pasatux Postat Septembrie 17, 2012 Autor Share Postat Septembrie 17, 2012 Daca iei Iron sa faci si tu o poza cand vei fi calare pe motor, impreuna cu pasagera si bagaje. Eu personal nu-mi pot imagina cum veti incapea. De asta imi e teama , dar voi face totusi o proba desi pare neadaptat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 ce e er6-le asta?japoneza cumva?si nu e fiabila?nu merge 100.000 fara RK?hmmmm,ciudat... ia uita-te la specs,sa vezi ca sporty e mai lung decit ER6...so,dupa cum vezi,unii se baga in seama aiurea... http://www.motorcyclespecs.info/2011/10/kawasaki-er-6n-2012/ http://www.bikez.com/motorcycles/harley-davidson_xl1200r_sportster_roadster_2007.php http://www.bikez.com/motorcycles/harley-davidson_xl883r_sportster_r_2007.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dequiallo Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 smeagol ..de ce vorbesti tu oare ? te dai cu customul tau in jurul casei ,si spui ca nu ai probleme ....ai facut 5 mii anu asta cu el?lasa sa vorbeasca si sa dea sfaturi oameni cu km/an mai multi,si nu cred ca baiatul e interesat de customuri,el vrea sa se plimbe nu sa expuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Hm, urmaresc topicul pentru ca este o idee cu care si eu cochetez, si anume trecerea (mereu amanata) la un cruiser mediu-mare. Ar fi ok sa vorbeasca aici experienta de rider, si nu orgoliile legate de marca. Deja toata lumea stie ca Hasde e cel mai tare. Si cu 'Onda! Pentru initiator, posteaza aici daca te hotarasti in directia cruiser, si primele impresii dupa achizitie. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 (editat) smeagol ..de ce vorbesti tu oare ? te dai cu customul tau in jurul casei ,si spui ca nu ai probleme ....ai facut 5 mii anu asta cu el?lasa sa vorbeasca si sa dea sfaturi oameni cu km/an mai multi,si nu cred ca baiatul e interesat de customuri,el vrea sa se plimbe nu sa expuna frate ce se oftica posesori de HD pe aici .. adevaru doare, nu-i asa ? ia cautati putin pe forum topicu cu omu care si-a luat 883 nou si a zis ca daca vrei sa mearga decent trebuie sa schimbi amortizoare, ca vibreaza in draci, ca trebuie sa ii schimbi toba, filtru, etc ca e lenes .. si mai vorbim dupa aia cat despre tine dequiallo .. cand o sa ajungi la km mei mai vorbim .. putem face un test chiar sezonu viitor cu poza la bord la inceput si sf de sezon .. (te referi la mobra mea verde cumva ? cu aia ies doar pe Magheru seara sa fac senzatie, pt plimbari serioase am alt motor) in rest .. despre fiabilitatea HD .. pot sa umplu topicuri intregi cu exemple de pe net uite aici o lista recenta cu probleme Harley .. lista frumoasa cu modele si problema aparuta : http://www.allaboutbikes.com/feature-articles/motorcycle-maintenance/6966-common-problems-with-harley-davidson-motorcycles-part-1 http://www.allaboutbikes.com/feature-articles/motorcycle-maintenance/6968-common-problems-with-harley-davidson-motorcycles-part-2 http://www.jamesrussellpublishing.biz/beforeyoubuyharley.html chiar si noile CVO : http://www.v-twinforum.com/forums/evolution-engine-technical-discussion/121849-evo-case-issues-what-look.html mai sunt .. dar mie lene P.S Eu am raspuns concret cu detalii si exemple spre diferenta de dequiallo, foxdesert, thefatbob, etc .. care au postat doar sa isi apere orgoliu ranit .. e concurs de cine are mai mult posturi la ei fapte nu vorbe : http://www.motorcycle-usa.com/10/6068/Motorcycle-Article/2010-Middleweight-Cruiser-Shootout-Conclusion.aspx Editat Septembrie 17, 2012 de Smeagol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 frate ce se oftica posesori de HD pe aici .. adevaru doare, nu-i asa ? ia cautati putin pe forum topicu cu omu care si-a luat 883 nou si a zis ca daca vrei sa mearga decent trebuie sa schimbi amortizoare, ca vibreaza in draci, ca trebuie sa ii schimbi toba, filtru, etc ca e lenes .. si mai vorbim dupa aia cat despre tine dequiallo .. cand o sa ajungi la km mei mai vorbim .. putem face un test chiar sezonu viitor cu poza la bord la inceput si sf de sezon .. (te referi la mobra mea verde cumva ? cu aia ies doar pe Magheru seara sa fac senzatie, pt plimbari serioase am alt motor) in rest .. despre fiabilitatea HD .. pot sa umplu topicuri intregi cu exemple de pe net uite aici o lista recenta cu probleme Harley .. lista frumoasa cu modele si problema aparuta : http://www.allaboutbikes.com/feature-articles/motorcycle-maintenance/6966-common-problems-with-harley-davidson-motorcycles-part-1 http://www.allaboutbikes.com/feature-articles/motorcycle-maintenance/6968-common-problems-with-harley-davidson-motorcycles-part-2 http://www.jamesrussellpublishing.biz/beforeyoubuyharley.html chiar si noile CVO : http://www.v-twinforum.com/forums/evolution-engine-technical-discussion/121849-evo-case-issues-what-look.html mai sunt .. dar mie lene P.S