Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Vulpoiule, nu te inteleg. Un om are un proiect. Este un proiect frumos. Cum va rezolva el problemele tehnice, "implementarea" - acestea sunt lucruri la care cu siguranta s-a gandit, daca citim mai sus; si precum vedem a mai avut Mobra. Tu NU. Dar chiar daca nu s-ar fi gandit la detaliile tehnice, nu este asta problema noastra, a... privitorilor. A spectatorilor. O alegere rezonabila pentru noi poate fi sa ramanem in tribune, incurajand. Sau fara sa tropaim macar. O alta alegere poate fi sa dam o mana de ajutor, daca putem. Dar a scuipa coji de semintze pestre gandurile, intentiile unui om ce are o idee - si tu asta faci acum- este calea de urmat? Oare? Ma mir sa vad tocmai la tine o asemenea atitudine. Nu ma asteptam. Dezamagesti. Go Ozzy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Adevarul e ca daca o motoreta mobra a fost pusa la punct de catre un priceput va fi o motoreta buna ce nu va lasa pe nimeni in drum! Eu am mers mult in lung si in lat, iar azi au ramas multe amintiri frumoase facute cu prima mea dragoste pe doua roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 ...aia e Mobra, sau... e Hoinar?.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 hmmmmm,e mobra, hoinarul e mai spre ,,enduro''. sau, doresti sa acumulezi mai multe posturi si atunci Google nu te poate ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Hopa. Mi-am cam dat cu mucii-n fasole. (nu că ar fi prima dată...) Mobra e cu răcirea forțată Âşi toba prin dreapta pe jos. Hoinarul e răcire pasivă Âşi toba prin stînga sus. Le cam încurcam între ele... Oricum, rămîn la ideea că nu, e mai mult chin decît satisfacția "retrăirii tinereții". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 e mobra 50 super...hoinarul e alta ciorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jethro tull Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 eu n-am avut mobra...acum am...prietenul meu,bebe,are mobra din 1980...stiti ceva?merge cu ea zilnic...doar cand e zapada pe sosea,nu...iar aici este destul de rar zapada,deci,merge 12 luni din an...astept si-ti tin pumnii,iar cand va fi acea excursie ,daca ma potrivesc,urc si eu pe mobra si vin cu placere!!!bafta!! ps.iar mobra lui bebe,porneste oricand,la prima pedala!am zis:ORICAND!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 (editat) Daca acest bebe are vreun secret, vreo informatie cum sia- reglat mobra atat de bine, as aprecia sa ne scrie si noua tainele (n-am avut motocicleta, mobra nu am vazut-o intreaga niciodata, acum o reconditionez dupa ce a stat 20 de ani afara, deci orice sfat bun imi prieste) Editat Noiembrie 30, 2012 de Doctoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Nu e supa precum ciorba,nici motoreta ca Mobra! Succes in a-i da viata mobrei de vis,Ozzy! Paparazzi : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Pentru cine intreba mai sus cum sa reglam un motor de mobra ca sa mearga excelent si pentru toti ceilalti interesati voi raspunde acum. 1: COMPRESIA - Motoreta mobra fiind dotata cu un motor in 2 timpi va avea mereu nevoie de o compresie buna, aceasta fiind o pretentie specifica mai ales motoarelor in 2T. - Se recomanda un cilindru nou sau in lipsa acestuia un cilindru acceptabil fara zgarieturi prin care pistonul sa cada usor si incet dupa ce etansam cu palma sau o bucata de guma partea cilindrului de imbinaj cu chiuloasa. - Un piston nezgariat si curatat pe cap inclusiv in cele doua canale ale segmentilor care de regula se ancraseaza si trebuiesc periodic curatate.Acest lucru il putem face cu o bucata de segment rupt care poate patrunde si curata aceste