ERU Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 25 de zile de ADVENTURE ...si aproximativ 7500 km. RO -BG - TR - GE - AR - GE -TR - BG -RO. Dar sa incepem cu inceputul. Tura asta era planificata pt 2011 si de fapt trebuia sa arate cu totul altfel. Initial era o tura pe drumuri laturalnice, o tura in jurul Marii Negre. 2011 a trecut si nu s-a concretizat nimic. Prin toamna vorbeam cu Andrei despre ture pt 2012 si constat ca si el se gandise la Marea Neagra. Ok o facem la anul cu siguranta. Cateva saptamani mai tarziu ajung prin Cluj cu treaba si ii vizitez pe baietii de la Heavy Duties vorbim despre cutii imi arata noul model care era doar un prototip la acea vreme si din vorba in vorba aflu ca si ei au un proiect similar. Nu similar chiar mai bun pt ca prevede maxim de offroad cu putinta si de asemenea o tura in jurul Marii Negre chiar daca nu asa de aproape de tarm Caucazul bate plaja oricand. Am aderat instantaneu la idee si 2 zile mai tarziu ii "vindeam" lui Andrei ideea. Nu se stie exact data plecarii si nici componenta dar prin toamna. Incepem sa ne pregatim generic .. Google Earth e baza la fel si ADVRider. De acolo aflam ca avem un singur punct de trecere intre Georgia si Rusia si ca asta va fi problema cea mai mare. Timpul zboara dar lucrurile par sa stagneze. La un moment dat chiar ma gandeam ca va pica tura insa in loc de septembrie deja se contureaza august. Andrei vine cu ideea de a cauta sponsori si uite asa ajungem in contact cu MOTOCICLISMO si MOTOMAGIA. Ne apucam mult prea tarziu sa ne facem o prezentare care graviteaza in jurul traseului ales. Dar pana la descrierea traseului si prezentarea echipei o sa arunc cateva poze pe care le consider reprezenatative pt tura : DISCLAIMER: Daca imaginile de mai sus v-au starnit dorul de duca sau v-au produs mancarimi in palma dreapta NU CITITI MAI DEPARTE. Continuarea urmaririi acestui ride report ar putea avea consecinte nedorite . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Nu se stie exact data plecarii si nici componenta dar prin toamna. Se anunta un topic interesant despre ce putem vedea in est... Waiting Eu vreau sa sparg gheata cu niste chestii si sa vin cu niste cerinte de pe acuma. 1. sa ne ziceti si noua cat v-a costat toata aventura. 2. sa ne ziceti si noua ce echipament de camping va luati si de ce. Cort, saci, aragaz, cum v-ati impachetat hainele, trusele de prim ajutor, scule etc etc etc. (in cazul in care dormiti si pe marginea drumului) 3. sa ne ziceti si noua cate ceva despre pregatirile de la vami... acte, program, personal etc... ce ar fi esential Pe mine personal ma intereseaza astfel de informati pentru ca vreau ca in viitorul... apropiat si idnepartat sa fac astfel de iesiri si sa am de unde sa invat si sa trag concluzii de la altii care au facut asa ceva inaintea mea. astfel de informatii ii scutesc pe altii de multe griji si documentatie in alte parti iar altora le da senzatia ca nu este imposibil asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stresu Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Ah ERU pe cuvant ca mereu ma faci sa ma gandesc sa imi vand vitezana si sa imi iau ceva sa merg si eu cu voi! Toate pozele si filmarile de la iesirile voastre ma fac mereu sa ma gandesc mai bine ce vreu de la moto. Sincer sper ca si aceasta sa fie o iesire la fel de reusita ca si restul! Eu unul am sa urmaresc topicul doar pentru ca vitezana nu are ce cauta cu voi! Spor si bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Macar daca nu am reusit sa vin si eu cu voi, am slaba consolare ca macar fostul meu motor a ajuns acolo cu voi. Bravo mai baieti! Hai si cu alte poze, stiu ca ai si cu siguranta sunt la fel de tari. Si multe povesti vrem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 asta e doar genericul sa nu lasi lumea asa cu blue balls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2short2get Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 (editat) Fostul motor despre care balaureste Extremusski mai sus este de fapt Dakarul meu... martirul acestei plimbari. Sau pasarea phoenix, sa vedem ce-mi sopteste portofelul mai in iarna. Iar eu sunt Andrei din relatarea lui Eru, s-ar putea sa mai fi citit un RR de-al meu aici inceput anul trecut. Deh, incerc sa-mi fac un obicei din astea. @Ekosekthor Direct la subiect, I like that: 1. sa ne ziceti si noua cat v-a costat toata aventura. Pe mine 850 de euro, din care 120 au fost o baterie noua si o piesa noua pt amortizor fabricata pe genunchi la strung in Georgia. 2. sa ne ziceti si noua ce echipament de camping va luati si de ce. Cort, saci, aragaz, cum v-ati impachetat hainele, trusele de prim ajutor, scule etc etc etc. (in cazul in care dormiti si pe marginea drumului) In primul rand noi dormim NUMAI pe marginea drumului! Cat despre restul, o sa incep cu cortul. Eu nu am avut unul, trebuia sa aiba Eru pt amandoi (care in mod neclar inca pt mine a inteles prin telefon ca eu vin cu cortul meu, asa ca si-a luat unul doar pt. el) => men spooning . Anyway, cortul nostru a fost un Vaude de-ala scump si care Eru insista ca e piesa de piesa. Dupa o furtuna in ultimele zile de plimbare, in care am scos apa din cort cu galeata, ghici ce produs nou a aparut pe bursa Alpinet? Si daca tot am ajuns la cort plin de apa, va anunt ca sacii de puf (alte jucarii scumpe, usoare si compacte pe care Eru le iubeste) nu tin de cald cand sunt umezi! Aia sintetici nu tin cont de asta. Oricum, toate cu avantajele lor, stie si Eru ce stie. Sfatul meu ar fi sa nu mergi la plimbare cu sac de-ala de vara, ci macar unul de -5. M-am felicitat pentru alegerea asta undeva prin Armenia la peste 2000m. La capitolul aragaz poti sa mergi cu orice fel de "primus" la tine, eu personal as alege varianta pe benzina daca m-as plimba mai mult de o luna. Impachetatul hainelor este delicat. Trebuie sa asezi la suprafata obiectele pe care le mai utilizezi in timpul zilei (trusa de scule, apa, haina de ploaie si ce mai consideri tu util). Apoi, intr-o geanta sa pui tot ce folosesti seara (sac de dormit, cort, prosop, sapun si de-ale gurii) iar in cealalta restul lucrurilor. Ideea e sa nu desfaci ambele genti seara si dimineata sa trebuiasca sa pui tot bagajul la loc. Detaliile astea iti mananca mult timp pe termen lung. Daca planuiesti sa iesi de pe asfalt iti recomand coburi serioase, nu plastice. Eu aveam de la baietii de la HD unele de aluminiu care au indurat un tratament... ingrozitor. Le-am chinuit, ce sa mai. Deasemenea mi-a placut si ce a avut Eru pe motoreta, adica gentile astea combinate cu o banana in care mai avea loc si pt un pian. Mi se pare o varianta foarte ergonomica si neasteptat de rezistenta la abuzuri. Trusa de prim ajutor... cee ?! ASSpirina FTW! Scule: ar fi util sa ai la tine cheie, imbus sau orice scula necesara sa poti desface mai toate suruburile de pe motoreta ta. Obligatoriu este sa ai sculele necesare sa desfaci rotile in caz de pana. Niste petice de bicicleta ar fi utile de asemenea, Poxilina (nu poxipol), powertape, camere de schimb, manete de schimb (eu nu am avut dar altii au avut nevoie in alte plimbari), 2-3 zale in plus pentru lant in cazul in care astea se busesc, niste suruburi si saibe just in case si o pompa. AH, si un CIOCAN! Nu ai idee cat de util e ciocanul, o sa vezi, la noi a fost gadget-ul excursiei. Nu uita frontala, briceagul, furculita, lingura si nu-n ultimul rand... o pernuta mica si pufi. 3. sa ne ziceti si noua cate ceva despre pregatirile de la vami... acte, program, personal etc... ce ar fi esential Pentru vami iti recomand sa-ti obtii vizele din tara acolo unde sti ca e mai dificil (Ex.: Rusia)! Nu vei obtine viza de Rusia la granita. Vei obtine in schimb pentru Turcia, Georgia si Armenia, acolo nu trebuie sa iti faci griji. Word of advice: cand iti faci RCA la motor in Romania, ai grija sa ai bifat pe el