Budd Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Mobra ta nu are cardanu ca la 1200? Despre ce e vorba mai exact in recall? E cardanul in oglinda. Nu stiu despre ce este vorba. Scrie in scrisoare ca o sa mi se zica acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 De ce nu e bine s aincalzesti un boxer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 dupa cate observ s-a aprins... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Nu, e aceeasi motocicleta. L-a lasat mergand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Nu, e aceeasi motocicleta. L-a lasat mergand... Si s-a dus sa faca autostrazi in Romania,sau ce-a facut cat timp motorul ala mergea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 ai ma terminsti o sa vada harea si iar o baga pe aia cu cate trebuie sa schimbi in garantie la un BMW daca la mai lasat si in garaj fara pic de aer.... nu au si motoarele astea un senzor de protectie sa ia contactul cand temp motorului e dusa in campi? sau o au cel 1200? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 nu au si motoarele astea un senzor de protectie sa ia contactul cand temp motorului e dusa in campi?sau o au cel 1200? Incerci tu si ne zici? Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 ai ma terminstio sa vada harea si iar o baga pe aia cu cate trebuie sa schimbi in garantie la un BMW daca la mai lasat si in garaj fara pic de aer.... nu au si motoarele astea un senzor de protectie sa ia contactul cand temp motorului e dusa in campi? sau o au cel 1200? Si nu cumva ai vrea ca acel senzor sa-ti ia contactul cand esti TU intr-o depasire pe dunga continua,in panta,in apropierea unei curbe,pentru ca asa a considerat el,ca "temp motorului e dusa in campi"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Si nu cumva ai vrea ca acel senzor sa-ti ia contactul cand esti TU intr-o depasire pe dunga continua,in panta,in apropierea unei curbe,pentru ca asa a considerat el,ca "temp motorului e dusa in campi"? DACA AR FI ACEL SENZOR CARE SA TAI GAZUL CU SIGURANTA AR FI LEGAT UN CALCULATOR CARE I.AR COMUNICA CA PROSTUL DE STAPAN E CU MOTORUL IN MISCARE ..CUTIE..VITEZOMETRU...ABS..ETC SI SINCER CAND ESTI PE EA SI VEZI CA LINIUTELE SUNT LA MAXIM SI ITI IESE FUM DINTRE PICIOARE TE MAI OPRESTI SI TU SA ITI IEI TEMPERATURA LA ...OOOO SAU TU RAMAI BLOCAT PE ACCELERTIE IN CURBA IN PANTA DEPASIND PE LINIA CONTINUA NE" SIMTIND FOCUL DINTRE PICIOARE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Deci , cum spuneam in postul asta s-a ajuns si in Europa. Mobra mea a fost chemata pentru "modificari". Am descoperit plicul abia ieri Si pe mine m-au chemat.. Mi-au schimbat nu stiu ce tija de la suspensia spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 si mie o tija cam de 15 cm care arata ca un os si e folosita cand " se intinde motorul" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seba_bmw Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Salut, Am nevoie de manere pentru un BMW R 1100 S din 1999. Daca stie cineva de unde pot lua,in afara de un dealer BMW unde sunt foarte scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 (editat) Salut, Am nevoie de manere pentru un BMW R 1100 S din 1999. Daca stie cineva de unde pot lua,in afara de un dealer BMW unde sunt foarte scumpe. Daca se potrivesc cu alea de k1200rs am eu 2 normale , ca am pus incalzite + unul incalzit de stanga. Intereseaza-te si da-mi pm Editat Ianuarie 16, 2011 de varugica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Am si eu 2 mansoane de guma, daca la alea te referi. Mi-au ramas de cand am pus manere incalzite pe GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seba_bmw Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Si ale mele sunt incalzite. Nu stiu daca se potrivesc dar o sa caut. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=3K27PeDE4Ww http://www.youtube.com/watch?v=SlFQ-gKf8tI http://www.youtube.com/watch?v=jVsLTpU5Uyc http://www.youtube.com/watch?v=rB4qFG31Yb8 http://www.youtube.com/watch?v=rB4qFG31Yb8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 nu se vede deloc ca le ar bate Asta pentru ca te uiti la mobra gresita. BMW e ala din fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Bun. Az dimineata am dus mobra la ITP. Trecut testul, ce ma interesa mai mult era ala de franare. Se pare ca mobra mea are eficienta la franare de 49% fata de 16% cat e limita minima admisa. Ce-or fi insemnand astea, nush... Am apucat sa testez si ABS dupa mod-ul facut, ca sa porneasca fara probleme si sa nu mai dea erori. Merge(cu toate ca unii din voi erati reticienti la treaba asta )! Am reusit sa il si testez pe ~ 40 de m, de la remorca pana la garaj. Dupa ce pornesc motorul, becurile clipesc concomitent apoi se initializeaza si intra in caz de nevoie. A fost o iarna lunga, am mesterit mult la el. In caz ca intereseaza pe cineva, am facut astea: -schimb filtru de benzina -schimb filtru de aer -schimbat rulmentii cu ace cu bucse -demontat electromotor, curatat, uns, asamblat la loc si montat -schimbat suportul de la parbriz care s-a rupt la un incident minor (intrat cricu in pamant) -facut adaptare de talpa la cricu lateral mai mare ca sa evit pe viitor incidente de genul celui de mai sus -facut instalatia electrica la proiectoare (lucru migalos, mi-a luat 