Sari la conținut

Vreau sa ma consult cu voi


Razvan1
 Share

Postări Recomandate

Salutare..va deranjez si eu cu o intrebare..doresc sa schimb kit-ul de lant de la GSX-R`ul meu srad 1996 si m-am gandit la aceasta varianta..

 

http://consumabile.bepagroup.ro/kit-lant-did/kit-lant-suzuki/did-kit-lant-pentru-gsx-r-750tv-96-97

 

Insa as vrea sa pun acest lant custom si sa raman cu lantul din kit de rezerva..mai exact

http://consumabile.bepagroup.ro/lanturi-did/53050-zvmx-gold/-lant-530zvmx-gold-108-zale

 

Vreau o parere de la voi daca este ok alegerea pareri pro si contra :) Va multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici nu e problema de potrivit ! e o problema de specificatii lant ! evident cel de-al doilea este mai bun pt ca are specificatie ZVMX ! ca e aurit sau nu, mai putin conteaza ! dar te asigur ca anul acesta s-a fabricat un lant ceva mai inbunatatit cu alta specificatie! Defapt tu ce cauti ? si de ce sa-ti ramana de rezerva celalat lant? I-ATI UN LANT BUN SI GATA SI NU UITA CA INTRETINEREA LA FIECARE 1000KM ESTE CHEIA SUCCESULUI !

Editat de GINO_xxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau ceva bun..rezistent nu imi pasa ca sunt aurite sau neaurite asta l-am vazut cu cele mai multe plusuri ca sa zic asa..iar celalalt am zis sa il am de rezerva pentru orice eventualitate ca vine cu kit`ul d.i.d

Editat de Razvan1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu sa inteleg ca este o alegere buna ? Am specificat ca vreau ceva rezistent..implicit il voi si intretine e logica treaba..dar ca idee e bun did sau aveti si alte pareri ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu-mi plac lanturile DID. Grele si mai putin durabile decat alte lanturi japaneze.

Notiunea de kit este un conceput cam ticalos. iei un lant - care-o fi sau pe care il alegi iar despre pinioane nu stii mai nimic. Nu prea ai control.

Daca as fi in locul tau, as pune un lant 520 (EK - MVXZ, ZVX sau ZZZ daca vrei lant performant) si pinioane JT de otel. M-as juca putin si la raportul final de transmisie daca as vrea mai mult cuplu sau mai mult top speed. Cred totusi ca as creste raportul final, pt cuplu.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu-mi plac lanturile DID. Grele si mai putin durabile decat alte lanturi japaneze.

Notiunea de kit este un conceput cam ticalos. iei un lant - care-o fi sau pe care il alegi iar despre pinioane nu stii mai nimic. Nu prea ai control.

Daca as fi in locul tau, as pune un lant 520 (EK - MVX, ZVX sau ZZZ daca vrei lant performant) si pinioane JT de otel. M-as juca putin si la raportul final de transmisie daca as vrea mai mult cuplu sau mai mult top speed. Cred totusi ca as creste raportul final, pt cuplu.

 

Foarte interesant..eu acum vreau iarna asta vreau sa fac toate modificarile pentru noul sezon..imi poti sa un link ceva ? dupa ce voi avea toti banii o sa aleg pe cineva sa rezolv toate problemele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ZVM X e the best of the best!

 

e pe dracu.

 

razvan1, pinioanele se schimba cu tot cu lant, un lant de rezerva nu te ajuta cu nimic, cumpara pinioanele separat , ala de la cutie ia-l original si spate supersprox, in nici un caz JT, as merge pe 520 sau 525 si un +2 sau +3 spate(iti creste eroarea de kilometraj)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte interesant..eu acum vreau iarna asta vreau sa fac toate modificarile pentru noul sezon..imi poti sa un link ceva ? dupa ce voi avea toti banii o sa aleg pe cineva sa rezolv toate problemele.