TR. Eru a fost nevoit sa-si faca o alta asigurare la granita, deoarece pe polita lui Turcia era taiata. Editat Octombrie 8, 2012 de 2short2get Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 8, 2012 Autor Share Postat Octombrie 8, 2012 (editat) Exact cum a prezis THORALD postul anterior este un teaser pt povestea ce va urma. Vreau sa precizez inca de pe acum ca ceea ce voi scrie reprezinta doar parerea mea, versiunea si viziunea personala a evenimentelor, iar ceilalti participanti sunt bineventi sa-si aduca contributia la acest topic. Fara sa lungesc prea mult vorba o sa incep prezentarea echipei: ALECUL: Alecul ..da am scris bine asa se intituleaza el ,articulat formeaza impreuna cu fratele lui Vlad si cu Chopper echipa care sta in spatele poruselor de la Heavy Duties. In opinia mea a fost leaderul nostru in aceasta tura, un foarte bun rider poate cel mai bun din grup , un cameraman si fotograf cu experienta , un mecanic foarte bun [ca toti baietii de la HD de altfel] dar cel mai important un camarad de nadejde.Alecul alareste o Honda Africa Twin din 88, cea mai usoara AT facuta vreodata. Desi nu mai este fata mare nu a avut nici o problema in toata plimbarea daca nu punem la socoteala mandria sifonata in urma unei liniute. ANDREI : Andrei ...impreuna cu DAKARUL sunt indestructibili. Mai bine zis BMW ar trebui sa-i plateasca ca sa intruchipeze logo-ul GS ..UNSTOPABLE. Cei doi au trecut relativ la inceputul turei printr-o cadere; imprastiere e mai bine zis, in urma a doua tumbe prin aer la o viteza de aprox 100 km/h. Va dati seama probabil ca restul provocarilor au fost palide in comparatie cu aceasta, desi nu au lipsit. Andrei este un fotograf de exceptie si cele mai multe portrete sunt opera lui. CHOPPER : Chopper un personaj impunator la cei 2.05 m ai sai este genul de om care nu te priveste de sus desi ar avea toate motivele tehnice sa o faca. Detinatorul unei forte impresionante [mi-a repozitionat roata spate ridicandu-mi mobra cu toate bagajele pe ea si cu mine in sa], este un tip de nota zece gata mereu sa isi ajute tovarasii de drum. Calareste o Yamaha Tenere din 83 o alta mobra care nu a avut prea multe probleme pe parcursul turei si de care nu crede ca se va desparti vreodata. GABI : Gabi vine din Brasov calare pe o alta Africa Twin [de altfel cel mai popular motor din aceasta tura] al carei fan infocat este. Pierde totusi titlul de cel mai infocat suporter AT din cauza afirmatiei conform careia si-ar " face downgrade la un xxx " [nu dau numele ca sa nu apara trolii] ; desi a avut la el numai tricouri inscriptionate cu AT de la diversele intalniri la care a participat. Un camarad bun si un mare mucalit. MAKA : Exact cum a prezis THORALD postul anterior este un teaser pt povestea ce va urma. Vreau sa precizez inca de pe acum ca ceea ce voi scrie reprezinta doar parerea mea, versiunea si viziunea personala a evenimentelor, iar ceilalti participanti sunt bineventi sa-si aduca contributia la acest topic. Fara sa lungesc prea mult vorba o sa incep prezentarea echipei: ALECUL: Alecul ..da am scris bine asa se intituleaza el ,articulat formeaza impreuna cu fratele lui Vlad si cu Chopper echipa care sta in spatele poruselor de la Heavy Duties. In opinia mea a fost leaderul nostru in aceasta tura, un foarte bun rider poate cel mai bun din grup , un cameraman si fotograf cu experienta , un mecanic foarte bun [ca toti baietii de la HD de altfel] dar cel mai important un camarad de nadejde.Alecul alareste o Honda Africa Twin din 88, cea mai usoara AT facuta vreodata. Desi nu mai este fata mare nu a avut nici o problema in toata plimbarea daca nu punem la socoteala mandria sifonata in urma unei liniute. ANDREI : Andrei ...impreuna cu DAKARUL sunt indestructibili. Mai bine zis BMW ar trebui sa-i plateasca ca sa intruchipeze logo-ul GS ..UNSTOPABLE. Cei doi au trecut relativ la inceputul turei printr-o cadere; imprastiere e mai bine zis, in urma