sivi Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 Pe mine clar nu ma convinge sa vand 800le....cu un plus de 25 kg si doar 9CP, as mai lua 800le o data. Nu zic cai rea, insa asteptarile probabil erau prea sus. Sa vedem scorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 Undeva pe la 13-14 mii de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 Pe mine clar nu ma convinge sa vand 800le....cu un plus de 25 kg si doar 9CP, as mai lua 800le o data. Nu zic cai rea, insa asteptarile probabil erau prea sus. Sa vedem scorul. La paritatea asta, să fiu sincer aș mai renunța la 9 poate chiasr 18 cai de la F800 pt 25 respectiv 50 kg în minus. Dar nu mă ajută nici un producător. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 La paritatea asta, să fiu sincer aș mai renunța la 9 poate chiasr 18 cai de la F800 pt 25 respectiv 50 kg în minus. Dar nu mă ajută nici un producător. 690 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Imi place bordul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Daca eu am oscilat intre vechiul ST si vechia AT, atunci cand m-am hotarat sa trec la bicilindru pt touring, acum, daca ar fi sa aleg intre noul ST si noua AT, as lua AT, datorita impresiei mult mai enduro, in ciuda greutatii mari si a motorului mai "lesinat". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Mda, clar se va bate cu 800gs si 800XC. Are motor de 1000 dar ca si cp este intre cele doua. 800gs - 0,405cp/kg Noua AT - 0,41cp/kg 800XC - 0,44cp/kg Are lumea ce are cu bmw-u da pana o lanseaza astia de la honda, iese noul model de 800 si cu siguranta va fi mai atragator....acum se fac 8 ani de la lansare si-l schimba astia radical. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 De GS 800 nu zic ca e chinezesc, dar e urat. Iar 800XC e tricilindru. Si urat. Putin 0.44CP/Kg pt un tricilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Estetic este peste concurenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Tigerul arata mult mai bine ca GS ul, dar suntem subiectivi si ne rezumam doar la estetica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 (editat) De unde stau eu pare ca cineva s-a inspirat....nu spun care si cum, dar carenele alea sunt doar colorate altfel.....nu as pune ca una e hidoasa iar alta e sublima, ca nu m-ar crede nimeni » Post actualizat in 31 Jul 2015 09:30 https://lh3.googleusercontent.com/2Ar4SjCdKqP1HDSUQZZAJxQXXbWD8wEFK5LJ_9fzqy0=w1024-h477-no dar sincer si mie tot AT-ul imi place ceva mai mult Editat Iulie 31, 2015 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Are ulei separat pt cutie? probabil nu se pune uleiul pe la joja si d-aia are doo » Post actualizat in 31 Jul 2015 09:37 Daca eu am oscilat intre vechiul ST si vechia AT, atunci cand m-am hotarat sa trec la bicilindru pt touring, acum, daca ar fi sa aleg intre noul ST si noua AT, as lua AT, datorita impresiei mult mai enduro, in ciuda greutatii mari si a motorului mai "lesinat". noul ST nu are nici o treaba cu ce vrei tu, defapt cred ca are numele gresit! practic este un TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 (editat) detinatorii de honda cica arata mai bine honda cred ca problema se pune care arata mai bine zgariat, plin de praf si noroi, daca se pune si carenele alea vopsite dragut nu le vad prea bine nici pe un drum pietruit, mai sare cate o piatra tot nu inteleg cine ar trebui sa cumpere motorul asta daca vrei sa te dai singur peste tot monocilindricele din ziua de azi au destula putere pentru autostrada (mai multa decat vechea africana) dar sunt cu 50-60 de kg mai usoare daca vrei cu pasager si bagaje, il poti controla in offroad? stiu ca exista big wan si altii asemenea, dar aia sunt exceptii pare motor de terase si plimbari prin alpi pe autostrada, dar aia au deja 12gs Editat Iulie 31, 2015 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 detinatorii de honda cica arata mai bine honda eu detin bmw.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 (editat) detinatorii de honda cica arata mai bine honda cred ca problema se pune care arata mai bine zgariat, plin de praf si noroi, daca se pune si carenele alea vopsite dragut nu le vad prea bine nici pe un drum pietruit, mai sare cate o piatra tot nu inteleg cine ar trebui sa cumpere motorul asta daca vrei sa te dai singur peste tot monocilindricele din ziua de azi au destula putere pentru autostrada (mai multa decat vechea africana) dar sunt cu 50-60 de kg mai usoare daca vrei cu pasager si bagaje, il poti controla in offroad? stiu ca exista big wan si altii asemenea, dar aia sunt exceptii pare motor de terase si plimbari prin alpi pe autostrada, dar aia au deja 12gs Daca nu intelegi inseamna ca nu ti se adreseaza.. Carene vopsite dragut au toate motocicletele din fabrica. Cred ca mai mult carenaj avea fosta Africa twin, decat asta. Pana acum nu am vazut motoreta