claman Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 (editat) luate de aici : http://www.motociclismo.it/nuova-honda-crf1000l-africa-twin-2016-il-video-con-marquez-e-barreda-moto-62869 Editat Septembrie 14, 2015 de claman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 (editat) slabut... ma asteptam la ceva promo cu mai mult offroad... blana pe drum de pamant nu e cine stie ce... oricum, un lucru ar trebui sa nu pateasca acest CRF1000L: sa nu apara probleme ''uzuale'' (tipice altor branduri/modele) dupa lansare: gen probleme la pompa de benzina, sau problema la nu stiu ce clutch cylinder sau ca.caturi din astea de fabricatie.... Adica ar fi bine sa fie STAS din prima, fara recall-uri,fara hibe ascunse descoperite de cumparatori ulterior..... Si vechea Africa Twin avea hibele ei, de la asta am pretentia sa fie hibe-less din prima... suntem in 2015, nu in 1900 toamna Editat Septembrie 14, 2015 de Bogdan03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 slabut... ma asteptam la ceva promo cu mai mult offroad... blana pe drum de pamant nu e cine stie ce... oricum, un lucru ar trebui sa nu pateasca acest CRF1000L: sa nu apara probleme ''uzuale'' (tipice altor branduri/modele) dupa lansare: gen probleme la pompa de benzina, sau problema la nu stiu ce clutch cylinder sau ca.caturi din astea de fabricatie.... Adica ar fi bine sa fie STAS din prima, fara recall-uri,fara hibe ascunse descoperite de cumparatori ulterior..... Si vechea Africa Twin avea hibele ei, de la asta am pretentia sa fie hibe-less din prima... suntem in 2015, nu in 1900 toamna Probabil urmatorul Barreda va fi de la Iasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Clar mi-am dat seamă că apare Marquez în video, după postură. Eu mă uit mult la MotoGP și de acolo i-am recunoscut postura, mai ales când stă în scărițe. De Barreda nu sunt sigur, nu prea l-am văzut stând în scărițe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Daca ajuge Marquez cu piciorul jos , fara tocuri , inseamna ca este mica mobra . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Hai ca se poate: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Probabil urmatorul Barreda va fi de la Iasi. Nu-ti inteleg caterinca asta ieftina..... Ti se pare ca aia in clip fac ceva dumnezeiesc? E marketing... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 da atatea pareri pozitive si si negative pe ce? rabdare si o sa aflati lucruri noi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Si ce daca e marketing? Bavarezii cum au ajuns sa domine vanzarile in Europa? Prin reclame seci? Nu, tot prin marketing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Hai sa reformulez,poate intelege toata lumea: ma asteptam ca in acest promo sa vad ceva mai agresiv (nici chiar gen KTM 1190/Chris Birch,dar nici ce-au facut astia in clipu postat mai sus) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 (editat) Pai si nu-i totuna? Cine-i Chris Birch si cine-i Mimisor ca si "faima" daca e s-o luam asa? Un clip frumos, niste sarituri si ceva viteza pe un drum de pamant ... e in grafic. Sa vezi furtuna pe advrider, americanii inca se mai cearta pe ce combinatii de culori vor fi disponibile la ei. Deja nu mai conteaza detaliile tehnice...honda nu aduce modelul alb fara DCT OMG OMG OMG... Cam asta e nivelul celor care vor cumpara mobra asta clientului tipic, asa ca la ce te astepti? Editat Septembrie 14, 2015 de stokerel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Era fain sa se aprinda ambele faruri pe faza scurta, ca asa o sa te tot atentioneze tot felul de interesanti ca ti s-a ars un bec... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Baliverne. Honda e Honda. A spus-o chiar si Marc Marquez Chiar daca mai e unii pe aici care au luat o africana lesinata si acuza Honda ca nu sunt capabil sa faca mobre bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Baliverne. Honda e Honda. A spus-o chiar si Marc Marquez Chiar daca mai e unii pe aici care au luat o africana lesinata si acuza Honda ca nu sunt capabil sa faca mobre bune Cand aud asta cu Honda e Honda... Africanele oricum toate is lesinate , daca raportezi puterea la masa lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Asa e, citind mai atent posturile tale mai ca mi-e rusine sa spun ca am africana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Asa e, citind mai atent posturile tale mai ca mi-e rusine sa spun ca am africana Ia si tu o supertenere de 750, lasa africanele astea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 (editat) Ei, nu mi-e chiar atât de rușine Editat Septembrie 15, 2015 de Korben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 fara sa jignesc pe nimeni acum ceva ani am luat st 750 pentru ca are 10 cai mai mult ca africana , si putin stiu ca se poate monta motorul de tdm de 850cc de 85hp fara absolut nici o alta modificare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 (editat) Si eu am oscilat intre AT si ST, ca multe alte sute de mii de mobristi. Si am ales AT doar pt ca mi se pare cadrul mai solid. Motorul, cel putin pe asfalt, clar e de partea ST. La turatii mici, se pare ca cel de AT trage mai bine. Singurul lucru care ma deranjeaza la AT e garda mica. Si cam aceleasi diferente cred ca vor fi si intre noua AT fata de noua ST. Adica noua AT orientata mai spre offroad vs noua ST mai de sosele. Editat Septembrie 16, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 fara sa jignesc pe nimeni acum ceva ani am luat st 750 pentru ca are 10 cai mai mult ca africana , si putin stiu ca se poate monta motorul de tdm de 850cc de 85hp fara absolut nici o alta modificare . TDM 850 3VD are exact 78 CP, iar 4TX are 82 CP Dar puterea vine cu pretul consumului, inclusiv la ST 750 Sa ma anuntati si pe mine cand scoateti consum mediu de 5,5 fara modificari la carburator sau mai stiu eu pe unde Ca sa nu mai vorbesc de proasta idee a celor de la Yamaha de a pune carburatoarele vertical Am si TDM 850 si stiu ce spun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 TDM ..... ST ..... carburatoare ....... WTF am greșit topicul? 5.5 o fi vre-un consum de vis? .....poate pt Cielo-ul meu de când eram flăcău. Măcar ăla avea 85 de cai și binișor peste o tonă, .... a și motor de 1.6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Green_Alex Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 TDM ..... ST ..... carburatoare ....... WTF am greșit topicul? 5.5 o fi vre-un consum de vis? .....poate pt Cielo-ul meu de când eram flăcău. Măcar ăla avea 85 de cai și binișor peste o tonă, .... a și motor de 1.6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 TDM ..... ST ..... carburatoare ....... WTF am greșit topicul? Bine, fie.... o sa pomenim si cateva chestii despre F800 GS ca sa fim ontopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 TDM ..... ST ..... carburatoare ....... WTF am greșit topicul? 5.5 o fi vre-un consum de vis? .....poate pt Cielo-ul meu de când eram flăcău. Măcar ăla avea 85 de cai și binișor peste o tonă, .... a și motor de 1.6 Nu ai gresit topicul, ci topicul este compromis de mult Asa ca se poate discuta despre orice Si da, pentru TDM, ST si altele, 5,5 este un consum de vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.