andrei belcic Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Daca eu am oscilat intre vechiul ST si vechia AT, atunci cand m-am hotarat sa trec la bicilindru pt touring, acum, daca ar fi sa aleg intre noul ST si noua AT, as lua AT, datorita impresiei mult mai enduro, in ciuda greutatii mari si a motorului mai "lesinat". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Mda, clar se va bate cu 800gs si 800XC. Are motor de 1000 dar ca si cp este intre cele doua. 800gs - 0,405cp/kg Noua AT - 0,41cp/kg 800XC - 0,44cp/kg Are lumea ce are cu bmw-u da pana o lanseaza astia de la honda, iese noul model de 800 si cu siguranta va fi mai atragator....acum se fac 8 ani de la lansare si-l schimba astia radical. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 De GS 800 nu zic ca e chinezesc, dar e urat. Iar 800XC e tricilindru. Si urat. Putin 0.44CP/Kg pt un tricilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Estetic este peste concurenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Tigerul arata mult mai bine ca GS ul, dar suntem subiectivi si ne rezumam doar la estetica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 (editat) De unde stau eu pare ca cineva s-a inspirat....nu spun care si cum, dar carenele alea sunt doar colorate altfel.....nu as pune ca una e hidoasa iar alta e sublima, ca nu m-ar crede nimeni » Post actualizat in 31 Jul 2015 09:30 https://lh3.googleusercontent.com/2Ar4SjCdKqP1HDSUQZZAJxQXXbWD8wEFK5LJ_9fzqy0=w1024-h477-no dar sincer si mie tot AT-ul imi place ceva mai mult Editat Iulie 31, 2015 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Are ulei separat pt cutie? probabil nu se pune uleiul pe la joja si d-aia are doo » Post actualizat in 31 Jul 2015 09:37 Daca eu am oscilat intre vechiul ST si vechia AT, atunci cand m-am hotarat sa trec la bicilindru pt touring, acum, daca ar fi sa aleg intre noul ST si noua AT, as lua AT, datorita impresiei mult mai enduro, in ciuda greutatii mari si a motorului mai "lesinat". noul ST nu are nici o treaba cu ce vrei tu, defapt cred ca are numele gresit! practic este un TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 (editat) detinatorii de honda cica arata mai bine honda cred ca problema se pune care arata mai bine zgariat, plin de praf si noroi, daca se pune si carenele alea vopsite dragut nu le vad prea bine nici pe un drum pietruit, mai sare cate o piatra tot nu inteleg cine ar trebui sa cumpere motorul asta daca vrei sa te dai singur peste tot monocilindricele din ziua de azi au destula putere pentru autostrada (mai multa decat vechea africana) dar sunt cu 50-60 de kg mai usoare daca vrei cu pasager si bagaje, il poti controla in offroad? stiu ca exista big wan si altii asemenea, dar aia sunt exceptii pare motor de terase si plimbari prin alpi pe autostrada, dar aia au deja 12gs Editat Iulie 31, 2015 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 detinatorii de honda cica arata mai bine honda eu detin bmw.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 (editat) detinatorii de honda cica arata mai bine honda cred ca problema se pune care arata mai bine zgariat, plin de praf si noroi, daca se pune si carenele alea vopsite dragut nu le vad prea bine nici pe un drum pietruit, mai sare cate o piatra tot nu inteleg cine ar trebui sa cumpere motorul asta daca vrei sa te dai singur peste tot monocilindricele din ziua de azi au destula putere pentru autostrada (mai multa decat vechea africana) dar sunt cu 50-60 de kg mai usoare daca vrei cu pasager si bagaje, il poti controla in offroad? stiu ca exista big