Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@blue ... bre, da un motor de baieti mari pui si matale pe mobra aia? :D :D :D

Aaaa, tu esti vagabont, vrei sa ma provoci, da da da

sa raspundem echitabil totusi: chiar nu e nevoie de mai mult de 96 de cai pentru a te descurca de minune in offroad, fuge cam tot atata precum un 1090 sau GS1200, de consumat consuma chiar mai putin, si, ce-i drept, decat sa am o cutie de viteze zgomotoasa, sau un model nu prea fiabil , prefer ceva mai liniste si o protectie de vant mai buna.

» Post actualizat in 30 Oct 2017 16:27

Adriane, 4.200 EUR suspensia Ohlins? E din aur?

e din 'haur manca't-as, da

Adunate fata : https://www.ohlins.eu/en/products/motorcycle/ffho-101--6223/

+ spatele : https://www.ohlins.eu/en/products/motorcycle/ho-646--5732/

cam pe acolo ajunge, 4200 euro, da.

 

 

Nu te mira, cei de la motocross alearga pe suspensii de 8000 de euro si nu se mai vaita. Ohlins e cam top in materie de suspensie.

Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spatele stiam ca e in jur de 1.000 eur, dar pt. fata nu am avut curiozitatea sa caut niciodata.....mi se pare enorm de scump....WTF !!!

Insa suspensia spate e superba, face toti banii, e cam THE BEST ce poti lua din piata si din ce am citit pe la nemti, e cu totul alta motocicleta dupa modificare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spatele stiam ca e in jur de 1.000 eur, dar pt. fata nu am avut curiozitatea sa caut niciodata.....mi se pare enorm de scump....WTF !!!

Insa suspensia spate e superba, face toti banii, e cam THE BEST ce poti lua din piata si din ce am citit pe la nemti, e cu totul alta motocicleta dupa modificare.

da, fata vine cu totul , practic ai cu totul si cu totul altceva, ai sa vezi, o sa pun ceva poze cand o montez la baietii de la Ciolpani. Cica pe 1 decembrie ar veni, cu arcuri de 7.5 ca alea dureaza pt ca termenul de livrare ar fi 15 noiembrie insa vreau arcuri de 7.5, nu de 7 cum vine standard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20k ajunge un GSA1200 cu ceva accesorii pe ea.

Comparatia cu GS (de GSA nu mai vorbim) era oricum nepotrivita, alte clase, alte asteptari.

Marti insa se va lansa noul F850GS si atunci putem vorbi de o comparatie directa. Inclusiv la pret...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, nu mai scrieti BMW pe topicul de Africane, ca se pare ca unii primesc notificari de fiecare data cand apare numele brand-ului in orice topic de pe motosticlism.ro. Spuneti-i altfel.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comparatia cu GS (de GSA nu mai vorbim) era oricum nepotrivita, alte clase, alte asteptari.

Marti insa se va lansa noul F850GS si atunci putem vorbi de o comparatie directa. Inclusiv la pret...

eu consider ca e undeva la mijloc .. ca 850cc nu e nici 1000 cum nici 1000cc nu e 1200cc, asa ca total nepotrivita asemanarea. Ce, vrei sa zici ca nu e asa ? un GSA1200 utilat complet pe acolo e ...un 20-21k

» Post actualizat in 02 Nov 2017 21:28

Comparatia directa ar fi Honda CrossTourer 1200 vs GS1200 care are 127 cai si un 4v care-i cam da cu fum in materie de top speed la BMW, tot pe spite, cardan, atat ca e cam grea fata de un GSA.

Honda s-a gandit sa faca ceva mai bun, iar acolo unde Bmw exceleaza in materie de drumuri lungi pe asfalf, Honda are castigul ei pe partea de off-road.

» Post actualizat in 05 Nov 2017 15:51

negru mat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu consider ca e undeva la mijloc .. ca 850cc nu e nici 1000 cum nici 1000cc nu e 1200cc, asa ca total nepotrivita asemanarea. Ce, vrei sa zici ca nu e asa ? un GSA1200 utilat complet pe acolo e ...un 20-21k

 

Acum vazand datele tehnice ale noului F850GS, nu prea mai incape indoiala ca la aceeasi putere identica si cuplu similar (doar -6Nm), constructie similara (transimsie lant, roata fata de 21" etc), greutate aproape identica, 850 si AT sunt concurenti directi iar cei 145 cc in plus ai Hondei nu prea mai au "puterea" sa faca o diferenta de clasa.

 

Strict ca si cifre (pana vedem si primele teste) mai vedem ca 850 are vreo 4L rezervor mai mic, partial compensat prin consumul oficial cu cca. 0,5 L mai mic, ca 850 are o sarcina utila cu 21 kg mai mare ceea ce in cazul unei calatorii cu bagaje si pasager poate fi important...

