Sari la conținut

Problema Motor


B.B.
 Share

Postări Recomandate

Ieri am intalnit urmatorul fenomen: Mergeam cu 100km/h, am accelerat spre 120, dupa un minut a inceput sa baraie putin mai tare si sa piarda putere. Ca sa mentin viteza a trebuit sa accelerez, dar nu mai avea putere. Am debreiat, am lasat motorul la relanti, apoi am accelerat din nou, si iar avea putere, dupa putin timp iar se inmuia.

 

DE ce oare? de la supape? de la carb? de la clapeta decompresorului?(are doua)

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 61
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

verifica:

-filtru aer sa fie curat

-bujia sa fie buna(distanta ok, electrod netopit, scantia sa fie buna)

-carb:reglaj aer, nivel, membrana sa nu fie sparta, curatat sa nu ai mizerie in el sau apa

-fisa bujie+pipa sa nu deie la masa si sa conduca ok

-bobina de inductie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica:

-filtru aer sa fie curat

-bujia sa fie buna(distanta ok, electrod netopit, scantia sa fie buna)

-carb:reglaj aer, nivel, membrana sa nu fie sparta, curatat sa nu ai mizerie in el sau apa

-fisa bujie+pipa sa nu deie la masa si sa conduca ok

-bobina de inductie

 

thanks.

 

ultima oara cand m-am uitat era cam mare distanta la bujii. De ce are doua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ca sa explodeze tot si bine, depinde de montarea lor in camera de ardere

Problema mea cu pierderea de putere poate fi de la ulei sau numai de la alimentarea deficitara cu benzina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema mea cu pierderea de putere poate fi de la ulei sau numai de la alimentarea deficitara cu benzina?

 

 

 

Am marit putin nivelul in carb (ce finete de carb, fata de cele rusesti) si astept rezultatele. Am schimbat si furtunul de alimentare, celalalt era prevazut cu un filtru de benzina infundat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am marit putin nivelul in carb (ce finete de carb, fata de cele rusesti) si astept rezultatele. Am schimbat si furtunul de alimentare, celalalt era prevazut cu un filtru de benzina infundat.

 

 

 

Pai daca era filtrul infundat ( problema era de debit la intrarea in carburator ) , de ce ai mai umblat la nivel ??? Probabil se da la consum de la faza asta, si daca ai exagerat iti afuma bujiile si merge prost in ture joase-medii. Iar reglajele odatata facute foarte greu se deregleaza.Dupa cum ai observat, carburile astea chiar fac treaba si raspund la reglaje, nu e ca la rusesti de oricum il reglezi tot prost merge :friends:

BTW, bujiile ar trebui sa aiba distanta cam 0.8-0.9 , probabil ca tie ti s-a parut mare comparat cu 0.6. :drink:

 

Spor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Pai daca era filtrul infundat ( problema era de debit la intrarea in carburator ) , de ce ai mai umblat la nivel ??? Probabil se da la consum de la faza asta, si daca ai exagerat iti afuma bujiile si merge prost in ture joase-medii. Iar reglajele odatata facute foarte greu se deregleaza.Dupa cum ai observat, carburile astea chiar fac treaba si raspund la reglaje, nu e ca la rusesti de oricum il reglezi tot prost merge :friends:

BTW, bujiile ar trebui sa aiba distanta cam 0.8-0.9 , probabil ca tie ti s-a parut mare comparat cu 0.6. :drink:

 

Spor !

 

daca e asa insemna ca distanta e buna la bujii. Nivelul era chiar foarte mic cand am desfacut. dupa ce l-am marit porneste si mai usor decat inainte cand trebuia sa dau vreo 3-5 pedale in gol ca s-o ia. Acum cu una nimerita o ia din prima fara shocke.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum face altfel. Tocmai am facut un drum Braila-Bacau si pe drum au aparut alte simptome: La 100-110 incepe sa dea rateuri si bubuituri in toba: Debreiez turez de doua ori, si air o ia, merge cam 5 minute, dupa care iar rateuri. de la ce oare? La viteze mai mici nu are nic pe dracu.

 

 

 

De la aprindere? Bujiile: una e caramizie, una mai afumata (are un singur piston.)

 

 

 

Ce dracu are? Cum sa verific daca avansul este reglat bine?

