Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut Cosmin!

In general la noul model de AT, pararea mea e ca un topcase voluminos (de tipul celor ADV, de aluminiu) va strica complet "linia" motocicletei si sigur te va deranja cel putin in offroad.

Eu am ales pt. codita o varianta mai "soft", tot de la H&B, pt. drumurile zilnice, iar pt. concediu un rollbag mare prins cu cordeline, este cea mai buna solutie.

 

 

 

 


» Post actualizat in 26 Oct 2016 13:19
https://m.louis.de/artikel/hepco-becker-hecktasche-lock-it-fuer-sportrack/10027665?list=243777718&filter_article_number=10027665
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cosmine, eu am cumparat un topcase H&B Gobi de 42 L pe care l-am si personalizat :) . Totusi, fiind prea voluminous, cum zice si zece d rosu , mi-am dat seama ca strica aspectul mobrei si l-am vandut. Acum si eu sunt pe softbag, pe codita am un Touratech textil de 20L - 22 L , excellent pentru deplasari in oras, offroad sau 1-2 zile. Si eu merg pe variant de roll bag pentru excursii mai lungi.


» Post actualizat in 28 Oct 2016 12:03

PS : daca totusi "te roade" de un topcase, orienteaza-te spre ceva de 30 L - 36 L, H&B sau GIVI .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Salutare. Astazi , dupa lungi discutii telefonice pe ici pe colo , am decis sa sun la Honda (aproape toti dealerii din Bucuresti) sa comand modelul 2017 negru mat , iar cei mai rapizi au fost cei de la Honda Timisoara.

Maine voi achita avansul si imi va veni in 12-14 zile .(la toti ceilalti, trebuia sa astept pentru modelul ales minim sf aprilie-inceput de mai sau la Honda Nord 6-7 luni (raspunsul lor oficial pe mail) .

12.990 euro echivalent in lei la cursul BNR, ceea ce fata de alti dealeri e mult mai convenabil pentru ca nu pierd atat de mult la bani (ii aveam in euro la inceput) si sa stau sa ii schimb din euro in lei la un anumit curs si apoi din lei echivalentul in euro la cursul bancilor prin care ei lucreaza , cam pierdeam dublu.

 

Revin cu poze cand imi va veni cutia acasa cu surpriza ! Pana atunci , numai bine , va salut !


» Post actualizat in 06 Mar 2017 18:25

Eram cat pe aci sa optez pentru un GS 1200 LC 2013 insa toate au firul lor in viata si daca un fier e facut sa fie al tau , viata iti arata cursul ca pe capra aia trebuie sa mergi.

Asta seara m-au sunat de la Honda Timisoara sa imi dea vestea cea buna.
Oricum, sunt satul de BMW dupa 12 ani de mers 8 ore/zi pe RT1200, insa GS mi se pare un pic mai altfel...
Insa m-am hotarat, vreau African, mi se pare o alegere buna , o motocicleta pe care o pun intre un F800 si un GS 1200, un fel de KTM 690 Enduro cu motor de 1000 si mai comod si mai de drumuri lungi, o motocicleta mai accesibila pe latura off-road.


» Post actualizat in 06 Mar 2017 18:28

ma gandeam ...as fi ales GS daca vroiam drumetii cu asfalt mai mult , insa pentru gusturile mele , AT mi se pare mai potrivit (repet, pentru mine , in opinia mea).

Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Ai ales bine....o sa fii incantat atat pe asfalt (unde nu e cu nimic mai prejos decat GS-ul), cat si in afara asfaltului (aici nu mai are rost sa comentam comparatia cu GS-ul).

Singura problema o sa o ai cu cauciucurile de serie Dunlop D610 care sunt niste mizerii si nu exceleaza cu nimic. Eu le mai tin putin si le schimb, ca nu am vrut sa le dau jos de noi - acum am 6500 km cu ele si la 8-9000 le voi schimba mai mult ca sigur cu niste Heidenau K60 Scout.

 

Asteptam poze cu jucaria...

 

:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari!

 

Zece de rosu are dreptate,nu vei regreta decizia luata.

Cat despre cauciucuri....eu le-am dat jos dupa 3500 km.Acum am pus Mitas e07 Dakar ,erau la oferta ca altfel puneam K60 Scout(le-am avut pe motorul anterior f multumit)

 

Asfalt uscat.

» Post actualizat in 07 Mar 2017 08:07

CRF1000L AFRICA TWIN ROMANIA

 

Cauta pe Facebook

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te salut!

 

Apropo de K60 Scout...pt. OFF e clar ca te ajuta mult, insa pt. ON te-as ruga sa-mi spui parerea ta...cum sunt? Am tendinta si-mi place sa ma dau mai sportiv pe curbe.....se poate cu Scout-urile astea? ai aderenta la un grad mai mare de inclinare?