Eu am raspuns concret cu detalii si exemple spre diferenta de dequiallo, foxdesert, thefatbob, etc .. care au postat doar sa isi apere orgoliu ranit .. e concurs de cine are mai mult posturi la ei fapte nu vorbe : http://www.motorcycle-usa.com/10/6068/Motorcycle-Article/2010-Middleweight-Cruiser-Shootout-Conclusion.aspx amice,"fapte nu vorbe" inseamna sa fii posesor de HD si sa ai ce spune....exemple de pe net,putem da toti. nenea ala care a trecut de la vitezana la sporkster,e un fel de Zoran si el...trece de la sport-tech la oldschool si are aceleasi pretentii... vezi ca esti pe teren alunecos si tu....ai mai gafat odata acu citiva ani,nu am uitat! concluzie,da,HD e ok. daca vrea o copie mai "buna" decit HD dar care nu e mai ieftina semnificativ ,sa-si ia japoneza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Salut tuturor ! Salut tuturor ! Pentru sezonul viitor m-am hotarat sa schimb motorul. Actual un er6-f as vrea sa trec pe un cruiser sau chopper ( deoarece am ajuns la concluzia ca plasticele nu-mi plac ). Am 24 ani ,1.83 si 85 kg si merg mereu cu prietena (1.75/63kg) , deci as vrea sa fie confortabil sa putem face 500 km/zi ( caci anul viitor vacanta). Pentru moment, m-am oprit la clasa "mica" (900-1300cc) a cruiserelor din pricina consumului si a autonomiei ( de benzina si cauciucuri).Vreau un model nou sau cel putin recent (>2010).Am in vedere un VN900 , un midnight star de 900 sau 1300 , intruder 800 , si eventual shadow 750. Pentru gusturile mele , toate arata bestial dar am un ochi pentru VN si pentru midnight de 1300. Si acum sa revin la intrebare , stiu ca puterea nu e neaparat importanta , dar totusi , pot depasi in siguranta un camion sau o masina ce merge cu 90/100 la ora? (avand in vedere ca eu cu prietena cu motorul si bagaje= juma de tona? Nu stiu daca e relevant , dar am un stil de condus foarte calm si fluid (cu actuala nu stiu de cate ori am depasit 5.000 rpm). In afara de look , astfel de motociclete, procura senzatii? (nu aruncati cu pietre ca nu am avut ocazia sa incerc) . Am vorbit deja cu concesiuni de pe la mine de pe aici , da treaba e ca ei iti spun mereu ce vrei sa auzi , si in plus , probabil ei nu au mers niciodata cu asa ceva. O parere de la cunscatori mi-ar prinde bine. Va multumesc Fenomenali romanii astia. Ce intreaba omul si ce i se raspunde... unii au inceput sa viseze ce si-ar lua ei pe banii altuia, altii au inceput vesnica polemica HD vs japoneze. Halal ajutor. Dupa parerea mea, as clasa modelele enumerate in urmatoarea ordine: 1 - Yamaha Midhnight Star 1300 - minus: are un pret mai mare decat bugetul; plusuri: motocicleta mare, loc suficient pentru bagaje si pasager; motor puternic; finisaje si design ok; mentenanta zero (exceptand consumabile); transmisie pe curea (e cea mai buna, dar costa mai mult schimbarea curelei la t'spe kilometri decat schimbatul uleiului de cardan); fiabilitate mare 2 - Suzuki Intruder 800 - minusuri: saua pilot nu e confortabila la drum lung; finisaje mai putin calitative decat Yamaha; plusuri: pret foarte bun pentru ce ofera; motocicleta mare si incapatoare; fiabilitate mare, mentenanta zero; transmisie cardan (teoretic se mai pierde din puterea transmisa la roata, dar compenseaza cu lipsa de batai de cap) 3 - Honda Shadow 750 - minusuri: motorul cel mai mic dintre cele enumerate; pret un pic mai mare decat ce ofera (ca deh, Honda e Honda si platsti si firma); plusuri: motocicleta mare, fiabilitate excelenta, mentenanta zero; cardan; la capitolul design pe mine nu prea ma atrage, dar asta e o parere personala asa ca nu il pun drept minus 4 - Kawasaki Vulcan 900 - minusuri: exista semne de intrebare cu fiabilitatea motocicletelor Kawasaki (s-ar putea sa mearga excelent, s-ar putea sa aiba si probleme); finisaje de mai slaba calitate (comparativ cu modelele de mai sus, dar nu in absolut); plusuri: motocicleta destul de mare (parca e mai mica decat cele 3 de mai sus, dar suficient cat sa incapa tot ce vrei pe ea); valoare buna pentru bani (daca ai norocul sa prinzi una fiabila) 5 - Yamaha Midnight Star 900 - nu are minusuri, dar daca poti sa iei Midnight Star-ul de 1300 nu mai are rost sa te uiti la cel de 900. 