Sari la conținut

Postări Recomandate

 

Astazi a primit un parbriz nou de la MRA :10:

L-am cumparat si eu cand aveam RS dar dupa o tura de cateva sute de km l-am dus inapoi. Din doua motive:

- imi dadea o vibtatie destul de mare in ghidon jurul vitezei 100-120km/h;

- oricum il reglam, tot jetul de aer imi venea in casca/fata.

Intr-adevar, simteam curentul mai putin in zona umeri/gat dar nu compensa cele doua probleme de mai sus. In plus, cel original se incadreaza mai bine in designul motociletei. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut.

Am facut o revizie la motocicleta si am descoperit ca trebuie sa inlocuiesc rulmentul de la grup. Are ceva joc.

Ce recomandati la 61917 c3 , aveti un furnizor anume?

cel mai ieftin e de la BMW. In jur de 290 lei parca rulmentul mare.

» Post actualizat in 15 Sep 2014 10:59

Corect :hug:, dar exista si pe SKF, mai scump ce-i drept.

Vezi ca nr de bile nu sunt identice !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

are cineva de vanzare niste inaltatoare de ghidon (risere) pt 1150RT? sau macar sa mi imprumute pt a face o copie la CNC. sau un desen macar.

 

As dori niste parerii cei care au montat pinioane de la Boxer-Performance. se merita? chiar consum mic?

 

am observat la R1150RT-ul meu .... la treptele inferioare (2-3) la 3000 rpm, constant, nu este liniar, ceva opusul lui a smuci (nu stiu cum sa explic). ce cauze poate sa aiba? (am curatat filtru de aer, acum o saptamana, filtru de benzina a fost schimbat acum un an de Dr. Dan Cata si alte operatiuni facute de Dr.).

 

sub 2500 rpm inseamna subturat? ca incepand de la 1500 pana 2500 rpm trage cam greu. ( obisnuinta ca am alta motocicleta V-Twin de 1500 cmc). am inseles ca nu e indicat sa mergi subturat ca papa ulei.

 

consum 1 litru de ulei la 10.000 km? daca consuma mai mult, e grav? cand am plecat din Bucuresti spre Ohrid (Macedonia) 830 km, inainte de a pleca, am verificat la nivelu de ulei era cam 1/3 din sticluta rotunda, cand am ajuns acolo nu mai era. am completat ulei cam 550 ml si a ajuns cam la 2/3 din nivelul de ulei. (cu motoreta pe cric central pt verificare cu motorul rece).

 

porneste cam greu la rece, bateria moto e de generatie LiFePO4, Balistic cu 16 celule http://www.ballisticparts.com. masurat 13,2V nepornit. ce poate sa fie? miercuri vine bujii iridium NKG. anul trecut a fost facut sincronizarea si balans de catre Dr. Dan Cata si are cam aproape 5.000 km.

 

mai am ceva "prostii" in cap si o sa spun aici.

 

va multumesc

 

PS: motorul e R1150RT, an 2001, single spark.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un articol scurt si interesant cu concluzii/diferente intre racire cu apa si ulei la motoare. E in engleza din pacate...

 

http://www.revzilla.com/common-tread/why-things-are-the-way-they-are-a-farewell-to-air-cooling

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

de azi, eu si colegul meu Razvan (Metric Motion) suntem reseller la Touratech.

pentru comenzi razvan@metricmotion.ro sau office@metricmotion.ro,

nr. tel. 0723.649.225


» Post actualizat in 17 Sep 2014 17:26

Salut,

 

Daca se potrivesc de la 1100RT (si cred ca da) ti le donez pe 2 beri :)

 

Da-mi un telefon si vedem cum facem.

 

multumesc mult,

maine montez. ma simt ca un copil care n-are rabdare :D

 

ne tinem legatura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crazy angel .ce ai tu se numeste surging adica mers in valuri.cauta pe google rezolvarea care e simpla.daca nu gasesesti da un pm si iti dau nr de tel sau treci pe la tibi la atelier ca vad ca esti din bucuresti.red bandit :mergi la un mecanic specializat bmw pt ca jocul de la roata se poate rezolva si prin stringere nu neaparat schimb de rulment iar operatiunea in sine e complicata fiind vorba de niste reglaje si masuratori pe care nu le stiu toti mecanicii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu jocul la roata spate, te inseli... Ce zici tu acolo ascunde doar problema, nu o rezolva! Si nu zic asta ca sa imi vand eu bucsele sau ceva.

Cinstit e ca la fiecare 2 ani sa desfaci, cureti si gresezi rulemntii. Cum 90% din lume nu face asta, e logic ca rulemntii se distrug in timp.

