Sari la conținut

Postări Recomandate

Sa te bucuri de ea.

 

Semnalizari - la a mea (RT 1100 '98) merge direct dintr-o parte in alta, fara sa anulezi. Sistemul nici mie nu-mi place, desi intre timp m-am obisnuit cu el. Evident ca si eu am facut-o pe aia cu claxonul :D

Mersul in oras - dupa ce te obisnuiesti cu ambreiajul, merge f bine, neasteptat pt cat de mare e dihania. Fara cutiile laterale, principala limitare e ca are oglinzile la aproximativ acelasi nivel cu majoritatea masinilor si nu se pot plia. Cealalta limitare e la strecuratul perpendicular pe directia de mers (cand vrei sa treci de pe o parte pe cealalta a unei coloane stationate), din cauza lungimii motocicletei si a latimii cilindrilor. Ciclistica excelenta insa te face sa treci cu vederea dezavantajele. Ca idee, eu m-am orientat dupa alegerea facuta de politii - cu aceleasi optiuni deja mentionate, BMW RT, Honda ST si Yamaha FJR, pretul fiind un argument foarte puternic in favoarea RT-ului.

Singurul lucru care mi se pare de rahat la motocicleta asta e ambreiajul. E inutil de brutal, din punctul meu de vedere ambreiajul monodisc uscat e o idiotenie, iar amplasarea lui e complet penibila (desi logica dpdv mecanic). E ridicol sa rupi motocicleta in 2 ca sa faci o chestie pentru care la japoneze doar scoti un capac din lateral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator _Raul_

Va multumesc frumos pentru urari si randurile scrise. In jumatate de ora ma urc in masina si plec dupa ea sa o aduc la Timisoara. Maine sper sa.prind un loc liber la Rar ca sa fac autentificarea seriilor si sa dau drumul actelor. Vlad, sa ma vezi cum semnalizez si intr-o curte pustie cand parchez singura masina pe singurul loc de parcare. Vreau sa zic ca am un reflex dubios cu semnalizarea de pe vremea cand am vazut accidente ce puteau fi evitate daca oamenii si-ar fi semnalizat anterior intentiile. Plus ca sunt scoala veche cu permis de pe vremea cand semnalizarea la intrare era obligatorie. Si mi-a ramas asa + evit si situariile despre care spuneai si tu. Ma opresc aici si ma tirez dupa ea. Mai scriu deseara ce si cum cu semnalele. Bafta tuturor!

 

@bcristian: :) Deci nu sunt singurul "impresionat" de reactiile brute ale treptelor mici. Pe de alta parte de-abia astept sa treaca cateva luni si sa pot scrie si eu ca mi se pare ok in oras. Cred ca nu va fi usor mai ales ca vin de pe o gazela mono careia chiar ii place huliganeala in oras si se arunca frumos printre marcaje :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma scuzati ca va intrerup, dar inca odata am nevoie de parerea voastra. :)

 

Mai jos este o poza cu un motor de k1200rs. Pana sa bag mobra in service si sa vad despre ce e vorba v-as ruga, pt cine sa pricepe, sa va dati o parere despre ce s-a intamplat. Pe scurt, acesta a trosnit in timp ce ma deplasam pe A1. Recunosc ca am auzit ca si-a schimbat sunetul la un moment dat atunci cand acceleram, se auzea o bataie, insa m-am incapatanat si am continuat sa ma deplasez inca 15 km pana a trosnit. Va rog sa ma iertati de data asta si sa nu ma dojeniti ca n-am oprit la timp, mi-am dat suficienti pumni in cap singur. :D

 

Am dat carenele jos si am observat ca a plesnit exact in cantul incercuit de mine. Nu ma pricep la mecanica, nu am idee cum functioneaza un motor, asadar please take your best guess. Am sanse sa scap cu o reparatie sau sa cumpar de pe acum un motor sh (am gasit la 500 euro in germania + transport ~ 200 euro)? Multumesc anticipat!

post-22618-0-57125000-1402416599_thumb.jpg

Editat de 1ntruder
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Din cite ma pricep acolo este o lovitura de biela..

 

@Raul, asa este, farul este din secolul 18, de birja..ori pui xenon, ori pui far cu lupa si xenon inauntrul astuia. La 1150, pe linga farul altfel proiectat aveai si proiectoare suplimentare in far, alta mancare de peste.

Legat de cutie, trebuie actionata mai ferm.

