Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

M-am convins, e miez noua africana. Dar vorba este cine o aduce si pe meleaguri dambovitene? Ca zicea cineva pe aici pe forum ca Asko nu prea mai aduc mobre si alt dealer nu stiu.

Si, ma rog, de ce doar dambovitene?

Banii ardelenilor nu circula?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cine are bani de Africana asta, automat mai iese si din tara din cand in cand, da o fuga in Germania, face un test drive frumos la un dealer cumsecade, nu ca la noi, care te scuipa doar daca urci in sa, nu cumva sa o zgarii. Si dupa ce se da cu ea, se dumireste daca o cumpara sau nu (evident, mai ieftin decat la noi in tara, ca asa e moda de ceva vreme)...

 

end of story

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si, ma rog, de ce doar dambovitene?

Banii ardelenilor nu circula?

Din comoditate. Am urmarit subiectul si suna interesant pentru mine daca era ceva apropiat de un 9x0. Mergand cu 800gs-ul mi-am dat seama ca prefer sa renunt la anumite calitati de touring in favoare unor kg in minus si a unor suspensii mai bune, deci nu cred ca noua africana va fi pentru mine.

Si desi se spunea mai sus ca fiecare lauda calul din garaj eu chiar nu sunt din filmul asta. Am acceptat un compromis cand am luat motorul asta dar astept cu mare interes sa vad daca apare ceva mai apropiat de ce-mi doresc eu (si de vazut si la ce bani binenteles), si nu cred ca sunt singurul. Din ce citesc se pare ca Eru tot pe acolo este, doar ca el se pare ca a rupt pisica in doua si s-a apucat de modificat 800le. Ar fi multe de dezbatut aici dar nu e topicul potrivit ca pic in offtopic.

Din sondajul de pe advrider se poate observa si la ce vrea lumea sa foloseasca africana noua: greutatea era parca pe locul 4 iar puterea era deasupra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din comoditate. Am urmarit subiectul si suna interesant pentru mine daca era ceva apropiat de un 9x0. Mergand cu 800gs-ul mi-am dat seama ca prefer sa renunt la anumite calitati de touring in favoare unor kg in minus si a unor suspensii mai bune, deci nu cred ca noua africana va fi pentru mine.

Si desi se spunea mai sus ca fiecare lauda calul din garaj eu chiar nu sunt din filmul asta. Am acceptat un compromis cand am luat motorul asta dar astept cu mare interes sa vad daca apare ceva mai apropiat de ce-mi doresc eu (si de vazut si la ce bani binenteles), si nu cred ca sunt singurul. Din ce citesc se pare ca Eru tot pe acolo este, doar ca el se pare ca a rupt pisica in doua si s-a apucat de modificat 800le. Ar fi multe de dezbatut aici dar nu e topicul potrivit ca pic in offtopic.

Din sondajul de pe advrider se poate observa si la ce vrea lumea sa foloseasca africana noua: greutatea era parca pe locul 4 iar puterea era deasupra.

 

 

De unde ai concluzionat ca 800 GS ul are suspensii mai bune (sau mai bune decat CRF1000L)?

 

Tot pe advrider am uit si m-am lamurit ce fel de 'adv' face majoritatea (repet, majoritatea). Sunt unii pe acolo foarte smecheri care ne bat la cwr, insa majoritatea sunt niste oligofreni care se plimba de ici colo cu 10 cutii si gadget uri....offroad la ei inseamna 'gravel road'....

 

Eu ca posesor de Africana (prin absurd presupunand ca mi-as permite noua Africana), ar fi o optiune interesanta.

 

Interesanta, si-atat... pt ca o mobra high tech nu se tine pe bani putini. Daca-ti pica electronica sau piese scumpe la ea (dupa ce iese din garantie), te costa mult...

 

Insa lasand banii deoparte, clar mi se pare atractiva pt ca orice imi place la actuala, asta noua face mai bine (poate doar o chestie de gust, cu motorizarea, ca as fi vrut in V, insa are cuplu suficient si sunet frumos si cel cu 2 cil. paraleli (vezi XTZ1200)). In rest, ce nu-i de placut fata de asta pe care o am? aproape la fel de grea (se mai usureaza cu o toba sport si cateva mici artificii, suspensie superioara, capacitate offroad cel putin la fel ca asta veche, rezerva de putere, etc...

 

Dar eu oricum nu sunt un posibil client, eu imi dau cu parerea (asa cum fac majoritatea de aici, putini sunt cei care chiar is interesati sau care si-o permit)

 

Si probabil daca m-as uita la F800GS, cred ca daca-s in zona aia mai bine m-as uita si la un Tiger 800XC

Editat de Bogdan03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din sondajul de pe advrider se poate observa si la ce vrea lumea sa foloseasca africana noua: greutatea era parca pe locul 4 iar puterea era deasupra.

http://advrider.com/index.php?threads/2016-honda-africa-twin-select-your-disapointments.1090066/

 

nu asa functioneaza un sondaj

te uiti la numerele alea de langa bara si dinaintea semnului %, nu la ordinea lor

sau, daca e mai usor, la cat de plina e bara

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma socheaza e ca 45% is dezamagiti de tube tyres, dar ce vroiau? 19 pe fata si tubeless, ca GS 1200 sau XTZ1200? Ba spun ca nu e dakar dna ba tse plang ca are tube tyres... wtf e cu ei,sunt lobotomizati?

Editat de Korben
limbaj licentios, raportat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma socheaza e ca 45% is dezamagiti de tube tyres, dar ce vroiau? 19 pe fata si tubeless, ca GS 1200 sau XTZ1200? Ba spun ca nu e dakar dna ba tse plang ca are tube tyres... wtf e cu ei,sunt lobotomizati?