Care e feedback-ul tau, avand in vedere ca le-ai mai avut pe alte moto....

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce m-am ferit tot anul trecut sa o iau la un test, anul asta am cedat(sunt slab) si am fost la Onda sa ma plimb cu noua Africa.

 

 

 

Ca sa pot face o comparatie cvasi valabila, am fost calare pe vaca din dotare.

 

Verdictul este ca anul viitor cel mai probabil voi avea un CRF 1000.

 

Accelereaza corespunzator, sta decent pe viraj si cu dadaca dezactivata devine un SM supradimensionat.

 

Suspensia m-a surprins placut. E un 990 Adv facut de Honda.

 

Revenind la parerile impartite aici, comparatia cu un GS LC e inutila. GS-ul e stelar pe strada, asta si datorita celor x sisteme,pardon, dadace.

 

@ Adi, o sa te distreze f tare mobra, tipic Honda, totul pica perfect in palme, arata premium si functioneaza in consecinta.

 

Controlul tractiunii este discret ciobanesc, dar poate fi domolit :)

 

Un minus evident,desi am doar 1.70, a fost parbrizul subdimensionat.post-11570-0-45797000-1488885595_thumb.jpgpost-11570-0-36519000-1488885646_thumb.jpgpost-11570-0-53444800-1488885716_thumb.jpg

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Pt OFF mare atentie la namol,in rest f bine.

La ON s-au comportat bine in curbe atat pe ud cat si uscat.

Acum....eu nu merg f sportiv😉...

Vibratii in ghidon sa viteze mici (sub 35km/h)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am avut pe XRV750 Michelin Anakee2, Conti TKC80, Metzeler Karoo T, K60 Scout, Mitas E09.

Nu am simtit diferență la mers serios pe curbe între anvelope, cu exceptia E09 care e din altă clasă.

Pe ud KarooT nu stătea tot timpul lipit, dar Anakee/TKC/K60 au fost o încântare.

 

Între Anakee și K60 nu am simtit diferență dpdv al înclinării în curbe, se poate merge "sportiv" fără probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pt. comentarii!

 

Gixu, foarte faine cuvintele despre testul facut...exact asa am gadit si eu - 990 ktm mi-a placut enorm si am cochetat cu gandul sa-mi iau unul dupa Vstrom, dar Africana este exact ce trebuie....

 

Legat de gume, oscilez intre TKC 70 si K60 scout....TKC-ul l-am avut pe Vstrom si mi-au placut insa cu Africana vreau ceva mai mult OFFroad, unde sunt destul de novice, asa ca tind sa cred ca intre cele 2 gume, K60 scout-ul este net superior.

 

Ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce m-am ferit tot anul trecut sa o iau la un test, anul asta am cedat(sunt slab) si am fost la Onda sa ma plimb cu noua Africa.

 

 

 

Ca sa pot face o comparatie cvasi valabila, am fost calare pe vaca din dotare.

 

Verdictul este ca anul viitor cel mai probabil voi avea un CRF 1000.

 

Accelereaza corespunzator, sta decent pe viraj si cu dadaca dezactivata devine un SM supradimensionat.

 

Suspensia m-a surprins placut. E un 990 Adv facut de Honda.

 

Revenind la parerile impartite aici, comparatia cu un GS LC e inutila. GS-ul e stelar pe strada, asta si datorita celor x sisteme,pardon, dadace.

 

@ Adi, o sa te distreze f tare mobra, tipic Honda, totul pica perfect in palme, arata premium si functioneaza in consecinta.

 

Controlul tractiunii este discret ciobanesc, dar poate fi domolit :)

 

Un minus evident,desi am doar 1.70, a fost parbrizul subdimensionat.attachicon.gifIMG_20170227_113922.jpgattachicon.gifIMG_20170227_112210.jpgattachicon.gifIMG_20170227_113942.jpg

Mersi Gixule. Abia astept sa-mi vina , mi-au facut o super surpriza cei de la Honda Timisoara cu termenul de livrare. Azi am fost la Dual Tours sa ma uit de accesorii , ce pot pune pe ea in materie de topcase si side-case-uri. In cele din urma am sa merg pe un topcase de aluminiu pe spate , de 42 litri si pe laterale ceva textile avand in vedere ca am doua concedii pe an .Te salut

 

Dupa V-Strom 650, DRZ 400, EXC 400, YZF250 , Husaberg FE550, KTM 690, Varadero , KTM 990 in materie de enduro ,enduro touring, cross si supermoto , dupa 13 ani , cred ca o sa mi se potriveasca precum o manusa CRF-ul de 1000.

Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are rost comparația între TKC70 și K60 în offroad, iar pe asfalt Conti s-ar putea să fie mai aderent în condiții combinate de ud/rece, însă K60 este o anvelopă foarte potrivită pentru adventure. O recomand, chiar dacă mulți ani am fost anti-K60, foarte combatant împotriva utilității acestui model.

Combinația care îmi place cel mai mult pentru o motocicletă adventure/enduro-touring este TKC80 pe față și K60 Scout pe spate. Ai longevitate și aderență în toate condițiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La bagaje eu am optat pentru o varianta duala: acelasi rack pe care pot monta si securiza (quick lock) atat coburii de aluminiu cat si cei soft. Bumot ..

» Post actualizat in 09 Mar 2017 10:09

Scuze pentru poze .... :(

» Post actualizat in 09 Mar 2017 10:17

La aluminiu au posibilitatea 31L + 35L, 36L + 40L , 41L + 45L iar la soft sunt 31L + 35L. Eu am optat la ambele pentru 31L + 35l deoarece au latimea totala de 93cm montat pe mobra , sub latimea ghidonului :) deci pe unde trece ghidonul nu-ti mai faci griji de coburi ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La bagaje eu am optat pentru o varianta duala: acelasi rack pe care pot monta si securiza (quick lock) atat coburii de aluminiu cat si cei soft. Bumot ..

» Post actualizat in 09 Mar 2017 10:09

Scuze pentru poze .... :(

» Post actualizat in 09 Mar 2017 10:17

La aluminiu au posibilitatea 31L + 35L, 36L + 40L , 41L + 45L iar la soft sunt 31L + 35L. Eu am optat la ambele pentru 31L + 35l deoarece au latimea totala de 93cm montat pe mobra , sub latimea ghidonului :) deci pe unde trece ghidonul nu-ti mai faci griji de coburi ...

vin frumos rau cele de textil . frumos accesorizata , da da .

» Post actualizat in 11 Mar 2017 15:36

intrebare : Voua cand v-au venit motocicletele , le-ati luat din reprezentanta gata ansamblate sau v-au venit acasa la palet si v-ati descurcat voi mai departe cu ansamblatul lor ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Complet asamblate, gata de drum ...

» Post actualizat in 12 Mar 2017 07:37

Daca tenteaza pe cineva: Pirelli MT90 AT, uzura 10% DOT 2016: 300 lei perechea, 90/90/21 , 150/70/18 adica de pe africana mea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pt. comentarii!

 

Gixu, foarte faine cuvintele despre testul facut...exact asa am gadit si eu - 990 ktm mi-a placut enorm si am cochetat cu gandul sa-mi iau unul dupa Vstrom, dar Africana este exact ce trebuie....

 

Legat de gume, oscilez intre TKC 70 si K60 scout....TKC-ul l-am avut pe Vstrom si mi-au placut insa cu Africana vreau ceva mai mult OFFroad, unde sunt destul de novice, asa ca tind sa cred ca intre cele 2 gume, K60 scout-ul este net superior.

 

Ce ziceti?

Daca vrei mai mult Off, atunci clar TKC 80, Karoo, Karoo T, Mitas E09, adica caramelate! K60 (Scout) sunt un compromis bun, pentru cei care fac asfalt dar mai intra si pe un drum de pamant. Scout are compozitie optimizata pentru asfalt ud, dar nu ai ce sa te bagi cu el prin noroaie. Nu se descarca si devine slick. Concluzie: daca vrei sa faci mai mult off si nu vrei sa te chinui, cramponate! Pe asfalt vei merge cu grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt nedumerit de un lucru : motocicleta cand imi vine de noua, dealerul nu are obligatia sa o livreze gata montata sau o primesti acasa la palet si e treaba ta mai departe cu ansamblatul acesteia ?

pai eu sunt constructor sau utilizator ? bine ca nu o livreaza pe piese sa ma puna pe mine sa ii pun si cadrul pe motor, sa o iau de la 0 cu totul. Daca din greseala o montez eu gresit nu imi pierd garantia oare ?

Am inteles ca vine pe un palet de carton pe cadru metalic cu roata fata demontata, parbrizul, bateria, oglinzile ,etc .Daca nu am service in fata casei , si nici trusa de scule, si nici remorca, ce fac ? mi-o iau singur la spinare pana la reprezentanta in Bucuresti sa mi-o monteze ?

ma refer si intreb cu privire la faptul ca imi vine tocmai de la Timisoara.

Pe nicaieri pe forumul asta n-am citit o chestie despre ce si cum sa faci cand cumperi un motor de nou din reprezentanta . Ce obligatii au reprezentantele, respectiv dealerii fata de cumparatori si cum trebuiesc facute lucrurile astea ? Daca-mi vine motorul acasa unde-i completez garantia ? Etc etc, discutiile astea nu le-a dezbatut nimeni pe aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...