Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ce se baga astia cu motoare ieftine in seama pe topicul nostru, n-am putut sa vad asa ceva.... ntz ntz ntz :)))

Aloo, bmw-isti, fugiti mai tata de aici ca voua vi se rup furcile pe un forestier mai serios.

Btw, ca citisem mai din urma AT 13k vs GS1200 20k ...

Care GS1200 e 20k, ca pretul de pornire e 14.6k si ca sa ai far pe led macar cum are AT-ul, mai plusezi 850 euro :))))

La 20k ajunge un GSA1200 cu ceva accesorii pe ea.

Pai cam atat face si a mea cu accesorii de top.

De fapt 4200 euro e numai suspensia Ohlins, care se p...șă cam pe orice ESA si arcuri progresive de la bavarezi.

Asa ca v-am pupat din mers...

btw, aveti grija la cardan pe offroad, ca daca era atat de fiabil pt offroad il furau astia de la KTM 😂

 

(Bai nene n-am putut sa vad atata aroganta pe capul astora ce detin Africane, n-am putut sa vad asa ceva, iti vorbesc asa de sus, increzuti, nu le ma ajungi la nas).

😂😂😂

Link to post
Share on other sites

Salutare tututor!

Nu obisnuiesc sa scriu pe forum desi mai citesc din cand in cand ce scriu altii si raman uneori neplacut surprins sa vad ca exista de multe ori o atitudine copilareasca in aceasta pseudocompetitie pt. "cel mai tare motor".

Adevarul este ca multi au mobre la care inainte nu puteam nici macar sa visam si cu toate astea oamenii sunt nemultumiti din diverse motive.

Eu am Super Tenere, omul cu care circul cel mai mult are GSA, alti prieteni au alte mobre...ca si precizare...nu suntem nici macar doi sa avem motoare identice, si cu toate astea ne simtim bine impreuna bucurandu-ne de traseul e care il alegem. Pana la urma ...omul sfinteste locul.

Fiecare motor va avea plusuri si minusuri pe care trebuie sa le recunoastem. Deasemenea fiecare om este diferit si are anumite asteptari, motiv pt care isi va alege mobra in functie de criteriile personale. Nu intotdeauna ce e bun pt mine e bun si pt cel de langa mine, si invers la fel.

Se pot discuta multe si se pot face multe, insa daca nu se pune accentul pe esential si anume bucuria de a calari jucaria pe care ai ales-o , cu sau fara companie...atunci lucrurile sunt sterile disparand chiar si satisfactia ca ai reusit sa ai motorul mult visat!

Fiti obiectivi....dar....bucurati-va de fiecare metru parcus....On sau Off !

Link to post
Share on other sites

@blue ... bre, da un motor de baieti mari pui si matale pe mobra aia? :D :D :D

Aaaa, tu esti vagabont, vrei sa ma provoci, da da da

sa raspundem echitabil totusi: chiar nu e nevoie de mai mult de 96 de cai pentru a te descurca de minune in offroad, fuge cam tot atata precum un 1090 sau GS1200, de consumat consuma chiar mai putin, si, ce-i drept, decat sa am o cutie de viteze zgomotoasa, sau un model nu prea fiabil , prefer ceva mai liniste si o protectie de vant mai buna.

» Post actualizat in 30 Oct 2017 16:27

Adriane, 4.200 EUR suspensia Ohlins? E din aur?

e din 'haur manca't-as, da

Adunate fata : https://www.ohlins.eu/en/products/motorcycle/ffho-101--6223/

+ spatele : https://www.ohlins.eu/en/products/motorcycle/ho-646--5732/

cam pe acolo ajunge, 4200 euro, da.

 

 

Nu te mira, cei de la motocross alearga pe suspensii de 8000 de euro si nu se mai vaita. Ohlins e cam top in materie de suspensie.

Edited by blue_nightwishX
Link to post
Share on other sites

Spatele stiam ca e in jur de 1.000 eur, dar pt. fata nu am avut curiozitatea sa caut niciodata.....mi se pare enorm de scump....WTF !!!

Insa suspensia spate e superba, face toti banii, e cam THE BEST ce poti lua din piata si din ce am citit pe la nemti, e cu totul alta motocicleta dupa modificare.

