Budd Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Nu conteaza.Ai un obiect cu stema (oricarei marci) atunci se pune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Roata fata se poate centra usor, e la fel ca la restul. Roata din spate nu se poate centra pentru ca nu are ax, deci nu ai cum sa o prinzi pe device ca sa o centrezi. Poti sa faci o flansa cu care sa incerci sa o prinzi... dar e prea complicat. Daca vrei tu musai sa centrezi roata spate... cauta pe net despre DynaBeads Apoi improvizezi La roata spate se scoate capacelul de plastic mic si negru din centru si are loc special pt. centrat/echilibrat,se prinde fara probleme pe aparat. Echilibrarea am facut-o cu plumbi,centrarea la spiter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mangosuthu Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Atunci stie cineva un spiter care s-ar baga la asa o lucrare,la noi in bv atelierele de biciclete nu vor sa auda de motoare... ...si nici de rotile lor...e vb doar de roata fatza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Daca nu gasesti altceva mai bun si ai timp... http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/OGSWTTv10.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Salut eu nu il recomand ca motor de oras sau de "bazaiala"...are 287KG!!!cu plinul facut,e mai lung,mai lat,mai inalt si mai greu decat Hayabusa.El este un touring pentru drumuri lungi. Sa nu ma intelegi gresit...se poate merge cu el si in oras,are o ciclistica deosebita,dar te vor durea mainile ..... Ms ! nu inteleg nimic gresit, ca stiu de la al meu ( R 850 R) ceva mai usurel dar intre masini tot greoi ( vorbesc de traficul din Bucuresti ) la ora de farf, deci e ok pana una alta ce am , bafta all !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 ..... Ms ! nu inteleg nimic gresit, ca stiu de la al meu ( R 850 R) ceva mai usurel dar intre masini tot greoi ( vorbesc de traficul din Bucuresti ) la ora de farf, deci e ok pana una alta ce am , bafta all !!! Stie cineva sa regleze valvele e din Bucuresti si vrea sa ma ajute? Dau si eu o bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Roata fata se poate centra usor, e la fel ca la restul. Roata din spate nu se poate centra pentru ca nu are ax, deci nu ai cum sa o prinzi pe device ca sa o centrezi. Poti sa faci o flansa cu care sa incerci sa o prinzi... dar e prea complicat. Daca vrei tu musai sa centrezi roata spate... cauta pe net despre DynaBeads Apoi improvizezi F650GS are roti conventionale cu axe Fara suparare Dane,dar era vorba de K...si are plumbi si pe fata si pe SPATE!!! Nu m-am uitat pana acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Nici o suparare, fata se poate echilibra usor. Insa as vrea sa vad eu cum echilibreaza cineva in Ro spatele la un RT. GS are gaura in mijloc, mai ca ar merge. Dar la RT cum o face? Repet, in Ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Nici o suparare, fata se poate echilibra usor. Insa as vrea sa vad eu cum echilibreaza cineva in Ro spatele la un RT. GS are gaura in mijloc, mai ca ar merge. Dar la RT cum o face? Repet, in Ro. salutari o intrebare un sfat am schimbat bujile la motor si a inebunit motoru a inceput sa bubuie cand reduc recent am venit din germania motorul a mers ceas dar dece bubuie am pus buji cu iridium si tot de alea am avut leam schimbat la 60000 cum mi sa recomandat dar bujilie nu au nimic gata data vitoare le schimb la 100000km multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Numa ai schimbat bujiile sau ai facut si altceva, ai ridicat rezervorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Numa ai schimbat bujiile sau ai facut si altceva, ai ridicat rezervorul? salut ma bucur ca esti asa rapid cum sa ridic rezervorul nu lam ridicat ca nam cum dami un nr telefon si te sun imediat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Daca prin "bubuie" vrei sa zici ca ai rateuri/backfires asta se datoreaza faptului ca in esapament iti ajunge combustibil nears. Probabil ca scanteia bujiilor noi e mai slaba. In alta ordine de idei, cred ca dupa un anumit timp Motronicul se va prinde de smecheria asta si va ajusta amestecul in compensare. Insa asta e doar o banuiala. Daca ai bujiile vechi,incearca sa mergi cu ele si vezi daca la fel face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Bujiiiilii, le am schimbat si eu, asa de moft, avea dealea cu 2 electrozi ( parca asa le zice ) si am pus iridium NGK, dar nu am avut neplaceri deloc, chiar nu sa simtit ca am schimbat, deci...nu cred ca ele sunt de vina......bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Repet, in Ro. N-am zis ca in RO...dar pe bune are. Repet...K1200Rs.Acum si pe mine m-ar interesa treba pt ca vreau sa schimb