lau dnepr Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 baieti imi trebuiesc urmatoarele piese dak aveti un cauciuc ,releul ala mare,si o piulita de la telescopulde pe fata si o pedala de pornire .banii jos ochii la usa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar_viorels Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Va salut pe totzi,ash avea si eu nevoie de un manual de reparatie pentru TULA,am probleme cu ambreiajul,cred ca nu este montat corect...sau nu neaparat manual ,macar o poza sa vad cum vine montat corect....multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Ia vezi,te ajuta? http://www.manualedereparatie.info/downloa...-reparatie.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar_viorels Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 Ia vezi,te ajuta?http://www.manualedereparatie.info/downloa...-reparatie.html Man iti raman dator,iti multumesc mult pentru ajutor...asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Muravey are diferential - ai si o maneta ca sa il blochezi pe "inainte", "marsarier" si-n pozitia intermediara, "liber". Ma gandeam ca mi-ar fi placut ca pozitia intermediara sa fie "blocate amandoua", dar pe urma mi-am dat seama ce chinuiala e sa te-apuci sa scoti pinionul si sa pui lantul tot ridicandu-l de craci in sus. Pui diferentialul pe "liber" si rasucesti de pinionul de pe diferential cat vrei. Rusii le-au gandit omeneste: pe un Muravey mai vechi, pe care acum ceva vreme il tot scurtaseram si i-am pus un motor de Hoinar, a trebuit sa intoarcem diferentialul, ca motorul de Hoinar are pinionul pe stanga, in vreme ce ala de Tula e pe dreapta. Rusii au facut sisteme de prindere si intr-o parte a diferentialului, si-n cealalta, asa ca acuma merge in "marsarier" bine-mersi . Se mai intalneste lumea cu Tulele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shelby.rajmi Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 baieti.....!!! se mai gasesc tula pe undeva..?? mai ales triciclu tula ..??? stiti ceva de vinzare?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 AM vazut triciclu TULA prin decembrie in targul auto din Sibiu...E triciclu necarosat, remorca descoperita....Arata foarte bine ,parca pretul era 500 euro....nu stiu cum functiona, ca n-am intrebat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Ieri am făcut poc cu Muraveyul pe Vasile Lascăr. De fapt, nu eu, ci cutia de viteze. Am scos numai capacul cilindrului Âşi, ochiometric, segmenții erau la locul lor. Cred că am spart ceva în cutia de viteze (culmea, la viteză constantă si nu la demaraj, Âşi-aÂşa blând), a-nceput sa cârâie ascutit, parcă erau roți dințate patinând una pe dinții celeilalte. Trebuie desfăcut să văd ce are. Noroc că m-a tractat un prieten cu un Tico . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar_viorels Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 am si eu o intrebare...Viteza maxima la Tula este de 80 km/h,voi cat ati prins cu ele...curiozitate nu ca asi fi vitezoman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 -am 2 tula,una cu acte ro pe tm dar defecta si una de piese. le vand sau le dezmembrez,soarta lor e in mainile voastre.voi reveni si cu poze. mess Kpa3_trial tell 0727196351 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirelzeus Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Ma duc sa mai strang suruburile pe la Tula din cauza vibratiilor s-au slabit .Foarte tari aceste jucarii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Încă o motocicletă ajunsă în posesia băiatului. Am dat pe ea 10 milioane (nu are acte Âşi cred că o înmatriculez pe primărie), iar la kilometrii, vă spun că am plătit cu 1 milion kilometrul. Acu dau telefoane pe la prieteni, recte Pedro Âşi Aleko, să-mi spună ce Âşi cum stă treaba cu muraveyu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 ÂŞi dacă interesează pe cineva motorul cu tot cu carburator, sa ma anunte. Ca poate facem un gheÂşeft. