Dan Cata Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 /index.php?...p;#entry2680219 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 /index.php?...p;#entry2680219 sa inteleg ca vrea sa-l schimbe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Cred ca vrea doar un far, nu conteaza de care Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 /index.php?...p;#entry2680219 What's the catch? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Nici un catch, cineva cauta far de RT si am pus informatia acia, poate are careva unu de rezerva pe acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 A,credeam ca ai descoperit ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Da, pe unu care cauta un far Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Domnilor am si eu doua intrebari ;1 unde gasim un stecher (pentru priza ,prizele de curent cu care sunt echipate motocicletele bmw) ;2 care este grosimea minima a unui disc de frana fata si cand trebuie sa il schimb in cazul meu r 1100 gs....multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 1 adaptor de pe louis 2 4.5 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Salut, Caut un suport de la parbriz la un r 1100/1150 RT. E vorba de piesa aia mare de plastic care tine motorasul care face sa urce/coboare parbrizul. Piesa 9 din imaginea asta Asa ca daca stiti pe careva care dezmembreaza un RT... va rog dati de stire Dan Cata 0747294113 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Salut, Caut un suport de la parbriz la un r 1100/1150 RT. E vorba de piesa aia mare de plastic care tine motorasul care face sa urce/coboare parbrizul. Piesa 9 din imaginea asta Asa ca daca stiti pe careva care dezmembreaza un RT... va rog dati de stire Dan Cata 0747294113 Bavaria nu are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 (editat) Am gasit pe ebay Ma gandeam ca e vreunul de dezmembrat prin tara de care sa nu stiu. Editat Noiembrie 26, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Am gasit pe ebay Ma gandeam ca e vreunul de dezmembrat prin tara de care sa nu stiu. era unul pe la pitesti ..alb de politie adus de afara...am gasit ceva mai demult pe bikeshop, dar parca era 1150 ..nu mai stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 (editat) Da, da si ala s-a dat... O sa incerc sa iau legatura cu ownerul, poate poate... ca mai avea ceva interesant pe el Oricum, pe ebay ies la 60 eur cu suportul adus acasa, da ce sa-i faci... Editat Noiembrie 26, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drago Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 Salutare, Sunt posesorul unui R 1100 GS de trei ani, an fabricatie '95. Am un clantanit jenant la cutie (m94) care dispare daca trag ambreiajul. Care ar fi cauza si care ar fi efectul acestui clantanit? Cutia ar avea dupa ceas aporximativ 80 000 KM. Multumesc, Cosmin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 (editat) Nu ai de ce sa iti faci griji. Treaba e in felul urmator: in axul de la cutie, ai o gaura, in care intra o tija de metal. Tija asta de metal, e actionata de parghia de la cutie care la randul ei e actionata de cablu de ambreiaj. In momentul in care tu tragi ambreiajul, actionezi tija aia de pe cutie care e prins cablu de la ambreiaj de ea, care tija la randul ei actioneaza tija lunga din axul cutiei de care iti ziceam mai devreme, care la celalalt capat sta proptitita pe "diaphragm spring plate", adica placa aia cu lamele care opune rezistenta cand tragi ambreiajul. In timp, tija aia isi face joc si se invarte sau se bate de una alta pe acolo. In moemtul in care tu tragi ambreiajul, pe tija aia e presiune mecanica care o tine in loc si nu mai suna Asa ca... cata vreme nu ai bucati de metal mari pe surubu de la scurgere de la cutie cand schimbi uleiu, meri cu motoru linistit. Cand ii schimbi ambreiajul cae uzat, schimbi si tija aia care nu costa o caruta de bani, comparativ cu pretul unui kit de ambreiaj complet A, si vezi sa ai tot timpul jocu la maneta de ambreiaj