6 - Harley-Davidson Sportster 883 - minusuri: motocicleta foarte mica, inadecvata pentru calatorii lungi; design oribilicios (singurul Harley care nu imi place cum arata) - daca te uiti la ea in poze pare ok, dar cand o vezi in realitate nu iti inspira nimic (exact cum e si Yamaha Virago - in poze misto, in realitate bicicleta). Legat de design, asta e parerea mea personala nu am pretentia sa aiba toti aceleasi gusturi ca si mine; plusuri: imaginea HD (si priviri admirative de la cei care pretuiesc etichetele mai mult decat marfa); finisaje de exceptie (daca sunt cu adevarat buni la ceva cei de la HD, atunci la detalii sunt foarte buni); fiabilitate ok (e adevarat ca legenda HD include si faptul ca mai mult se strica decat merge, dar asta a fost adevarat pentru modelele din anii '70. Astazi HD sunt la fel de fiabile ca orice japoneza). In plus, fata de cele de mai sus, mai fac o consideratie generala: Pentru mers linistit cu 130km/h oricare din motoarele de mai sus face fata, indiferent cat sunt de incarcate. Totusi, la viteza asta sunt un pic fortate si foarte aproape de limita. Un motor mai mare ofera o rezerva de putere (necesara poate o data la cativa ani, dar atunci cand ai nevoie o ai) si un cruising mult mai linistit, ideal pentru regim de autostrada. Din acest motiv eu as recomanda un motor mai mare (minim 1100). Daca iti intra in vedere si o motocicleta SH, atunci ti-as recomanda sa arunci o privire si la Yamaha RoadStar / WildStar 1700. Se gaseste pe la 6-8000 euro (in functie de stare si accesorizari). Este modelul cu care Yamaha a cucerit piata din US (pana atunci americanii nu aveau ochi decat pentru HD, dar RoadStar-ul le-a intrat la inima pentru ca e exact cruiserul clasic la care viseaza ei). Acum nah, la SH sunt mai multe variante - de exemplu Honda VTX 1300/1800 sau chiar Harley (pana in 10.000 euro se gasete un RoadKing super misto) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 amice,"fapte nu vorbe" inseamna sa fii posesor de HD si sa ai ce spune....exemple de pe net,putem da toti. nenea ala care a trecut de la vitezana la sporkster,e un fel de Zoran si el...trece de la sport-tech la oldschool si are aceleasi pretentii... vezi ca esti pe teren alunecos si tu....ai mai gafat odata acu citiva ani,nu am uitat! concluzie,da,HD e ok. daca vrea o copie mai "buna" decit HD dar care nu e mai ieftina semnificativ ,sa-si ia japoneza. inseamna sa dai sfaturi si sa contribui constructiv la topic .. n-are importanta ca ai HD sau nu .. e o vorba mai veche pe care tu se pare ca n-o stii .. "mai bine inveti din greseala altuia decat din a ta" .. in traducere libera .. daca eu am un prieten care are HD si are probleme sau citesc undeva despre asta, se cheama ca am experienta si o impartasesc cu cine cred de cuvinta eu spre diferenta de tine am contribuit .. tu n-ai facut decat sa zici ca se baga lumea aiurea in seama ai HD .. de ce nu impartasesti din imensa ta experienta pe motorul tau .. explica-i omului de ce merita sa isi ia HD, fi impartial si sincer, prezinta avantaje si defecte .. sau daca nu .. lasa-ne sa discutam noi ce conteaza de la ce a trecut omu .. putea sa fie si dacia 1310 .. a spus ce probleme are, ce nu-i convine, etc tie nu ti se pare normal ca pe orice motor te-ai urca sa ai un minim de confort sau performante ? aici nu e vb de oldschool .. e un 883 ultimu model nou .. caruia i se face reclama si este comparat cu alte motociclete de top din gama lui .. nu a zis nimeni ca e harb, deci nu trebuie sa ai pretentii am gafat, o sa mai gafez .. asta e .. toti gresim .. inclusiv tu .. care e faza ? demonstreaza-mi contrariu si ai tot respectu .. pana acu ce am zis e adevarat si sustinut de exemple, cazuri reale .. nu e doar in imaginatia mea deocamdata eu am avut si am niste motoare pe care am lucrat si la care am contribuit .. de care vezi doar la tv .. cat despre "munca" ta, multe n-am auzit .. daca tot discutam hai sa discutam .. prezinta-ne .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 inseamna sa dai sfaturi si sa contribui constructiv la topic .. n-are importanta ca ai HD sau nu .. e o vorba mai veche pe care tu se pare ca n-o stii .. "mai bine inveti din greseala altuia decat din a ta" .. in traducere libera .. daca eu am un prieten care are HD si are probleme sau citesc undeva despre asta, se cheama ca am experienta si o impartasesc cu cine cred de cuvinta eu spre diferenta de tine am contribuit .. tu n-ai facut decat sa zici ca se baga lumea aiurea in seama ai HD .. de ce nu impartasesti din imensa ta experienta pe motorul tau .. explica-i omului de ce merita sa isi ia HD, fi impartial si sincer, prezinta avantaje si defecte .. sau daca nu .. lasa-ne sa discutam noi ce conteaza de la ce a trecut omu .. putea sa fie si dacia 1310 .. a spus ce probleme are, ce nu-i convine, etc tie nu ti se pare normal ca pe orice motor te-ai urca sa ai un minim de confort sau performante ? aici nu e vb de oldschool .. e un 883 ultimu model nou .. caruia i se face reclama si este comparat cu alte motociclete de top din gama lui .. nu a zis nimeni ca e harb, deci nu trebuie sa ai pretentii am gafat, o sa mai gafez .. asta e .. toti gresim .. inclusiv tu .. care e faza ? demonstreaza-mi contrariu si ai tot respectu .. pana acu ce am zis e adevarat si sustinut de exemple, cazuri reale .. nu e doar in imaginatia mea deocamdata eu am avut si am niste motoare pe care am lucrat si la care am contribuit .. de care vezi doar la tv .. cat despre "munca" ta, multe n-am auzit .. daca