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar_viorels Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Salut.poate cineva sa imi expice si mie instalatia de incarcare la tula,mai exact mar interesa o schema,in special firele alea 2 subtiri,alea nush unde vin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Bun, uite documentația pe care am strâns-o până acum. În legătură cu schema electrică, țin minte că anume ceva nu era chiar bine desenat acolo, nu mai Âştiu exact ce. ► schema din dreapta este făcută după foaia originală wiring_diagram_details.doc ► am ataÂşat Âşi legenda numerelor de pe schema electrică Unul din manualele de reparație (cel rusesc, foaaarte bine făcut, numai că e în... ruseÂşte!) îl găseÂşti aici, pe un link pus la dispoziție de bachus_21. Click aici sau mergi direct la download. Eu mai am un manual în engleză (altul decât cel de mai sus), tradus pesemne cam grosolan din rusă. Nu-i nici rău. Am trimis un mail celor de la manualedereparatie.info în vederea adăugării unei noi categorii, special pentru Tula. Dacă se face cu.rând (bă, vedeți că-mi cenzurează dacă scriu "fund" legat; ce dracului - cu.r e cuvânt latinesc, mai vechi Âşi deci "mai original" decât "fund"), pun acolo ce am eu Âşi vă trimit link. ╠═══╣ Am Âşi o problemă. La turație regulată medie sau mare, respectiv când mențin un regim constant, încep să am un fel de galopări ritmice (regulate) care încetează în momentul în care debreiez. E ca Âşi cum aÂş avea janta deformată, deÂşi nu e. Un fel de "hâm hâm hâm hâm" care mă hâțână înainte Âşi înapoi. Avansul e bine reglat, carburatorul de asemenea. Ce provoacă mersul ăsta "săltat"? Să fie ambreiajul? E ca Âşi când ambreiajul ar patina pe alocuri, dar foarte ritmic. Pastilele sunt bune Âşi nu văd Âşuruburi de reglaj pe plăcile de ambreiaj ca să reglez, să zicem, planeitatea plăcilor, sunt doar cinci bolțuri cu arcuri Âşi Âşaibe de blocare. Sau diferențialul? Nu pot să-mi dau seama, fiindcă mi se întâmplă doar cu motorul ambreiat. Dacă debreiez, motorul merge rotund, în decelerație sau accelerație. AceeaÂşi chestie se întâmplă când, la turație mare fiind, reduc brusc complet accelerația. Motorul decelerează puternic, dar în "etape", în "salturi", ca Âşi cum aÂş schimba regulat viteza din treaptă superioară în treaptă inferioară. Spun încă o dată că bănuiesc mai întâi ambreiajul, apoi (mai puțin dar la fel de probabil) diferențialul. Baftă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 "Schema din dreapta" are bateriile legate gresit . Nu se leaga bateriile in paralel . Totdeauna una va avea rezistenta interna mai mica si cealalta se va descarca incet prin ea . La incarcare una se va incarca mai repede ca cealalta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Nu se leaga bateriile in paralel . Daca le legi in serie rezulta o baterie de 24 V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 Daca le legi in serie rezulta o baterie de 24 V. Se pot lega 2 baterii de 6V si este OK Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 Daca le legi in serie rezulta o baterie de 24 V. Din fericire, pe vremea cand s-a facut schema respectiva, bateriile erau de 6V. Rezulta una de 12V. Multumesc, Liviu! Are cineva solutie, totusi, la problema mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Pentru : AdrianS : nu cumva lantul e slab , sau prinderea puntii de sasiu e defecta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tr88bcd Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 salut tuturor detinatorilor de tula! de curand am gasit o tula, pe care intentionez sa o cumpar! apare insa o problema, si anume faptul ca motocicleta este total demontata! as dori daca dintre detinatorii de tula, din bucuresti ma poate primi cineva sa vad si eu cum arata o asemenea motocicleta! pana acum nu am vazut nici una in realitate, iar din poze e greu sa imi dau seama cu ce am de-aface! subliniez, ca este motocicleta, nu tricilcu! multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Aia la 150 de euro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 - salutare " Tullistilor " am si eu o intrebare, cilindrul acesta este sau nu de triciclu ? - de ce intreb !? da destul de bine pe motor, numai ca ii lipsesc 4-5mm pina la P M S, dupa cum se vede ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) Cilindrul de MURAVEI are flansa filetata la evacuare , ca cel din poza . Poate pistonul sau alta piesa nu e originala sau cineva a pus o garnitura groasa sub cilindru . Editat Mai 20, 2009 de Liviu M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Cilindrul de MURAVEI are flansa filetata la evacuare , ca cel din poza . Poate pistonul sau alta piesa nu e originala sau cineva a pus o garnitura groasa sub cilindru . - pai nu stiu ce sa mai zic , este primul cilindru rotund pe care l-am vazut pe aici si este tot din fier ca pe la IJ festival , garnitura nu are , ma mai gindesc la o rectificare , ceva , ca ferestrele dau bine in interior . Multumesc de raspuns ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.