a doua tumbe prin aer la o viteza de aprox 100 km/h. Va dati seama probabil ca restul provocarilor au fost palide in comparatie cu aceasta, desi nu au lipsit. Andrei este un fotograf de exceptie si cele mai multe portrete sunt opera lui. CHOPPER : Chopper un personaj impunator la cei 2.05 m ai sai este genul de om care nu te priveste de sus desi ar avea toate motivele tehnice sa o faca. Detinatorul unei forte impresionante [mi-a repozitionat roata spate ridicandu-mi mobra cu toate bagajele pe ea si cu mine in sa], este un tip de nota zece gata mereu sa isi ajute tovarasii de drum. Calareste o Yamaha Tenere din 83 o alta mobra care nu a avut prea multe probleme pe parcursul turei si de care nu crede ca se va desparti vreodata. GABI : Gabi vine din Brasov calare pe o alta Africa Twin [de altfel cel mai popular motor din aceasta tura] al carei fan infocat este. Pierde totusi titlul de cel mai infocat suporter AT din cauza afirmatiei conform careia si-ar " face downgrade la un xxx " [nu dau numele ca sa nu apara trolii] ; desi a avut la el numai tricouri inscriptionate cu AT de la diversele intalniri la care a participat. Un camarad bun si un mare mucalit. Exact cum a prezis THORALD postul anterior este un teaser pt povestea ce va urma. Vreau sa precizez inca de pe acum ca ceea ce voi scrie reprezinta doar parerea mea, versiunea si viziunea personala a evenimentelor, iar ceilalti participanti sunt bineventi sa-si aduca contributia la acest topic. Fara sa lungesc prea mult vorba o sa incep prezentarea echipei: ALECUL: Alecul ..da am scris bine asa se intituleaza el ,articulat formeaza impreuna cu fratele lui Vlad si cu Chopper echipa care sta in spatele poruselor de la Heavy Duties. In opinia mea a fost leaderul nostru in aceasta tura, un foarte bun rider poate cel mai bun din grup , un cameraman si fotograf cu experienta , un mecanic foarte bun [ca toti baietii de la HD de altfel] dar cel mai important un camarad de nadejde.Alecul alareste o Honda Africa Twin din 88, cea mai usoara AT facuta vreodata. Desi nu mai este fata mare nu a avut nici o problema in toata plimbarea daca nu punem la socoteala mandria sifonata in urma unei liniute. ANDREI : Andrei ...impreuna cu DAKARUL sunt indestructibili. Mai bine zis BMW ar trebui sa-i plateasca ca sa intruchipeze logo-ul GS ..UNSTOPABLE. Cei doi au trecut relativ la inceputul turei printr-o cadere; imprastiere e mai bine zis, in urma a doua tumbe prin aer la o viteza de aprox 100 km/h. Va dati seama probabil ca restul provocarilor au fost palide in comparatie cu aceasta, desi nu au lipsit. Andrei este un fotograf de exceptie si cele mai multe portrete sunt opera lui. CHOPPER : Chopper un personaj impunator la cei 2.05 m ai sai este genul de om care nu te priveste de sus desi ar avea toate motivele tehnice sa o faca. Detinatorul unei forte impresionante [mi-a repozitionat roata spate ridicandu-mi mobra cu toate bagajele pe ea si cu mine in sa], este un tip de nota zece gata mereu sa isi ajute tovarasii de drum. Calareste o Yamaha Tenere din 83 o alta mobra care nu a avut prea multe probleme pe parcursul turei si de care nu crede ca se va desparti vreodata. GABI : Gabi vine din Brasov calare pe o alta Africa Twin [de altfel cel mai popular motor din aceasta tura] al carei fan infocat este. Pierde totusi titlul de cel mai infocat suporter AT din cauza afirmatiei conform careia si-ar " face downgrade la un xxx " [nu dau numele ca sa nu apara trolii] ; desi a avut la el numai tricouri inscriptionate cu AT de la diversele intalniri la care a participat. Un camarad bun si un mare mucalit. Editat Octombrie 8, 2012 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2short2get Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 hmm... probleme cu forumul. Daca e un moderator prin zona poate ii coafeaza putin ultimul post al lui Eru. 