Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare vreau sa-mi schimb motorul si am dat de acest anunt. Sunt foarte hotarat sa-l iau insa mi-e teama de o mega teapa avand in vedere pretul. Cunoaste cineva care sunt "bubele" generale ale unui k 1200 rs ? Risc sa ma trezesc cu vreun defect a carui reparatie sa ma coste cat nu face ? Povestea vanzatorului e ca motorul e adus din Elvetia si are carte de service.

 

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-bmw-k%201200%20rs-din-1997-507037.html

 

Ce teste as putea sa-i fac ca sa fiu cat mai sigur de achizitie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Din ce vad a fost revopsita, toate RS-urile au pe codita inscriptia K1200RS, asta nu o are.

Din poze nu prea iti dai seama, dar pare revopsita destul de rau, la poza cu bordul se vede ca si cum carenajul de bort a fost refacut din fibra.

Repet, asa pare din poze.

Motoarele sunt fiabile, bube ar putea aparea la unitatile ABS(una sh costa cam 300/400 euro) si eventuale jocuri la rulmentii de cardan, dar asta nu-i problema..

Mergi cu cineva care cunoaste marca BMW, se poate face si diagnoza la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai toba cu coburile fac o mie .de inca o mie sa dai pe mobra e ok orice buba ar avea,doar sa nu fie furata.daca e cum zice luigi ca e revopsita inseamna ca a fast un pic sau mai rau avariata .daca ai unde masaoara distanta dintre roti si aliniamentul lor.cu ultimile 7 cifre din talon poti afla la bmw daca a fost avariata si reparata la ei.poti incerca sa vezidaca jambele furcilor sunt drepte.la a mea jamba se invirte in furca nu stiu la k cum e.invirte si te uiti la roata daca se misca .ca la orice sh pot fi o gramada de probleme ca una noua e de la 14mii in sus.asta e 2mii.

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La banii astia plateste un mecanic priceput in ale BMW sa o verifice . Poate a fost vopsita doar din cauza vechimii , nu a unui accident grav. Ia pe cineva care se pricepe cu tine si mergi sa o vezi.E pacat sa o pierzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunoasteti pe cineva care se pricepe bine si ar fi dispus sa se deplaseze contra unei sume de 100 euro ? Dar sa fie pe bune priceput la genul acesta de motocicleta nu sa se uite superficial. Nu e nicio suparare daca ne deplasam degeaba, as fi chiar mai recunoscator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai pus careva pe aici Motul 3000 - 20W50 la BMW R1100 RT sau ceva similar? Eu am trecut acum de la Castrol Actevo, ca n-am gasit de nici o culoare si efectiv m-am saturat de cautat....

Intreb ca la specificatie pe spate scrie doar API SG, care seamana cu specificatia "Ulei 20W50 API SE/SF/SG-CC/CD" dar doar seamana. Nu vad nimic nici de CC nici de CD.

Adica...aici e specificatia: http://emotorcycles.ie/wp-content/uploads/2011/03/DSC_0166-e1298938316291.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai pus careva pe aici Motul 3000 - 20W50 la BMW R1100 RT sau ceva similar? Eu am trecut acum de la Castrol Actevo, ca n-am gasit de nici o culoare si efectiv m-am saturat de cautat....

Intreb ca la specificatie pe spate scrie doar API SG, care seamana cu specificatia "Ulei 20W50 API SE/SF/SG-CC/CD" dar doar seamana. Nu vad nimic nici de CC nici de CD.

Adica...aici e specificatia: http://emotorcycles.ie/wp-content/uploads/2011/03/DSC_0166-e1298938316291.jpg

Salut. E un ulei potrivit ce ai pus. API SG e recomandat si de BMW. Vascozitatea e ok si este si mineral. E ceea ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum dau de bogdan?

 

Dane ,cum se schimba bucsile astea?e nevoie de vreo presa?cheie speciala?pretul e super ok un pic de detaii referitor la materialele si tratamentul termic daca e cazul la cele originale si ale tale te rog.ma bate gindul sa le schimb si eu ca au nu mic joc radial dar sunt un pic reticient fata de sa zicem aftermarket ca e vorba de frine.multumesc.

 

Acuma am vazut numa mesajul tau.

 

Is facute din duraluminiu, exact ca alea originale. Nu trebuiesc facute din altceva mai dur sau tratate, is dure exact cat trebuie sa fie de dure. Ideea e ca astea is mai moi ca si discul de frana si/sau ca si suportul pe care sta discul de frana, ca daca e sa se uzeze ceva, sa se uzeze ele, nu discul care costa o caciula de bani si nici suportul lui ;)

 

Ca sa le montezi dai simplu roata jos, desfaci discul de frana din alea 6 suruburi si scoti sigurantele Seger, pe rand, si inlocuiesti. Nu iti ia mai mult de 1 ceas cu tot cu pauza de tigara. Singura scula mai speciala de care ai nevoie ar fi o cheie dinamometrica cu care sa strangi suruburile la disc la loc cu 21 Nm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc lui Dan pentru ajutor ! Deocamdata se pare ca am prins o super ocazie cu motocicleta asta. Sper sa fie totul ok si de acum incolo.

 

Daca stiti pe cineva care ar fi interesat de un F650 ST dati-mi un semn. Il vand la un pret foarte bun. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa intelegem ca ai batut palma? Hai pune poze cu ea....
Apropos de problema mea la casca system6. Astazi au venit piesele tiparite 3D din ABS. 2 lucruri nasoale :culoarea si "rezolutia " de printare (materialul are niste gauri prin el ceea ce ii da o slabiciune piesei). Una dintre piese sa si rupt la prima proba de inchidere(noroc ca a fost cea care o am buna).Solutia este tiparire 3D in otel (o fac americanii de la shapeways) doar ca trebuie sa stau ca vreo luna pana ajunge la mine.Tehnicianul dentist nu a putut sa ia mulajul piesei

post-36587-0-52151900-1366220547_thumb.jpg

post-36587-0-24705900-1366220557_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-ne ceva detalii despre ea, sunt curios. A vrut sa o ia un prieten, dar a optat pentru un Suzuki. Nu am fost sa o vedem, de aceea sunt curios de starea ei, pretul era tentant.

 

A facut Dan diagnoza si n-a aparut nicio eroare. A mers el si a spus ca e ok. Vis-a vis de pretul mic, cat am discutat cu proprietarul, mi-am dat seama ca ii cam parea rau ca a pus-o la pretul ala (daca va uitati o sa vedeti ca la cateva zile a pus anunt cu 2350). S-a prins tarziu ca putea lua mai mult. Se si grabea pentru ca in aceeasi zi in care a mi-a vandut-o a si plecat in Elvetia sa mai aduca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca vorbeam zilele trecute de noul RT din 2014, watercooled etc etc, iata si un "spy" video, tot din tenerife.

Din pacate, cel care l'a postat a scris 1200GT.

Nevermind, asemanarea liniilor si a bordului cu 1600GT/L mi se pare izbitoare.

 

http://m.youtube.com/#/watch?v=Sw_WE5T8PJo&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DSw_WE5T8PJo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...