Mie mi s.a parut foarte prietenoasa si in oras, nu imi amintesc sa nu.mi placa ambreiajul. Nu stiu cum a fost facuta intretinerea lui, dar ti.as recomanda sa faci o programare la Dan Cata la Cluj, sa.ti faca reglajele aferente la injectie si tacheti. Acestea se fac din 10 in 10.000 km. Banuiesc ca acel mers neregulat si tremurat in primele doua trepte este de la clapetele dereglate, dupa ce le reglezi schimbarile sunt uimitoare. La semnalizari poate m.am exprimat gresit, dar si la vechiul rt si la lt se comporta la fel, se anuleaza celalalt la actionarea opusului. La parbriz fiecare cum prefera, daca iti iei Vstream Ztechnik te va proteja foarte bine pe tine, dar daca mergi singur cu el ridicat maxim se creeaza acea turbulenta care te impinge inspre inainte, daca mergi cu pasager el nu va resimti acest lucru. Pune.i bijii si mergi numai cu Ngk (eu am avut si normale si iridium si nu am simtit nicio diferenta). Foarte importanta la mobrele grele este respectarea intocmai a presiunii in cauciucuri, verificasa fieintodeauna in parametrii dati de constructor. Fiind mai greu iti recomand sa mergi cu amortizorul spate inspre hard, va fi mai dura dar tinuta de drum va avea castig de cauza. Daca gumele sunt ok mergi asa , daca nu fa un efort si ia.ti altele noi, merita cu prisosinta, cind o sa te inveti putin cu masa ei ai sa vezi ca are o ciclistica extraordinara. In oras mergi foarte bine cu el dupa ce il inveti, dar numai fara cutii. Acestea sunt destul de prost proiectate, in sensul ca la unduiri scurte printre sirurile de masini stergi foarte usor cutiile de barile masinilor. Avind in vedere ca oglinzile au3 puncte de prindere ( cum sunt la Opel) iti recomand sa le dai jos , sa le prinzi pe fiecare in parte de caroserie cu soricei de plastic, in asa fel incat daca le lovesti sa nu.ti cada pe strada. Daca imi amintesc ceva iti mai scriu..

 

Ps: scuzati ortografia, scriu de pe o tableta..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Salut Luigi! Multumesc frumos pentru topicul detaliat. Il am in orasul vecin pe amicul Giv32 aka Florian si cam ce mi-ai spus tu mi-a confirmat si el. Revenind cu impresii dupa cei aprox 50 de km de astazi:Am descoperit întrerupatorul la lumina :D. Ati avut dreptate cu semnalizarile. Se anuleaza reciproc. Cu ce vana am trecut prin depasiri si giratorii :). Alta viata. Despre oglinzi si cufere nu stiam. Notat. Astazi insa am mai facut o descoperire pe drumul acesta de seara. De cand am motorul am prins foarte multe "intre trepte". Suspect de multe. Eu, obisnuit cu schimbator pe care il pleznesti usor instant dupa trasul ambreiajului. Si mi-am adus aminte de un tutorial de pe Youtube al unui englez cu 1100ST, ceva instructor moto. Omul aplica un minim de tensiune pedalei inainte de schimbare, indiferent ca schimba in sus sau jos. Lipea piciorul de ea si o tinea in tensiune.pana la debreiere si schimbare. Am zis sa incerc si am avut surpriza sa mearga cu totul altfel. Alta cutie.

 

Gumele sunt Bridgestone 2012 si cu putini km. Anul acesta si la anul poate PR3 sau 4 daca gasesc pe dimensiuni. Oricum stau f bine pe curbe si presiunea este ok. La fel si suspensia spate - am pus-o 2 clickuri mai tare ieri cand am luat pasager si am lasat-o azi asa. Sta f bine pe curbe - np. Motorul a avut revizia la DanCata inainte de a il cumpara eu cu maxim 3 luni. Acesta este motivul care a inclinat cel mai tare balanta. Are niste lag-uri fine pe accelerare cand ii vin toane si am inteles ca acesta este Tps-ul ce trebuie pus bine la punctul zero. Am sa vad pe unde il programez. Trebuie sa mai verific pe net si relantiul fiindca mie mi se pare f. mic - undeva la maxim 800 ture.

 

Postarea mea nu are prea multa logica sau coeziune gramaticala. Postez de pe telefon, asa ca va rog sa scuzati replicile cu derapaje.