 

Un rulment uzat trebuie schimbat. DPMDV, e consumabil. Daca il cureti si gresezi la timp, te tine mai mult. Dar daca ai joc in roata de acolo, remediezi problema si apoi aplici ce am scris mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt rezolvarea surgingului am gasit eu ceva pe net si la mine a mers .nu costa nimic ,se poate inversa procedura oricind si dureaza 2 minute.se preteza si mai bine cu o toba sport.consumul va creste un pic adica va avea cita benzina ii trebuie.mai multa benzina nu inseamna uzura a dinpotriva o racire mai buna a motorului.deci se da saua jos ,se da capacul de la sigurante .se scoate releul din imagine notat cu ccp ,se scoate siguranta nr 5,pui contactul ,accelerezi de 2 ori pina jos (cu motorul oprit),iei contactul.pui siguranta nr 5 la loc si pornesti.vreo 30 secunde merge motorul neregulat si isi revine.asta e tot.poti nota pe ccp pozitia initiala in cazul in care nu iti place se o pui la loc repetind procesul .

» Post actualizat in 18 Sep 2014 19:18

Un forum: http://bmwsporttouring.com/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=508447&page=1.

» Post actualizat in 18 Sep 2014 19:22

Sau aici: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=696846&page=2.

» Post actualizat in 18 Sep 2014 19:26

Sunt multe posturi .orice ai incerca se poate revenii la original oricind.din cite am inteles eu e o setare pt evacuari sport anulind sonda lamda care e pusa doar pt consum redus.nu e normal ca un motor in 4 timpi sa mearga in valuri dar asta e .altfel nu au cum sa scoata din motor de 1100 un consum de 5%.

post-41843-0-65486200-1411067019_thumb.jpg

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am demontat grupul, am curatat profesional tot ce am gasit acolo, am constatat ca rulmentul cel mare are zgomot iar simeringul pare putin imbatranit.

Am montat la loc binenteles cu ulei la grup nou. Jocul exista in continuare, nu este exagerat, dar este. Am comandat rulment si simering la BMW.

Am vazut o demonstratie de reglaj la inlocuirea rulmentului. Oricum nu il schimb eu.

Ce imi pare putin dubios este ca rulmentul mic a iesit de pa cota (de ax) foarte usor. Ma pregatisem cu feon.....si cand colo . Cred ca trebuie sa aplic un tratament de cromare totusi pentru a face treaba corect si sa-i aduc axul in cota de rulment.

Am mai observant ca in relanti cu ambreiajul tras motorul se aude foarte frumos, dupa ce eliberez ambreiajul apar ceva zgomote adiacente, nu foarte mari, gen antrenare de rulmenti.

Din experienta, posibil sa fie ceva rulmenti si prin cutia de viteze, ca rulment de presiune am vazut ca nu are?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Am mai observant ca in relanti cu ambreiajul tras motorul se aude foarte frumos, dupa ce eliberez ambreiajul apar ceva zgomote adiacente, nu foarte mari, gen antrenare de rulmenti.

Din experienta, posibil sa fie ceva rulmenti si prin cutia de viteze, ca rulment de presiune am vazut ca nu are?

Si la mine face asa, la fiecare plecare de pe loc. Ca un carait metalic scurt.

Din cunostiintele mele minime in domeniu are legatura cu (,) cuplarea ABS-ului imediat dupa plecare.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Si la mine face asa, la fiecare plecare de pe loc. Ca un carait metalic scurt.

Din cunostiintele mele minime in domeniu are legatura cu (,) cuplarea ABS-ului imediat dupa plecare.

Faci confuzie, el se refera la zgomotul stand pe loc, ambreind si debreind, nu la plecarea de pe loc..

 

Si la vechiul meu RT facea la fel, doar Dan Cata ne poate lamuri de unde vine zgomotul de la ambreiaj, care imi aminteste de vechiul rulment de presiune de la vechile Dacii 1300..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, pai ideea e ca asa suna din cauza la tija aia din arborele de la cutie. Cand tragi ambreiajul si pui presiune, nu mai suna, evident.

Nimic din cauza caruia sa nu poti dormi noaptea... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ieseam dintr-o curte virand la stanga. In coloana care se deplasa spre dreapta s-a facut o fereastra (un sofer m-a invitat sa trec) dupa ce m-am asigurat si din dreapta, am plecat si cand am iesit dintre masini am vazut aproape un 1200gs ce devansa coloana :). Cred ca amandoi am fost surprinsi de intalnire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva manualul (macar de utilizare) de la alarma de fabrica (BMW) pentru R 1100 RT? Ca am asa ceva pe ea, in cele 2 manuale de utilizare pe care le-am primit cu motocicleta nu e mentionat nimic, si gogu' nu ajuta. Nu face vreo figura, de fapt nu face nimic pur si simplu :D dar sunt curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...