tot discutam hai sa discutam .. prezinta-ne .. smeagol. orgoliu ranit nu am. am spus doar ca modelul pe care il am eu nu are probleme tehnice desi am facut cu el 20.000 si ceva de kilometri anul asta. dar ii recunosc si hibele care tin de tipul sau de motor: cele mai proaste suspensii spate posibile pe un crusier, si am tot incercat multe modele. cutie de viteze galagioasa si care te chinuieste sa-i gasesti neutralul la semafor pana te inveti cu ea ce si cum. Far chior, dar usor de rezolvat cu un alt bec. in rest, intra in viraje in draci chiar daca este extrem de joasa (imi place teribil sa aud scaritele alea scrasnind), tine trasa cum nu o tine nici un cruiser cu furca normala, are cuplu super (recunosc, cu cateva modificari ), iar consumul afara e nesimtit de mic la 140-150. de cand o am nu am schimbat decat uleiurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Dupa gabaritul tau, nu ti-as recomanda cruiser sub 1000 cmc si spun asta din proprie experienta (1,83, 80kg, am avut VN800). La HD nu te pot sfatui, proprietarii stiu mai bine. La japoneze, daca vrei motor nou, poate incerci si Suzuki Intruder C1500 (cred VL 1500 de care s-a vorbit mai sus nu se mai produc). Uita de Honda, la +1000 cmc nu mai au nimic in afara de lesinaturile derivate din Fury. Midnight-ul are racire pe aer, vorbeste cu un proprietar daca il arde vara in oras. La Kawasaki, mai degraba cauta VN1500 sau VN1600. In ce priveste depasirile la 90-100 km/h, la mai toate cruiserele +1000 cmc cam pe acolo se schimba in viteza a 5-a. Si cum cruiserele V2 au cuplul maxim la ture joase (2500-3500 rpm), exact in zona asta poti face cele mai rapide depasiri. La viteze mai mari, ia ceva mai mult timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 smeagol. orgoliu ranit nu am. am spus doar ca modelul pe care il am eu nu are probleme tehnice desi am facut cu el 20.000 si ceva de kilometri anul asta. dar ii recunosc si hibele care tin de tipul sau de motor: cele mai proaste suspensii spate posibile pe un crusier, si am tot incercat multe modele. cutie de viteze galagioasa si care te chinuieste sa-i gasesti neutralul la semafor pana te inveti cu ea ce si cum. Far chior, dar usor de rezolvat cu un alt bec. in rest, intra in viraje in draci chiar daca este extrem de joasa (imi place teribil sa aud scaritele alea scrasnind), tine trasa cum nu o tine nici un cruiser cu furca normala, are cuplu super (recunosc, cu cateva modificari ), iar consumul afara e nesimtit de mic la 140-150. de cand o am nu am schimbat decat uleiurile. beton .. deja recunosc omu cu care stateam in fata la iron de povesti cu berea in mana despre bobberu VN .. total alta faza .. plm .. de mine omu sa isi ia trotineta .. nu ma intereseaza am considerat ca pot sa-i dau un sfat .. am facut-o .. restu e can can Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 beton .. deja recunosc omu cu care stateam in fata la iron de povesti cu berea in mana despre bobberu VN .. total alta faza .. plm .. de mine omu sa isi ia trotineta .. nu ma intereseaza am considerat ca pot sa-i dau un sfat .. am facut-o .. restu e can can corect smeagol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Dupa gabaritul tau, nu ti-as recomanda cruiser sub 1000 cmc si spun asta din proprie experienta (1,83, 80kg, am avut VN800). La HD nu te pot sfatui, proprietarii stiu mai bine. La japoneze, daca vrei motor nou, poate incerci si Suzuki Intruder C1500 (cred VL 1500 de care s-a vorbit mai sus nu se mai produc). Uita de Honda, la +1000 cmc nu mai au nimic in afara de lesinaturile derivate din Fury. Midnight-ul are racire pe aer, vorbeste cu un proprietar daca il arde vara in oras. La Kawasaki, mai degraba cauta VN1500 sau VN1600. In ce priveste depasirile la 90-100 km/h, la mai toate cruiserele +1000 cmc cam pe acolo se schimba in viteza a 5-a. Si cum cruiserele V2 au cuplul maxim la ture joase (2500-3500 rpm), exact in zona asta poti face cele mai rapide depasiri. La viteze mai mari, ia ceva mai mult timp. nush daca am inteles bine dar cred ca vrea nou prin dealership .. deci se exclud SH-urile .. si mai cred ca e limita de vreo 10.000 .. deci se cam exclud si motoarele mari anyway .. daca totusi intereseaza idea : am roadstar 1600 .. nu e insuportabil, motoru e solid, facut sa reziste .. bagi 20w-50 si n-ai treaba .. dar nu cred ca in franta stai la semafor la fel .. plus ca omu a zis ca vrea sa se plimbe motoru e recunoscut ca cel mai customizabil si cu cele mai multe aftermarket-uri produse .. n-ai cum sa dai gres am si stratolineru 1900 cu aceeasi racire pe aer .. la fel .. pot sa trag si rulota dupa mine .. merge de rupe .. posibil sa prinzi modele 2006 cu probleme la cutie (viteza 3 recall) .. in rest e beton (uite aici recunosc .. de cativa anii incoa electra face legea pe clasa mare .. plm .. nu mie ciuda, asta e) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Dupa gabaritul tau, nu ti-as recomanda cruiser sub 1000 cmc si spun asta din proprie experienta (1,83, 80kg, am avut VN800). La HD nu te pot sfatui, proprietarii stiu mai bine. La japoneze, daca vrei motor nou, poate incerci si Suzuki Intruder C1500 (cred VL 1500 de care s-a vorbit mai sus nu se mai produc). Uita de Honda, la +1000 cmc nu mai au nimic in afara de lesinaturile derivate din Fury. Midnight-ul are racire pe aer, vorbeste cu un proprietar daca il arde vara in oras. La Kawasaki, mai degraba cauta VN1500 sau VN1600. In ce priveste depasirile la 90-100 km/h, la mai toate cruiserele +1000 cmc cam pe acolo se schimba in viteza a 5-a. Si cum cruiserele V2 au cuplul maxim la ture joase (2500-3500 rpm), exact in zona asta poti face cele mai rapide depasiri. La viteze mai mari, ia ceva mai mult timp. Midnight Star 900 - racire pe aer, Midnight Star 1300 - racire lichid. Metoda de racire nu as pune-o nici ca plus nici ca minus. Pentru drum lung racirea pe aer s-ar putea sa fie chiar mai buna - nu e radiatorul in fata si trece aerul direct pe cilindri. In plus e o bataie de cap in minus (riscul sa se sparga radiatorul de la vre-o piatra luata pe drum). Pentru mers in oras, clar e mai misto sa ai racire pe lichid, dar nah si lichidul ala tot de la miscare se raceste; daca stai pe loc iti prajeste fundul si motorul racit cu aer si cel cu lichid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 eu unu deja am ochit ce vreau urmatoru motor .. 2013 star 1300 deluxe .. batwing, parbriz, genti, greutate redusa, motor suficient pt drumurile de europa .. adica au adaptat stratoliner deluxe pt cerintele noastre .. greutate redusa, functionalitate maxima, handling adaptat drumurilor noastra pacat ca e la aceelasi pret cu fratele mai mare de 1900 .. asta miscare de marketing n-o inteleg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 eu unu deja am ochit ce vreau urmatoru motor .. 2013 star 1300 deluxe .. batwing, parbriz, genti, greutate redusa, motor suficient pt drumurile de europa .. adica au adaptat stratoliner deluxe pt cerintele noastre .. greutate redusa, functionalitate maxima, handling adaptat drumurilor noastra pacat ca e la aceelasi pret cu fratele mai mare de 1900 .. asta miscare de marketing n-o inteleg Cumva asta e motorul tau? Superb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Midnight Star 900 - racire pe aer, Midnight Star 1300 - racire lichid. Metoda de racire nu as pune-o nici ca plus nici ca minus. Pentru drum lung racirea pe aer s-ar putea sa fie chiar mai buna - nu e radiatorul in fata si trece aerul direct pe cilindri. In plus e o bataie de cap in minus (riscul sa se sparga radiatorul de la vre-o piatra luata pe drum). Pentru mers in oras, clar e mai misto sa ai racire pe lichid, dar nah si lichidul ala tot de la miscare se raceste; daca stai pe loc iti prajeste fundul si motorul racit cu aer si cel cu lichid. Hello, Am Raider-ul de 1900, care are motorul de la Stratoliner/Roadliner, doar ca fara radiatorul de ulei, Singurele momente cand simt caldura puternica, care vine de la tobe/motor, sunt cand stau la semafor in oras si sunt 35 grade afara. Inainte de Raider, am mers 10 ani cu un VN800A, racire cu lichid. In concluzie, la drum intins nu simt nici o diferenta, doar in oras, cand este foarte cald afara si stai la semafor, simt ca motorul este foarte cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Cumva asta e motorul tau? Superb da, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dequiallo Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 vezi smeagol diferenta? eu am un custom,cu care fac kilometrii ,cred ca mai multi decat faci tu cu ala carentat ...si da,e harley .si am suspensie semi rigida,si am unghiul la furca cu 6 grade,si am 240 pe spate,si nu ma deranjeaza sa fac km cat despre concurs,nu te pot ajuta,nu am absolut nici un ceas pe motor,nici un indicator.dar e lume(dintre amicii tai) care iti pot confirma ca fac destui km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 @dequiallo Pune si tu o poza sa vedem ce posezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasatux Postat Septembrie 17, 2012 Autor Share Postat Septembrie 17, 2012 Fenomenali romanii astia. Ce intreaba omul si ce i se raspunde... unii au inceput sa viseze ce si-ar lua ei pe banii altuia, altii au inceput vesnica polemica HD vs japoneze. Halal ajutor. Dupa parerea mea, as clasa modelele enumerate in urmatoarea ordine: 1 - Yamaha Midhnight Star 1300 - minus: are un pret mai mare decat bugetul; plusuri: motocicleta mare, loc suficient pentru bagaje si pasager; motor puternic; finisaje si design ok; mentenanta zero (exceptand consumabile); transmisie pe curea (e cea mai buna, dar costa mai mult schimbarea curelei la t'spe kilometri decat schimbatul uleiului de