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 8, 2012 Autor Share Postat Octombrie 8, 2012 (editat) MAKA: Maka a venit din Sibiu calare tot pe o AT impreuna cu Didi. Dar nu orice AT ci ....cea mai frumoasa AT pe care am vazut-o vreodata. Maka este un rau. De mic copil i-au placut personajele negative. De altfel el este cel mai mare fan Honda din grup si recunoaste deschis ca se inchina la Seichiro pt ca Onda'i Onda iar AT-ul este cea mai tare Onda. A fost insa un pic destabilizat psihic de intrebarea mea: Ce motocicleta isi ia cineva dupa AT? VLAD si TEO: Vlad este fratele cel mic si zeul tuturor fiarelor si dispozitivelor. Cred ca ar putea sa faca un dispozitiv pentru orice..de altfel ultima data cand am fost la Cluj si i-am vizitat pe baietii de la HD exact cu asta se ocupa. El a venit insotit de prietena lui Teo studenta in Francia amandoi calare pe o frumusete de Yamaha Tenere modelul nou de dupa 2008 si cu ultima creatie de la HD noul model de sidecase-uri: Tot respectul meu pentru Vlad si Maka avand in vedere ca au facut tot acest traseu cu pasagerele in spate. ERU : Calare pe un F800GS as putea spune ca am fost oaia neagra [sau negru cu galben ] singurul care nu a avut sidecase-uri Editat Octombrie 8, 2012 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 ERU : Da' cine te suparase asa rau? Vad ca ti-ai mutat gepeseu' de pe ghidon, unde l-ai prins deasupra bordului pe F800? Tot respectul meu pentru Vlad si Maka avand in vedere ca au facut tot acest traseu cu pasagerele in spate. Si pt pasagere nu e respect? Urat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 8, 2012 Autor Share Postat Octombrie 8, 2012 Acum ca am terminat de prezentat toti participantii as vrea sa scriu cateva cuvinte despre sponsorii care ne-au ajutat un pic in aceasta tura : Motor Inn ne-a dotat pe Andrei si pe mine cu echipamente de la KLIMM al caror importator oficiali sunt. Domeniile SAMBURESTI : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 (editat) Domeniile SAMBURESTI : Asta da sponsor , adica Editat Octombrie 8, 2012 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 8, 2012 Autor Share Postat Octombrie 8, 2012 (editat) As zice ca sponsorizarea de la Domeniile Samburesti a venit la fix avand in vedere ca o mare parte din drumul nostru s-a desfasurat pe taramul lui Allah care nu e prea tolerant cu alcoolul; mai ales ca ne-am ales foarte prost momentul calatoriei sidin acest punct de vedere in lumea dreptcredinciosilor era ramadan ....cea ce inseamna ca nu se gaseste nici mancare despre bautura ce sa mai zicem noroc cu sponsorul . Si daca toata lumea a degustat cu simt de raspundere din licorile bine sigilate in sticlele de pe Domeniile Samburesti as putea spune ca de un mult mai mare folos au fost cadourile de la Motor INN de care din pacate ne-am bucurat doar Andrei si cu mine. Dar despre asta voi vorbi in detaliu un pic mai tarziu. Se anunta un topic interesant despre ce putem vedea in est... Waiting Eu vreau sa sparg gheata cu niste chestii si sa vin cu niste cerinte de pe acuma. 1. sa ne ziceti si noua cat v-a costat toata aventura. 2. sa ne ziceti si noua ce echipament de camping va luati si de ce. Cort, saci, aragaz, cum v-ati impachetat hainele, trusele de prim ajutor, scule etc etc etc. (in cazul in care dormiti si pe marginea drumului) 3. sa ne ziceti si noua cate ceva despre pregatirile de la vami... acte, program, personal etc... ce ar fi esential Pe mine personal ma intereseaza astfel de informati pentru ca vreau ca in viitorul... apropiat si idnepartat sa fac astfel de iesiri si sa am de unde sa invat si sa trag concluzii de la altii care au facut asa ceva inaintea mea. astfel de informatii ii scutesc pe altii de multe griji si documentatie in alte parti iar altora le da senzatia ca nu este imposibil asa ceva. Ca sa nu las cititorii in suspans o sa clarifica cateva aspecte. Personal tura m-a costat aprox 900 EURO constand in principal in benzina si mancare. La asta as putea adauga tot ca si costuri