wan si altii asemenea, dar aia sunt exceptii pare motor de terase si plimbari prin alpi pe autostrada, dar aia au deja 12gs Daca nu intelegi inseamna ca nu ti se adreseaza.. Carene vopsite dragut au toate motocicletele din fabrica. Cred ca mai mult carenaj avea fosta Africa twin, decat asta. Pana acum nu am vazut motoreta care sa nu aiba carenaj deloc... Daca sustii ca monocilindrul e the shit, atunci nu ar trebuie sa existe nici un F800 GS, nici un Super Tenere1200, nici un Tiger 800/1200,nici KTM 950/990/1190 etc Lumea a acceptat si cumparat motocicletele dual sport de cilindree mai mare de 600 si cu mai mult de un cilindru de multa vreme, de cand au aparut acu 20 si ceva de ani... Daca tu acum descoperi subit,odata cu aparitia CRF1000L ca-s inutile....ce sa zic, tough luck... Presupun ca daca vreau sa merg intr-o calatorie cu prietena cu 2 genti si un rucsac si vreau sa merg si pe drumuri accidentate,camp,forestiere etc... ar trebui sa nu fac asta pt ca nu se poate controla o motocicleta pe asa ceva nu? Evident ca intr-un fel merg pe sleauri cu noroi singur, si in alt fel cand ai pasager si bagaje...tocmai de aia nu te bagi cu heavy load + pasager in locuri unde te bagi cu un KTM 450 sau un monocilindru usor... Vad ca unii aveti niste conceptii f inguste vis a vis de utilitatea acestor motociclete, si daca niste snobi cu 1200GS le parcheaza doar la terase si prin Alpi,nu inseamna ca mobrele astea sunt capabile doar de atata.. Si chiar si-asa, pana la urma e banu' lor si aroganta lor sa faca ce vor... cred ca e mai ok o plimbare prin Alpi cu 1200GS decat ce fac majoritatea bikerilor la noi din tara cu speed-urile prin oras la terase.... Get your facts straight... Editat Iulie 31, 2015 de Bogdan03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 (editat) Prafau, tu vorbesti serios? Te-ai urcat macar o data in viata ta pe o Africa Twin?. Editat Iulie 31, 2015 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 690 ? bi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 (editat) bi? merge si in 3 )))) LE: un 950 super enduro, cu tobe aftermarket (cat mai usoare),si ce altceva se mai poate cheli la el? jante mai usoare? ...se duce in 175? bine..rezervoru e penibil de mic am impresia... » Post actualizat in 31 Jul 2015 10:39 Prafau, tu vorbesti serios? Te-ai urcat macar o data in viata ta pe o Africa Twin?. Daca s-a urcat e tot degeaba, trebuie sa si mergi pe ele (si nu doar la AT ma refer)... Editat Iulie 31, 2015 de Bogdan03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 (editat) merge si in 3 )))) LE: un 950 super enduro, cu tobe aftermarket (cat mai usoare),si ce altceva se mai poate cheli la el? jante mai usoare? ...se duce in 175? bine..rezervoru e penibil de mic am impresia... La 950 SE nu se mai poate cheli nimic, e gata chel. Singura chestie pe care o poti face este să-i schimbi bateria cu una mai usoară. Chiar si asa 950 SE are 185 kg dacă-mi aduc bine aminte. După asta ca sa o aduci la stadiul de adventure doar adaugi greutate, rezervor/are fairing etc. L.E. HP2 -ul e cu 10 kg mai usor. Editat Iulie 31, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 atunci ceea ce cauti este unicorn it does not fucking exist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 atunci ceea ce cauti este unicorn it does not fucking exist In anul de gratie 2005 cand a fost scos pe piată HP2E, 175 kg era tot ceea ce se putea, atunci, adică acum 10 ani. După 10 ani mi se pare penibil că nici un producător nu poate să egaleze acea, "minune a tehnologiei". Incă mai astept să vad ce face blue team. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Ce pret avea HP2 enduro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 (editat) Ridicol....19000 de nou, si acum e ca branzerurile frantuze Insa nu s-a ridicat nici o alta aventuriera la acel nivel. Probabil nu se poate Editat Iulie 31, 2015 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Se poate ridica dar nu e fezabil... HP2 enduro a fost doar un exercitiu din partea BMW.... Bag mana in foc ca orice producator (KTM, Honda, Yamaha) ar putea scoate o mobra gen HP2 Enduro ( ca raport masa/putere/suspensii) insa ar costa prea mult ca sa fie o optiune viabila pt careva.. Sa fim seriosi,cat dar da 19/20 mii pe o mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 (editat) Se poate ridica dar nu e fezabil... HP2 enduro a fost doar un exercitiu din partea BMW.... Bag mana in foc ca orice producator (KTM, Honda, Yamaha) ar putea scoate o mobra gen HP2 Enduro ( ca raport masa/putere/suspensii) insa ar costa prea mult ca sa fie o optiune viabila pt careva.. Sa fim seriosi,cat dar da 19/20 mii pe o mobra? Ar tebui să le fie usor sa o scoată la fel de usoară, nu uita ca BMW a folosit pt HP2 un motor vechi si greu, cu cardan care la rândul lui e greu. Deci cu un motor modern, si cu avansul tehnologiei in cei 10 ani scursi ....... ce mama naibii fac producătorii ?? Da HP2 a fost un exercitiu. 19/20 Keuro pe o mobră nu ar mai fi cazul. Câns esti singurul care are de vânzare unicorni, poti să ceri oricât pe bucată, când au mai multi, deja scad preturile. Editat Iulie 31, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Ar tebui să le fie usor sa o scoată la fel de usoară, nu uita ca BMW a folosit pt HP2 un motor vechi si greu, cu cardan care la rândul lui e greu. Deci cu un motor modern, si cu avansul tehnologiei in cei 10 ani scursi ....... ce mama naibii fac producătorii ?? Da HP2 a fost un exercitiu. Hp2 Enduro n-are nimic in comun cu R1200 GS... sunt sigur ca nici macar motorul nu e 100% sau macar 80% acelasi... Ti-ai raspuns singur ce fac producatorii cand ai recunoscut si tu ca Hp2 a fost un exercitiu.. La ce ne-ar ajuta o motocicleta care sa depaseasca HP2 E in specs si care sa costa 22/23 mii ? Asa ceva nu e de ''serie''.... si chiar nu stiu cati din cei care verbalizeaza pe aici au sau ar da atatia bani pe una.. Va spun eu ce asteapta ei.... o mobra cu de 170 kg la gol, cu suspensii reglabile cu travel de macar 250mm cu o motorizare twin (2 paraleli) care sa costa 13 mii (si inca asa li s-ar parea mult pt o mobra) Lumea e ipocrita.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 (editat) Daca nu intelegi inseamna ca nu ti se adreseaza.. Carene vopsite dragut au toate motocicletele din fabrica. Cred ca mai mult carenaj avea fosta Africa twin, decat asta. Pana acum nu am vazut motoreta care sa nu aiba carenaj deloc... Daca sustii ca monocilindrul e the shit, atunci nu ar trebuie sa existe nici un F800 GS, nici un Super Tenere1200, nici un Tiger 800/1200,nici KTM 950/990/1190 etc Lumea a acceptat si cumparat motocicletele dual sport ...... Prafau, tu vorbesti serios? Te-ai urcat macar o data in viata ta pe o Africa Twin?. uitasem de religia africa twin si zelotii ei eu am atacat motorul, voi ma atacati pe mine in mod normal ar trebui, daca puteti, sa aparati motorul cu contraargumente, nu direct ad hominem nu am de gand sa discut acum meritele absolute ale unui motor de acum 30 de ani, nu cred ca are sens vad ca fabulati pe aici cu 950se si hp2 cred ca asta spune multe despre asteptarile complet nerealiste de la motocicleta asta