 

@1ntruder:Am prieten ce a cumparat un motor sh ca sa constate ca inclusiv acela este defect. Eu zic ca o diagnoza pusa de un mecanic este cel mai bun lucru inainte de a face orice alta miscare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Urmatorul pas era sa.ti dau numarul lui Florian, dar daca te stii cu el cu atat mai bine. Daca merge cu schimbatorul sub presiune mergi in sistemul asta, numai sa fii atent sa nu ratezi intrarile in cutie mai ales pe ture mai mari (treptele 4 si 5 in special) pentru ca poti uza furcile sau selectorul. Mai bine apesi mai ferm pedala sau incearca sa o reglezi sa tina mai sus, poate fi si de acolo..

 

Aaaa, cind il pornesti fa.o intodeauna cu intrerupatoruloprit la lumini, protejezi batrria, dar nu uita sa le aprinzi ..

 

?.si vezi sa nu.l pornesti dimineata sa.l lasi sa se incalzeasca sa.l uiti asa..are racire pe aer..tragi socul, astepti sa se urce la o limiuta, impingi socul si pleci..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cite ma pricep acolo este o lovitura de biela..

 

 

Hmm si ce naiba sa fi cauzat desprinderea, uzura / forja / defect de fabricatie? Recunosc ca am mai dat in gaz, dar nu sunt genul "racing frate". Cei 12 mii de km pe care am apucat sa-i fac de cand a vazut-o cata si apoi tu au fost numai drumuri lungi.

 

Daca stricaciunea nu este prea mare, merita sa incerc o sudura? Credeti ca o sa tina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm si ce naiba sa fi cauzat desprinderea, uzura / forja / defect de fabricatie? Recunosc ca am mai dat in gaz, dar nu sunt genul "racing frate". Cei 12 mii de km pe care am apucat sa-i fac de cand a vazut-o cata si apoi tu au fost numai drumuri lungi.

 

Daca stricaciunea nu este prea mare, merita sa incerc o sudura? Credeti ca o sa tina?

Eu iti recomand sa duci la un mecanic bloc motorul si sa gasiti cauza de ce s-a spart blocul. Ca lovitura aceea de biela( cum pare) nu este normala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

detaliezi un pic te rog.

sarumana.

Povestea e simpla, cauta pe google Lennie's rocket sprockets. Sunt pinioanele de pe axele cu came care se schimba cu astea ale australianului. Ce fac ele e ca iti translateaza curba de cuplu la stanga cu ~ 1000 rpm, si nu mai ai varful ala la 5500 rpm, ci la 4500 rpm, unde ajungi frecvent. Cum se simte asta - motorul trage de mai de jos, are cuplu de la ture mai joase, poti merge cu o treapta de viteze in plus la aceleasi rpm fata de inainte ;)

 

Si am tot timpul cateva perechi pe stoc, astfel ca nu trebuie asteptat dupa ele ;)

 

Sunt aceleasi de la 1100-1200 astfel ca daca vrei sa iti vinzi motorul si sa le pastrezi, sa le pui pe un viitor 1200, se poate ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Povestea e simpla, cauta pe google Lennie's rocket sprockets. Sunt pinioanele de pe axele cu came care se schimba cu astea ale australianului. Ce fac ele e ca iti translateaza curba de cuplu la stanga cu ~ 1000 rpm, si nu mai ai varful ala la 5500 rpm, ci la 4500 rpm, unde ajungi frecvent. Cum se simte asta - motorul trage de mai de jos, are cuplu de la ture mai joase, poti merge cu o treapta de viteze in plus la aceleasi rpm fata de inainte ;)

 

Si am tot timpul cateva perechi pe stoc, astfel ca nu trebuie asteptat dupa ele ;)

 

 

Sunt aceleasi de la 1100-1200 astfel ca daca vrei sa iti vinzi motorul si sa le pastrezi, sa le pui pe un viitor 1200, se poate ;)

Ia sa'mi zici tu mie daca merg si pe dohc, pls! Ca io stiam ca nu. Tu stii altceva?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca e ceva care imi scapa, dar nu se obtine acelasi efect (deschiderea/inchiderea mai devreme a supapelor) si cu pinioanele standard, dar montand lantul "gresit" cu un dinte (in sensul corespunzator fiecareia dintre parti)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia sa'mi zici tu mie daca merg si pe dohc, pls! Ca io stiam ca nu. Tu stii altceva?

Nu, merg pe mobre pana la DOHC :)

 

Partea buna e ca la tine se poate face mai simplu asta, fara alte pinioane, numa trebuie modificat ceva :)

 

Probabil ca e ceva care imi scapa, dar nu se obtine acelasi efect (deschiderea/inchiderea mai devreme a supapelor) si cu pinioanele standard, dar montand lantul "gresit" cu un dinte (in sensul corespunzator fiecareia dintre parti)?

