cristy_bike Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Salut. Am o husqwarna wr 125in 2t... de cand lam luat (august 2012) sa mai intamplat sa il inec si sa nu porneasca...dar dupa ce impingeam la el il porneam intr-un final. Ieri lam pornit , la prima pedala, am plecat intrun loc...(aprox 5km) mam intors fara probleme. dupa cateva ore cand sa il pornesc iar , nu porneste si imi curge benzina pe la toba. Azi am desfacut carburaorul..am curatat desii nu avea mizerie..ffputin...si tot asa curge benzina. Mentionez ca benzina curge doar cand se invarte motorul nu si cand sta (daca curgea continuu credeam k e plutitorul din carburator sau cuiul pontor). Am dat si toba jos si mam uitat prin orificiu de evacuare la piston...acesta are o negreala pe partea laterala a pistonului sub segmenti...nush cat de ok e sau asta imi spune ca trebuie schimbati segmentii..? daca cunoasteti cv notiuni de mecanica va rog datimi un sfat. multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bydy4pc Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Daca are compresie, segmentii is ok. Verifica in plan principal bujia, dupa ea filtrul de aer suflat, verifica carb ca la manual(ma refer la cursa la plutitor si reglajele de aer-benz). Ai schimbat cumva valvele la muzicuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 sigur nu e condens? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristy_bike Postat Noiembrie 12, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2012 nu am schimbat nimic la el... nu e condens...cand dau pedala se ineaca si curge benzina...dupa care se opreste daca nu mai invart motoru cu pedala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bydy4pc Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 (editat) Desfa cablul de acceleratie de la carburator...aprox 2 suruburi. Ar trebuii sa iasa un "bulb" din el. Scoti arcul si un plastic din bulb, apoi ar trebuii sa gasesti un cui de cupru. Cuiul respectiv are o siguranta in cap care adjusteaza cata benzina sa trimita in motor. Pune siguranta sus de tot apoi monteaza tot la loc. Editat Noiembrie 12, 2012 de Bydy4pc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristy_bike Postat Noiembrie 12, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2012 ms..am sa incerc si asta...cu toate k nu cred k are legatura prea mare. pentru ca debitul din acceleratie e ok, daca nar fi ok...nar fi pornit si pana acum... si doar la reglaje na umblat nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bydy4pc Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Pai din ce am inteles nici asa nu iti porneste prea bine A doua varianta: Ce ai tu in toba nu ii benzina, ci apa, garniturile de la chiuloasa varza si iti ajunge apa pe toba. Incearca sa o pornesti din nou pana se inunda toba, da-o jos si pune mana pe bricheta. Daca face poc ii benzina, daca nu ii apa. Daca ii benzina incearca ce ti-am spus mai sus , daca ii apa garnituri chiuloasa noi si o foaie de clingherit pt garnitura jos la cilindru + silicon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 vezi cand dai la pedala sa nu tragi de acceleratie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bydy4pc Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Cristi acum ca ma uit mai bine, motorul imi pare destul de cunoscut. Tu de unde esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robike Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Daca e si o parte neagra sub segmenti, inseamna ca nu etanseaza bine. Tine o bricheta la finala. Daca ies flacari, eu zic ca sunt segmentii, daca nu , e garnitura de chiuloasa. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristy_bike Postat Noiembrie 12, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2012 e benina...nu apa...apa nu imi scad din racire..asa k nare de unde sa vina apa... din sb:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Dacă până acum nu ai reuÂşit să înțelegi cum funcționează o chestie simplă cum e gramatica limbii române înseamnă că nu ai mari Âşanse să înțelegi cum funcționează un motor. Pur Âşi simplu e înecată,ambielajul e scufundat în benzină Âşi la rotire trimite benzină pe evacuare. De verificat robinetul Âşi carburatorul în zona plutitorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristy_bike Postat Noiembrie 13, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2012 da...scuze gramatica...ma grabeam cand am citit mesajele primite si am raspuns pe fuga. daca imi dati un sfat e bine primit...daca aveti chef de caterinca (gen user penetru) mai bine ma descurc singur. ms de intelegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 da...scuze gramatica...ma grabeam cand am citit mesajele primite si am raspuns pe fuga. daca imi dati un sfat e bine primit...daca aveti chef de caterinca (gen user penetru) mai bine ma descurc singur. ms de intelegere. Da jos carburatorul si actioneaza pedala de pornire daca si asa curge benzina pe toba inseamna ca ai carterul plin cu benzina se demonteaza cilindrul se scoate benzina si cu ocazia asta poti schimba si segmentii ca nu-s o avere Spor la munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 da...scuze gramatica...ma grabeam cand am citit mesajele primite si am raspuns pe fuga. daca