B.B. Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 Ieri am intalnit urmatorul fenomen: Mergeam cu 100km/h, am accelerat spre 120, dupa un minut a inceput sa baraie putin mai tare si sa piarda putere. Ca sa mentin viteza a trebuit sa accelerez, dar nu mai avea putere. Am debreiat, am lasat motorul la relanti, apoi am accelerat din nou, si iar avea putere, dupa putin timp iar se inmuia. DE ce oare? de la supape? de la carb? de la clapeta decompresorului?(are doua) multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 verifica: -filtru aer sa fie curat -bujia sa fie buna(distanta ok, electrod netopit, scantia sa fie buna) -carb:reglaj aer, nivel, membrana sa nu fie sparta, curatat sa nu ai mizerie in el sau apa -fisa bujie+pipa sa nu deie la masa si sa conduca ok -bobina de inductie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 9, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2006 verifica:-filtru aer sa fie curat -bujia sa fie buna(distanta ok, electrod netopit, scantia sa fie buna) -carb:reglaj aer, nivel, membrana sa nu fie sparta, curatat sa nu ai mizerie in el sau apa -fisa bujie+pipa sa nu deie la masa si sa conduca ok -bobina de inductie thanks. ultima oara cand m-am uitat era cam mare distanta la bujii. De ce are doua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 ca sa explodeze tot si bine, depinde de montarea lor in camera de ardere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 10, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2006 ca sa explodeze tot si bine, depinde de montarea lor in camera de ardere Problema mea cu pierderea de putere poate fi de la ulei sau numai de la alimentarea deficitara cu benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 10, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2006 Problema mea cu pierderea de putere poate fi de la ulei sau numai de la alimentarea deficitara cu benzina? Am marit putin nivelul in carb (ce finete de carb, fata de cele rusesti) si astept rezultatele. Am schimbat si furtunul de alimentare, celalalt era prevazut cu un filtru de benzina infundat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 Am marit putin nivelul in carb (ce finete de carb, fata de cele rusesti) si astept rezultatele. Am schimbat si furtunul de alimentare, celalalt era prevazut cu un filtru de benzina infundat. Pai daca era filtrul infundat ( problema era de debit la intrarea in carburator ) , de ce ai mai umblat la nivel ??? Probabil se da la consum de la faza asta, si daca ai exagerat iti afuma bujiile si merge prost in ture joase-medii. Iar reglajele odatata facute foarte greu se deregleaza.Dupa cum ai observat, carburile astea chiar fac treaba si raspund la reglaje, nu e ca la rusesti de oricum il reglezi tot prost merge BTW, bujiile ar trebui sa aiba distanta cam 0.8-0.9 , probabil ca tie ti s-a parut mare comparat cu 0.6. Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 10, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2006 Pai daca era filtrul infundat ( problema era de debit la intrarea in carburator ) , de ce ai mai umblat la nivel ??? Probabil se da la consum de la faza asta, si daca ai exagerat iti afuma bujiile si merge prost in ture joase-medii. Iar reglajele odatata facute foarte greu se deregleaza.Dupa cum ai observat, carburile astea chiar fac treaba si raspund la reglaje, nu e ca la rusesti de oricum il reglezi tot prost merge BTW, bujiile ar trebui sa aiba distanta cam 0.8-0.9 , probabil ca tie ti s-a parut mare comparat cu 0.6. Spor ! daca e asa insemna ca distanta e buna la bujii. Nivelul era chiar foarte mic cand am desfacut. dupa ce l-am marit porneste si mai usor decat inainte cand trebuia sa dau vreo 3-5 pedale in gol ca s-o ia. Acum cu una nimerita o ia din prima fara shocke. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 11, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2006 Acum face altfel. Tocmai am facut un drum Braila-Bacau si pe drum au aparut alte simptome: La 100-110 incepe sa dea rateuri si bubuituri in toba: Debreiez turez de doua ori, si air o ia, merge cam 5 minute, dupa care iar rateuri. de la ce oare? La viteze mai mici nu are nic pe dracu. De la aprindere? Bujiile: una e caramizie, una mai afumata (are un singur piston.) Ce dracu are? Cum sa verific daca avansul este reglat bine? Please help. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Noiembrie 11, 2006 Share Postat Noiembrie 11, 2006 Sintomele astea is din cauza bujiilor, parerea mea. Incearca alte buji. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 13, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2006 ambreiajul la dr se regleaza si din cele 4 suruburi de strangere a arcurilor de presiune? sau acelea se strang pana la capat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 13, 2006 Share Postat Noiembrie 13, 2006 te referi la aceeasi problema de ai postat-o si al coltul comunistelor?acolo ziceai ca ai rateuri...alea sunt de ob de la scanteie, aprindere, faze dastea...la ce zici tu aici, ca se incetineste si treptat trage sa moara, e de la alimentare...nu se alimenteaza cum trebuie si, treptat benzina ajunge in cant din ce in ce mai mica in motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 13, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2006 te referi la aceeasi problema de ai postat-o si al coltul comunistelor?acolo ziceai ca ai rateuri...alea sunt de ob de la scanteie, aprindere, faze dastea...la ce zici tu aici, ca se incetineste si treptat trage sa moara, e de la alimentare...nu se alimenteaza cum trebuie si, treptat benzina ajunge in cant din ce in ce mai mica in motor... cele doua probleme nu au nici o legatura una cu alta. multumesc de incercare de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 13, 2006 Share Postat Noiembrie 13, 2006 cele doua probleme nu au nici o legatura una cu alta. multumesc de incercare de ajutor! nasol daca sunt probleme diferite eu unu speram pt tine sa fie aceeasi...pai, atunci, ai multa grija...usor si cu calm ca e fier, doar se face, nu?spor la treaba si pana iesim din iarna cel tarziu sa te vad pe ea mergand fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Noiembrie 13, 2006 Share Postat Noiembrie 13, 2006 Ai o problema cu alimentarea. La avans nu se umbla, ca nu ai la ce. Aprinderea nu e de vina. Rateurile apar de la nivel mic in carb. sau de la lipsa de benzina, si se manifesta exact cind intra motorul in sarcina Deci fa nivelul asa cum scrie la carte, nu dupa ureche, si verifica tot circuitul benzinei de la cap la coada. Ar putea fi si o bujie care nu reuseste sa aprinda amestecul mai bogat (tot in sarcina), dar daca era asa trebuia sa faca la fel si la accelerare puternica, la reprize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 13, 2006 Share Postat Noiembrie 13, 2006 (editat) eu am intalnit la mai multe motoare prob astea...rateurile-scanteie sau chiar alimentare, dar in mare parte de la electrica(bujie, bobina, aprindere,etc) iar cand ai trage sa moara, ca inc azul de fatza, alimentarea...verif carburatia, sa nu fie ceva infundat pe acolo....gunoaie in rezervor, etc, pt ca nu il alimenteaza cum trebuie si daia trage sa moara, exact ca atunci cand ramai fara benzina in rezervor..moare treptat... Editat Noiembrie 13, 2006 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Noiembrie 13, 2006 Share Postat Noiembrie 13, 2006 Ieri am intalnit urmatorul fenomen: Mergeam cu 100km/h, am accelerat spre 120, dupa un minut a inceput sa baraie putin mai tare si sa piarda putere. Ca sa mentin viteza a trebuit sa accelerez, dar nu mai avea putere. Am debreiat, am lasat motorul la relanti, apoi am accelerat din nou, si iar avea putere, dupa putin timp iar se inmuia. DE ce oare? de la supape? de la carb? de la clapeta decompresorului?(are doua) multumesc Deci pe rand:cele patru suruburi de la ambreiaj se strang. Nivel: nivelul intr-un carb nu se modifica niciodata decat daca se intervine asupra lui.Odata ce-ci porneste fara soc niv e mult prea mare.uite-te intr-un manual cum se masoara si ce valoare tre sa aiba.Reglaje se fac numai:aer,ac de dosaj(ptrreglaje perf se poate schimba jigl principal functie de alt si temp.{nu e cazul]] Aprinderea:avansul se poate verif cu lampa strobo dar nu si regla el este dat de CDI functie de ture.DR600 are doi senzori si scanteie dubla . Deci in cazul tau: 1. -2 Bujii noi{originale,normal} 2.-Nivelul:tii carb pe orizontala cu axul plutitorului in sus si incepi sa-l inclini cu capu-n sus pana ce s-a inchis cuiu nu mai mult{circa 25 grade}.In acea pozitie trebuie ca linia sup a plutitorului sa fie paralela cu planul de separatie pe care se pune capacul{adica camera de nivel constant} 3.verifica + spray contact la toate stecarele verifica fisele 4.Curatat {verificat rezerv.] 