 

treaba cu 19 vs 21 nu e chiar asa de grava pe cat pare... poti calcula... la diametru total iesi muuuult mai aproape. ramane tube vs tubeless... daca e tubeless cu spite ca la GS, de exemplu, ai optiunea sa bagi camera daca vrei si rezistenta de spitata...

Editat de Korben
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sondajul: daca prima nemultumire e greutatea, probabil ca locul doi - nontubelessul e ales pe considerentul ca nu vor avea nevoie sa dezumfle roata pe offroadul la care s-ar incumeta cu utilajul. Eu nu vad de ce nu ar veni si alti producatori cu o solutie tubless cu spite, care sa-ti dea posibilitatea sa folosesti si cauciucuri staradale, dar si off cu camera. La capitolul asta nu vine cu nimic nou, Indianul de la 1900 era la fel si pe atunci mobrele nu erau impartite pe categorii dar si drumurile erau altele. Parca nu e totusi mobra cu care sa ajungi sa pierzi aer daca nu are camera.

Pentru mine noua AT nu e ceea ce as vrea (n-are nici cardan), dar daca as fi un fel de Jay Leno as lua macar una sa dau cu ea de pamant sa vad daca Honda-i Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jay Leno nu le cumpără ca să dea cu ele de pământ

A existat și Honda de enduro cu cardan, dar au renunțat, iar eu mă bucur

Tubeless pe enduro e destul de riscant, dacă dai peste niște bolovani sănătoși și sare de pe jantă acolo rămâi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tubeless pe enduro e destul de riscant, dacă dai peste niște bolovani sănătoși și sare de pe jantă acolo rămâi

 

dc? n-ai si tu macar o camera de 21 la tine? :)... si mdeah... daca am ceva problem cu tubeless tyre as prefera sa se dejanteze singur decat sa topai eu pe el ca apucatu'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jay Leno nu le cumpără ca să dea cu ele de pământ

A existat și Honda de enduro cu cardan, dar au renunțat, iar eu mă bucur

Tubeless pe enduro e destul de riscant, dacă dai peste niște bolovani sănătoși și sare de pe jantă acolo rămâi

Chiar daca e noua inevitabil se intampla sa mai atinga planeta, daca nu eu atunci cine Jay Leno :) ? Crash testul cu Honda Cub e o posibila explicatie pentru Honda-i Honda.

Nu m-am gandit chiar la scenariul cu saritul cauciucului ci doar la strambat putin janta, suficient cat sa nu mai etanseze si atunci avantaj camera.

 

 

Vrei cardan, ai vfr 1200x cross tourer (bine e alta treaba, dar e cam ca GS ul......)

 

care se incumeta cu africa 750 acum pe off mai serios,se incumeta lejer si cu asta noua ce apare.......chiar aia noua e mai capabila cred

Cam din clasa asta e ceea ce gasesc eu potrivit pentru mine, doar ca au un mare "defect" - pretul. Pana acolo e mai probabil sa incerc o vitezana, dar nu in offroad :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am gandit chiar la scenariul cu saritul cauciucului ci doar la strambat putin janta, suficient cat sa nu mai etanseze si atunci avantaj camera.

eu nu va inteleg cu asta "avantaj camera", unde e avantajul la camera? atat cat mergi pe sosea este net superior tubeless(nu mai vorbesc de kitul de pana pentru tubeless, care iti ia fix 5 minute ca sa pleci mai departe). Daca ajungi sa strambi janta, oricum poti sa-i pui camera si asa cum s-a scris mai sus e si dejantata :) ....o camera trebuie sa ai oricum la tine daca faci off.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

De unde ai concluzionat ca 800 GS ul are suspensii mai bune (sau mai bune decat CRF1000L)?

 

...

Si probabil daca m-as uita la F800GS, cred ca daca-s in zona aia mai bine m-as uita si la un Tiger 800XC

NU am zis ca 800GS-ul are suspensii mai bune. De fapt ma astept sa fie mai bune cele de pe noua AT.

 

te uiti la numerele alea de langa bara si dinaintea semnului %, nu la ordinea lor

sau, daca e mai usor, la cat de plina e bara

Nu se incarcasera si imaginile si din viteza am crezut ca erau puse in ordine. MEA CULPA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ xtrblack (nu merge quote pe tel) daca vezi ce am postat mai in urma cam asta ziceam si eu ca nu ar fi stricat niste spite tubeless. Sunt de aceeasi parere cu rezolvarea unei pene tubeless. Daca in privinta lantului se rezolva cu un ungator, in cazul rotilor e mai complicat/ prea costisitor. Au cost amintite si avantajele camerei, dar cel putin pentru mine, nu cu genul asta de mobre as beneficia de acel avantaj. O roata spitata tubeless ca la GSA e sufficient de flexibila sa nu o strambi. Cred ca se compara cu tigerul, 990, si f800. Interesant de vazut in timp ce + /- are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ xtrblack (nu merge quote pe tel) daca vezi ce am postat mai in urma cam asta ziceam si eu ca nu ar fi stricat niste spite tubeless. Sunt de aceeasi parere cu rezolvarea unei pene tubeless. Daca in privinta lantului se rezolva cu un ungator, in cazul rotilor e mai complicat/ prea costisitor. Au cost amintite si avantajele camerei, dar cel putin pentru mine, nu cu genul asta de mobre as beneficia de acel avantaj. O roata spitata tubeless ca la GSA e sufficient de flexibila sa nu o strambi. Cred ca se compara cu tigerul, 990, si f800. Interesant de vazut in timp ce + /- are.

 

Care Tiger? ca este 800 XC si 1200 XC.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...