Cursa suspensiei vad ca pe spate este la fel iar pe fata cam 2,5 cm in plus in favoarea AT.

 

Apoi ajungem la capitolul pret unde, cel putin in Germania (ca pe site-urile lor am gasit info concrete) 850-ul este cu cca. 1200 € mai ieftin, dotarea standard fiind aproape identica. Iar cand adaugi optionale/aceosorii existe la ambele, diferenta depret creste si mai mult. De multele optionale interesante de la 850 care la AT nu exista, nu avem ce comenta. Insa de aia 1200 € diferenta se pot adauga cateva ;)

 

p.s. 1 nu inteleg de ce tot pomenesti de GSA; A vine de la Adventure care este varianta mai grea/mare/scumpa a modelului de baza GS, deci cu atat mai departe de AT.

p.s. 2 n-as mai aduce discutia despre CrossTourer, hai sa vorbim despre motociclete care exista si pe strada, nu numai in catalog :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce s-a lansat CRF1000L Adventure, la EICMA.

Arata interesant, dar sunt curios daca la asta se mai exfoliaza furca pe dinauntru. :)

Pai ce sa zic, ramai curios in continuare. Eu am pus niste aspra de baie sa nu se mai exfolieze ce crezi ;)

» Post actualizat in 12 Nov 2017 03:43

Eu urasc marca Bmw din principiu, probabil 10 ani mi s-a luat de sigla bavareza, de problemele lor de tot rah..tul.

Eu consider ca mi se potriveste acest model de la Honda.

F850 2018 e cam pistol cu apa, te bate vantul pe el, mai rau ca pe steag. Iar daca vrei optionale plusezi, nu gluma, tipic Bmw.

Acum am Ohlins pe A-Twin, de 100 ori mai bun decat orice ESA de pe Bmw 2018 si inca 10 ani de acum incolo.

CrossTourer e o motocicleta de egal tot atatia centimetri cat are GS1200, transmisie pe cardan si roti tubeless si cam toti atatia cai daca nu cumva un pic mai mult peste, insa distractia se termina la asfalt si cam atat, exact ca si in cazul Bmw-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F850 2018 e cam pistol cu apa, te bate vantul pe el, mai rau ca pe steag.

Iar daca vrei optionale plusezi, nu gluma, tipic Bmw.

 

Pai cand l-ai si testat deja?? Wow! Spune-ne si noua mai multe detalii!

 

Tocmai am scris mai sus ca putinele optionale de la AT sunt ceva mai scumpe decat cele de la 850GS. Si nu am batut campii asa cum tot fac altii, am cautat pe net informatii concrete. Si stiam asta si de acum cativa ani cand a provocat cineva discutia cu optionalele la R1200GS vs. CT.

Dar tu de unde le scoti afirmatiile astea... asa din burta? Pana la urma nu ca ar fi important dar e pacat sa dezinformam aiurea.

 

... insa distractia se termina la asfalt si cam atat, exact ca si in cazul Bmw-ului.

 

Pai, dupa cum am si demonstrat, la BMW nu se termina deloc odata cu asfaltul... chiar si fara "piloti experimantati", chiar si fara anvelope specifice de off... Tu pe ce baza afirmi asta?

 

Vad ca nu poate da omu' doi bani pe tot ce scrii tu p-aici... de consecventa, ce sa mai zicem, tocmai am vazut mai sus.

Spor la dat cu mobra, macar! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 12 Nov 2017 03:43

Eu urasc marca Bmw din principiu, probabil 10 ani mi s-a luat de sigla bavareza, de problemele lor de tot rah..tul.

 

exact, ma refeream la modelul non-lc

» Post actualizat in 15 Nov 2017 16:12

Pai cand l-ai si testat deja?? Wow! Spune-ne si noua mai multe detalii!

 

Tocmai am scris mai sus ca putinele optionale de la AT sunt ceva mai scumpe decat cele de la 850GS. Si nu am batut campii asa cum tot fac altii, am cautat pe net informatii concrete. Si stiam asta si de acum cativa ani cand a provocat cineva discutia cu optionalele la R1200GS vs. CT.

Dar tu de unde le scoti afirmatiile astea... asa din burta? Pana la urma nu ca ar fi important dar e pacat sa dezinformam aiurea.

 

 

Pai, dupa cum am si demonstrat, la BMW nu se termina deloc odata cu asfaltul... chiar si fara "piloti experimantati", chiar si fara anvelope specifice de off... Tu pe ce baza afirmi asta?