5.Desfa si curata robinetu Am considerat super curatat carb si filtru aer. Atentie:daca ai umblat la surubul mic de reglaj de dedesubt (aer) vezi sa nu pierzi Sabulita minuscula si O-ringul care vin dupa arculet.Reglezi in felul urm.strangi de tot dar nu tare mai bine nu strangi 100%caci daca strangi prea tare ruinezi sitzul.acum incepi sa desfaci 1.5 ture. La motor cald jonglezi putin din el pana obtii cea mai mare turatie ,dupa fiecare jongl ambalezi un pic. Ps Am ogramada de piese Dr600 Am avut si eu unu si un de piese. Succes Traiasca Dacia strabuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 13, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2006 Deci pe rand:cele patru suruburi de la ambreiaj se strang. Nivel: nivelul intr-un carb nu se modifica niciodata decat daca se intervine asupra lui.Odata ce-ci porneste fara soc niv e mult prea mare.uite-te intr-un manual cum se masoara si ce valoare tre sa aiba.Reglaje se fac numai:aer,ac de dosaj(ptrreglaje perf se poate schimba jigl principal functie de alt si temp.{nu e cazul]] Aprinderea:avansul se poate verif cu lampa strobo dar nu si regla el este dat de CDI functie de ture.DR600 are doi senzori si scanteie dubla . Deci in cazul tau: 1. -2 Bujii noi{originale,normal} 2.-Nivelul:tii carb pe orizontala cu axul plutitorului in sus si incepi sa-l inclini cu capu-n sus pana ce s-a inchis cuiu nu mai mult{circa 25 grade}.In acea pozitie trebuie ca linia sup a plutitorului sa fie paralela cu planul de separatie pe care se pune capacul{adica camera de nivel constant} 3.verifica + spray contact la toate stecarele verifica fisele 4.Curatat {verificat rezerv.] 5.Desfa si curata robinetu Am considerat super curatat carb si filtru aer. Atentie:daca ai umblat la surubul mic de reglaj de dedesubt (aer) vezi sa nu pierzi Sabulita minuscula si O-ringul care vin dupa arculet.Reglezi in felul urm.strangi de tot dar nu tare mai bine nu strangi 100%caci daca strangi prea tare ruinezi sitzul.acum incepi sa desfaci 1.5 ture. La motor cald jonglezi putin din el pana obtii cea mai mare turatie ,dupa fiecare jongl ambalezi un pic. Ps Am ogramada de piese Dr600 Am avut si eu unu si un de piese. Succes Traiasca Dacia strabuna Multumesc de raspuns. Cred ca la mine sunt 2 probleme: o bujie, cea din mijloc, si alimentarea cu benzina. Cand sunt in sarcina la peste 100km/h daca pierde putere si da rateuri., debraiez, turez de 2-3 ori in gol, apoi o ia. Pai daca ai piese, nu dai si tu cate ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 14, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2006 Multumesc de raspuns. Cred ca la mine sunt 2 probleme: o bujie, cea din mijloc, si alimentarea cu benzina. Cand sunt in sarcina la peste 100km/h daca pierde putere si da rateuri., debraiez, turez de 2-3 ori in gol, apoi o ia. Pai daca ai piese, nu dai si tu cate ceva? ma dispera rateurile si pierderea de putere. De la 100 in sus, nu tot timpul, incepe sa paraie altfel, mai tare si isi pierde vlaga. CE DRACU ARE? aZI O FAC BUCATI. Trebuie sa gasesc ce are. Motorul are super compresie, porneste din prima fara soc. O fi vreo fisa de la bujii fisurata. De undeva de la aprindere este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Noiembrie 14, 2006 Share Postat Noiembrie 14, 2006 ma dispera rateurile si pierderea de putere. De la 100 in sus, nu tot timpul, incepe sa paraie altfel, mai tare si isi pierde vlaga. CE DRACU ARE? aZI O FAC BUCATI. Trebuie sa gasesc ce are. Motorul are super compresie, porneste din prima fara soc. O fi vreo fisa de la bujii fisurata. De undeva de la aprindere este. Ar fi interesant daca ai avea de unde imprumuta un CDI sa faci o proba ,bob ind. eventual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Noiembrie 14, 2006 Share Postat Noiembrie 14, 2006 Verifica firele care ies din senzori sa nu fie intrerupte in interior . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 14, 2006 Share Postat Noiembrie 14, 2006 Inainte sa o faci bucati incearca cu bujii noi, cum ti-am mai spus, nu ai ce pierde, chiar daca nu-s numai bujiile de vina iti raman de rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 14, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2006 Inainte sa o faci bucati incearca cu bujii noi, cum ti-am mai spus, nu ai ce pierde, chiar daca nu-s numai bujiile de vina iti raman de rezerva. si de unde sa cumpar bujii? sunt din acelea mici lungi, cu piulita de 18. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 14, 2006 Share Postat Noiembrie 14, 2006 Din Metropola Dunareana in care locuiesti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 14, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2006 Din Metropola Dunareana in care locuiesti . haha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.