imi dati un sfat e bine primit...daca aveti chef de caterinca (gen user penetru) mai bine ma descurc singur. ms de intelegere. Dacă aveai răbdare sa citeÂşti vedeai Âşi sfatul.... Sper să nu conduci aÂşa cum scrii sau citeÂşti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristy_bike Postat Noiembrie 13, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2012 ok...am vazut sfatul (user penetru) , ms pentru el..am sa incerc si asa. ideea era ca nu am nevoie de caterinca ci mai degraba de un sfat. ma pricep destul la mecanica si functionarea motorului dar nu am o experiente prea bogata in acest domeniu...de aceea cer si sfaturi de la cei care stiu. daca mai inteles ..bine daca nu ms inca odata ptr sfat. acum cateva saptamani am dat toba jos pentru a o curata...si din cate imi amintesc (nu sunt sigur) era o clapeta de la power valve la evacuarea din cilindru. acum cand am dat iar toba jos...nu se mai vedea nici o clapeta. se poate sa fie actionata continuu? (sau are doar legatura cu, cutia de viteza si nare nici o legatura cu debitul de benzina) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 power valve e actionat de cdi,(pe scurt acea clapeta in functie de turatia motorului se deschide ptr a da o putere mai mare)....in relantii acea clapeta e deschisa putin in blana se deschide la maxim,daca ramane blocata in maxim unele motoare nu pornesc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 (editat) Ce-mi place cand vad un topic unde oamenii vorbesc din experienta ... pata aia pe piston e normala, o parte din suflul gazelor evacuate se intorc inapoi spre motor creand un dop pentru amestecul ce intra in motor(cand fanta de admisie e deschisa, e si cea de evacuare) power valve e actionat de cdi,(pe scurt acea clapeta in functie de turatia motorului se deschide ptr a da o putere mai mare)....in relantii acea clapeta e deschisa putin in blana se deschide la maxim,daca ramane blocata in maxim unele motoare nu pornesc.... Cam cat din motoarele in 2timpi au power valve-ul actionat de CDI? Power valve-ul e deschis mecanic de motor incepand de la o anumita turatie, nu are nicidecum treaba cu CDI-ul. Cand deschide nu da o putere mai mare, ca nu o scoate din buzunar, mareste diametrul fantei de evacuare lasand motorul sa evacueze gazele mai usor in ture mari si micsoreaza diametrul fantei in ture mici pentru a mari eficienta motorului(cuplu si putere in ture mici cat si consum decent) Verifica traseul de alimentare(nu stiu exact cum e la tine, daca ai canea cu deschidere vacuumatica sau nu) de cele mai multe ori se blocheaza plutitorul si/sau caneaua pe deschis din cauza mizeriei. Ar fi indicat ca dupa ce cureti carburatorul sa puni un filtru pe traseu. Editat Noiembrie 14, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 Ce-mi place cand vad un topic unde oamenii vorbesc din experienta ... pata aia pe piston e normala, o parte din suflul gazelor evacuate se intorc inapoi spre motor creand un dop pentru amestecul ce intra in motor(cand fanta de admisie e deschisa, e si cea de evacuare) Cam cat din motoarele in 2timpi au power valve-ul actionat de CDI? Power valve-ul e deschis mecanic de motor incepand de la o anumita turatie, nu are nicidecum treaba cu CDI-ul. Cand deschide nu da o putere mai mare, ca nu o scoate din buzunar, mareste diametrul fantei de evacuare lasand motorul sa evacueze gazele mai usor in ture mari si micsoreaza diametrul fantei in ture mici pentru a mari eficienta motorului(cuplu si putere in ture mici cat si consum decent) Verifica traseul de alimentare(nu stiu exact cum e la tine, daca ai canea cu deschidere vacuumatica sau nu) de cele mai multe ori se blocheaza plutitorul si/sau caneaua pe deschis din cauza mizeriei. Ar fi indicat ca dupa ce cureti carburatorul sa puni un filtru pe traseu. eu am incercat sa ii explic mai "babeste'' .....iar power valve-ul e actionat de un sistem de cabluri care sunt trase de un servomotor , care si el la randul lui primeste comanda din cdi(la honda phanteon e sigur asa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 (editat) eu am incercat sa ii explic mai "babeste'' ..... iar power valve-ul e actionat de un sistem de cabluri care sunt trase de un servomotor , care si el la randul lui primeste comanda din cdi(la honda phanteon e sigur asa) El NU are Honda Phanteon, informatia ta in loc sa il ajute il induce in eroare. Editat Noiembrie 14, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristy_bike Postat Noiembrie 15, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2012 Mersi fain pentru sfat (ThunderByte) ...am sa mai curat odata carburatorul, la-m curatat acum cateva zile dar fara sa il suflu cu aer. Numai bine;). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Breda Postat Martie 13, 2020 Share Postat Martie 13, 2020 Salut ma poate ajuta cineva am piagiio zip set nou 80cc ieri l-am pornit si azi de dimineata mi se tot tura nul stătea la relații acum nu mai pot să-l pornesc dor daca bag bazine an carburator sau la bujie merge mana gata bazine după se opreste ma puteti ajuta careva cum sfat e cred ca e carburatorul mentionez l-am curățat tot bine dor ca nu mai pot.sal pornesc numai cu serge cu bezina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.