Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu contest ca nu ar fi bun, dar daca bateria e moarta, Optimate-ul o incarca, te dai cu motorul, si il opresti, apoi nu il mai poti porni, pentru ca nu mai are capacitatea de stocare necesara. La asta se referea. Alte chargere destepte nici macar nu o mai incarca, de la bun inceput, asta era ideea ;)

 

Stiti ca la 1100, nu poti porni mobra daca ai cricu lateral lasat. La 1150, poti, dar cand bagi in viteza, moare motorul. Se poate face aceeasi inginerie si la 1100, cu un releu ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai frate eu nu stiu ce cacao de baterii importa astia dar am cumparat una in octombrie pentru R1100RT din aceea sigilata, nu cu gel. Am pus-o pe motor, am mers 30km ca sa fac ITP si o revizie. Dupa aia am bagat moto in garaj pana acum. Am vrut sa-i dau o cheie si... moarta de tot.

Langa BMW in acelasi garaj am un Harley cu bateria sa. Au stat impreuna in acelasi garaj. Harley-ul a pornit la prima cheie dupa 5 luni si mai bine.

 

Si atunci ma intreb ce baterie trebe sa iau sa porneasca motorul dupa ce a stat ceva timp? Ca de facaturi sunt satul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu frate, de la Yamaha din Pipera.

 

Cum pooola mea se duce o baterie stand in garaj. Nu concep asa ceva. La masina cu alarma pusa si vechime de 5 ani a stat o luna in noiembrie afara si a pornit.

Editat de RENEGADE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ar trebui sa scrie data fabricatiei pe ea.

Mai sunt cazuri de baterii luate de noi din magazin, dar vechi, tinute in depozite, care-si dau duhul la fel.

Nu compara una de masina , 70-90 amperi, cu alta de max.19, cit ai tu..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ori iti iei una de pe Louis, Exide cu gel, de 19 amperi, costa cam 150 euro, ori mergi la Varta si iei tot cu gel, au unele cu amperaj mare la pornire.

Oricum, obligatoriu cu Gel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Eu am luat Varta de la Bumbas Electric, undeva pe str.Masina de Paine.

Cauta pe net, cred ca sunt mai multi care aduc.

Problema este ca una cu gel costa cam 150/170 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se incarca dar nu mai are curent de pornire destul

De ce nu o duci inapoi la magazin, orice piesa are minim 18 luni garantie, sint obligati sa o schimbe.

Nu cred ca merita sa dai 150-170 eur pe o baterie cind gasesti cu 200-250 lei, ce face aia in plus? la o masina cam tot atita costa si tine 4-5 ani, la moto ar tebui sa tina tot atit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca nu mai am bonul! Nu ma gandeam ca sunt asa de proaste. Cand am luat-o a pornit instant si mi-am zis "asta e".

Cat despre pret m-am uita si eu pe Google si cam astea sunt preturile. Intre 130 si 150 Euro. Iar la BMW bateria este cruciala fiindca ABS ul se armeaza doar daca are curent corect.

Si e pacat ca la o masinarie ca asta, sa ai bateria proasta. Suntem prea saraci sa cumparam lucruri proaste!

EXIDE GELBATERIE este undeva la 700-750 ron iar VARTA cu gel la 745ron. Deci voi merge pe un EXIDE numai sa gasesc in Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ABS, stii prea bine ca exista leac ;) Se numeste releu :P

 

Si pentru cei cu 1100/1150 care nu au ABS, se poate modifica tavita aia in care sta bateria astfel incat sa accepte acolo o baterie de masina mica :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu o pacalesti deloc, asa e ea prost gandita din start. La 1200 nu mai apare problema asta, pentru ca au rezolvat-o ;)

 

La fel si treaba cu pornitu pe cricu lateral, la 1100 nu poti, dar la 1150 da, si cand bagi in viteza, moare daca e cricu lasat jos. Cum e la 1150 e perfect, la fel, o alta problema care au rezolvat-o ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia cu cricul intradevar trebe rezolvata ca este enervant de-a dreptul. Daca ai idee cum ... astept...

Adica nu porneste daca e in viteza, nu?

Editat de RENEGADE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1100, nu poti porni mobra daca e pe cric, cum bine stii. Acuma, poti face doua inginerii, si anume:

 

- pui o simpla litza de cupru intr-o mufa si il pacalesti sa creada ca e cricul tot timpul sus; asta nu o recomand, ca poti pleca cu el lasat si in prima curba la stanga sa cazi; mi s-a intamplat si e foarte periculos;

- pui tot un releu si il faci sa functioneze ca la 1150; daca e la neutral si cricu e lasat, poti porni motorul; daca il bagi in viteza si cricu e lasat, moare motorul ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...