sorinm Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Salut, Am o Honda Hornet 2005-2006 iar termocupla pornea ventilatorul la 104 grade. De cand a dat racoarea il porneste la 109-110 grade. Asa trebuie sa se intample la nakeduri? Ma gandesc ca fiind furtunele expuse si termostatul, probabil sunt mai reci si de aceea porneste ventilatorul cu intarziere. Ce altceva ar putea fi? Mentionez ca moto are 10.000 Km reali ptr care ar putea sa bag mana in foc dar nu are antigelul schimbat din 2005, de pe linia de asamblare, sa fie din cauza antigelului deteriorat ? ma gandesc ca asta vara trebuia sa faca mai rau, nu acum cand a dat racoarea. Apreciez toate sfaturile primite, chiar si alea cu stai linistit ca e normal ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R6 lover Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 lichidul de racire se schimba din 3 in 3 ani . de asemenea verifica si nivelul .. daca ai prea putin ti se supraincalzeste si ajunge sa iti fiarba ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharky66 Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 (editat) in manual zice ca antigelul se schimba la 24000km sau la 2-3 ani. Antigelul de la tine are 7 ani, ar fi o idee sa schimbi cat mai repede lichidul de racire ca o sa ai surprize + ca in timp isi mai pierde din proprietatile sale si mai si afecteza zonele metalice cu care intra in contact. Cat despre chestia cu termocupla nu cred ca e de la antigel. Oricum, la sub 110C pare ca ar fi totusi normal... (si cum a spus mai sus, verifica lichidul din vasul de expansiune Editat Noiembrie 30, 2012 de Sharky66 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Noiembrie 30, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2012 Lichidul e la nivel, verificat regulat. O sa-l schimb sa vedem, m-am culcat pe o ureche cu schimbatul antigelului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 (editat) Schimba antigelul. Se poate sa fie si o decalibrare a sondei... Dar 110 nu inseamna "supraincalzire"! Editat Noiembrie 30, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ema_mann Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 si eu am hornet dar 2001, si din primavara cand l-am luat, pt ca inainte am avut racire pe aer, 3 luni m-am dat cu capu de toti peretii pana m-am convins ca defapt si de drept e corect la drum lung sa urce temperatura la ac doar 2-3 liniutze, mentionez ca nu sunt trecute si cifre la indicatorul de temperatura in bord, iat in oras urca pana aproape de maxim unde il si tine ventilatorul cand vrea antigelu sa treaca peate limita lui admisa unde e setat si senzorul de la termocupla. am zis ca asa e la naked ca nu are carene dar si la gsxr-u mecanicului meu face la fel, la fel face si la toti la care m-am uitat... eu comparand cu masina unde cand se incalzeste motorul acul sta fix indiferent ca e iarna, vara, oras sau in afara orasului, la motor mi s-a parut super dubios, si am luat si termostat de la honda unde am dat 250 ron, dupa care, pt ca nu le-am dat lor sa il monteze sa ma mai jupuiasca de bani, am zis ca e defect, am cautat pe net si am gasit ca se e acelasi termostat cu aceeasi parametrii, chiar scrie si pe ele, de la daewoo tico, care costa 25 ron .. da da, diferenta de 200 ron, nu am scris gresit, dar asta e ! ... asadar parerea mea e doar sa schimbi antigelu din ea, sa pui ce este specificat in manual, mi se pare ca e G11, amestec 50/50 %, aerisit bine si aia e. si termostatul nou din asta de tico zic eu nefiind nici o diferenta iar aceste "simtome" facandu-le la fel pt ca am testat ambele termostate, iar acu fiind cu cel de la tico montat pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Salut, Am o Honda Hornet 2005-2006 iar termocupla pornea ventilatorul la 104 grade. De cand a dat racoarea il porneste la 109-110 grade. Asa trebuie sa se intample la nakeduri? Ma gandesc ca fiind furtunele expuse si termostatul, probabil sunt mai reci si de aceea porneste ventilatorul cu intarziere. Ce altceva ar putea fi? Mentionez ca moto are 10.000 Km reali ptr care ar putea sa bag mana in foc dar nu are antigelul schimbat din 2005, de pe linia de asamblare, sa fie din cauza antigelului deteriorat ? ma gandesc ca asta vara trebuia sa faca mai rau, nu acum cand a dat racoarea. Apreciez toate sfaturile primite, chiar si alea cu stai linistit ca e normal ) Adu motorul la 110 si asculta daca la vasul de expansiune, lichidul de racire venit de la radiator, bolboroseste (fierbe). Daca da, e nasol, daca nu, sensorul de temeperatura e posibil sa arate mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Noiembrie 30, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2012 M-am uitat si nu am garnitura de chiulasa arsa, nu baga bule in expansiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Nu trebuie sa fie distrusa garnitura de chiulasa ca sa bolboroseasca antigelul. Daca se supraincalzeste, fierbe si iese in vasul de expansiune fierband. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norbyke Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Este absolut normal sa-ti urce temperatura la acest nivel, daca te plimbi in oras, am avut si eu un Hornet 2001, si a facut la fel, in afara orasului a coborat nivelul cam la sfert si acolo a ramas, daca mergeam cu 100+, dar e indicat sa-ti schimbi lichidul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Decembrie 1, 2012 Autor Share Postat Decembrie 1, 2012 Maine, si asa ma plictiseam, il schimb, sa vedem atunci daca mai face asa. Asta a mea are bord digital si de cand o am (din mai) la 104 grade pornea ventilatorul, cum a dat putin racoarea 109-110, sa vedem.. L-am schimbat, acum porneste la 104 grade. L-am schimbat chiar de doua ori, cand am vazut ce a curs prima oara de acolo.. Antigelul era verde dar au curs numai impuritati. Fiind primul schimb de dupa fabrica ma gandesc ca s-a curatat pe acolo dupa procesul de fabricatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 1, 2012 Admin Share Postat Decembrie 1, 2012 (editat) Uita-te si la radiator, sa nu fie infundati fagurii, in caz ca te-a prins ploaia sau ai mers pe drum murdar.. Editat Decembrie 1, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Decembrie 1, 2012 Autor Share Postat Decembrie 1, 2012 (editat) Sunt curati fagurii, a fost ciudata faza care mi-a facut-o. Cand am clatit vasul de expansiune si am dat carena spate jos am vazut ca a dat pe afara , ramasesera urme, acum totul e ok, testat iar peste 104 grade nu mai urca. Uleiul e curat si la nivel, antigelul nu prezenta contaminare. L-am schimbat la timp inainte de pagube Ce e si mai ciudat e ca erau urme de antigel pe vasul de expansiune si imprejur. Ori era preaplinul infundat ori nu imi explic.. L.E. Si NU, nu e vasul de expansiune spart, am suflat in el si s-a umflat, nu curge nicaieri L.E. E posibil sa nu mai fi fost circuitul sub presiune si sa fiarba la 110 grade ( am gasit niste depuneri lasate de antigelul vechi pe cauciucul care etanseaza busonul radiatorului si ma gandesc ca e posibil ca ala sa fi fost de vina) Editat Decembrie 1, 2012 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 altu care are "probleme"..ma da voi va plictitsiti rau de creeati topicuri dinastea tampite...serios... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 lichidul de racire se schimba din 3 in 3 ani . de asemenea verifica si nivelul .. daca ai prea putin ti se supraincalzeste si ajunge sa iti fiarba ... E pacaleala cu schimbul lichidului la 2-3-4 ani. Mai creste in timp temperatura de inghetz, in loc de -40grd va fi -30grd. Poi sa-l tii si 10 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Decembrie 2, 2012 Autor Share Postat Decembrie 2, 2012 Bica, deci tu esti un motociclist care pana nu crapa de tot nu repari nu ? Eu zic ca e un semn cand iti pisha antigel si nu functioneaza ceva in parametrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 da serios...ai sesizat ca motorul merge cu 10 grade mai cald??ti se pare asta o problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Decembrie 2, 2012 Autor Share Postat Decembrie 2, 2012 Da pentru ca discutam de chestii precise aici si nu despre o batrana 1310. Problema se pare ca era de la capacul radiatorului, merge ceas acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 dute ma...chestii precise..))parca esti "tovarashu" inginer cu replica asta...))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 3, 2012 Admin Share Postat Decembrie 3, 2012 Problema se pare ca era de la capacul radiatorului, merge ceas acum. Pai detaliaza un pic, poate se mai loveste si altul de problema ta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Decembrie 3, 2012 Autor Share Postat Decembrie 3, 2012 Capacul radiatorului are o supapa, un arc care probabil nu mai cobora, ramasese blocat comprimat, si nu mai tinea lichidul sub presiune iar de aceea si din cauza vechimii antigelului fierbea la putin peste 100 grade. Cand presiunea era sub 1.1 bari supapa era coborata si acoperea gaurica care facea legatura cu vasul de expansiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackgoat1666 Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Si eu am un hornet din 2005 si ventilatoru porneste abia pe la 115 grade, ce ar trebui sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Mai 7, 2013 Autor Share Postat Mai 7, 2013 Desfa-i busonul de la radiator ca a ramas arcul intepenit si curata mizerie de pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.