Dan Nastase Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 (editat) Salutare, ar putea sa ma ajute cineva cu un raspuns? Eu joi plec la o tura mai lunga cu motorul si as vrea sa schimb uleiul in final drive si in cutie.....am ulei SAE90 hypoid GL-5( ce scrie in carte) dar nu reusesc sa gasesc nicaieri specificate acele 4 "crush washer" care trebuie schimbate.... Am gasit aceste clipuri si nici aici nu specifica de saibele respective..... Daca imi poate arata cineva cum arata si dimensiunea lor as fii recunoscator. In primul rand tine seama ca si la schimbarea uleiului din motor este recomandabil sa schimbi garnitura de etansare a surubului de golire, respectiv A16x20... La cutia de viteze - garnitura de la surubul de umplere este A 18 x 22 - saiba de etansare: 14x18 Al. La grup Garniturile suruburilor de umplere si golire: A14x18 - Al. De fapt, sunt doar niste saibe banale din aluminiu... Succes si Drum bun! Editat Iulie 28, 2014 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Zici ca repari nave spatiale nu alta, desfa suruburile de golire si iti cauti garnituri de cupru sau al de mai multe dimensiuni, la fel, mai mari si mai mici, iar daca pui de cupru nu uita sa le decalesti, adica incalzesti pe aragaz si apoi le bagi in apa, drum bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 In primul rand tine seama ca si la schimbarea uleiului din motor este recomandabil sa schimbi garnitura de etansare a surubului de golire, respectiv A16x20... La cutia de viteze - garnitura de la surubul de umplere este A 18 x 22 - saiba de etansare: 14x18 Al. La grup Garniturile suruburilor de umplere si golire: A14x18 - Al. De fapt, sunt doar niste saibe banale din aluminiu... 07119963200.jpg Succes si Drum bun! Multumesc de info ! Drumuri bune ! Zici ca repari nave spatiale nu alta, desfa suruburile de golire si iti cauti garnituri de cupru sau al de mai multe dimensiuni, la fel, mai mari si mai mici, iar daca pui de cupru nu uita sa le decalesti, adica incalzesti pe aragaz si apoi le bagi in apa, drum bun. Da....repar o nava spatiala cu care trebe sa merg sa-mi cumpar saibele respective pt ca nu am alt mijloc de transport !!! Sa ma scutesc de 30 min de mers pe jos pana la statia de bus. Daca eram cu ele in buzunar stai linistit ca nu intrebam de dimensiunea lor...da nah...fiecare cat e de odihnit. Inca o data multumesc Dl Dan de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 @Endlessdays: Cu placere, oricand despre motocicletele BMW. Sanatate si Drumuri frumoase! Cu stima, Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 http://rideapart.com/2014/07/braking-corner-bmw-abs-pro-works/ Noul sistem de ABS de la Bosch/BMW. Din ce inteleg eu acolo, ia in calcul si un senzor de inclinatie, si cand esti culcat pe curba, nu iti franeaza asa de brusc cum o face un sistem ABS clasic. E tot mai destept... Si totul se face programatic, fara sa fie nevoie sa montezi alte lucruri pe mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Rezolvat cu furtunele, inapoi pe mobra. Chestia aia care suge, aaa, lichidul de frana face toti banii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Noul sistem de ABS de la Bosch/BMW. Din ce inteleg eu acolo, ia in calcul si un senzor de inclinatie, si cand esti culcat pe curba, nu iti franeaza asa de brusc cum o face un sistem ABS clasic. E tot mai destept... Si totul se face programatic, fara sa fie nevoie sa montezi alte lucruri pe mobra Aici KTM le-au luat-o inainte... este deja pe modelele 1190 Adv 2014. » Post actualizat in 29 Jul 2014 13:50 Super motocicleta... HP2 Enduro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 (editat) Am pus xenon pe submarin. Am cumparat motocicleta cu H4 clasic. Am montat acum o luna Philips Extra Light. Am scris aici la vremea respectiva ca este un produs bun de returnat a doua zi, din perspectiva schimbarii zero facute in farul striat de 1100RT. Pe scurta xenonul este cea mai buna faza scurta cu care am mers eu pana acum. Dintre toate vehiculele, nu numai moto. Incomparabil cu halogenul. Am iesit aproape o ora in seara aceasta si am reglat inaltimea. Nu am primit nici un blitz, etc, deci nu este pus foarte inalt, etc. Ca sa nu creada vreun carcotas ca de acolo vine ziua din fata mea. Pe lunga insa sunt putin dezamagit. Lumina este cumva cam prea