 

Ti-am scris toate informatiile de care ai nevoie ;)

 

in nici un caz JT

 

JT (otel si aluminiu) sunt poate cele mai durabile pinioane pe care le cunosc. Am vazut uzura la zeci si zeci de pinioane si foi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am vazut numai gunoaie, defecte de fabricatie si un QC de 2 bani, acum tu sigur ai vazut mult mai multe..dar mie mi se par niste ieftinitati.

 

Primul lucru la care ma uit la un producator de pinioane: durabilitate pinion fata. Pana acum, pe ultimul loc se afla un producator din Germania.

Al doilea aspect: durata de viata la pinioanele de aliaj usor(cu conditia ca lantul sa fie reglat corect).

Pana acum n-am primit nici un rebut dar asta nu inseamna ca nu pot fi scapari. Aici intervine corectitudinea relatiei furnizor-client iar eu n-am avut probleme la returnat produse, garantie, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

again and again se dovedeste ca atunci cand ceri sfaturi pe net vin x oameni cu y pareri.

 

as fi fost tentat sa spun "vezi ce zice-n manual", dar din 96 pana acum sigur au mai aparut niste tehnologii/materiale? asa ca...

 

succes in alegere iti doresc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1000 km?? Mai degraba la 300 km uns si la 500 spalat + uns, ca sa aibe viata lunga.

asta in cazul in care esti terasist sau mergi cu motocicleta doar de acasa la servici ! Tot timpul am evitat sa scriu pe forum pentru a evita polemicele dar ma intreb uneori oare ce-i care imi dau replici se gandesc inainte sau doar imi dau replica asa de moment ! De exemplu am plecat de la Focsani la Bailesti si am parcurs aprox 600 km. evident ca m-am si intors dupa ce am depus documentele adica alti 600km. Deci in 24 ore am facut 1200 km . Cu o curatare corecta plus faptul ca dupa ce am aplicat uleiul cu teflon pe lant am lasat motocicleta peste noapte in garaj si faptul ca am prins o zi obisnuita de vara fara ploi sau drumuri de munte cu praf si noroi nu am avut nevoie sa-i fac nimic lantului in cei 1200 km. PS. Cum sa impart mentenanta in contextul dat ! In consecinta fenomenul moto e complex iar noi uneori il complicam mai tare ! Am vazut si replici ca lanturile DID sunt grele de parca rulam numai pe pista fara sa uite ca firma DID face lanturi de distributie de ce oare? Nu sunt fanul nici unei firme dar......
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si replici ca lanturile DID sunt grele de parca rulam numai pe pista fara sa uite ca firma DID face lanturi de distributie de ce oare? Nu sunt fanul nici unei firme dar......

 

Am mai zis si-o so mai zic: fanii sufera cel mai mult. Pentru fani exista un numar mic de optiuni: Motul, DID, Ferodo :D

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare..va deranjez si eu cu o intrebare..doresc sa schimb kit-ul de lant de la GSX-R`ul meu srad 1996 si m-am gandit la aceasta varianta..

 

http://consumabile.b...x-r-750tv-96-97

 

Insa as vrea sa pun acest lant custom si sa raman cu lantul din kit de rezerva..mai exact

http://consumabile.b...x-gold-108-zale

 

Vreau o parere de la voi daca este ok alegerea pareri pro si contra :) Va multumesc anticipat

rentabil este sa schimbi lantul impreuna cu pinioanele , pinioane poti schimba si pe parcurs (ala mic), deci e inutil sa-ti bagi banii intr-un lant "de rezerva" ... pt rezerva iti cumperi o za de imbinare cu agrafa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zaua de imbinare poate fi cu agrafa sau se poate nitui . Lantul inchis are dezavantajul ca necesita mai multa manopera la montaj, iar cel deschis cu nituire este ca nituirea nu este la fel (calitativ) ca in procesul de fabricatie, in general zaua nituita in service este "putin gripata"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...