 

 

 

Please help.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te referi la aceeasi problema de ai postat-o si al coltul comunistelor?acolo ziceai ca ai rateuri...alea sunt de ob de la scanteie, aprindere, faze dastea...la ce zici tu aici, ca se incetineste si treptat trage sa moara, e de la alimentare...nu se alimenteaza cum trebuie si, treptat benzina ajunge in cant din ce in ce mai mica in motor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te referi la aceeasi problema de ai postat-o si al coltul comunistelor?acolo ziceai ca ai rateuri...alea sunt de ob de la scanteie, aprindere, faze dastea...la ce zici tu aici, ca se incetineste si treptat trage sa moara, e de la alimentare...nu se alimenteaza cum trebuie si, treptat benzina ajunge in cant din ce in ce mai mica in motor...

cele doua probleme nu au nici o legatura una cu alta.

multumesc de incercare de ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cele doua probleme nu au nici o legatura una cu alta.

multumesc de incercare de ajutor!

 

nasol daca sunt probleme diferite :friends: eu unu speram pt tine sa fie aceeasi...pai, atunci, ai multa grija...usor si cu calm ca e fier, doar se face, nu?spor la treaba si pana iesim din iarna cel tarziu sa te vad pe ea mergand fara probleme :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai o problema cu alimentarea. La avans nu se umbla, ca nu ai la ce. Aprinderea nu e de vina.

 

Rateurile apar de la nivel mic in carb. sau de la lipsa de benzina, si se manifesta exact cind intra motorul in sarcina

Deci fa nivelul asa cum scrie la carte, nu dupa ureche, si verifica tot circuitul benzinei de la cap la coada.

 

Ar putea fi si o bujie care nu reuseste sa aprinda amestecul mai bogat (tot in sarcina), dar daca era asa trebuia sa faca la fel si la accelerare puternica, la reprize.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am intalnit la mai multe motoare prob astea...rateurile-scanteie sau chiar alimentare, dar in mare parte de la electrica(bujie, bobina, aprindere,etc) iar cand ai trage sa moara, ca inc azul de fatza, alimentarea...verif carburatia, sa nu fie ceva infundat pe acolo....gunoaie in rezervor, etc, pt ca nu il alimenteaza cum trebuie si daia trage sa moara, exact ca atunci cand ramai fara benzina in rezervor..moare treptat...

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am intalnit urmatorul fenomen: Mergeam cu 100km/h, am accelerat spre 120, dupa un minut a inceput sa baraie putin mai tare si sa piarda putere. Ca sa mentin viteza a trebuit sa accelerez, dar nu mai avea putere. Am debreiat, am lasat motorul la relanti, apoi am accelerat din nou, si iar avea putere, dupa putin timp iar se inmuia.

 

DE ce oare? de la supape? de la carb? de la clapeta decompresorului?(are doua)

 

multumesc

Deci pe rand:cele patru suruburi de la ambreiaj se strang.

Nivel: nivelul intr-un carb nu se modifica niciodata decat daca se intervine asupra lui.Odata ce-ci porneste fara soc niv e mult prea mare.uite-te intr-un manual cum se masoara si ce valoare tre sa aiba.Reglaje se fac numai:aer,ac de dosaj(ptrreglaje perf se poate schimba jigl principal functie de alt si temp.{nu e cazul]]

Aprinderea:avansul se poate verif cu lampa strobo dar nu si regla el este dat de CDI functie de ture.DR600 are doi senzori si scanteie dubla .

Deci in cazul tau: 1. -2 Bujii noi{originale,normal}

2.-Nivelul:tii carb pe orizontala cu axul plutitorului in sus si incepi sa-l inclini cu capu-n sus pana ce s-a inchis cuiu nu mai mult{circa 25 grade}.In acea pozitie trebuie ca linia sup a plutitorului sa fie paralela cu planul de separatie pe care se pune capacul{adica camera de nivel constant}

3.verifica + spray contact la toate stecarele

verifica fisele

4.Curatat {verificat rezerv.]

5.Desfa si curata robinetu

Am considerat super curatat carb si filtru aer.

