servant.1980 Postat Octombrie 23, 2012 Autor Share Postat Octombrie 23, 2012 @servant...iti recomand ca in loc de telescoape sa iti pui 2 tevi si pe spate la fel sa ne zici si nou cu a fost:))))....asa ceva nu am auzit in viata mea caterinca mare... pai si normal ca nu ai fi avut de unde sa auzi asa ceva din moment ce principalul tau interest este sa ajungi pe luna At extreme lean angles, a motorcycle's suspension system becomes more or less useless. At an elbow-dragging 60 degrees, a fork or shock's plane of compression is so far from vertical that it's just not effective at soaking up vertical bumps to keep a tire planted to the ground. daca nu intelegi engleza...your loss... daca vrei sa citesti mai multe vezi linkul http://www.gizmag.com/ducati-1199-panigale-review/20587/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 At extreme lean angles, a motorcycle's suspension system becomes more or less useless. At an elbow-dragging 60 degrees, a fork or shock's plane of compression is so far from vertical that it's just not effective at soaking up vertical bumps to keep a tire planted to the ground. Pot sa fiu de acord cu acest lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 (editat) pai si normal ca nu ai fi avut de unde sa auzi asa ceva din moment ce principalul tau interest este sa ajungi pe luna At extreme lean angles, a motorcycle's suspension system becomes more or less useless. At an elbow-dragging 60 degrees, a fork or shock's plane of compression is so far from vertical that it's just not effective at soaking up vertical bumps to keep a tire planted to the ground. daca nu intelegi engleza...your loss... daca vrei sa citesti mai multe vezi linkul http://www.gizmag.co...e-review/20587/ mutumesc domnu inginer in engleza de internet PS:e diferebnta mare in ceeea ce scrie acolo si ceea ce ai zis tu mai cateva pagini in urma despre asta era vb...dar e ok Editat Octombrie 23, 2012 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Octombrie 23, 2012 Autor Share Postat Octombrie 23, 2012 ai inteles tu mai tarziu, dar nu-i nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Octombrie 23, 2012 Autor Share Postat Octombrie 23, 2012 topicul este despre honda RCV, deci o motocicleta de pista app... ce draq tot va editati atat posturile si tu si celalat?...sau prea sunteti siguri pe ce scrieti... http://motomatters.com/news/2012/06/20/honda_building_production_racer_crt_vers.html sa revenim ontopic... si offtopic....""fiabilitatea "" aprilia tot in linkul de mai sus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 topicul este despre honda RCV, deci o motocicleta de pista Eu am crezut ca topicul este despre viitoarea planuita lansare a unui nou superbike V4 de 1000 de la Honda, nicidecum despre RCV. Ca acest ipotetic viitor model e bazat mai mult sau mai putin pe prototipul de MotoGP e cu totul alta mancare de peste, dar pana una alta eu am inteles ca se vrea o moto de strada si nu doar de curse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Octombrie 23, 2012 Autor Share Postat Octombrie 23, 2012 se vrea o motocicleta de strada ( street racer de fapt) ,pornind de la RCV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Octombrie 23, 2012 Autor Share Postat Octombrie 23, 2012 Tu vad ca esti foarte sigur pe .....link uri mda...eu nu umblu sa iau interviuri boss-ului de la honda ....pentru asta sunt revistele de specialitate iar linkurile ,le pun pt cei ca tine care habar nu au sa citeasca sau sa caute macar un lucru, chiar si pe internetul asta pe care-l blamezi atat Eu am crezut ca topicul este despre viitoarea planuita lansare a unui nou superbike V4 de 1000 de la Honda, nicidecum despre RCV. ...cred ca daca i-ai prezenta printr-o minune blue printurile noului RCV unui troll de pe aici , ar sari pe tine cu gura ca postezi linkuri Ar fi bine sa fie un model adresat ca si rival pt RSV4 de la Aprilia,si nu ceva mult mai