mici canale fara sa deterioreze nimic.Segmentii nu trebuie sa stea blocati in canale din cauza ancrasarii lor, - Evident ca vom folosii o pereche de segmenti noua, iar daca nu sunt vom aseza cu grija vechii segmenti exact asa cum au fost pusi si inainte cel de sus sa fie tot sus, iar cel de jos sa fie tot jos asa cum s-au pasuit pentru a etansa la loc oglinda cilindrului formata prin rodaj care este esentiala.Daca varfurile segmentilor sunt prea subtiri din cauza uzurii exista riscul de rupere si zgariere a cilindrului si pistonului la turatii mai mari.Se recomanda acest lucru doar ca o ultima solutie. 2: APRINDEREA - Platina si pastilele ei trebuiesc reglate corespunzator si curatate.Se recomanda smirghel fin care sa nu zgarie.Daca vreuna dintre pastile este gaurita se ia o pila fina si se freaca nitel cu grija.Daca gaura persista platina trebuie schimbata.Atunci cand platina nu inchide bine sau deschiderea e prea mare intre pastile apare un fascicol albastru care gaureste treptat pastila. - Reglarea avansului joaca un alt rol important in buna functionare a motorului.Pentru nceunoscatori, avans inseamna momentul deschiderii al platinei si in cel mai simplu mod de a se regla procedam astfel: desfiletam bujia din chiuloasa si introducem in capul pistonului o surubelnita ce ce va indica pozitia pistonului.Inainte ca acesta sa urce in punctul maxim suprem (inainte de a se da peste cap) platina tebuie sa inceapa deschiderea.Distanta dintre pastile trebuie sa fie asemanatoare cu cea a electrodului bujiei pentru cel mai bun rezultat si o scanteie mov si nu rosie sau portocalie.Unii se complica la reglarea platinii folosind LERA insa eu nu folosesc asta niciodata.Totusi recomand. 3: CARBURATIA - Carburatorul este plamanul motorului un alt lucru vital.In primul rand aici avem nevoie sa fie echipat cu soc pentru pornirea motorului rece.In lipsa acestuia motorul fie nu porneste, fie porneste dar la cateva secunde se opreste, fie porneste insa atunci cand acceleram se opreste. - Mai departe avem cele 2 suruburi cu arc de unde reglam compozitia aer-benzina pentru admisie.Dupa ce motorul A FOST INCALZIT infiletam pana la refuz ambele suruburi apoi desfiletam surubul aerului 3 rotatii complete (iarna sau pe timp rece cand procentul de oxigen din atmosfera este crescut) si 3 rotatii si jumatate vara.Celalalt surub il vom desfileta atat de mult pana cand turatia motorului va fi una rotunda. - Acul de dozaj aare o tablita care o vom aseza de obicei la a doua crestatura a acului.Aici observam 4 sau 5 liniute pe care le putem selecta in functie de gradul de uzura al motorului nostru pe care il exploatam.Sau de exemplu selectand a treia liniuta vom mari practic procentul admisiei obtinand un mers mai SPORT si un randament mai mare al motorului.Selectand prima liniuta obtinem un consum mai economic al motorului insa va scadea si randamentul. - Sita carburatorului trebuie clatita periodic in benzina.Uleiul ce se depune pe ea atrage mult praf care incet incet astupa acele site suprapuse, iar motorul va respira din greu incalzindu-se exagerat. Acestea sunt doar cateva si cele mai esentiale lucruri ce trebuie luate in considerare pentru micuta mobra fascinatia tuturor tinerilor si nu numai a anilor 80 din epoca de aur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Noiembrie 30, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2012 Mai citii de la capat ce scrisesi in primul tau post si imi pare ca Sinaia/Mamaia nu-i un concept coerent - dar e timp suficient sa-l rafinezi. De ce zic? Daca la munte maximumu` era Sinaia, pai atunci Neptun ar fi echivalentul de la mare (desi la Neptun nu cred ca erai