Link to post
Share on other sites

Spatele stiam ca e in jur de 1.000 eur, dar pt. fata nu am avut curiozitatea sa caut niciodata.....mi se pare enorm de scump....WTF !!!

Insa suspensia spate e superba, face toti banii, e cam THE BEST ce poti lua din piata si din ce am citit pe la nemti, e cu totul alta motocicleta dupa modificare.

da, fata vine cu totul , practic ai cu totul si cu totul altceva, ai sa vezi, o sa pun ceva poze cand o montez la baietii de la Ciolpani. Cica pe 1 decembrie ar veni, cu arcuri de 7.5 ca alea dureaza pt ca termenul de livrare ar fi 15 noiembrie insa vreau arcuri de 7.5, nu de 7 cum vine standard.

Link to post
Share on other sites

La 20k ajunge un GSA1200 cu ceva accesorii pe ea.

Comparatia cu GS (de GSA nu mai vorbim) era oricum nepotrivita, alte clase, alte asteptari.

Marti insa se va lansa noul F850GS si atunci putem vorbi de o comparatie directa. Inclusiv la pret...

Link to post
Share on other sites

Bai, nu mai scrieti BMW pe topicul de Africane, ca se pare ca unii primesc notificari de fiecare data cand apare numele brand-ului in orice topic de pe motosticlism.ro. Spuneti-i altfel.:)

Link to post
Share on other sites

Comparatia cu GS (de GSA nu mai vorbim) era oricum nepotrivita, alte clase, alte asteptari.

Marti insa se va lansa noul F850GS si atunci putem vorbi de o comparatie directa. Inclusiv la pret...

eu consider ca e undeva la mijloc .. ca 850cc nu e nici 1000 cum nici 1000cc nu e 1200cc, asa ca total nepotrivita asemanarea. Ce, vrei sa zici ca nu e asa ? un GSA1200 utilat complet pe acolo e ...un 20-21k

» Post actualizat in 02 Nov 2017 21:28

Comparatia directa ar fi Honda CrossTourer 1200 vs GS1200 care are 127 cai si un 4v care-i cam da cu fum in materie de top speed la BMW, tot pe spite, cardan, atat ca e cam grea fata de un GSA.

Honda s-a gandit sa faca ceva mai bun, iar acolo unde Bmw exceleaza in materie de drumuri lungi pe asfalf, Honda are castigul ei pe partea de off-road.

» Post actualizat in 05 Nov 2017 15:51

negru mat

Link to post
Share on other sites

eu consider ca e undeva la mijloc .. ca 850cc nu e nici 1000 cum nici 1000cc nu e 1200cc, asa ca total nepotrivita asemanarea. Ce, vrei sa zici ca nu e asa ? un GSA1200 utilat complet pe acolo e ...un 20-21k

 

Acum vazand datele tehnice ale noului F850GS, nu prea mai incape indoiala ca la aceeasi putere identica si cuplu similar (doar -6Nm), constructie similara (transimsie lant, roata fata de 21" etc), greutate aproape identica, 850 si AT sunt concurenti directi iar cei 145 cc in plus ai Hondei nu prea mai au "puterea" sa faca o diferenta de clasa.

 

Strict ca si cifre (pana vedem si primele teste) mai vedem ca 850 are vreo 4L rezervor mai mic, partial compensat prin consumul oficial cu cca. 0,5 L mai mic, ca 850 are o sarcina utila cu 21 kg mai mare ceea ce in cazul unei calatorii cu bagaje si pasager poate fi important...

Cursa suspensiei vad ca pe spate este la fel iar pe fata cam 2,5 cm in plus in favoarea AT.

 

Apoi ajungem la capitolul pret unde, cel putin in Germania (ca pe site-urile lor am gasit info concrete) 850-ul este cu cca. 1200 € mai ieftin, dotarea standard fiind aproape identica. Iar cand adaugi optionale/aceosorii existe la ambele, diferenta depret creste si mai mult. De multele optionale interesante de la 850 care la AT nu exista, nu avem ce comenta. Insa de aia 1200 € diferenta se pot adauga cateva ;)

 

p.s. 1 nu inteleg de ce tot pomenesti de GSA; A vine de la Adventure care este varianta mai grea/mare/scumpa a modelului de baza GS, deci cu atat mai departe de AT.

p.s. 2 n-as mai aduce discutia despre CrossTourer, hai sa vorbim despre motociclete care exista si pe strada, nu numai in catalog :D

Link to post
Share on other sites

Tocmai ce s-a lansat CRF1000L Adventure, la EICMA.