 

Vad ca nu poate da omu' doi bani pe tot ce scrii tu p-aici... de consecventa, ce sa mai zicem, tocmai am vazut mai sus.

Spor la dat cu mobra, macar! ;)

uite-te si tu un pic la f850 cum arata si iti faci o idee numai din cum arata in video sau poze ca n-are o asa buna protectie la vant la drum lung, nu trebuie sa o testez, ci doar sa ma uit la niste poze sa-mi dau seama ca e aproape la fel ca f800 in ceea ce priveste protectia la vant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

m-am dat cu un f800 de la bucuresti la campina si invers. am facut schimb cu un prieten la dus si la intors dorea sa=si vanda utilajul ca i se parea ca il bate vantul ca pe steag fata de africa twin. Numai din ce ma uit in clipul cu noul F850 sau cum s-o numi el si tot la fel imi dau seama dupa cum arata.


» Post actualizat in 30 Nov 2017 23:30

Urez tuturor hibernare placuta si sa ne porneasca motoarele in primavara la prima cheie, indiferent de emblema lipita pe rezervor.

 

:)

Multumim, eu inca nu am bagat-o la iernat in casa, astept dupa proiectoarele de la sw motech comandate de pe 25.10 la Yamaha si cica inca n-au venit nici pana acum ca au fost niste incurcaturi cu, comenzile... cu Eicma...etc etc. Fac revizia de 24 si gata o trag pe dreapta. Daca aveam Casco an plin ii bagam niste cuie de la best grip pentru mersul in zapada, asa altfel nu ma risc, sper sa o bag pana pe 20 decembrie si eu la iernat la caldurica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am dat cu un f800 de la bucuresti la campina si invers. am facut schimb cu un prieten la dus si la intors dorea sa=si vanda utilajul ca i se parea ca il bate vantul ca pe steag fata de africa twin. Numai din ce ma uit in clipul cu noul F850 sau cum s-o numi el si tot la fel imi dau seama dupa cum arata.

Saracul om, imi vine sa plang doar cand ma gandesc. Dar asta e realitatea, nu stiu ce s-ar face productorii fara categoria motociclistilor fashion (stii, ca si schiorii fashion, biciclistii fasion etc.). Sper totusi ca nu batea vantul din lateral. :))))))

 

Jokes aside, exista solutii aprope pentru orice problema (mai ales daca este una comuna, ca asta). Eu nu am problema asta si am 1,88m. Am doua parbrize inalte, unul lat iar celalalt putin mai ingust, nu conteaza pe care il pun, ma simt super ok in vant sau la viteza mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam ca d-aia ne luam motociclete, ca sa mai simtim si ceva vant in mutra. Io mi-am luat parbriz ceva mai low decat origial si merg minim 70% cu flip-up deschis, inclusiv de multe ori pe autostrada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel ... am 1,90 cm si mi-am zis sa incerc un parbriz "touring" mai inalt decat cel OEM. L-am incercat si am revenit urgent la OEM :) Prefer o briza continua :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel ... am 1,90 cm si mi-am zis sa incerc un parbriz "touring" mai inalt decat cel OEM. L-am incercat si am revenit urgent la OEM :) Prefer o briza continua :)

pai da, ca era vorba de acela de la Ermax negru . ia incearca un Touratech sau un Givi D1144S (cu doar 2 cm mai inalt decat cel stock) sa vezi cum e . Se schimba in bine aspectul si ai mai multa protectie la vant pentru ca prin forma lui, iti arunca aerul fix peste casca daca ai 1,90.

» Post actualizat in 01 Dec 2017 22:35

Ma gandeam ca d-aia ne luam motociclete, ca sa mai simtim si ceva vant in mutra. Io mi-am luat parbriz ceva mai low decat origial si merg minim 70% cu flip-up deschis, inclusiv de multe ori pe autostrada.

crede-ma ca nu e ok cu flip-up-ul deschis 70%... le-am purtat 10 ani, stiu ce inseamna, te obisnuiesti asa cu aerisirea, sa mergi doar cu ochelarii pusi. Gs 1200, 1200 Rly sau GSA ofera alta protectie la vant fata de F800 unde nu-i deloc, chiar cu cel mai mic parbiz de gs1200, tot nu te bate vantul ca pe steag cum te bate pe f800.

Plus muste in casca, nu poti merge cu viziera ridicata la viteze mai mari, muste pe geaca pe umeri si piept.. Preferati voi brizele ca eu prefer sa am echipamentul curat ca m-am saturat la cel vechi sa frec la el dupa fiecare tura lunga.

» Post actualizat in 01 Dec 2017 22:39

Hai sa mai punem o poza.

 

 

Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...