Atentie:daca ai umblat la surubul mic de reglaj de dedesubt (aer) vezi sa nu pierzi Sabulita minuscula si O-ringul care vin dupa arculet.Reglezi in felul urm.strangi de tot dar nu tare mai bine nu strangi 100%caci daca strangi prea tare ruinezi sitzul.acum incepi sa desfaci 1.5 ture.

La motor cald jonglezi putin din el pana obtii cea mai mare turatie ,dupa fiecare jongl ambalezi un pic.

 

Ps Am ogramada de piese Dr600 Am avut si eu unu si un de piese.

 

Succes

 

Traiasca Dacia strabuna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci pe rand:cele patru suruburi de la ambreiaj se strang.

Nivel: nivelul intr-un carb nu se modifica niciodata decat daca se intervine asupra lui.Odata ce-ci porneste fara soc niv e mult prea mare.uite-te intr-un manual cum se masoara si ce valoare tre sa aiba.Reglaje se fac numai:aer,ac de dosaj(ptrreglaje perf se poate schimba jigl principal functie de alt si temp.{nu e cazul]]

Aprinderea:avansul se poate verif cu lampa strobo dar nu si regla el este dat de CDI functie de ture.DR600 are doi senzori si scanteie dubla .

Deci in cazul tau: 1. -2 Bujii noi{originale,normal}

2.-Nivelul:tii carb pe orizontala cu axul plutitorului in sus si incepi sa-l inclini cu capu-n sus pana ce s-a inchis cuiu nu mai mult{circa 25 grade}.In acea pozitie trebuie ca linia sup a plutitorului sa fie paralela cu planul de separatie pe care se pune capacul{adica camera de nivel constant}

3.verifica + spray contact la toate stecarele

verifica fisele

4.Curatat {verificat rezerv.]

5.Desfa si curata robinetu

Am considerat super curatat carb si filtru aer.

Atentie:daca ai umblat la surubul mic de reglaj de dedesubt (aer) vezi sa nu pierzi Sabulita minuscula si O-ringul care vin dupa arculet.Reglezi in felul urm.strangi de tot dar nu tare mai bine nu strangi 100%caci daca strangi prea tare ruinezi sitzul.acum incepi sa desfaci 1.5 ture.

La motor cald jonglezi putin din el pana obtii cea mai mare turatie ,dupa fiecare jongl ambalezi un pic.

 

Ps Am ogramada de piese Dr600 Am avut si eu unu si un de piese.

 

Succes

 

Traiasca Dacia strabuna

 

Multumesc de raspuns. Cred ca la mine sunt 2 probleme: o bujie, cea din mijloc, si alimentarea cu benzina. Cand sunt in sarcina la peste 100km/h daca pierde putere si da rateuri., debraiez, turez de 2-3 ori in gol, apoi o ia.

 

Pai daca ai piese, nu dai si tu cate ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Multumesc de raspuns. Cred ca la mine sunt 2 probleme: o bujie, cea din mijloc, si alimentarea cu benzina. Cand sunt in sarcina la peste 100km/h daca pierde putere si da rateuri., debraiez, turez de 2-3 ori in gol, apoi o ia.

 

Pai daca ai piese, nu dai si tu cate ceva?

 

:friends: ma dispera rateurile si pierderea de putere. De la 100 in sus, nu tot timpul, incepe sa paraie altfel, mai tare si isi pierde vlaga. CE DRACU ARE? aZI O FAC BUCATI. Trebuie sa gasesc ce are. Motorul are super compresie, porneste din prima fara soc. O fi vreo fisa de la bujii fisurata. De undeva de la aprindere este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:friends: ma dispera rateurile si pierderea de putere. De la 100 in sus, nu tot timpul, incepe sa paraie altfel, mai tare si isi pierde vlaga. CE DRACU ARE? aZI O FAC BUCATI. Trebuie sa gasesc ce are. Motorul are super compresie, porneste din prima fara soc. O fi vreo fisa de la bujii fisurata. De undeva de la aprindere este.

Ar fi interesant daca ai avea de unde imprumuta un CDI sa faci o proba ,bob ind. eventual

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte sa o faci bucati incearca cu bujii noi, cum ti-am mai spus, nu ai ce pierde, chiar daca nu-s numai bujiile de vina iti raman de rezerva.

si de unde sa cumpar bujii? sunt din acelea mici lungi, cu piulita de 18.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...