primit cu mobra). S-o arzi in stil proletar, poate o combinatie Azuga/Eforie Sud te coafeaza. Ori si mai extrem: Poiana Tapului/Techirghiol, via Amara. Zic si eu. :-) Despre Mobra (doar intr-o oarecare masura despre motoreta, de fapt...) am gasit recent un text foarte frumos. Poate o sa-ti placa:http://cititordeproz.../motoreta-mobra Ai mare dreptate cu Mamaia dar ce sa fac daca acolo am prieteni. Totusi poate dam o tura si pana la Neptun sa facem o poza cu simbolul litoralului comunist. Totusi putem pune problema si altfel. Daca ne ducem de la Sinaia la Mamaia le facem in ciuda tovarasilor militieni Lupasti. Vom duce mobrele acolo unde nu ar fi vrut ei sa ajungem niciodata. Vom duce mobrele acolo unde doar unii aveau voie sa merga. Acolo unde oamenii normali nu ajungeau niciodata. Oricum nu conteaza in ce fel privim lucrurile. Tot va fi o aventura frumoasa. M-am saturat sa apas butonul de start si sa plec la drum, sa vad locuri frumoase si sa ma intorc fara grija acasa. Nu spun ca aceste calatorii nu au farmecul lor. Si asta ne-am dorit dintodeauna. Sa avem motociclete la care sa nu mai fie nevoie sa desfacem nimic pe marginea drumului. Dar parca ceva imi lipseste uneori la aceste plimbari. Imi lipseste emotia drumului. Si ca sa imi satisfac aceasta dorinta aveam nevoie de o poveste. Eu nu pot sa bat drumurile fara nici un scop. Asa sunt eu. Eu nu ma duc pana la Sinaia doar ca sa am de unde sa ma intorc. Chiar daca ma duc doar pentru o poza cu castelul pe fundal, chiar daca ma duc iau doua conuri de brad pentru un decor. Imi trebuie un motiv sa fac un drum. Iar asta mi se pare un motiv frumos. Multumesc pentru link. Ar trebui sa il citesca de zece ori nostalgici fostului regim. Poate vor intelege ca daca lor le era bine nu la toti le era la fel. Salut. Ozzy, sfaturi da toata lumea, inclusiv eu. La pomana socialista cu trei mobre gratis care a-ti gasit-o in Black friday, nu mai comentati nimic. Aranjati-le cum trebuie ptr. drum si merge fiecare pe Mobretul lui. Tu pe al tau, 44 pe al lui. Fiecare Mobret sa aiba un singur pasager si ceva trebuincios la drum. La consum... nu va caliciti la max. 200 lei cit va consuma fiecare Mobret la drumul asta propus. Nu vreau sa aud la drumul asta de nici o reparatie, de nici o pana. Atit, apa paie si kilometri. Daca reusiti asta...nu mai continui acum. Sa fiti sanatosi si sa va realizati dorinta. Numai bine. Domnul meu stim tot. Calul de dar nu se cauta la kilometraj. Iar daca zici ca e mai frumos fiecare pe mobra lui eu te cred si asa vom proceda. Sfaturile bune date din suflet trebuie pretuite. Oricum nu benzina ne doare pe noi ci exterienta redusa pe doua roti a lui 44. Noi inca nu am primit raspunsul cu mobrele alea dar poate vine si la noi mosul ca doar nu am fost cuminti degeaba. Multa sanatate va dorim si noi si sper din toata inima sa ne vedem la Mamaia calare pe Mobre. Daca se accepta, contribui la completarea proiectului cu un far sau un rezervor (de Hoinar, e adevarat, dar numai busonul difera). Stai ma omule sa facem rost de mobre si apoi incepem noi sa strigam pe aici dupa ce ne trebuie. EU sper sa le luam cat mai complete. Ca mi-a soptit mie un pasroi pe PM ca e mai indicat sa le luam complete. Mai ales motoarele sa fie in mintile lor. Multumim. Oricum esti trecut pe lista. Daca timpul imi va permite ma voi alatura cu placere acestei plimbari nostalgice, consider ca nu motocicleta il face pe motociclist si ca doar uneori reciproca este valabila. Cat despre legatura intre R80 si nomenclaturisti, pot sa-ti spun ca nu era intotdeauna valabila. Eu am avut un vecin militian care avea in dotare un R70 si in posesie un R60 (parca), nu cred ca