si motivatia majoritatii pentru a o cumpara toti vor sa viseze ca vineri, la ora 17, ei ar putea, daca ar vrea, sa plece in lume, sa exploreze deserturi si jungle tropicale motocicleta lor poate, asa au vazut in reclama dar ei nu vor, fiindca luni la ora 12 trebuie platita rata la motocicleta cam asa arata segmentul asta de "aventurieri" tot respectul pentru cei care merg peste tot cu motorul (de obicei ieftin) pe care il au si nu-si pun intrebari, dar pana la urma cam toti ajung sa se orienteze la ceva mai usor ps: da, am experienta cu o vaca antica de 230 de kg "dual sport", asta noua o sa fie probabil mai buna din toate punctele de vedere cu exeptia greutatii, care e aceeasi culmea, nu de putere ai nevoie pentru aventura, ci de kg in minus, puterea e pentru distractie Editat Iulie 31, 2015 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 (editat) uitasem de religia africa twin si zelotii ei eu am atacat motorul, voi ma atacati pe mine in mod normal ar trebui, daca puteti, sa aparati motorul cu contraargumente, nu direct ad hominem nu am de gand sa discut acum meritele absolute ale unui motor de acum 30 de ani, nu cred ca are sens vad ca fabulati pe aici cu 950se si hp2 cred ca asta spune multe despre asteptarile complet nerealiste de la motocicleta asta si motivatia majoritatii pentru a o cumpara toti vor sa viseze ca vineri, la ora 17, ei ar putea, daca ar vrea, sa plece in lume, sa exploreze deserturi si jungle tropicale motocicleta lor poate, asa au vazut in reclama dar ei nu vor, fiindca luni la ora 12 trebuie platita rata la motocicleta cam asa arata segmentul asta de "aventurieri" tot respectul pentru cei care merg peste tot cu motorul (de obicei ieftin) pe care il au si nu-si pun intrebari, dar pana la urma cam toti ajung sa se orienteze la ceva mai usor ps: da, am experienta cu o vaca antica de 230 de kg "dual sport", asta noua o sa fie probabil mai buna din toate punctele de vedere cu exeptia greutatii, care e aceeasi culmea, nu de putere ai nevoie pentru aventura, ci de kg in minus, puterea e pentru distractie noi iti atacam ideile, nu pe tine. Daca te simti atacat, e problema ta. cat despre religia Africa Twin si zelotii,sa-ti explice baietii cat porcaiesc Africana pe topicul de africane si cum se iau de mine, deci mai subtire cu afirmatiile de genu asta...daca esti in necunostinta de cauza... nu avem de ce sa aparam un motor sau altul pt ca n-a calarit nimeni noua Africana, insa sunt multi experti care deja isi dau cu parerea... Ti am mai spus si repet, ai o idee preconceputa despre aventurieri si felul in care vezi anumiti posesori de anumite modele dual sport/ enduro touring.... Exista deja motociclete pt cei care vor masa cat mai mica. Eu tot nu am inteles pana acum ce incerci sa ne spui sau ce anume nu-ti convine tie legat de acest topic si de lansarea noii motociclete? Trebuie sa fii naiv sau prost sa crezi ca un om care-si face RATA la o asemenea motocicleta e genul de om care se duce in Mongolia cu ea.. N-as iesi din tara cu o motocicleta de genul asta (1200 GSA, 1190 ADV, 1200 XTZ, CRF1000L) decat daca am bani de ma cac pe mine si stiu ca daca crapa ceva la ea (electronica,mecanica) pe drum, imi permit o platforma sau un elicopter pana acolo si inapoi... Una e sa-ti permiti motocicleta si cu totul altceva este sa-ti permiti LUXUL de a pleca cu asa ceva la un drum prin 5 tari,fara sa ai bani in caz de se intampla ceva.. (nu mai zic si de minim cunostinte mecanice, care oricum nu te ajuta la o motoreta high tech)... LE: 1200 GSA, 990/1190/1290 ADV, XTZ1200, CRF1000L etc