cardan); fiabilitate mare 2 - Suzuki Intruder 800 - minusuri: saua pilot nu e confortabila la drum lung; finisaje mai putin calitative decat Yamaha; plusuri: pret foarte bun pentru ce ofera; motocicleta mare si incapatoare; fiabilitate mare, mentenanta zero; transmisie cardan (teoretic se mai pierde din puterea transmisa la roata, dar compenseaza cu lipsa de batai de cap) 3 - Honda Shadow 750 - minusuri: motorul cel mai mic dintre cele enumerate; pret un pic mai mare decat ce ofera (ca deh, Honda e Honda si platsti si firma); plusuri: motocicleta mare, fiabilitate excelenta, mentenanta zero; cardan; la capitolul design pe mine nu prea ma atrage, dar asta e o parere personala asa ca nu il pun drept minus 4 - Kawasaki Vulcan 900 - minusuri: exista semne de intrebare cu fiabilitatea motocicletelor Kawasaki (s-ar putea sa mearga excelent, s-ar putea sa aiba si probleme); finisaje de mai slaba calitate (comparativ cu modelele de mai sus, dar nu in absolut); plusuri: motocicleta destul de mare (parca e mai mica decat cele 3 de mai sus, dar suficient cat sa incapa tot ce vrei pe ea); valoare buna pentru bani (daca ai norocul sa prinzi una fiabila) 5 - Yamaha Midnight Star 900 - nu are minusuri, dar daca poti sa iei Midnight Star-ul de 1300 nu mai are rost sa te uiti la cel de 900. 6 - Harley-Davidson Sportster 883 - minusuri: motocicleta foarte mica, inadecvata pentru calatorii lungi; design oribilicios (singurul Harley care nu imi place cum arata) - daca te uiti la ea in poze pare ok, dar cand o vezi in realitate nu iti inspira nimic (exact cum e si Yamaha Virago - in poze misto, in realitate bicicleta). Legat de design, asta e parerea mea personala nu am pretentia sa aiba toti aceleasi gusturi ca si mine; plusuri: imaginea HD (si priviri admirative de la cei care pretuiesc etichetele mai mult decat marfa); finisaje de exceptie (daca sunt cu adevarat buni la ceva cei de la HD, atunci la detalii sunt foarte buni); fiabilitate ok (e adevarat ca legenda HD include si faptul ca mai mult se strica decat merge, dar asta a fost adevarat pentru modelele din anii '70. Astazi HD sunt la fel de fiabile ca orice japoneza). In plus, fata de cele de mai sus, mai fac o consideratie generala: Pentru mers linistit cu 130km/h oricare din motoarele de mai sus face fata, indiferent cat sunt de incarcate. Totusi, la viteza asta sunt un pic fortate si foarte aproape de limita. Un motor mai mare ofera o rezerva de putere (necesara poate o data la cativa ani, dar atunci cand ai nevoie o ai) si un cruising mult mai linistit, ideal pentru regim de autostrada. Din acest motiv eu as recomanda un motor mai mare (minim 1100). Daca iti intra in vedere si o motocicleta SH, atunci ti-as recomanda sa arunci o privire si la Yamaha RoadStar / WildStar 1700. Se gaseste pe la 6-8000 euro (in functie de stare si accesorizari). Este modelul cu care Yamaha a cucerit piata din US (pana atunci americanii nu aveau ochi decat pentru HD, dar RoadStar-ul le-a intrat la inima pentru ca e exact cruiserul clasic la care viseaza ei). Acum nah, la SH sunt mai multe variante - de exemplu Honda VTX 1300/1800 sau chiar Harley (pana in 10.000 euro se gasete un RoadKing super misto) Interessant ce spui , am acelasi clasament, totusi un plus pentru 883 e finitia si detaliile de gust. In rest nu stiu dar voi incerca , si ne vom da verdictul si eu si prietena . Intr-adevar japonezele par mai masive si totodata mai confortabile ( cu atat mai valabil pentru yam de 1300) . In ce priveste depasirile la 90-100 km/h, la mai toate cruiserele +1000 cmc cam pe acolo se schimba in viteza a 5-a. Si cum cruiserele V2 au cuplul maxim la ture joase (2500-3500 rpm), exact in zona asta poti face cele mai rapide depasiri. La viteze mai mari, ia ceva mai mult timp. Multumesc pentru info , fraza asta chiar ma linisteste . VN-urile mai mari nu prea indraznesc deoarece ma gandesc la penuri si benzina (si aici intervine si autonomia) @Smeagol: Da as vrea nou sau cel putin dupa 2010 si daca midnight-ul ma convinge dupa drive test mai pot pune vreo mie doua daca e nevoie . (sa nu mai zic ca am gasit un midnigght de 1300 la 9999 euroi (in promo la un dealer proaspat infiintat) @Dstar , pentru pietre nu stiu care e probabilitatea sa- spargi un radiator avand in vedere cat de mare e aripa fata , gandesc ca chiar tre sa n-ai noroc @dequiallo : poti pune mai multe detalii? model , an , cm3 ? orice sugestie e binevenita . Va multumesc inca odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dequiallo Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 softail,2004,carburatie. nu e sugestie,nu se incadreaza in banii care vrei sa i investesti,iar customurile nu sunt facute pt drumuri lungi cu pasager iar la consum ..nu am idee cum de unii scot cu motoarele lor de 1450 , consum de 5% ..ca eu cam greu scad sub 6% ..