putea fi numit nomenclaturist, in schimb era foarte pasionat si le ingrijea foarte atent pe amandoua. Spor la treaba si nu-i lua in seama pe cei ce nu intelg ce vrei sa faci. Nu o lua si tu asa. Este evident ca nu toti posesorii de BMW au fost mari comunisti. Unii au facut sacrificii imense pentru un vis in care ei calareau un BMW. Dar si atunci ca si acum au fost diferente financiare intre oameni. Chiar daca in comunism toti ar fi trebuit sa fie egali se intampla deseori ca unii sa fie mai egali decat ceilalti. Si uneori nu poti sa nu te intrebi cum era posibil ca unii sa aiba motociclete Honda si Yamaha in acele vremuri. Oamenii simplii oricat de pasionati ar fi fost nu ar fi putut avea acces la anumite marci niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Cand o sa ajungeti la mare, ar fi faina o poza cu mobrele in fata obeliscului din Cotinesti, "Statiunea Tineretului". Daca te intereseaza, pot sa dau un search prin podurile astora mai batrani, poate mai gasesc o casca Uvex de aia portocalie sau verde de prin '80, macar pentru poze. Bafta in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 - ...prin care pistonul sa cada usor si incet dupa ce etansam cu palma sau o bucata de guma partea cilindrului de imbinaj cu chiuloasa.... - - Evident ca vom folosii o pereche de segmenti noua, iar daca nu sunt vom aseza cu grija vechii segmenti exact asa cum au fost pusi si inainte cel de sus sa fie tot sus, iar cel de jos sa fie tot jos asa cum s-au pasuit pentru a etansa la loc oglinda cilindrului formata prin rodaj care este esentiala 2: APRINDEREA Atunci cand platina nu inchide bine sau deschiderea e prea mare intre pastile apare un fascicol albastru care gaureste treptat pastila. - desfiletam bujia din chiuloasa si introducem in capul pistonului o surubelnita ce ce va indica pozitia pistonului.Inainte ca acesta sa urce in punctul maxim suprem (inainte de a se da peste cap) platina tebuie sa inceapa deschiderea.Distanta dintre pastile trebuie sa fie asemanatoare cu cea a electrodului bujiei pentru cel mai bun rezultat si o scanteie mov si nu rosie sau portocalie.Unii se complica la reglarea platinii folosind LERA insa eu nu folosesc asta niciodata.Totusi recomand. 3: CARBURATIA - - Acul de dozaj aare o tablita care o vom aseza de obicei la a doua crestatura a acului.Aici observam 4 sau 5 liniute pe care le putem selecta in functie de gradul de uzura al motorului nostru pe care il exploatam. Sau de exemplu selectand a treia liniuta vom mari practic procentul admisiei obtinand un mers mai SPORT si un randament mai mare al motorului.Selectand prima liniuta obtinem un consum mai economic al motorului insa va scadea si randamentul. - Sita carburatorului trebuie clatita periodic in benzina.Uleiul ce se depune pe ea atrage mult praf care incet incet astupa acele site suprapuse, iar motorul va respira din greu incalzindu-se exagerat. Stai jos. Patru. Cu puțin efort promovezi. 1> Cilindrul se unge cu ulei înainte de a face proba de etanÂşare cu palma. 2> Chiar aÂş fi curios să-mi explici diferența , atunci cînd pistonul cu segmenții lui se află la punctul mort superior, la jumătartea cursei Âşi la punctul mort inferior. 3> "Fascicolul albastru" se desființează folosind un condensator înseriat cu platina. 4> SUPERIOR (de la Punctul Mort Superior vine). Avansul la aprindere se defineÂşte ca punctul în care bujia va produce scînteia, sau momentul în care platina întrerupe. Se caută valoarea acestuia la manual, se pune ceasul comparator, dar cea mai sfîntă e coada de Âşubler, se aduce la punctul mort superior iar apoi se duce pistonul înapoi valoarea de la manual, se pune aparatul de măsură pe continuitatea platinii Âşi cu platoul fixat la jumătate se aduce platina la momentul deschiderii. Dacă îmi explici corelația între culoarea scînteii Âşi cifra termică, poate te promovez. 