Arata interesant, dar sunt curios daca la asta se mai exfoliaza furca pe dinauntru. :)

Pai ce sa zic, ramai curios in continuare. Eu am pus niste aspra de baie sa nu se mai exfolieze ce crezi ;)

» Post actualizat in 12 Nov 2017 03:43

Eu urasc marca Bmw din principiu, probabil 10 ani mi s-a luat de sigla bavareza, de problemele lor de tot rah..tul.

Eu consider ca mi se potriveste acest model de la Honda.

F850 2018 e cam pistol cu apa, te bate vantul pe el, mai rau ca pe steag. Iar daca vrei optionale plusezi, nu gluma, tipic Bmw.

Acum am Ohlins pe A-Twin, de 100 ori mai bun decat orice ESA de pe Bmw 2018 si inca 10 ani de acum incolo.

CrossTourer e o motocicleta de egal tot atatia centimetri cat are GS1200, transmisie pe cardan si roti tubeless si cam toti atatia cai daca nu cumva un pic mai mult peste, insa distractia se termina la asfalt si cam atat, exact ca si in cazul Bmw-ului.

Link to post
Share on other sites

F850 2018 e cam pistol cu apa, te bate vantul pe el, mai rau ca pe steag.

Iar daca vrei optionale plusezi, nu gluma, tipic Bmw.

 

Pai cand l-ai si testat deja?? Wow! Spune-ne si noua mai multe detalii!

 

Tocmai am scris mai sus ca putinele optionale de la AT sunt ceva mai scumpe decat cele de la 850GS. Si nu am batut campii asa cum tot fac altii, am cautat pe net informatii concrete. Si stiam asta si de acum cativa ani cand a provocat cineva discutia cu optionalele la R1200GS vs. CT.

Dar tu de unde le scoti afirmatiile astea... asa din burta? Pana la urma nu ca ar fi important dar e pacat sa dezinformam aiurea.

 

... insa distractia se termina la asfalt si cam atat, exact ca si in cazul Bmw-ului.

 

Pai, dupa cum am si demonstrat, la BMW nu se termina deloc odata cu asfaltul... chiar si fara "piloti experimantati", chiar si fara anvelope specifice de off... Tu pe ce baza afirmi asta?

 

Vad ca nu poate da omu' doi bani pe tot ce scrii tu p-aici... de consecventa, ce sa mai zicem, tocmai am vazut mai sus.

Spor la dat cu mobra, macar! ;)

Link to post
Share on other sites

 

» Post actualizat in 12 Nov 2017 03:43

Eu urasc marca Bmw din principiu, probabil 10 ani mi s-a luat de sigla bavareza, de problemele lor de tot rah..tul.

 

exact, ma refeream la modelul non-lc

» Post actualizat in 15 Nov 2017 16:12

Pai cand l-ai si testat deja?? Wow! Spune-ne si noua mai multe detalii!

 

Tocmai am scris mai sus ca putinele optionale de la AT sunt ceva mai scumpe decat cele de la 850GS. Si nu am batut campii asa cum tot fac altii, am cautat pe net informatii concrete. Si stiam asta si de acum cativa ani cand a provocat cineva discutia cu optionalele la R1200GS vs. CT.

Dar tu de unde le scoti afirmatiile astea... asa din burta? Pana la urma nu ca ar fi important dar e pacat sa dezinformam aiurea.

 

 

Pai, dupa cum am si demonstrat, la BMW nu se termina deloc odata cu asfaltul... chiar si fara "piloti experimantati", chiar si fara anvelope specifice de off... Tu pe ce baza afirmi asta?

 

Vad ca nu poate da omu' doi bani pe tot ce scrii tu p-aici... de consecventa, ce sa mai zicem, tocmai am vazut mai sus.

Spor la dat cu mobra, macar! ;)

uite-te si tu un pic la f850 cum arata si iti faci o idee numai din cum arata in video sau poze ca n-are o asa buna protectie la vant la drum lung, nu trebuie sa o testez, ci doar sa ma uit la niste poze sa-mi dau seama ca e aproape la fel ca f800 in ceea ce priveste protectia la vant.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...