vik55 Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 Ce mica-i lumea Da cutiile la culoare ..............B-19-CZO.................... Sambata ..........la Cheia ...un gratar si o plimbare pe munte sper sa nu ploau prognoza este buna dar nu se stie niciodata Asfalt curat pt. toata lumea ................! Mesaj completat Da cutiile la culoare ..............B-19-CZO.................... Sambata ..........la Cheia ...un gratar si o plimbare pe munte sper sa nu ploua prognoza este buna dar nu se stie niciodata Asfalt curat pt. toata lumea ................! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 Da cutiile la culoare ..............B-19-CZO.................... Sambata ..........la Cheia ...un gratar si o plimbare pe munte sper sa nu ploau prognoza este buna dar nu se stie niciodata Asfalt curat pt. toata lumea ................! Mesaj completat Am un prieten cu un dragstar bej care era tare suparat pe tine... ca nu l-ai bagat in seama in trafic, crezand ca sunt eu; a venit dupa tine si a obs intr-un final ca motorul tau are cutiile vopsite... s-a linistit in final... )) Pe de alta parte, nu am reusit sa-mi fac un program pentru sambata la un drum, problemele familiale tinandu-ma aproape de casa. Numai bine si asflat curat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 Am un prieten cu un dragstar bej care era tare suparat pe tine... ca nu l-ai bagat in seama in trafic, crezand ca sunt eu;a venit dupa tine si a obs intr-un final ca motorul tau are cutiile vopsite... s-a linistit in final... )) Pe de alta parte, nu am reusit sa-mi fac un program pentru sambata la un drum, problemele familiale tinandu-ma aproape de casa. Numai bine si asflat curat ! Pacat frate a fost o vreme excelenta .........tocmai buna si cu scutul ridicat te luoa si somnul cred ca ne injura multi pt protectile de care dispunem la motorrad........amicul meu cu care plec mai mereu are o Honda 650 s buna frate da cand vad cate haine pune pe el ma pufneste rasul .......asta este de frumos ce a fost ne-am intors pe Brasov ...super............ O sap buna la toata lumea ...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 Pacat frate a fost o vreme excelenta .........tocmai buna si cu scutul ridicat te luoa si somnul cred ca ne injura multi pt protectile de care dispunem la motorrad........amicul meu cu care plec mai mereu are o Honda 650 s buna frate da cand vad cate haine pune pe el ma pufneste rasul .......asta este de frumos ce a fost ne-am intors pe Brasov ...super............ O sap buna la toata lumea ...! Ma bucur pentru tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Am vazut la multe mobre ca curge ulei pe la busonu de umplere din stanga. F usor si ieftin de reparat, tre doar o-ring 18x4 si 30 de secunde manopera ...nu pe acolo iese uleiul afara!...iese pe linga cealalta piesa, cea de plastic in care se baga busonul de umplere!...piesa aia de plastic nu etanseaza bine intre ea si capacul de aluminiu in care este fixata! ...remedierea este simpla, se da jos capacul si se tencuieste pe interior cu un silicon ce rezista la uleiuri si caldura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 (editat) Dar este simering si acolo Le-am listat mai sus dimensiunile. 17X4,5 ala de jos si 18X4 ala de sus Editat Octombrie 25, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 e super tare. felicitari. dar nu inteleg de ce faceti aceste tutoriale pe engleza? nu s-ar putea si pe romana. sa intelegem si noi exact despre ce este vorba. Am facut tutorialul in engleza pentru ca l-am postat pe ADVRider. Nu mi-e greu sa-l traduc, insa pentru cei 4 cititori romani nu am de gand sa ma obosesc decat la cerere. nu va suparati pe mine adun informatii ca sa stiu la sa ce ma astept .Cu @Switch inca nu am apucat sa discut - am un roman de intrebari (cand e omu' pe fuga e greu sa-i pui intrebari - TDM) iar de la @Dan Cata am aflat cea ce ma rodea pe moment - al II lea roman de intrebari ... din care am teminat prefata . Imi plac romanele Numa sa fie postate public sa beneficieze si altii de raspunsurile bune si sa ma poata corecta vreunu daca zic prostii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Am facut tutorialul in engleza pentru ca l-am postat pe ADVRider. Nu mi-e greu sa-l traduc, insa pentru cei 4 cititori romani nu am de gand sa ma obosesc decat la cerere. Imi plac romanele Numa sa fie postate public sa beneficieze si altii de raspunsurile bune si sa ma poata corecta vreunu daca zic prostii. Itrebare pt cunoscatorii : cum pot sa golesc uleiul la R 1100 rt vreau in iarna sa-i schimb uleiul dar inainte vreau sa-i spal si motorul interior am cumparat deja uleiul , filtru si cheia pahar pt filtru . Multumesc frumos anticipat . Vik_55 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Desfaci alea 4 suruburi de la burta la carena aia mica de jos si apoi surubu de scurgere. Inainte de toate, desfaci capacu ala negru pe unde il torni inauntru, ca sa aiba pe unde intra aer cand scoti uleiu vechi Filtru tot jos este. Vezi sa nu iti ramana garnitura veche de la filtru vechi lipita de motor. Cand pui filtru nou, il umplu cu ulei dupa care il insurubezi, ca sa fie "amorsat" circuitul cand ii dai prima cheie Ce cheie ai? Deia aurie de pe louis? Daca da, o sa te ajute de data asta, pe urma o sa se strice. Parca is de carton, asa slabe is... Io am una MANN, primita odata cu motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Desfaci alea 4 suruburi de la burta la carena aia mica de jos si apoi surubu