care sa nu aiba carenaj deloc... Daca sustii ca monocilindrul e the shit, atunci nu ar trebuie sa existe nici un F800 GS, nici un Super Tenere1200, nici un Tiger 800/1200,nici KTM 950/990/1190 etc Lumea a acceptat si cumparat motocicletele dual sport de cilindree mai mare de 600 si cu mai mult de un cilindru de multa vreme, de cand au aparut acu 20 si ceva de ani... Daca tu acum descoperi subit,odata cu aparitia CRF1000L ca-s inutile....ce sa zic, tough luck... Presupun ca daca vreau sa merg intr-o calatorie cu prietena cu 2 genti si un rucsac si vreau sa merg si pe drumuri accidentate,camp,forestiere etc... ar trebui sa nu fac asta pt ca nu se poate controla o motocicleta pe asa ceva nu? Evident ca intr-un fel merg pe sleauri cu noroi singur, si in alt fel cand ai pasager si bagaje...tocmai de aia nu te bagi cu heavy load + pasager in locuri unde te bagi cu un KTM 450 sau un monocilindru usor... Vad ca unii aveti niste conceptii f inguste vis a vis de utilitatea acestor motociclete, si daca niste snobi cu 1200GS le parcheaza doar la terase si prin Alpi,nu inseamna ca mobrele astea sunt capabile doar de atata.. Si chiar si-asa, pana la urma e banu' lor si aroganta lor sa faca ce vor... cred ca e mai ok o plimbare prin Alpi cu 1200GS decat ce fac majoritatea bikerilor la noi din tara cu speed-urile prin oras la terase.... Get your facts straight... Editat Iulie 31, 2015 de Bogdan03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 (editat) Prafau, tu vorbesti serios? Te-ai urcat macar o data in viata ta pe o Africa Twin?. Editat Iulie 31, 2015 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 690 ? bi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 (editat) bi? merge si in 3 )))) LE: un 950 super enduro, cu tobe aftermarket (cat mai usoare),si ce altceva se mai poate cheli la el? jante mai usoare? ...se duce in 175? bine..rezervoru e penibil de mic am impresia... » Post actualizat in 31 Jul 2015 10:39 Prafau, tu vorbesti serios? Te-ai urcat macar o data in viata ta pe o Africa Twin?. Daca s-a urcat e tot degeaba, trebuie sa si mergi pe ele (si nu doar la AT ma refer)... Editat Iulie 31, 2015 de Bogdan03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 (editat) merge si in 3 )))) LE: un 950 super enduro, cu tobe aftermarket (cat mai usoare),si ce altceva se mai poate cheli la el? jante mai usoare? ...se duce in 175? bine..rezervoru e penibil de mic am impresia... La 950 SE nu se mai poate cheli nimic, e gata chel. Singura chestie pe care o poti face este să-i schimbi bateria cu una mai usoară. Chiar si asa 950 SE are 185 kg dacă-mi aduc bine aminte. După asta ca sa o aduci la stadiul de adventure doar adaugi greutate, rezervor/are fairing etc. L.E. HP2 -ul e cu 10 kg mai usor. Editat Iulie 31, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 atunci ceea ce cauti este unicorn it does not fucking exist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 atunci ceea ce cauti este unicorn it does not fucking exist In anul de gratie 2005 cand a fost scos pe piată HP2E, 175 kg era tot ceea ce se putea, atunci, adică acum 10 ani. După 10 ani mi se pare penibil că nici un producător nu poate să egaleze acea, "minune a tehnologiei". Incă mai astept să vad ce face blue team. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Ce pret avea HP2 enduro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 (editat) Ridicol....19000 de nou, si acum e ca branzerurile frantuze Insa nu s-a ridicat nici o alta aventuriera la acel nivel. Probabil nu se poate Editat Iulie 31, 2015 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Se poate ridica dar nu e fezabil... HP2 enduro a fost doar un exercitiu din partea BMW.... Bag mana in foc ca orice producator (KTM, Honda, Yamaha) ar putea scoate o mobra gen HP2 Enduro ( ca raport masa/putere/suspensii) insa ar costa prea mult ca sa fie o optiune viabila pt careva.. Sa fim seriosi,cat dar da 19/20 mii pe o mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 (editat) Se poate ridica dar nu e fezabil... HP2 enduro a fost doar un exercitiu din partea BMW.... Bag mana in foc ca orice producator (KTM, Honda, Yamaha) ar putea scoate o mobra gen HP2 Enduro ( ca raport masa/putere/suspensii) insa ar costa prea mult ca sa fie o optiune viabila pt careva.. Sa fim seriosi,cat dar da 19/20 mii pe o mobra? Ar tebui să le fie usor sa o scoată la fel de usoară, nu uita ca BMW a folosit pt HP2 un motor vechi si greu, cu cardan care la rândul lui e greu. Deci cu un motor modern, si cu avansul tehnologiei in cei 10 ani scursi ....... ce mama naibii fac producătorii ?? Da HP2 a fost un exercitiu. 19/20 Keuro pe o mobră nu ar mai fi cazul. Câns esti singurul care are de vânzare unicorni, poti să ceri oricât pe bucată, când au mai multi, deja scad preturile. Editat Iulie 31, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.