5> A se folosi cuiul de dozaj la punctul mediu. Mersul mai sportiv are ca Âşi consecință un consum sporit (evidert, nu se poate performanță fără consum). Mersul mai economic duce la supraîncălzire Âşi brobleme prin motor.....segmenți rupți... pistoane sparte... de ce? cantitatea scăzută de carburant antrenează Âşi cantitate scăzută de ulei de ungere. Adică frecare uscată... adică............ (eu sunt pățit, deÂşi, a fost Âşi calitatea proastă a pistonului). 6> Se numeÂşte filtru de aer Âşi se înlocuieÂşte cu filtru modern, burete îmbibat cu ulei.... etc. Dacă chestiile astea nu se cunoÂşteau pe timpul de glorie al Mobrei, asta explică muuulte chestiii... Âşi în principiu mă face să cred că Mobra nu e chiar aÂşa de proastă pe cît am estimat-o. Doar că e subdimensiuonată pentru anumite treburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 (editat) 1. nu se unge cu ulei pentru ca te furi singur si dupaia injuri mobra ca nu e buna, in loc sa te gandesti ca pistonu joaca in cilindru hore din cauza ca l-ai uns 2. uzura cilindrului nu este uniforma, ci oarecum ovala, pentru ca pistonul are tendinta sa clopoteasca si de aceea se uzeaza si oval. si nici uzura nu este uniforma de sus pana jos tocmai din cauza asta. 3. condensatorul este in paralel si nu inseriat cu platina 4. ceasul comparator este sfant 5. fiecare isi regleaza carburatia dupa cum vrea si dupa cum obtine rezultatele cele mai bune 6.tabla aia cu site este foarte eficienta pentru ca opreste foarte bine praful, si este permanent umidificata de amestecul 'refulat' pe admisie un burete ordinar mai rau face ca se imbacseste imediat si mai rau te chinuie, vezi filtrele de aer de la scuterele chinezesti am avut o mobra cu 50 km in bord, nou nouta casata de la armata, si mergea ceas, am facut cam 200 km cu ea si nu m-a lasat in drum, mergeam undeva la 60-70 la ora lejer. se poate vedea aici Editat Decembrie 1, 2012 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 (editat) 1. Pelicula de ulei îți asigură acea toleranță necesară (chestii inexplicabile gen delta termic... sau funcționare - nici un motor nu funcționează cu frecare uscat pe uscat, nu?) 2. Pistonul NU ARE VOIE să "clopotească". Are o formă conică. Partea de sus se dilată mai mult din cauza preluării exploziei, partea de jos mai puțin. Dacă clopoteÂşte - lucru romînesc. 3. Condensatorul este Înseriat :http://electronice.adbent.ro/files/ae9th75.htm ce-ți iei care referință într-un circuit închis de curent continuu, masa sau platina? 4. Adevărat. Dar este mai rar decît Âşublerul. 5. Se acceptă Âşi greÂşit? Care ar duce la defectări? ..... să-ți reamintesc? da, atunci a fost vina mea, dar Âştii tu, vorba "dă Doamne mintea romînului de pe urmă !" 6. Prin ORICE filtru trece o cantitate de impurități micronice, dar suficiente să ducă la uzuri. De regulă se dă vina pe rodajul segmenților în cilindru, neluîndu-se în calcul Âşi pasta "abrazivă" formată din impuritățile din aer cu uleiul de pe pereți... Mobra aia a ta a fost de unică folosință mă Editat Decembrie 1, 2012 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Vulpoiule nu ti se pare ca ai devenit un nesimtit intand aici pe acest topic al omului unde ai inceput sa te incontrezi si sa te iei de toata lumea mai ales de cei care ajuta cu sfatui si sugestii ? Sunt cuios cat de mult te vei screme in continuare sa faci pe Gica - contra avand culmea nesimtirii.Si uite asa unul ca tine face ca lumea sa nici nu mai intre pe foum. Defapt