gumele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Salut! M-a rugat un amic din UK sa il ajut cu niste piese pentru un BMW F800S din 2006 cu ABS, calculator de bord si manere incalzite electric. Motocicleta a cazut de pe platforma si are ceva avarii, mai exact: - geam semnalizare dreapta - oglinda stanga (doar oglina fara suporul de pe carenaj) - carenaj stanga si dreapta inferior fata (unde se fixeaza semnalizarile) culoare rosie - control elctrric de pe ghidon partea stanga - carcasa control electric dreapta - rezervor lichid frana fata plus furtun conectare - maner pasager spate - geam(parbriz) Momentan am trimis un e-mail catre Automobile Bavaria. Stiti cumva un distribuitor de piese in afara reprezentantei, sau cineva care dezmembreaza? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Daca e din uk... motorworks.co.uk Aia dezmembreaza o gramada de modele, si au si de 800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Multumesc de raspuns Dane - am uitat sa precizez o sa trimita motocicleta in tara la sfarsitul acestei saptamani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Chiar si asa, se merita daca vrei sa il repari in Ro, la cate ai de pus pe ea... Shippingu nu e asa de scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 (editat) Salut!M-a rugat un amic din UK sa il ajut cu niste piese pentru un BMW F800S din 2006 cu ABS, calculator de bord si manere incalzite electric. Motocicleta a cazut de pe platforma si are ceva avarii, mai exact: - geam semnalizare dreapta - oglinda stanga (doar oglina fara suporul de pe carenaj) - carenaj stanga si dreapta inferior fata (unde se fixeaza semnalizarile) culoare rosie - control elctrric de pe ghidon partea stanga - carcasa control electric dreapta - rezervor lichid frana fata plus furtun conectare - maner pasager spate - geam(parbriz) Momentan am trimis un e-mail catre Automobile Bavaria. Cand iti va veni nota de la BMW motorrad...o lasi in UK Ce iti arat eu e la un F650GS...din 2001 Bafta cu piesele,dar eu am cautat de am inebunit pt F650 Mesaj completat Stie cineva unde as putea pune K-ul pe tester?...Exclus BMW motorrad Pipera. Auzisem ceva de Sibiu...stiti ceva? Editat Iulie 7, 2010 de oyabun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 12, 2010 Share Postat Iulie 12, 2010 Ce doresti sa aflii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Iulie 12, 2010 Share Postat Iulie 12, 2010 Cine e din Bucuresti si m-ar putea ajuta si pe mine sa reglez ambreajul...fac eu totul....numai sa-mi arate ce si cum. Fac cinste. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Ce doresti sa aflii? Pai de exemplu am becurile de la ABS aprinse si nu functioneaza...fostul proprietar zice ca a fost data jos bateria si ca se face din calculator.Nu e asa, pt ca eu am dat bateria de la GS de o gramada de ori si cand am pus-o abs-ul functiona. Alte chestii marunte...printre care si aerisirea ambreajului.Am vrut sa-i postez si flacaului manualul de reparatii,dar nu l-ar ajuta la nimic Si nu in ultimul rand,e bine sa stii ca ai asa ceva in zona.A...sa nu uit am un zgomot cind e ambreiajul liber,iar cand il strang dispare.Banuiesc ca e rulmentul de presiune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Iulie 13, 2010 Autor Share Postat Iulie 13, 2010 Pai de exemplu am becurile de la ABS aprinse si nu functioneaza...fostul proprietar zice ca a fost data jos bateria si ca se face din calculator.Nu e asa, pt ca eu am dat bateria de la GS de o gramada de ori si cand am pus-o abs-ul functiona. Alte chestii marunte...printre care si aerisirea ambreajului.Am vrut sa-i postez si flacaului manualul de reparatii,dar nu l-ar ajuta la nimic Si nu in ultimul rand,e bine sa stii ca ai asa ceva in zona.A...sa nu uit am un zgomot cind e ambreiajul liber,iar cand il strang dispare.Banuiesc ca e rulmentul de presiune... reseteaza abs -ul iar zgomotul se aude si la al meu si nu are rulment de presiune acuma la K cred ca nu e diferit ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Cine e din Bucuresti si m-ar putea ajuta si pe mine sa reglez ambreajul...fac eu totul....numai sa-mi arate ce si cum.Fac cinste. Multumesc. ............ Sal nene, e simplu ca buna ziua, eu zic la mine la R 850 R ca nu am carene, dar cred ca nici la celelalte nu e mai greu si era mai pe la pag 200 si ceva distantele optime de la maneta, au lasat ,, colegii ,, cotele, e mai nasol cu cheile, eu am stricat o tubulara sa pot reushii ( si sa stricat de tot pana la urama ), oricum daca pot sambata asta te ajut eu. Bafta oricum ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 reseteaza abs -ul Multumesc pentru informatii!ABS-ul il resetez...dar cum???Daca stiam il resetam.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.