Sari la conținut

honda V4 superbike


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 73
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

topicul este despre honda RCV, deci o motocicleta de pista

 

app... ce draq tot va editati atat posturile si tu si celalat?...sau prea sunteti siguri pe ce scrieti...

 

http://motomatters.com/news/2012/06/20/honda_building_production_racer_crt_vers.html

sa revenim ontopic...

 

si offtopic....""fiabilitatea "" aprilia tot in linkul de mai sus...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

topicul este despre honda RCV, deci o motocicleta de pista

Eu am crezut ca topicul este despre viitoarea planuita lansare a unui nou superbike V4 de 1000 de la Honda, nicidecum despre RCV. Ca acest ipotetic viitor model e bazat mai mult sau mai putin pe prototipul de MotoGP e cu totul alta mancare de peste, dar pana una alta eu am inteles ca se vrea o moto de strada si nu doar de curse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Tu vad ca esti foarte sigur pe .....link uri

 

mda...eu nu umblu sa iau interviuri boss-ului de la honda ....pentru asta sunt revistele de specialitate iar linkurile ,le pun pt cei ca tine care habar nu au sa citeasca sau sa caute macar un lucru, chiar si pe internetul asta pe care-l blamezi atat

 

Eu am crezut ca topicul este despre viitoarea planuita lansare a unui nou superbike V4 de 1000 de la Honda, nicidecum despre RCV.

 

...cred ca daca i-ai prezenta printr-o minune blue printurile noului RCV unui troll de pe aici , ar sari pe tine cu gura ca postezi linkuri

 

Ar fi bine sa fie un model adresat ca si rival pt RSV4 de la Aprilia,si nu ceva mult mai scump....cum a fost Desmosedici...

 

 

va fi mai bun decat aprilia ....sau cel putin nu va pierde 10000 de euro din pret dupa primii doi ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca mai degraba demonstrezi irefutabil ca Maica Tereza a fost o tarfa decat sa faci rost de planurile viitoarei Honda. Asta daca intr-adevar se va materializa ceva, ca deja se vb de cam multisor de ea fara insa a se manifesta ceva concret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai Desmosedici la ce pret are si la cate au fost facute nu se prea preteaza la circuit, pentru ca nu sunt multi nebuni care sa le riste pe-acolo.

Cat despre noua Honda ceva imi spune ca va fi produsa in serie destul de mare, deci nu are cum sa fie atat de exclusivista ca D16 pentru ca se va adresa unei mase mai largi si mai variate de potentiali cumparatori. Pretul nu cred ca va sari de 18000 de dolari. Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motorcycl...0r_coming_soon/

cei care se pricep cat de cat or sa inteleaga multe ;)

 

Da,deci au innoit trademark-ul pt RFV,foarte interesanta treaba.Nu pot bate BMW-ul cu CBR-ul,si incearca o strategie diferita.(dupa cum se spune si in articol).

Eram sigur,puteam sa jur ca vor lua ceva de la VFR : "De ce sa facem un motor nou-noutz pt noul superbike cand avem un V4 pe un sport-touring?Il luam pe ala si il aieptam noi." :nono: Tipic Honda.Si VAG Group :P

Bine,nu iau motorul,iau doar blocul din ce am inteles eu,dar mai mult ca sigur vor pune lant atat pe distrib cat si pe transmisie.

In opinia mea nu prea ar trebui sa se joace si sa faca un motor ff bun,pt ca V4-le asta din momentul cand va deschide ochii va fi pus sa se bata cu S 1000 RR-ul prin toate testele si va avea ceva de lucru cu BMW-ul.Deci va trebui sa scoata un 180 de cai la roata,ca sa poata sa concureze cu bmw-ul,e putin de munca.

Si sper sa nu arate ca in poza de acolo,ca...

 

180 de cai la roata si user friendly,pt ca pe partea ailalta va fi comparat cu RSV4-le care nu are puterea bmw-ului dar e foarte user friendly si "fun to ride",are parte de multe review-uri pozitive din aceasta cauza.

Stachetele sunt destul de ridicate pe piata superbike-urilor la ora actuala.

Nu mai mere strategia aia Honda cu un motor bun allround,un sasiu bun si suspensii si frane cat de cat si apoi imbunatatita odata la 2 ani.Lucrurile se misca ff rpd,concurenta e f mare,mai ales ca piata supersport a stagnat si cei ce cumparau ss-uri se reorienteaza spre sbk-uri acum,deci sunt si mai multi bani pe piata.

Honda trebuie sa vina cu peste 180 de cai la roata,cu putere si sus si in medii,cu TC si 3-4 harti macar,cu un bord care sa nu mai arate din anii '90,cu ergonomie buna,cu suspensii bune si optional aftermarket-uri,cu frane radiale si abs,etc,etc,si desigur cu fiabilitatea specifica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca cei de la 'Onda vor sa faca copie a lui RCV213 sau care e aia de GP.

 

pretul nu cred ca va fi identic cu cel al lui cebere. cu siguranta va fi apropiat de al lui Desmosedici.

 

eu unu nu as scoate o copie din gp, sa o arunc pe strada si sa o las pe mana oricui. e o chestie de imagine si nu motoreta pt daily use.

 

 

daca vor daily use, ce a zis method, va trebui neaparat pt a se putea arunca in lupta cu actuala condurenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

marea majoritate a VFR-urilor au fost produse cu profit minim sau chiar pe minus. Abia din 2002 odata cu aparitia modelului VTEC au inceput sa creasca incasarile. Orice motocicleta ce adopta solutii exclusiviste si radicale e mai mult un exercitiu de imagine si nu o mina de aur pentru o firma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la fel se poate spune si despre SP...niciodata nu a fost vorba despre profit in cazul anumitor modele

 

sa speram ca asa va fi cazul noul RVF sau cum s-o numi

nu-i vad pe cei de la honda sa lanseze o motocicleta cum a fost cazul desmosedici rr in ceea ce priveste pretul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

alea sunt presupuneri jurnalistice ,iar acum din lipsa de material se dezgroapa articole vechi

 

un zvon legat de pretul motocicletei

 

http://www.asphaltandrubber.com/racing/honda-rc123-v4-street-bike-cost-100000/

Editat de servant.1980
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit si eu articolul am uitat sal pun aici:)))).....dap pretul este surprinzator de mare desi inca cred ca nu va fi asa....poate totusi si au schimbat strategia si vor si ei ceva exclusivist...de acum tare curios o sa fiu ce se intampla ...oricum D16 nu o fi fost el succes comercial dar la cele 2000 de bucati fabricate sau vandut aproape ca painea calda sunt curios honda cate or sa fabrice...

 

:haha: 1.000.000

 

pai nu vor sa faca o editie limitata din ce scriu astia. vor sa mute motoreta din GP in SBK

 

deci fac tot un cebere.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...