ce tin de expeditie cauciucurile Metzeler Karoo [aprox 1000 RON] puse pe mobra exact inaintea plecarii cu mentiunea ca la intoarcerea acasa cel de pe spate era numai bun de schimbat si de asemenea pretul reviziei pe care am facut-o exact inaintea plecarii ulei + filtru nu mai retin suma exact cam 500 RON cred filtrul de aer il am K&N deci doar l-am curatat. Despre echipament atat de camping cat si de moto o sa vorbesc intr-un post ulterior mai pe larg dar pot spune de pe acum ca am dormit aproape tot timpul in afara peretilor. Cu o exceptie la intrarea in Georgia si 2 nopti petrecute intr-un camping langa Istanbul in rest a fost numai wildcamping. Pregatirile legate de vami ...au fost ca sa zic asa cvasiinexistente ceea ce ne-a costat un pic . Pe mine pretul unui RCA pt Turcia si pe toti intoarcerea prin Turcia in loc sa venim inapoi via Rusia si Ukraina. Editat Octombrie 8, 2012 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2Short Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 (editat) Asta da sponsor Am mai spus-o si o repet: aceasta licoare magica este esentiala oricarui sofer cu rau de serpentine - taie greata! Oricum... vinul asta ne-a incantat serile la inceput de excursie. Nu a prins sfarsitul primei saptamani. Cat despre jucariile de la Klim... respect! In tavaleala mentionata de Eru in prezentarea mea... echipamentul ala a trecut printr-un test serios si a facut fata cu brio. Ce a omis sa mentioneze e ca pe sub bluza de cross mai aveam si asta, tot de la Motor-Inn. Dar... toate la timpul lor. Editat Octombrie 8, 2012 de 2Short Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Am mai spus-o si o repet: aceasta licoare magica este esentiala oricarui sofer cu rau de serpentine - taie greata! Oricum... vinul asta ne-a incantat serile la inceput de excursie. Nu a prins sfarsitul primei saptamani. Vinul nu prea e portabil si nici nu taie setea taria si berea sunt pt cursa lunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 8, 2012 Autor Share Postat Octombrie 8, 2012 Vad ca ti-ai mutat gepeseu' de pe ghidon, unde l-ai prins deasupra bordului pe F800? Da l-am mutat inainte sa plec pe cadrul metalic de la parbrizul Desierto3 are o bucata de tabla plana fixata de tevile care constituie structura in care am dat 2 gauri si am prins suportul GPS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2Short Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Vinul nu prea e portabil si nici nu taie setea taria si berea sunt pt cursa lunga Stiu ca nu e portabil, de-aia l-am si impartit. Fiecare avea cate 3 sticle la el in bagaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Ai cam slabit, sau mi se pare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 9, 2012 Autor Share Postat Octombrie 9, 2012 Ai cam slabit, sau mi se pare... Stai linistit ca si daca m-am intors cu 1~2 kg in minus le-am pus la loc de atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2short2get Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Ai cam slabit, sau mi se pare... A tinut un regim strict cu parizer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 sunt complet pe dinafara dar tin si io sa va felicit pentru tura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 nu a fost prea bun vinu ala... ca o fo prea putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 9, 2012 Autor Share Postat Octombrie 9, 2012 sunt complet pe dinafara dar tin si io sa va felicit pentru tura Multumim dar povestea de abia urmeaza sa se astearna pe forum asa ca mai trebuie un pic de rabdare si daca ai intrebari nu ezita. nu a fost prea bun vinu ala... ca o fo prea putin Cum ar fi fost sa nu fie nici ala ...? Pe ramadan-ul ala ....ar fi fost trist rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 BUBA bravos pt traseu....one day dupa ce creste asta mica ma bag pbbil ca imi trebe iar Africa Twin p acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.