2 nopti!) -schimb curea alternator -alte maruntisuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Perfect.Acum vinde-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 La cati bani am bagat in ea... iti dai seama ca nu fac nici o afacere. Nu ca as face afaceri cu mobre, dar parca asta mi-a si intrat asa la suflet Mesaj completat Se pare ca din 2012, boxerele vor fi racite cu apa A la Porsche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 A la Porsche Sau a la Subaru! Yehaaaa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 La cati bani am bagat in ea... iti dai seama ca nu fac nici o afacere. Nu ca as face afaceri cu mobre, dar parca asta mi-a si intrat asa la suflet Mesaj completat Se pare ca din 2012, boxerele vor fi racite cu apa A la Porsche Salutare la toata lumea si lui Dan in special vad mare specialist in mobre . Intrebare cine pote sa ma ajute si pe mine aici in Buc [ normal cotra cost] timpul se plateste sa fac si eu suntul acesta la A B S caci probabil din cauza bateriei care cred ca este cam veche i-mi face si mie probleme la prima pornire . Ce nu sunt eu lamurit si poate i-mi spune specialistul [Dan] dupa ce faci aceasta modificare a instalatiei A B S cupleaza la fiecare pornire de pe loc ? sau cum vad sper sa NU AM DREPTATE adica ai pus contactul becurile sunt stinse , a pornit motorul si-a revenit tensiune in instalatie dupa consumul electromotorului deci sunt acei 12/13 v se aprind cele 2 becuri concomitent ale A B S ai plecat s-au stins si totul este ok..........toate bune pana aici . Intrebarea mea este cu motorul pornit daca am oprit la stop A B S ce face se decupleaza si recupleza cand sunt iar in miscare .............sper sa nu fie asa caci daca este asa la un mers prin oras cred ca cam multe decuplari si cuplari care cred ca in final distrug ceva . Multam pt intelegere si timpul pierdut cu mine . Vik 55 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 (editat) Daca vrei musai in Bucuresti, vezi ca si Switch si-a facut ceva asemanator, rezultatul final e acelasi. Numai ca el nu a folosit releu, ci a legat direct firele, care mie sincer nu mi se pare o chestie mult prea sanatoasa, in caz de ceva scurt in instalatie provocat de tine involuntar, cred ca iti poti arde centrala abs. Solutia care am adoptat-o eu a fost cea cu releu, cea mai sigura, mai sigura de atata nu exista. Daca vrei sa faci la fel, da o fuga pana in Cj cand doresti tu si o-m face-o Ce se intampla acum e ca: motor oprti, pui contactul, se aprinde becul de sus din bord la ABS si ramane aprins. Dai la automat, becul de incarcare de la baterie se stinge si cele 2 de la ABS incep sa clipeasca concomitent (normal) si cand te misti de pe loc se sting si ai abs. Adica, daca nu ai alte hibe la abs (nivel scazut la lichid, senzori dusi, centrala defectuasa), de cate ori pornesti motorul ai ABS, oricat de frig ar fi afara. Daca motorul porneste, ai ABS Dan. Intrebarea mea este cu motorul pornit daca am oprit la stop A B S ce face se decupleaza si recupleza cand sunt iar in miscare .............sper sa nu fie asa caci daca este asa la un mers prin oras cred ca cam multe decuplari si cuplari care cred ca in final distrug ceva . Multam pt intelegere si timpul pierdut cu mine . Vik 55 . Nu distrugi nimic Daca stai la relanti si ai motoru pornit, normal ca si ABS ramane pornit. ABS se opreste/decupleaza doar cand iei contactul sau ai o tensiune la baterie de 10.3V sau mai mica. Mod-urile is facute ca sa imbunatateasca calitatea motociclatului nu sa o ingreuieze/distruga motocicleta Editat Ianuarie 22, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Daca vrei musai in Bucuresti, vezi ca si Switch si-a facut ceva asemanator, rezultatul final e acelasi. Numai ca el nu a folosit releu, ci a legat direct firele, care mie sincer nu mi se pare o chestie mult prea sanatoasa, in caz de ceva scurt in instalatie provocat de tine involuntar, cred ca iti poti arde centrala abs. Solutia care am adoptat-o eu a fost cea cu releu, cea mai sigura, mai sigura de atata nu exista. Daca vrei sa faci la fel, da o fuga pana in Cj cand doresti tu si o-m face-o Ce se intampla acum e ca: motor oprti, pui contactul, se aprinde becul de sus din bord la ABS si ramane aprins. Dai la automat, becul de incarcare de la baterie se stinge si cele 2 de la ABS incep sa clipeasca concomitent (normal) si cand te misti de pe loc se sting si ai abs. Adica, daca nu ai alte hibe la abs (nivel scazut la lichid, senzori dusi, centrala defectuasa), de cate ori pornesti motorul ai ABS, oricat de frig ar fi afara. Daca motorul porneste, ai ABS Dan. Nu distrugi nimic Daca stai la relanti si ai motoru pornit, normal ca si ABS ramane pornit. ABS se opreste/decupleaza doar cand iei contactul sau ai o tensiune la baterie de 10.3V sau mai mica. Mod-urile is facute ca sa imbunatateasca calitatea motociclatului nu sa o ingreuieze/distruga motocicleta Ok Dan multam cam departe dar nu se stie niciodata daca nu am sa ma descurc pe plan local o facem si pe asta . Sa vina odata primavara sa le scuatem afara si o rezolvam si pe asta , alte belele nu cred ca ar fii deoarece daca o tin pe incarcator nu face nici o problema . * Cam cat dureaza modificarea ? Inca odata multam si weekend placut . Vik55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.