de scurgere. Inainte de toate, desfaci capacu ala negru pe unde il torni inauntru, ca sa aiba pe unde intra aer cand scoti uleiu vechi Filtru tot jos este. Vezi sa nu iti ramana garnitura veche de la filtru vechi lipita de motor. Cand pui filtru nou, il umplu cu ulei dupa care il insurubezi, ca sa fie "amorsat" circuitul cand ii dai prima cheie Ce cheie ai? Deia aurie de pe louis? Daca da, o sa te ajute de data asta, pe urma o sa se strice. Parca is de carton, asa slabe is... Io am una MANN, primita odata cu motorul. Sal......ok mersi frumos pt sfaturi credeam ca este ceva mai special avand in vedere ca radiatorul de ulei este acolo sus se pare ca este exact ca la masina ...cheia pahar cred ca la aceia te referai mi se pare destul de robusta am cumparato din targ acolo am gasito. Seara buna si multam . Vik_55 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Octombrie 26, 2010 Autor Share Postat Octombrie 26, 2010 Am facut tutorialul in engleza pentru ca l-am postat pe ADVRider. Nu mi-e greu sa-l traduc, insa pentru cei 4 cititori romani nu am de gand sa ma obosesc decat la cerere. Atunci te rog eu foarte frumos sa faci acest tutorial si pe limba romana. Si pe viitor cine mai face tutoriale il rog frumos de acuma sa posteze si in limba romana. Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 SALT IN TIMP ! http://www.pandamoto.fr/R1232.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 Imi place stergarul(prosopul) BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 http://www.auto24bv.ro/moto-bmw-lanseaza-doua-noi-modele/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 http://www.auto24bv.ro/moto-bmw-lanseaza-doua-noi-modele/ R1200R era clar ca va fi restilizat si mai ales ca va primi motorul DOHC ca si GS & RT... forma rezervorului noua, bordul, manerele pt. pasager... vad insa si oglinzi cromate si jante spitate... poate asta va insemna "clasic". Ce nu imi este clar este cu acel G650GS... eu stiam ca anul trecut a aparut G650GS ca fiind vechiul F650GS monocilindru cu motorul vopsit negru si fabricat pe undeva prin America de Sud. Sa fie deja o alta varianta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Cautand cu totul altceva, am gasit cam ce contineau vechile truse de scule BMW. Poate intereseaza pe cineva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlueKiss Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 Ma intereseaza un motor pentru Bmw F 650 din 1999..ma poate ajuta cineva?Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Ma intereseaza un motor pentru Bmw F 650 din 1999..ma poate ajuta cineva?Multumesc http://fahrzeugteile.shop.ebay.de/i.html?_...6.c0.m270.l1313 SUCCES ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Stie cineva despre recall-ul asta? E valabil doar pentru North America? Sau si pentru Europa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Va salut domnilor. De curand m-am despartit de iubita mea suzi gs 500 si m-am indragostit de modelul k1200rs. Am nevoie de niste sfaturi despre achizitia ce urmeaza sa o fac. La ce anume trebuie sa fiu atent cand o cumpar (intreb asta pentru ca stiu ca anumite modele sunt mai "fragile" la anumite chestii). Va multumesc si astept cu nerabdare sa ne salutam in trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Va salut domnilor. De curand m-am despartit de iubita mea suzi gs 500 si m-am indragostit de modelul k1200rs. Am nevoie de niste sfaturi despre achizitia ce urmeaza sa o fac. La ce anume trebuie sa fiu atent cand o cumpar (intreb asta pentru ca stiu ca anumite modele sunt mai "fragile" la anumite chestii). Va multumesc si astept cu nerabdare sa ne salutam in trafic. Iti urez bafta...e un motor super! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Va salut domnilor. De curand m-am despartit de iubita mea suzi gs 500 si m-am indragostit de modelul k1200rs. Am nevoie de niste sfaturi despre achizitia ce urmeaza sa o fac. La ce anume trebuie sa fiu atent cand o cumpar (intreb asta pentru ca stiu ca anumite modele sunt mai "fragile" la anumite chestii). Va multumesc si astept cu nerabdare sa ne salutam in trafic. Care K1200RS? Desi cel nou s-ar chema K1200R Sport. Across the frame sau along the frame? Mai exact,ce an? Daca e pana in 2005 atunci are cu totul alta configuratie. Are cardanul identic cu seria R1150XX. In fapt, e aproape un K1200GT 1st Gen cu mentiunea ca GT e mai comfortabil. Oricum, bafta la vanatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Multumesc domnilor , dar in vremurile astea ma uit dupa ceva cat mai ieftin in jurul a 3500E.Multumiri @dan cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 (editat) Multumesc domnilor , dar in vremurile astea ma uit dupa ceva cat mai ieftin in jurul a 3500E.Multumiri @dan cata Va fi greu sa gasesti ceva bun la banii astia. Sunt doua modele-din 1997 pana in 2000 inclusiv si din 2001 pana in2004...erau zvonuri despre seria a doua,cum ca nu era ceva in ordine. BMW K1200R Sport e cu totul altceva...n-are legatura! Dan a facut intradevar o interventie pentru tine...m-a intrebat si pe mine daca vreau 3500,dar nu-l dau si in nici un caz la banii aia Editat Noiembrie 3, 2010 de oyabun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Da se pare ca nu prea am sanse decat in italia sa gasesc ceva.Nu ma astept ca la banii astia sa iau ceva impecabil...da oricum toata iarna ce sa fac...mesteresc cu drag. http://www.moto.it/moto-usate/bmw/k-1200-r...mp;f=1&t=10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.