imprastiata, nefocalizata. Decenta, dar nu exceleaza. Combinatia cu focalizarea sticlei striate isi spune cuvantul. Nu este revelatia aceea pe care o ai la halogen cand treci pe lung. Dintr-o focalizare f. buna pe scurta, lumina ca de zi, faina, concentrata in fata ta, treci pe o lumina de aeroport. Vedeam pana in urmatoarele trei sate, dar din pacate unul era in fata si doua pe laterale . As fi preferat sa am un tun de lumina pana in satul din fata si nu evantaiul atat de larg. Oricum, mai intensa si ea decat lunga de pe halogen. Acum, tragand linie: - Cam multa munca pentru un incepator in ale demontarii ambelor carene laterale, parbrizului, carcasei bordului si, mai ales, a rezervorului, dar a meritat tot efortul. Am mai inteles ce si pe unde ascunde Rt-ul iar satisfactia muncii proprii - priceless. La carene incepe deja sa fie rutina . - Nu mai stiu preturile (a mea este luata de pe vremea reconditionarii Tenereului) dar daca o instalatie xenon completa, pentru moto, cu un bec, nu costa mai mult de 150-170 de lei - merita. Daca costa mai mult, atunci as recomanda o cheltuiala in plus si optat pentru bixenon cu lupa, pentru o mai buna focalizare. Nu le-am vazut in actiune, dar am un feeling ca bixenonul cu lupa + plexiglas ar fi mult mai ok pentru cei ce merg mai mult si mai "intins" noaptea. - Ma gandesc sa mai iau un set de proiectoare cu fascicul lung, nu wide, si cam asta sa fie configuratia mea pentru mers noaptea. Inca imi mai bat capul cu prinderea lor, daca sa fie sub oglinda sau daca sa caut crasbaruri, respectiv o prindere mai joasa, dar am sa rezolv usor si dilema asta . Editat August 6, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Suportii astia de inox nu iti plac? Suporta destul de multa povara http://boxer-upgrades.webs.com/apps/webstore/products/show/1850633 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Ii stiu, ii stiu, cum sa nu . Nu m-am hotarat intre ei si crashbaruri. Eu as vrea sa am proiectoarele pornite pe faza scurta. Si mi se pare ca proiectoarele montate la nivelul oglinzilor o sa imi aduca multe urari de bine. Si mai oscilez inca intre Hella si cele de pe AdvMonster. Cum ma hotarasc 100% dau eu un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 8, 2014 Admin Share Postat August 8, 2014 (editat) Cind am avut RT-ul m-am lovit de aceeasi problema..unde amplasez proiectoarele! Mobra nu permite prea multe posibilitati. Am avut doua mai mici montate exact sub grila de racire a radiatorului, dadeau foarte bine dar la hopuri atingeau in aripa fata, iar cind s-a crapat grila am fost nevoit sa le dau jos. Aveam posibilitatea sa cumpar crash bar de la Wunderich si sa le prind de ele, dar forma proiectoarelor nu-mi permitea asta, plus marele dezavantaj ca sunt extrem de expuse in cazul in care scapi mobra pe-o parte. Pina la urma le-am montat pe niste suporti facuti de mine dupa modelul celor de politie, in final aratau exact asa : Daca te hotarasti la amplasarea lor deasupra oglinzilor suportii de la Dan sunt tot ce cauti. Mai ai varianta asta ; dar si astea sunt futute in cazul unei trante.. PS: Din fericire la LT conformatia mi-a permis amplasarea eleganta a proiectoarelor Editat August 8, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 (editat) Multumesc de reply, Luigi!Telescoapele ies din calcule, din cauza vibratiei constante cauzata pe drumurile noastre. Am tras w-e acesta o tura de 1200 de km si rar am prins zone cu sosea impecabila. Aproape ca ma amuza sa ma uit prin carene la tuburile suspensiei fata si sa le vad in ce ritm draconic lucreaza pe un drum prost. Xenonul este suficient momentan. Proiectoarele nu sunt o prioritate insa ma voi ocupa de ele. Cel mai probabil le voi monta sub oglinzi. Intre timp am descoperit ca am mers peste 6000 de km de cand am luat motocicleta cu un etrier usor gripat pe spate. Da, stiu, nu foarte inteligent pentru varsta mea, mai ales ca mereu incerc sa imi reamintesc sa imi intretin singur motocicleta incat sa o cunosc cat mai bine. Puneti motocicleta pe cricul central si verificati ca roata spate sa se invarta, in gol, usor, fara nici o piedica si sa aiba inertie cat mai mare atunci cand o impingeti cu mana. M-am dat ca nebunul pe Cerna Sat - Baia de Arama si, la o plecare de pe loc, am constatat ca pedalei mele de frana ii mai opunea rezistenta