Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

A mai pus careva pe aici Motul 3000 - 20W50 la BMW R1100 RT sau ceva similar? Eu am trecut acum de la Castrol Actevo, ca n-am gasit de nici o culoare si efectiv m-am saturat de cautat....

Intreb ca la specificatie pe spate scrie doar API SG, care seamana cu specificatia "Ulei 20W50 API SE/SF/SG-CC/CD" dar doar seamana. Nu vad nimic nici de CC nici de CD.

Adica...aici e specificatia: http://emotorcycles.ie/wp-content/uploads/2011/03/DSC_0166-e1298938316291.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai pus careva pe aici Motul 3000 - 20W50 la BMW R1100 RT sau ceva similar? Eu am trecut acum de la Castrol Actevo, ca n-am gasit de nici o culoare si efectiv m-am saturat de cautat....

Intreb ca la specificatie pe spate scrie doar API SG, care seamana cu specificatia "Ulei 20W50 API SE/SF/SG-CC/CD" dar doar seamana. Nu vad nimic nici de CC nici de CD.

Adica...aici e specificatia: http://emotorcycles.ie/wp-content/uploads/2011/03/DSC_0166-e1298938316291.jpg

Salut. E un ulei potrivit ce ai pus. API SG e recomandat si de BMW. Vascozitatea e ok si este si mineral. E ceea ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum dau de bogdan?

 

Dane ,cum se schimba bucsile astea?e nevoie de vreo presa?cheie speciala?pretul e super ok un pic de detaii referitor la materialele si tratamentul termic daca e cazul la cele originale si ale tale te rog.ma bate gindul sa le schimb si eu ca au nu mic joc radial dar sunt un pic reticient fata de sa zicem aftermarket ca e vorba de frine.multumesc.

 

Acuma am vazut numa mesajul tau.

 

Is facute din duraluminiu, exact ca alea originale. Nu trebuiesc facute din altceva mai dur sau tratate, is dure exact cat trebuie sa fie de dure. Ideea e ca astea is mai moi ca si discul de frana si/sau ca si suportul pe care sta discul de frana, ca daca e sa se uzeze ceva, sa se uzeze ele, nu discul care costa o caciula de bani si nici suportul lui ;)

 

Ca sa le montezi dai simplu roata jos, desfaci discul de frana din alea 6 suruburi si scoti sigurantele Seger, pe rand, si inlocuiesti. Nu iti ia mai mult de 1 ceas cu tot cu pauza de tigara. Singura scula mai speciala de care ai nevoie ar fi o cheie dinamometrica cu care sa strangi suruburile la disc la loc cu 21 Nm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc lui Dan pentru ajutor ! Deocamdata se pare ca am prins o super ocazie cu motocicleta asta. Sper sa fie totul ok si de acum incolo.

 

Daca stiti pe cineva care ar fi interesat de un F650 ST dati-mi un semn. Il vand la un pret foarte bun. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa intelegem ca ai batut palma? Hai pune poze cu ea....
Apropos de problema mea la casca system6. Astazi au venit piesele tiparite 3D din ABS. 2 lucruri nasoale :culoarea si "rezolutia " de printare (materialul are niste gauri prin el ceea ce ii da o slabiciune piesei). Una dintre piese sa si rupt la prima proba de inchidere(noroc ca a fost cea care o am buna).Solutia este tiparire 3D in otel (o fac americanii de la shapeways) doar ca trebuie sa stau ca vreo luna pana ajunge la mine.Tehnicianul dentist nu a putut sa ia mulajul piesei

post-36587-0-52151900-1366220547_thumb.jpg

post-36587-0-24705900-1366220557_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-ne ceva detalii despre ea, sunt curios. A vrut sa o ia un prieten, dar a optat pentru un Suzuki. Nu am fost sa o vedem, de aceea sunt curios de starea ei, pretul era tentant.