nu sunt motociclete pt cei care viseaza sa le cumpere in rate, nu sunt motociclete pt cei care se gandesc cat economisesc la consum daca ar consuma 5.5% in loc de 6.5%, nu sunt pt cei care se bucura ca a crescut perioada de mentenanta de la 6 mii km la 10 mii sa zicem si astfel fac economie la ulei.... Motocicletele astea sunt pt oameni care isi permit sa le intretina, isi permit consumul lor,consumabilele, si care (nu in ultimul rand) isi permit sa le plimbe pe unde trebuie si sa faca km... Nu vreau sa judec, fiecare face ce vrea cu banul lui dar personal niciodata nu o sa fac o rata la o motocicleta scumpa, ca apoi sa ma zgarcesc si sa nu fac calatorii cu ea si cele mai lungi drumuri sa fie excursii de o zi de 200 km.... La noi, motocicleta pe care o detii inca este (din pacate) un fel de statement despre personalitatea ta si despre puterea ta financiara, un motiv de lauda sau aroganta... Editat Iulie 31, 2015 de Bogdan03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 oti vor sa viseze ca vineri, la ora 17, ei ar putea, daca ar vrea, sa plece in lume, sa exploreze deserturi si jungle tropicale motocicleta lor poate, asa au vazut in reclama dar ei nu vor, fiindca luni la ora 12 trebuie platita rata la motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 (editat) ... Trebuie sa fii naiv sau prost sa crezi ca un om care-si face RATA la o asemenea motocicleta e genul de om care se duce in Mongolia cu ea.. N-as iesi din tara cu o motocicleta de genul asta (1200 GSA, 1190 ADV, 1200 XTZ, CRF1000L) decat daca am bani de ma cac pe mine si stiu ca daca crapa ceva la ea (electronica,mecanica) pe drum, imi permit o platforma sau un elicopter pana acolo si inapoi... ... majoritatea motocicletelor din segment sunt cumparate in leasing, prea putini oameni au banii astia cash, in tara sau afara bun, deci tu n-ai iesi din tara pe asa ceva o sa presupun ca nici prin boscheti n-ai baga-o din acelasi motiv (plus ca se zgarie) atunci unde e aventura? ca asta era intrebarea mea aa, cred ca o comparati cu modelul gresit de la bmw la greutate vad ca e cat un r1200gs (de fapt e un pic mai grea decat gs-ul racit pe ulei), nu cat un f800, deci cu aia ar trebui comparata spuneai ca sunt multi oameni care le cumpara si nu inteleg eu segmentul pai, sunt multi oameni care sumpara suv-uri de 2-3 tone, cu sute de cai putere si zeci de sisteme electronice care sa te ajute in offroad dar toate au pe ele daca te uiti cauciucuri de strada, deci la prima iarba uda sau la primul noroi ele sunt inutile atunci de ce le cumpara? ca sa se poata urca pe borduri sa parcheze? ultimele modele aparute nici nu mai au pretentia ca pot fi bagate in offroad, doar sunt mari si atat daca un lucru exista si este cumparat nu inseamna neaparat ca are un scop, e o moda masa mare de oi nu cumpara lucruri de care are nevoie, cumpara lucruri care ii sunt puse in fata, fara intrebari si astfel ajungem la noua tipologie, aventurierul oaie face un imprumut de 15-18k euro pentru motor, arunca cu cardul in aia de la touratech fiindca a vazut el un review unde scria ca nu stiu ce protectie pentru cilindrul franei spate sau switch-ul cricului e un "must have", isi ia ultimul tip de echipament rukka/klim in culori cat mai neon posibil (echipament care costa cat o plimbare cu motorul pana pe la baku), o casca schubert c3 pro (tot neon) si in restul timpului munceste ca sa-si plateasca jucaria o data pe an, daca il lasa seful, da o tura pe la terasele din alpi true adventure, parol Editat Iulie 31, 2015 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.