 

 

"Nu incercati asta acasa" :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

am avut un mic incident si mi-am spart sticla de la far, la un BMW R 1100 RS.

As fi recunoscator daca m-ati putea ajuta sau indruma spre cineva cine are.

Poate stiti pe cineva cine dezmembreaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Salutare tuturor,

am avut un mic incident si mi-am spart sticla de la far, la un BMW R 1100 RS.

As fi recunoscator daca m-ati putea ajuta sau indruma spre cineva cine are.

Poate stiti pe cineva cine dezmembreaza?

Era un domn pe un forum auto, nu imi mai amintesc care din pacate, ce inlocuia sticla striata cu plexiglas/geam clar.

Asta pentru cei care doreau sa monteze ulterior in far lupe bixenon.

Astfel, fara sticla striata, din cate stiu eu, lumina nu este "dirijata" cum trebuie catre suprafata carosabila.

Este o varianta.

 

Later edit:

L-am gasit. Uite link-ul:

http://forum.4tuning.ro/640-piese-dacia-vanzare/127011-execut-geamuri-clare-plexiglas-proiectoare-stopuri-semnalizari/page-20.html

 

 

salut, este nevoie sa imi schimb bateria de la r1100r si, nu prea sunt orientat. As avea nevoie de un sfat, daca stie cineva, ceva, optim cost/ performanta. Buc Multumesc

 

Exide de aici, sunt cele de prim montaj la BMW..

Fortec Zalau sunt importator in Romania pentru bateriile Tudor si Exide.

Bateriile Tudor sunt folosite pe scara larga la autoturisme.

Cel mai mare magazin de piese auto din Timisoara (Ciclopul) are contract de distributie cu Fortec pentru bateriile lor. Si discount pe masura avand in vedere rulajul mare al unui magazin de piese auto.

Partea buna este ca la Ciclop unul dintre asociati este motociclist si au un stand special de piese si accesorii moto (adica tot ce exista pe MotoMike, pe care ei ii distribuie automat, cred, prin reteaua Autonet cu care au contract). Implicit au pe stoc si baterii Exide.

S-ar putea ca acelasi sa fie cazul si in judetele/localitatile voastre cu marile magazine de piese auto. Sau si daca nu au pe stoc, probabil ca pot aduce pe comanda si Exide, atata timp cat ar avea contract cu Fortec.

Ce vreau sa spun este ca bateria Exide Gel pentru 1100 RT care aici pe site, in topicul din linkul de mai sus, este 500 de lei, la Ciclop este 360 de lei (400 lei minus reducere 10% cu predarea vechii baterii). Garantie 1 an.

Din pacate pentru mine nu a fost bateria, pe care am returnat-o imediat. Exide-ul de pe motocicleta este montat in APR 2010 si inca functioneaza. Nu pot spune acelasi lucru si despre electromotor. M-a linistit Florian (@GIV32) spunandu-mi ca este in categoria consumabile. Ieri l-am dus la reparat si astazi seara ar trebui sa fie gata.

 

P.s. - M-au trecut toate apele la demontatul oglinzii. Am fost indrumat sa trag de ea "ca si cum nu ar fi a mea" daca vreau sa o demontez. Ce usurare cand m-am vazut finalmente cu ea jos si intacta :D.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Multumesc

am gasit in Tg,Mures pe cineva care inlocuieste sticla tot cu plexic :),

SI cum faci mai departe? Pui bixenon, bixenon cu lupa sau il lasi cu halogenul actual?

A mai pus careva dintre voi xenon pe RT-uri?

 

@DanCata:

Cat costa setul de sprockets cu tot cu montaj la 1100RT?

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

PS2: Ca sa ma las definitiv de mobre mai trebuie sa-si ia si Harea BMW :-))))

M-am uitat acum cateva ore pe site-ul lui sa vad daca face parbrize pentru RT si ghici ce motor are pe fontul site-ului :crack: ?!

Deep, there, somewhere, in his heart :D.

Ia uite - http://www.nsewmoto.ro/

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Multumesc, Luigi!

Pai, intrebam ca sa stiu daca ati mai pus si voi si daca este safe.

Nu vreau sa mai prajesc inca un releu ca la Tenere.

Instalatia xenon o am si acum prin garaj. La un moment dat deja ma gandeam sa o dau de pomana cuiva.

O sa caut un electrician ok si am sa o pun sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...