(sa fie injectia atat de utila?) poza sau roata spate?sau faptu ca de cand am pus amortizor pt voblatii ma duc mult mai tare ca inainte ...dracu stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 softail,2004,carburatie. nu e sugestie,nu se incadreaza in banii care vrei sa i investesti,iar customurile nu sunt facute pt drumuri lungi cu pasager iar la consum ..nu am idee cum de unii scot cu motoarele lor de 1450 , consum de 5% ..ca eu cam greu scad sub 6% ..(sa fie injectia atat de utila?) poza sau roata spate?sau faptu ca de cand am pus amortizor pt voblatii ma duc mult mai tare ca inainte ...dracu stie foarte frumos, sa-l stapanesti sanatos. cat despre consum, este foarte adevarat ce spui, uite care este situatia la mine : Vulcan de 800 => 5 - 6% Raider de 1900 => 5 - 5,5% !! dovedit si masurat de mine. nici mie nu mi-a venit sa cred. diferenta probabil vine de la faptul ca Vulcanul are un singur carburator, iar Raidarul este pe injectie, inclsiv O2 sensor(sonda lambda). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Pai pentru intretinere , nu ca nu mi-ar place s-o fac singur da cum sunt io perfectionist , vreau sa stiu ca e facuta de cine trebuie cum trebuie. Nimeni n-o face mai bine si mai atent decat tine, pt ca tu ai intereseul cel mai mare sa fie ok si din ce vad, dealerii din Francia nu sunt cu mult peste astia de la noi la attitudine.... Cel mai bine e sa faci tu la ce te pricepi, mecanica grea lasand-o pe mana unui mecanic bun si de incredere.... Oricum , nu cumpar nimic pana nu incerc cate una din fiecare. Avantaj sportser e ca e pe carburatoare , pe de-o-parte imi place ( face motorul mai caracterial) , pe de alta parte imi e teama ca o sa-i trebuiasca intretinere suplimentara . Rezervor destul de limitat ( poate exista aftermarket mai mare?) Cat de bine va sade pasagera ? imi pare ca are ampatamentul destul de redus fata de concurente. Cel mai bine e sa le incaleci singur pe toate, eventual un test-ride... La carburatoare nu trebuie sa-ti faci griji, sunt la a treia mobra pe carburatie si nu am avut nicio probelma. - prima, viroaga, era din '98 si avea aproape 70.0000 km cand am dat-o, i-am facut o sincronizare la carburi (chestie de cateva min) dupa 20.0000 km - a doua a fost VN800-ele din '99, care avand un singur carb, n-am avut de ce se ma ating de el, pun pariu ca merge si azi ceas, la cine o fi ajuns - a treia, Banditul de acum, din 2001, are 25.0000 km (si vreo 55.000 pe ceas) de cand e la mine si nu m-am atins de carburi, consumu' e excelent si motorul merge foarte bine...si e baterie de 4 carburatoare, care cica se deregleaza mai repede...cand o fi nevoie, o duc la sincronizat, dar nu da semne. aceeasi poveste si la mobrele pretine (virago 250 din '90 si CB500 din '98) Pt HD gasesti multe piese aftermarket care se monteaza f usor, inclusiv rezervoare, poti de asemenea sa-l latesti pe al tau la un atelier pe timp de iarna, ca sa nu stai cu mobra pe bara. Pasagera o sa stea la fel de bine, chiar mai confortabil decat pe ER... ampatamentul mare inseamna manevrabilitate scazuta. d-aia nu-mi plac mie cruisere tip "balena" sau lungi in draci. Cu er6-ul e poveste mai lunga. Cumparat nou in primavara tocmai pt a avea un motor fara griji. La 4 mii de km cauciucu de pe spate mancat de parca facusem burn cu el . ( avand in vedere ca nu depasesc 5 mii ture) n-am tras de el Dupa anumite forumuri cica e "normal " cu primul set de pneuri . Dupa ce l-am schimbat ( aceeasi marca acelasi model ), acum pneul are 8 mii facuti si abia e uzat 3 sferturi. Deci ce sa inteleg? Apoi in vara am venit in romania cu prietena bagaje , bref motoru incarcat ochi. Vreme buna pana cand , la retur prin slovenia se voaleaza pinionu de la iesire din cutie ,400 km mai tarziu lantu era praf de parca trecuse un bulodozer peste el .( mai ramane 1500 pana acasa) . Am ajuns acasa foarte greu si cu spaima ca se blocheaza roata dracu si ne ducem de-a dura prin alpi. ( la ora asta kit-ul lant avea abia 10 mii km cu intretinere ca la carte cu spalare si grasime zilnica) Acasa ajuns am cerut socoteala la concesionar ( ca vroiam sa fac garantia sa mearga) , si cu un ranjet pe buze mi-a zis ca e "Normal" sa se futa kit-ul lant la 10 mii km. - gumele: in principiu gumele care tin atat de putin sunt gume sport, moi, facute special asa ca sa tina mobra pe asfalt daca te dai tare...trebuia sa pui ceva mai de touring a doua oara....care-s mai tari, tin mult mai mult si contrar "popular belief", nu te versi in curbe si le poti duce linistit pana la buza fara probleme...ah, daca te dai cu ele pe pista da, s-ar putea sa ai ceva probleme. nu cred ca e normal sa se duca un set de gume stock pe naked dupa 4.000 km... concesionarul iti da mucu' pt ca gumele sunt consumabile si s-a scos, nu e treaba lui. - kitul de lant, chiar daca e intretinut mai neglijent, trebe sa tina minim 15.000 km. Problema