reglat corect. Asta inseamna ca o sa schimbi ambreiajul ala peste muuuulta vreme/ Altceva : Racire pe aer: Nu e mobra mea, doar am luat poza de pe un alt forum : ) Editat Noiembrie 28, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 @Dan Cata : e de preferat sa nu stai pe loc cu motorul pornit si mai ales cu socul tras...adica turat ca asa se intampla Pe calduri ff mari, prin Bucuresti - unde traficul e o nebunie nu am patit asa ceva... deci racirea a functionat cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 Pai da, nici turat, nici la relanti. Nici RT, nici GS, nici un boxer. Te urci, dai cheie si ai plecat. Pana ce e motoru rece nu trec de 3000 rpm, apoi cand ajunge la 5 linii pe bord temperatura ii poti da Partea faina la RT ii ca ii poti bloca aerul la radiatoru de ulei din clapete. LA GS trebuia sa ii pun un plastic in fata radiatorului pe timp de iarna. Dan. Mesaj completat Ca tot nu muncim miercuri, ma gandeam sa imi fac mod-ul cu releu la ABS ca sa nu mai dea eroare la pornire. Bateria mi-e buna desi are cel putin 3 ani (scrie pe ea ca sa nu o pui pe motor mai tarziu de 07/2007- BMW EXIDE) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 Are cineva schema electrica de k1200rs ? Am luat de pe ebay manere incalzite si comutatorul de pornire si nu stiu cum se fac conexiunile.Se pare ca mai este un cablu de legatura .In manualul meu nu este nimic despre conexiuni, numai pozitionarea cablurilor o arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 Ma tem ca nu am schema la k12rs, dar daca iti iei manere OEM, alea vin cu mufa, si nu prea poti sa conectezi altundeva nici mufa de la manere si nici aia de la buton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 (editat) Manerele sunt oem la fel si butonul de pornire.Numai ca pe realoem.com mai da un cablaj auxiliar pe care nu l-am comandat.Nr. 6 pe poza asta.Acum nu stiu pana nu desfac daca mobra-l are cablajul ala sau nu.Probabil o sa aflu cand o sa le montez Editat Noiembrie 29, 2010 de varugica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 S-ar putea sa te complici daca vrei sa folosesti instalatia electrica a mobrei pentru manere incalzite. Pe langa manere, buton iti trebuie sa ai in fusebox o siguranta pentru manere si un releu pentru manere. Asa ca eu in locu tau as face in felul urmator: Cat inca ai manerele nemontate, vezi care fire fac ce. Parca is cu doua pozitii de incalzire, aia ar insemna cate un fir pentru fiecare din cele doua infrasurari si un fir de masa sau chiar doua. Iei la fel butonul si il incerci sa vezi pe ce pozitie ce face. Apoi cumperi frumos un releu de 30A din piata care costa 7 ron, si iti faci tu instalatia electrica la manere montand butonul in bord in pozitia initiala si la releu ii gasesti un loc unde sa nu ajunga umezeala. Eu zic ca e mai bine asa decat sa implici instalatia mobrei, nu de alta dar daca nu ai schema in fata, nu stii care fire fac ce si risti sa f uti muuuult mai multe pe motorul ala. Dan. Mesaj completat Partea buna la toate astea e ca le poti testa pe banc, pana ce nu le montezi inca pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 Ca tot nu muncim miercuri, ma gandeam sa imi fac mod-ul cu releu la ABS ca sa nu mai dea eroare la pornire. Bateria mi-e buna desi are cel putin 3 ani (scrie pe ea ca sa nu o pui pe motor mai tarziu de 07/2007- BMW EXIDE) Numa' nu te astepta sa ai ABS. Fara cloncanit la plecare ai sa blochezi roata in franare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 Ceea ce tu nu stii e ca daca fac mod-ul cu releul, pun contactu si se aprinde becu de jos din bord. Dupa care dau la automat si mobra porneste, iar becurile din bord incep sa palpaie concomitent. Dupa care plec de pe loc, se aude clanku si iaca am si ABS. Daca is -20 de grade si motoru porneste, am si ABS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 Care parte din 'Fara cloncanit la plecare ai sa blochezi roata in franare.' nu o intelegi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.