nu vad pentu ce ti-am si acodat atentie.RUSINE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Ooo daaaa..... Âşi țara asta e plină de oameni de bun simț.... d-aia e unde e.... Oameni bre, e oameni, ei cîndvaaa au plimbat o mobră... Âşi e oameni..... să-mi fie ruÂşine. Mă duc să mă pălmuiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 (editat) paule las-o ca macane, o tii pe a ta chiar daca e gresita, ai avut mobra? ai mers cu ea cateva sute de km si nu ai fost multumit? daca nu, lasa omu in pace sa isi faca treaba bafturi PS: mobra aia si acum daca ii dau pedala porneste la prima, este la conservat intr-un garaj la adapost cu husa pe ea Editat Decembrie 1, 2012 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 ...Defapt nu vad pentu ce ti-am si acodat atentie.. Vezi ce simplu este!? ...Ma duc sa ma palmuiesc. ..ei, n-o lua in serios! Mai bine baga doua pahare de vin din butoiul propiu si nu mai fi suparat... Eu cred ca si la tine ar putea sa mearga mobra, apoi cine stie.. vulpoi pe mobra... :lol: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 (editat) vulpoiule, vorbesti de parca ai 'fi' un adevarat mecanic......totusi, am avut cateva mobre si functionau bine.....tu in afara de 'gica contra' aduci ceva benefic forumului? Pistonul NU ARE VOIE să "clopotească". Are o formă conică. Partea de sus se dilată mai mult din cauza preluării exploziei, partea de jos mai puțin. Dacă clopoteÂşte - lucru romînesc! si totusi ai facut si tu lucruri romanesti! vorbesti din povesti, lasa omul sa restaureze mobra si sa isi duca visul la capat! tu in acelasi timp poti face ceva kilometri cat mai tine vremea ! nu pot intelege de ce unii vorbesc ca sa se afle in treaba, fara nici o legatura cu topicul! Editat Decembrie 1, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Ba, da nu credeti ca Ozzy stie si el ce-i aia mobra si cate roti are si s-o descurca el?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_motor86 Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Nea Petrica vrea sa calatoreasca spre mare calare pe motoreta Mobra. Inainte de asta are o discutie cu vecinul lui Vasile : vasile: bai vecine ai curaj sa pleci cu Mobra la drum? Petrica: da de ce vecine , e pur sange romanesc Vasile: si daca faci pana? Petrica: da ce nu-i vulcanizari in drumu' meu Vasile: si daca ramai fara benzina? Petrica: am luat rezerva cu mine , sunt atatea benzinari pe drum Vasile: dar daca ramai fara lumini noaptea , ce faci? Petrica: astept sa se faca zi si tot continui drumu' Vasile: si daca sa strica, acum cei mai faci? Petrica: o leg cu sarma da tot continui drumu' Vasile: si daca sa strica de nu mai ai ce sai faci? Petrica: hai date-n (cuvant urat) ca tu ti cu ursu... PS: acesta este un pamflet si trebui tratat ca atare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Salut. Mai oameni buni, Vulpoiu nu tine cu ursu. Tine cu Mobra. Garantez ca daca va gasi o Mobra pe undeva se va da peste cao sa o ia si sa-i ajute pe baieti in proiectul lor. Vulpoiu are suflet mare, da' asa-i place lui sa mai faca pe Gigi nasparliu. Vine el pe drumul cel bun. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_motor86 Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 (editat) nu m-am adresat la adresa lu' Vulpi , e om cu caacter stiu asta........pacat ca sa inteles altceva decat trebuia Editat Decembrie 1, 2012 de danny_motor86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 ozzy....daca vrei o mobra 50 super,acte vechi, si in stare foarte buna... te pot indruma catre una... (150-200 lei.- cu conditia sa particip si eu cu mz'ul la Hoinareala.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.