cu ovalizarea pinionului de atac apare cand lantul e prea intins...si asta e o buba mica, buba mare cu lantul prea intins e ca poate sa-ti fwta cutia de viteze.... oricat de ieftin ar fi lantul ala pus din fabrica, nu se ovalizeaza singur asa.... s-a intampplat ceva candva (intins prea mult, nestrans bine, prins ceva de l-a intins etc)... e o vorba cu lantul "mai bine prea slab, decat prea intins" -restul bubelor, cu vospea luat samd, pe mine nu ma deranjeaza prea tare ca nu tin cont de fiabilitate, ci de estetica....dar ma mira, caci la Banditul meu (fab. 2001, desi tehnologia tine de anii '80) abia acum au inceput sa sara bucatele mici din vopseaua de pe motor, si numai unde se strange apa mereu (in preaja gaurilor bujiilor), nici macar unde arunca roata fata apa nu s-a luat, si e un motor incins, racit pe ulei... Sa inteleg ca baga materiale varza sa poata scade pretul la cumparare? se leaga cu ce-am zis mai sus... ER-ul, ca si Banditul, e un "budget-bike" adica piese ieftine ca sa scoata mobra cat mai ieftina. La Bandit probleme cu vopseaua si fiabilitatea nu sunt, in schimb...are si el buba lui, cele mai proaste frane din categoria naked, si cand zic proaste, nu inseamna ca nu franeaza...ci franeaza f bine dar trebuie strans mai barbateste si cu simt de raspundere, ca la mobrele mai vechi, la prima generatie de bandit, amortizorul spate la fel...prost (in performante, nu in fiabiltate). Totul ca sa iasa mobra mai ieftina. Ideea e ca, la Bandit cel putin, nu au folosit materiale proaste ca sa iasa mobra ieftina, ci tehnologie veche. (motorul conceput in anii '80, cu racire pe ulei, a fost folosit la Bandit pana in 2006, cand numai din cauza normelor de poluare, l-au trecut pe apa) O chestie e clara, nu se mai fac mobre cum se faceau odata...se fac sa se duca mai repede, ca sa-ti cumperi alta mai repede...si sa bagi cat mai mult in piese (fara a da in absurd- nefiabilitate) ca sa faca si ei un ban pe langa, ce vrei... mentalitatea consumerista de azi. Daca iei Iron sa faci si tu o poza cand vei fi calare pe motor, impreuna cu pasagera si bagaje. Eu personal nu-mi pot imagina cum veti incapea. Daca au incaput pe ER-6, incap sigur si pe Iron.... ce e er6-le asta?japoneza cumva?si nu e fiabila?nu merge 100.000 fara RK?hmmmm,ciudat... eh, cu un naked japonez daca-l intretii bine, ajungi la peste 200.000 km fara sa umblii la segmenti... dar multi gigei vor doar sa mearga cu ele. citisem undeva pe un forum (cre'ca aici) de unu care s-a suparat ca i s-a belit ceva la motoru' de Honda dupa 20.000 km, dar el nici macar nu schimbase uleiul de rodaj la 1500 km, mergea cu ala din fabrica ) frate ce se oftica posesori de HD pe aici .. adevaru doare, nu-i asa ? ia cautati putin pe forum topicu cu omu care si-a luat 883 nou si a zis ca daca vrei sa mearga decent trebuie sa schimbi amortizoare, ca vibreaza in draci, ca trebuie sa ii schimbi toba, filtru, etc ca e lenes .. si mai vorbim dupa aia hai ma ca astea nu-s bube... sa fim seriosi. Atat timp cat in primii 150.000 km nu trebuie resegmentat motorul, eu consider o mobra a fi fiabila. au fost ktm-uri carora le bubuiau carterele dupa 10.000 km, bmw-uri (f650 gs) carora li se rupeau furcile din pahare fara sa fi fost scoase la noroi si ducatiuri carora le crapau prinderile la motoare sau cadrul. ce ai pus tu acolo sunt chestii simple si banale....aproape de "se arde becu in 3000 km" softail,2004,carburatie. nu e sugestie pune-i si tu macar o 'lumanare' rosie pe spate sa nu te ia vreun ametit noaptea pe capota Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 softail,2004,carburatie. nu e sugestie,nu se incadreaza in banii care vrei sa i investesti,iar customurile nu sunt facute pt drumuri lungi cu pasager iar la consum ..nu am idee cum de unii scot cu motoarele lor de 1450 , consum de 5% ..ca eu cam greu scad sub 6% ..(sa fie injectia atat de utila?) poza sau roata spate?sau faptu ca de cand am pus amortizor pt voblatii ma duc mult mai tare ca inainte ...dracu stie e frumos man, sa-ti traiasca dar nu suntem in aceeasi categorie .. deci nu prea putem face comparatie eu cand zic custom .. zic custom .. de la A la Z .. am modificat pe motoru meu tot ce se putea (e normal sa sacrifici ceva cand schimbi atat de mult de la standard) al tau e motor standard cu mici modificari care influenteaza f putin ciclistica motoru meu l-am conceput pt alte drumuri, late, drepte, fara ace de par .. dar mi-a venit mie idea cretina sa il aduc in Romania .. P.S consumul e in functie de motor si de cum iti e reglat carburatoru sau dupa caz injectia .. vn 900 consum 4-4.2-4.5 l/100km , stratolineru 4.5 -5 -5.5 l/100km, roadstar 3,5-4 l/100km (in conditiile in care are motor big bore 1700cc, 100 cai, mikuni de 45, etc) recunosc .. nu merg mai mult de 80-100 in linie dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.