scump....cum a fost Desmosedici... va fi mai bun decat aprilia ....sau cel putin nu va pierde 10000 de euro din pret dupa primii doi ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Cred ca mai degraba demonstrezi irefutabil ca Maica Tereza a fost o tarfa decat sa faci rost de planurile viitoarei Honda. Asta daca intr-adevar se va materializa ceva, ca deja se vb de cam multisor de ea fara insa a se manifesta ceva concret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Octombrie 23, 2012 Autor Share Postat Octombrie 23, 2012 Pana una alta Aprilia ARE, ACUM, o motocicleta mai competenta decat Honda care se devalorizeaza ca draq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Eu am crezut ca topicul este despre viitoarea planuita lansare a unui nou superbike V4 de 1000 de la Honda, nicidecum despre RCV. Ca acest ipotetic viitor model e bazat mai mult sau mai putin pe prototipul de MotoGP e cu totul alta mancare de peste, dar pana una alta eu am inteles ca se vrea o moto de strada si nu doar de curse. pai ai inteles bine se vrea o replica de gp ptr public dar fiind un SS se va preta mai bine ptr circuit decat ptr strada...la fel cum este si desmosedici de la ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Pai Desmosedici la ce pret are si la cate au fost facute nu se prea preteaza la circuit, pentru ca nu sunt multi nebuni care sa le riste pe-acolo. Cat despre noua Honda ceva imi spune ca va fi produsa in serie destul de mare, deci nu are cum sa fie atat de exclusivista ca D16 pentru ca se va adresa unei mase mai largi si mai variate de potentiali cumparatori. Pretul nu cred ca va sari de 18000 de dolari. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Pai Desmosedici la ce pret are si la cate au fost facute nu se prea preteaza la circuit, pentru ca nu sunt multi nebuni care sa le riste pe-acolo. Cat despre noua Honda ceva imi spune ca va fi produsa in serie destul de mare, deci nu are cum sa fie atat de exclusivista ca D16 pentru ca se va adresa unei mase mai largi si mai variate de potentiali cumparatori. Pretul nu cred ca va sari de 18000 de dolari. Parerea mea. asta asa ee vedem ce o fi honda tot timpul sa adresat clientillor in masa ci nu exclusiviatte ...cu toate astea stai linistit ca sunt multi care baga D16 p circuit ca acolo e elementul lui defapt...anm facut comapratie cu D16 ca si clasa ptr ca stiu ca honda au zis ca vor o replica de gp ptr public Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 http://www.motorcyclistonline.com/newsandupdates/motorcycle_news/122_1106_honda_rvf1000r_coming_soon/ cei care se pricep cat de cat or sa inteleaga multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 desmosedici ca si motocicleta este ptr circuit prin constructia ei...ca costa cat costa astat e partea a 2 a dar sunt multi care dau bani ptr exclusivitate si se baga cu ea la circuit ...am vazut in vara la misano cativa cu D16 la world ducati week ei fiind amatori...ce daca suntr putine facute piese se gasesc nui problema cine isi permite sa isi ia isi permite si sa o bage la circuit ca nu s ca taranii nostri care fac foamea intrun mercedes S... clar ca honda o sa fie mult mai ieftina si mai permisiva asta a fost intodeauna ...pana la urma de toate pentru toti @kyvacka...mama da cum arata in link ul tau e groaznica zici ca e rieju nu stiu:)) altceva...astea tot felu de presupuneri si blabla pana la lansare ca de asa e in presa oricum si mie miar placea o noua varianata la rvf ce a fost odata ...relansarea legendei:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 http://www.motorcycl...0r_coming_soon/ cei care se pricep cat de cat or sa inteleaga multe Si eu as face fix la fel daca as fi Honda N-as da fata la maritat pe trei lulele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Octombrie 24, 2012 Autor Share Postat Octombrie 24, 2012 un promo de la Honda http://www.youtube.com/watch?v=jK6PnzLW9MY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 distractiva e prezentarea de la inceput unde scrie in japoneza mai putin RVF /RC...))) dap o motoreta care a facut istorie ..frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 http://www.motorcycl...0r_coming_soon/ cei care se pricep cat de cat or sa inteleaga multe Da,deci au innoit trademark-ul pt RFV,foarte interesanta treaba.Nu pot bate BMW-ul cu CBR-ul,si incearca o strategie diferita.