dexxter Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Sursa informatiei, Dan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 ukgser, fannum, membru fondator cu 30k+ posturi Daca ala zice ca acu is +40 de grade la polu nord, nu prea stau pe ganduri si ii dau dreaptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Hmmm...cumva mi'e greu da cred ca o gramada de oameni de pe net care lauda optimate, inclusiv membrii de aici vorbesc prostii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Nu contest ca nu ar fi bun, dar daca bateria e moarta, Optimate-ul o incarca, te dai cu motorul, si il opresti, apoi nu il mai poti porni, pentru ca nu mai are capacitatea de stocare necesara. La asta se referea. Alte chargere destepte nici macar nu o mai incarca, de la bun inceput, asta era ideea Stiti ca la 1100, nu poti porni mobra daca ai cricu lateral lasat. La 1150, poti, dar cand bagi in viteza, moare motorul. Se poate face aceeasi inginerie si la 1100, cu un releu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Pai si optimateul e la fel. Daca citesti culorile, ele transmit diverse mesaje de genul ok, needs replacement soon si replace now... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 Pai nu asta fac toate incarcatoarele? Ideea este sa prelungeasca viata bateriei , sa o intretina .Pana la urma isi dau si ele(bateriile) sfarsitul ca doar nu ai vrea sa fie nemuritoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Mai frate eu nu stiu ce cacao de baterii importa astia dar am cumparat una in octombrie pentru R1100RT din aceea sigilata, nu cu gel. Am pus-o pe motor, am mers 30km ca sa fac ITP si o revizie. Dupa aia am bagat moto in garaj pana acum. Am vrut sa-i dau o cheie si... moarta de tot. Langa BMW in acelasi garaj am un Harley cu bateria sa. Au stat impreuna in acelasi garaj. Harley-ul a pornit la prima cheie dupa 5 luni si mai bine. Si atunci ma intreb ce baterie trebe sa iau sa porneasca motorul dupa ce a stat ceva timp? Ca de facaturi sunt satul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 1, 2012 Admin Share Postat Martie 1, 2012 (editat) ..Salaj, cumva? De acolo ai luat-o? Editat Martie 1, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 (editat) Nu frate, de la Yamaha din Pipera. Cum pooola mea se duce o baterie stand in garaj. Nu concep asa ceva. La masina cu alarma pusa si vechime de 5 ani a stat o luna in noiembrie afara si a pornit. Editat Martie 1, 2012 de RENEGADE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 1, 2012 Admin Share Postat Martie 1, 2012 (editat) Ar trebui sa scrie data fabricatiei pe ea. Mai sunt cazuri de baterii luate de noi din magazin, dar vechi, tinute in depozite, care-si dau duhul la fel. Nu compara una de masina , 70-90 amperi, cu alta de max.19, cit ai tu.. Editat Martie 1, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Pai si doar de la asta sa fie? Ce sa iau atunci sa stau linistit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 1, 2012 Admin Share Postat Martie 1, 2012 Ori iti iei una de pe Louis, Exide cu gel, de 19 amperi, costa cam 150 euro, ori mergi la Varta si iei tot cu gel, au unele cu amperaj mare la pornire. Oricum, obligatoriu cu Gel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Si zici tu ca astea tin mai bine? Ca am inceput sa nu mai cred pana nu vad. De unde iau Varta de moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Pai si doar de la asta sa fie? Ce sa iau atunci sa stau linistit? Salut! Ai mai pus-o pe redresor s-o incarci si apoi sa vezi cum se comporta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Se incarca dar nu mai are curent de pornire destul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 1, 2012 Admin Share Postat Martie 1, 2012 Eu am luat Varta de la Bumbas Electric, undeva pe str.Masina de Paine. Cauta pe net, cred ca sunt mai multi care aduc. Problema este ca una cu gel costa cam 150/170 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 eu am luat o baterie cu gel, 19 Ah, de pe ebay. am dat pe ea anul trecut 90 euro. deocamdata e ok. mi se pare cam mult 150 euro pt o baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Exide BMW cu gel. Are cel putin 5 ani pe motor, asta ar fi al 6-lea sezon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Se incarca dar nu mai are curent de pornire destul De ce nu o duci inapoi la magazin, orice piesa are minim 18 luni garantie, sint obligati sa o schimbe. Nu cred ca merita sa dai 150-170 eur pe o baterie cind gasesti cu 200-250 lei, ce face aia in plus? la o masina cam tot atita costa si tine 4-5 ani, la moto ar tebui sa tina tot atit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Ca nu mai am bonul! Nu ma gandeam ca sunt asa de proaste. Cand am luat-o a pornit instant si mi-am zis "asta e". Cat despre pret m-am uita si eu pe Google si cam astea sunt preturile. Intre 130 si 150 Euro. Iar la BMW bateria este cruciala fiindca ABS ul se armeaza doar daca are curent corect. Si e pacat ca la o masinarie ca asta, sa ai bateria proasta. Suntem prea saraci sa cumparam lucruri proaste! EXIDE GELBATERIE este undeva la 700-750 ron iar VARTA cu gel la 745ron. Deci voi merge pe un EXIDE numai sa gasesc in Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Pentru ABS, stii prea bine ca exista leac Se numeste releu Si pentru cei cu 1100/1150 care nu au ABS, se poate modifica tavita aia in care sta bateria astfel incat sa accepte acolo o baterie de masina mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Da stiu, dar ideea era sa nu "pacalesc" instalatia. Macar asa stiu si eu cum stam cu bateria. Era un fel de semnal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Pai nu o pacalesti deloc, asa e ea prost gandita din start. La 1200 nu mai apare problema asta, pentru ca au rezolvat-o La fel si treaba cu pornitu pe cricu lateral, la 1100 nu poti, dar la 1150 da, si cand bagi in viteza, moare daca e cricu lasat jos. Cum e la 1150 e perfect, la fel, o alta problema care au rezolvat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 (editat) Aia cu cricul intradevar trebe rezolvata ca este enervant de-a dreptul. Daca ai idee cum ... astept... Adica nu porneste daca e in viteza, nu? Editat Martie 2, 2012 de RENEGADE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 La 1100, nu poti porni mobra daca e pe cric, cum bine stii. Acuma, poti face doua inginerii, si anume: - pui o simpla litza de cupru intr-o mufa si il pacalesti sa creada ca e cricul tot timpul sus; asta nu o recomand, ca poti pleca cu el lasat si in prima curba la stanga sa cazi; mi s-a intamplat si e foarte periculos; - pui tot un releu si il faci sa functioneze ca la 1150; daca e la neutral si cricu e lasat, poti porni motorul; daca il bagi in viteza si cricu e lasat, moare motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.