Sari la conținut

TULA MURAVEY


Neo_geo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 272
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Va salut pe totzi,ash avea si eu nevoie de un manual de reparatie pentru TULA,am probleme cu ambreiajul,cred ca nu este montat corect...sau nu neaparat manual ,macar o poza sa vad cum vine montat corect....multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Muravey are diferential - ai si o maneta ca sa il blochezi pe "inainte", "marsarier" si-n pozitia intermediara, "liber". Ma gandeam ca mi-ar fi placut ca pozitia intermediara sa fie "blocate amandoua", dar pe urma mi-am dat seama ce chinuiala e sa te-apuci sa scoti pinionul si sa pui lantul tot ridicandu-l de craci in sus. Pui diferentialul pe "liber" si rasucesti de pinionul de pe diferential cat vrei.

 

Rusii le-au gandit omeneste: pe un Muravey mai vechi, pe care acum ceva vreme il tot scurtaseram si i-am pus un motor de Hoinar, a trebuit sa intoarcem diferentialul, ca motorul de Hoinar are pinionul pe stanga, in vreme ce ala de Tula e pe dreapta. Rusii au facut sisteme de prindere si intr-o parte a diferentialului, si-n cealalta, asa ca acuma merge in "marsarier" bine-mersi :friends:.

 

post-7792-1236936005_thumb.jpg post-7792-1236936011_thumb.jpg

 

Se mai intalneste lumea cu Tulele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ieri am făcut poc cu Muraveyul pe Vasile Lascăr. De fapt, nu eu, ci cutia de viteze. Am scos numai capacul cilindrului Âşi, ochiometric, segmenții erau la locul lor. Cred că am spart ceva în cutia de viteze (culmea, la viteză constantă si nu la demaraj, Âşi-aÂşa blând), a-nceput sa cârâie ascutit, parcă erau roți dințate patinând una pe dinții celeilalte.

 

Trebuie desfăcut să văd ce are. Noroc că m-a tractat un prieten cu un Tico :cheers:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

-am 2 tula,una cu acte ro pe tm dar defecta si una de piese. le vand sau le dezmembrez,soarta lor e in mainile voastre.voi reveni si cu poze.

mess Kpa3_trial

tell 0727196351

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Încă o motocicletă ajunsă în posesia băiatului.

Am dat pe ea 10 milioane (nu are acte Âşi cred că o înmatriculez pe primărie), iar la kilometrii, vă spun că am plătit cu 1 milion kilometrul.

Acu dau telefoane pe la prieteni, recte Pedro Âşi Aleko, să-mi spună ce Âşi cum stă treaba cu muraveyu.

post-263-1241031882_thumb.jpg

post-263-1241031893_thumb.jpg

post-263-1241031908_thumb.jpg

post-263-1241031925_thumb.jpg

post-263-1241031937_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, uite documentația pe care am strâns-o până acum. În legătură cu schema electrică, țin minte că anume ceva nu era chiar bine desenat acolo, nu mai Âştiu exact ce.

 

post-7792-1241773361_thumb.jpgpost-7792-1241773589_thumb.jpg ► schema din dreapta este făcută după foaia originală

 

wiring_diagram_details.doc ► am ataÂşat Âşi legenda numerelor de pe schema electrică

 

 

Unul din manualele de reparație (cel rusesc, foaaarte bine făcut, numai că e în... ruseÂşte!) îl găseÂşti aici, pe un link pus la dispoziție de bachus_21. Click aici sau mergi direct la download.

 

Eu mai am un manual în engleză (altul decât cel de mai sus), tradus pesemne cam grosolan din rusă. Nu-i nici rău. Am trimis un mail celor de la manualedereparatie.info în vederea adăugării unei noi categorii, special pentru Tula. Dacă se face cu.rând (bă, vedeți că-mi cenzurează dacă scriu "fund" legat; ce dracului - cu.r e cuvânt latinesc, mai vechi Âşi deci "mai original" decât "fund"), pun acolo ce am eu Âşi vă trimit link.

 

 

╠═══╣

 

Am Âşi o problemă. La turație regulată medie sau mare, respectiv când mențin un regim constant, încep să am un fel de galopări ritmice (regulate) care încetează în momentul în care debreiez. E ca Âşi cum aÂş avea janta deformată, deÂşi nu e. Un fel de "hâm hâm hâm hâm" care mă hâțână înainte Âşi înapoi.

 

Avansul e bine reglat, carburatorul de asemenea.

 

Ce provoacă mersul ăsta "săltat"? Să fie ambreiajul? E ca Âşi când ambreiajul ar patina pe alocuri, dar foarte ritmic. Pastilele sunt bune Âşi nu văd Âşuruburi de reglaj pe plăcile de ambreiaj ca să reglez, să zicem, planeitatea plăcilor, sunt doar cinci bolțuri cu arcuri Âşi Âşaibe de blocare. Sau diferențialul? Nu pot să-mi dau seama, fiindcă mi se întâmplă doar cu motorul ambreiat. Dacă debreiez, motorul merge rotund, în decelerație sau accelerație.

 

AceeaÂşi chestie se întâmplă când, la turație mare fiind, reduc brusc complet accelerația. Motorul decelerează puternic, dar în "etape", în "salturi", ca Âşi cum aÂş schimba regulat viteza din treaptă superioară în treaptă inferioară.

 

Spun încă o dată că bănuiesc mai întâi ambreiajul, apoi (mai puțin dar la fel de probabil) diferențialul.

 

Baftă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Schema din dreapta" are bateriile legate gresit . Nu se leaga bateriile in paralel . Totdeauna una va avea rezistenta interna mai mica si cealalta se va descarca incet prin ea . La incarcare una se va incarca mai repede ca cealalta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca le legi in serie rezulta o baterie de 24 V.

 

Din fericire, pe vremea cand s-a facut schema respectiva, bateriile erau de 6V. Rezulta una de 12V. Multumesc, Liviu!

 

Are cineva solutie, totusi, la problema mea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut tuturor detinatorilor de tula!

 

de curand am gasit o tula, pe care intentionez sa o cumpar! apare insa o problema, si anume faptul ca motocicleta este total demontata!

as dori daca dintre detinatorii de tula, din bucuresti ma poate primi cineva sa vad si eu cum arata o asemenea motocicleta! pana acum nu am vazut nici una in realitate, iar din poze e greu sa imi dau seama cu ce am de-aface!

subliniez, ca este motocicleta, nu tricilcu!

 

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- salutare " Tullistilor " am si eu o intrebare, cilindrul acesta este sau nu de triciclu ?

- de ce intreb !? da destul de bine pe motor, numai ca ii lipsesc 4-5mm pina la P M S, dupa cum se vede ! :unsure:

post-33671-1242846284_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cilindrul de MURAVEI are flansa filetata la evacuare , ca cel din poza . Poate pistonul sau alta piesa nu e originala sau cineva a pus o garnitura groasa sub cilindru .

Editat de Liviu M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cilindrul de MURAVEI are flansa filetata la evacuare , ca cel din poza . Poate pistonul sau alta piesa nu e originala sau cineva a pus o garnitura groasa sub cilindru .

- pai nu stiu ce sa mai zic , este primul cilindru rotund pe care l-am vazut pe aici si este tot din fier ca pe la IJ festival , garnitura nu are , ma mai gindesc la o rectificare , ceva , ca ferestrele dau bine in interior . Multumesc de raspuns !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...