(dupa cum se spune si in articol). Eram sigur,puteam sa jur ca vor lua ceva de la VFR : "De ce sa facem un motor nou-noutz pt noul superbike cand avem un V4 pe un sport-touring?Il luam pe ala si il aieptam noi." Tipic Honda.Si VAG Group Bine,nu iau motorul,iau doar blocul din ce am inteles eu,dar mai mult ca sigur vor pune lant atat pe distrib cat si pe transmisie. In opinia mea nu prea ar trebui sa se joace si sa faca un motor ff bun,pt ca V4-le asta din momentul cand va deschide ochii va fi pus sa se bata cu S 1000 RR-ul prin toate testele si va avea ceva de lucru cu BMW-ul.Deci va trebui sa scoata un 180 de cai la roata,ca sa poata sa concureze cu bmw-ul,e putin de munca. Si sper sa nu arate ca in poza de acolo,ca... 180 de cai la roata si user friendly,pt ca pe partea ailalta va fi comparat cu RSV4-le care nu are puterea bmw-ului dar e foarte user friendly si "fun to ride",are parte de multe review-uri pozitive din aceasta cauza. Stachetele sunt destul de ridicate pe piata superbike-urilor la ora actuala. Nu mai mere strategia aia Honda cu un motor bun allround,un sasiu bun si suspensii si frane cat de cat si apoi imbunatatita odata la 2 ani.Lucrurile se misca ff rpd,concurenta e f mare,mai ales ca piata supersport a stagnat si cei ce cumparau ss-uri se reorienteaza spre sbk-uri acum,deci sunt si mai multi bani pe piata. Honda trebuie sa vina cu peste 180 de cai la roata,cu putere si sus si in medii,cu TC si 3-4 harti macar,cu un bord care sa nu mai arate din anii '90,cu ergonomie buna,cu suspensii bune si optional aftermarket-uri,cu frane radiale si abs,etc,etc,si desigur cu fiabilitatea specifica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 daca cei de la 'Onda vor sa faca copie a lui RCV213 sau care e aia de GP. pretul nu cred ca va fi identic cu cel al lui cebere. cu siguranta va fi apropiat de al lui Desmosedici. eu unu nu as scoate o copie din gp, sa o arunc pe strada si sa o las pe mana oricui. e o chestie de imagine si nu motoreta pt daily use. daca vor daily use, ce a zis method, va trebui neaparat pt a se putea arunca in lupta cu actuala condurenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Octombrie 28, 2012 Autor Share Postat Octombrie 28, 2012 Honda vrea sa vanda, deci cred ca motocicleta va fi orientata catre "daily use"...acum depinde de ei , daca vor sa iasa pe + ori pe - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 marea majoritate a VFR-urilor au fost produse cu profit minim sau chiar pe minus. Abia din 2002 odata cu aparitia modelului VTEC au inceput sa creasca incasarile. Orice motocicleta ce adopta solutii exclusiviste si radicale e mai mult un exercitiu de imagine si nu o mina de aur pentru o firma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Octombrie 28, 2012 Autor Share Postat Octombrie 28, 2012 la fel se poate spune si despre SP...niciodata nu a fost vorba despre profit in cazul anumitor modele sa speram ca asa va fi cazul noul RVF sau cum s-o numi nu-i vad pe cei de la honda sa lanseze o motocicleta cum a fost cazul desmosedici rr in ceea ce priveste pretul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) @servant Poza ta de profil nu este cumva .....: Frumoasa cursa oricum,frumoasa batalie Editat Octombrie 28, 2012 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Octombrie 28, 2012 Autor Share Postat Octombrie 28, 2012 ba da una din cursele memorabile....mergea si nebunu ala de Bayliss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.