.000 km (de caciula) cu mobre gen YZF250 sau EXC400. In total, nu pe an.

 

 

Scuze pentru offtopic, dar unele aberatii iti zgarie pur si simplu retina.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...