doar arcul de revenire, in plus mergand total in gol. Am suspectat furtun spart, lichid fiert si expandat la imbinari/capacel/etc. Daca ar fi fost noapte probabil as fi putut vedea un disc spate rosu. Ardea urat de tot. Discurile de pe fata calai, nici o problema. Dupa aprox 15 min s-a racit lichidul, si-a revenit frana si am inceput sa luam la rand diagnozele cu cel cu care mai eram la drum. Mereu discul meu spate era cald (nu ardea) atunci cand opream. Am crezut ca din cauza stilului enduro, eu franand f. mult cu spatele (egal, daca nu mai mult decat cu fata). Pacaniturile de metal incalzit le puneam mereu pe seama catalizatorului. Ca sa realizez acum ca de fapt am avut mereu discul spate infranat. Tot ce este posibil ca mersul usor hacait si in salturi sa fie (si) din cauza asta. Partea buna este ca atat discul cat si placutele sunt la capatul vietii si vor fi schimbate saptamana aceasta. Editat August 12, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 (editat) am fost din nou la dan_cata. pe langa plimbare si savurat peisajul, s-a lucrat si la motor. mai bine zis, am montat vestitele sprockets ale lui lennie. http://boxer-performance.com/boxer-performance/ "The main aim for the cam sprocket tuning was to improve midrange performance and torque delivery so that part throttle response was greatly improved for better throttle response, smoother running and the ability to run in a higher gear improving fuel consumption. They do this by moving the torque peak 800 to 1000 rpm lower dependent on the model." ce pot sa zic? din momentul in care am plecat de pe loc am simtit o modificare. IN BINE! am fost tot timpul multumit de motor, dar acum motocicleta e mult mai vioaie si trage mult mai bine. se simte mult mai puternica. am savurat tot drumul pana acasa. deci clar, le recomand si eu. daca mai e vreunu in dubii, mergeti si incercati. dan, un baiat de nota 10, ca deobicei! Editat August 12, 2014 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 mama ce incepe sa ma manance si pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 mama ce incepe sa ma manance si pe mine. pe mina ma manca de mult. si eram foarte hotarat sa fac modificarea de mult timp. doar lipsa timpului si niste probleme medicale m-au facut sa aman atat. eu zic sa nu te mai gandesti mult. motorul merge misto, dar o sa fie si mai misto dupa. si clar, o sa fie o economie de carburant pentru ca acum nu mai e nevoie sa merg foarte turat si in timp, o sa-mi recuperezi banii dati pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Salut, Are cineva cu 1200LT drum prin zona Clujului ? As vrea sa arunc o privire mai in amanunt si sa aflu pareri , ma tenteaza sa trec la modelul acesta .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 14, 2014 Admin Share Postat August 14, 2014 Daca ajungi prin Bucuresti si nu te-ai lamurit pina atunci da-mi un semn.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Multumesc, notat. Degraba nu o sa ajung din pacate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 Va salut cu dor de motociclit! Si se intampla, sa mai rasara un show-room in jurul meu ca sa nu imi uit colegii forumisti. Cine, care, ce doreste, joi seara pornesc spre RO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 (editat) Salutare. Am de mult in gand sa-mi schimb motocicleta si uite ca se pare ca a cam venit timpul. Cochetez cu un boxer, restaurez un Ural M63 (care inca nu este gata) si m-am orientat la un R1100 RS. GS-ul pentru mine este prea inalt. Vreau cateva opinii ca pentru un potential cumparator de BMW Boxer, in conditiile in care vin de pe japoneze. -recomandari -la ce sa ma uit -ce sa probez, testez -fiabilitate -probleme specifice ale modelului Am atasat o poza cu potentiala "inculpata" '93 cu 101500km in bord si ABS. Va multumesc anticipat. Editat August 19, 2014 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 Salutare. Am de mult in gand sa-mi schimb motocicleta si uite ca se pare ca a cam venit timpul. Cochetez cu un boxer, restaurez un Ural M63 (care inca nu este gata) si m-am orientat la un R1100 RS. GS-ul pentru mine este prea inalt. Vreau cateva opinii ca pentru un potential cumparator de BMW Boxer, in conditiile in care vin de pe japoneze. -recomandari -la ce sa ma uit -ce sa probez, testez -fiabilitate -probleme