 

A facut Dan diagnoza si n-a aparut nicio eroare. A mers el si a spus ca e ok. Vis-a vis de pretul mic, cat am discutat cu proprietarul, mi-am dat seama ca ii cam parea rau ca a pus-o la pretul ala (daca va uitati o sa vedeti ca la cateva zile a pus anunt cu 2350). S-a prins tarziu ca putea lua mai mult. Se si grabea pentru ca in aceeasi zi in care a mi-a vandut-o a si plecat in Elvetia sa mai aduca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca vorbeam zilele trecute de noul RT din 2014, watercooled etc etc, iata si un "spy" video, tot din tenerife.

Din pacate, cel care l'a postat a scris 1200GT.

Nevermind, asemanarea liniilor si a bordului cu 1600GT/L mi se pare izbitoare.

 

http://m.youtube.com/#/watch?v=Sw_WE5T8PJo&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DSw_WE5T8PJo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Is facute din duraluminiu, exact ca alea originale. Ok.bine de stiut.mai am cite ceva de facut pe la cutie si urmeaza si astea.inca te astept cu cu protectiile.nu m-ai uitat? Pentru cine intereseaza asa ceva acum vreo 3 zile mi-am schimbat toba .e un lucru destul de necesar pt unu care merge zilnicin bucuresti iar sunetul boxerului trecut printr-o toba sport e fenomenal.toba se numeste race.e facuta de un baiat de pe site .calitate -pret-sunet ok.vreo 600 ron in plus se poate alege din mai multe modele si personaliza in functie de gusturi.o sa revin maine cu niste poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ne face o deosebita placere sa va confirmam participarea, la prima editie a M.A.N. Romania, a importatorului marcii BMW in Romania, cu un stand de prezentare motociclete si sesiuni de ride test. Motocicletele expuse F700GS, F800GS, F800GT, R1200 GS noul model, K1300 R, f posibil inca doua-trei modele. Dintre acestea, noul R1200GS, impreuna cu F800GS si K1300R vor fi disponibile la ride-test. Vom reveni cu noutati pe masura ce acestea apar.



Echipa M.A.N. Romania ;)


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma confrunt cu o problema: in ultima saptamana, mi-a cazut top case-ul de 3 ori in mers de pe motocicleta. Prima data am dat vina pe faptul ca nu era incuiat si, din cauza denivelarilor drumului, s-a ridicat prima parte a manerului, ceea ce a permis desprinderea lui. Insa ultimele doua dati era incuiat. Din fericire, in afara catorva zgarieturi, nu a patit nimic, insa mi-e frica sa mai plec cu el pe motocicleta. A mai patit cineva asa ceva sau stie care ar putea fi problema?

Am incercat acasa sa-i fortez desprinderea in timp ce era incuiat si am reusit, destul de greu totusi. Nu cred ca e normal sa-l poti scoate in timp ce este blocat. Aparent, dupa o sumara cercetare, nu prezinta nicio problema de functionare a incuietorii. Aceasta isi face treaba, coboara gheara care il asigura de suport. Sunt confuz, sper sa primesc ceva ajutor de la voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 800/1200 GS a fost o pb clasica prinderea topcaseului. Vezi poate gasesti ceva pe net.

In mers vibreaza, se zguduie, sunt shanse sa iasa din prinderi daca are cea mai mica posibilitate. Nu ti-ai dat seama de unde a scapat?

Editat de NaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg permanent cu topcase-ul, dar nu am avut deloc probleme.

si eu, si in Iasi e ca in Kosovo cu drumurile (nu ca as merge prea mult in oras). o prietena a patit la fel pe un 800ST si solutia a fost prinderea definitiva in suruburi de suport. o alta solutie pe care am vazut-o a fost asigurarea topcase-ului cu o cordelina inelastica, lata, cu clichet trecuta pe sub suport si peste topcase pe axa verticala. nu e estetic, da' e sigur!

eu cred ca explicatia este ca s-au ros ceva milimetri din gheara cu care se prinde de suport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...