specifice ale modelului Am atasat o poza cu potentiala "inculpata" '93 cu 101500km in bord si ABS. Va multumesc anticipat. salut! cica e un motor f bun, singura problema ar fi la transmisie. I guess I'm as qualified to speak about the bearing issue as anyone. I also own a 94, and had the bearings fail in my tranny. Not just once mind you, three times - NO warranty. Mine is probably the worst case scenario though. My bike was out of warranty when I bought it, and had only 6000 Kms on it. As was stated before, the bike you are looking at has very likely had them done by now. It is something to ask about though. The tranny repair or replacement, which is what I ended up doing after the last failure, is not cheap. The bearings in question are the input shaft bearings. The original design used a pair of tapered roller bearings, which for whatever reason tended to fail early. The later transmissions (post 96) used a sealed roller bearing, and these are (one of) the upgraded parts for the early trannys also. BMW refers to them as a "clean bearings", implying that the failures were caused by foreign bits getting into the bearings, hence a sealed bearing keeping the junk out. Thats a fine story, but then why is it that millions of transmissions in service in other bikes, cars, trucks, etc. have survived for hundreds of thousands of Kms with tapered roller bearings. My theory is that there is insufficient lubrication to the bearings, hence a sealed bearing with a permanant lubrication is the solutiuon. The good news is, with the newer style bearings, the gearbox seems to be very reliable, I have nearly 100,000kms now on my RS and the new transmission is fine having done well more than half of them. There really are no other serious issues with these bikes. The engines are almost bulletproof. Aside from basic maintenance, I have had to do nothing in the way of repairs on mine. There are lots of things you can upgrade if you choose, and I have, but these are by choice not neccessity. In spite of the problems I had with the transmission, I still would have a hard time choosing another bike that I'd rather own. My 94 is a strong running machine, always has been. I seem to get better fuel milage than most on the board do, and I have never experiences the surging that has been an issue with the later models with the Cat/Con and O2 sensor. If the RS your looking at has any miles at all on it, all of the teething problems of the early models should have been addressed by now, and once those are taken care of, I think they are the best of the lot. Of course I may be a little biased on that deci, verifica, pe cat posibil daca au fost schimbati rulmentii aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 cSfatul meu e sa mergi pe generatia de 1100 adica cele cu 5 viteze (cardanul la imbinarea cu grupul e drept nu bombat).sunt mai simple ,mai fiabile.vezi ca in generatia asta exista si motorul de 850care dupa parea doar a mea e cel mai placut boxer .verifica ambreiajul sa nu fie strinsa la maxim,cutia in mers sa nu sara din viteza ca sunt scumpi crabotii,rulmentii din cutie ii verifici daca fac zgomot (nu prea ar trebui sa faca)adica tragi ambreiajul si decuplezi si vezi daca se aude ceva ,la roata spate sa nu aiba joc lateral furcile sa fie drepte .daca are abs acesta sa functioneze adica pui contactul se aprind 2 becuri ,pornesti motorul ele trebuie sa clipeasca amindoua odata ,pleci din loc se sting dupa 2-3 metri.nu face asa e defect.poate aparea o eroare cind e bateria descarcata sa clipeasca alternetiv si sa nu se stinga in mers.pui bateria la incarcat sau o schimbi.face in continuare la fel e defect.probleme pot fi o mie sau niciuma oricum odata ce ai mers pe un boxer ai ales r sau rt nu mai te urci pe altceva.incearca totusi si 850-ul boxer . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 Multumesc pentru sfaturi. Acesta este un 1100 cu 5 trepte. ABS-ul functioneaza. Clipesc ambele in acelasi timp, se sting dupa plecare. Nu stiu cum sa-mi dau seama daca rulmentii aceia au fost schimbati! Are 101500km. Probabil ca da. Am sa verific daca roata spate are joc. Ca si prima senzatie, imi pare destul de greoaie. Cum sa verific daca ambreiajul este strans la maxim? Orice sfat este binevenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.