no_name_luci Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 Salutare,dupa cum zice titlul,cbr 900 rr...se ineaca!Nu am pornit motorul de vreo 4 zile,m-am dus jos la garaj,am pus contactul,am tras jumate socul,si surpriza,a pornit 10 secunde dupa care sa inecat si a murit motorul,am mai dat la automat a inceput sa puste pe toba,dupa care am desfacut bujiile,le-am curatat,le-am ars,le-am pus la loc si iara....acelasi lucru porneste 10 secunde merge tare inecat si dupaia moare,am repetat operatia de vreo 10 ori,fara nici un rezultat,ce ar trebuii sa fac sa-l pornesc?Ar merge daca ia-s curata bujiile si dupaia sa il imping in a 2a sau a 3 a?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 Cand ai desfacut bujiile erau ude? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 Umezeala,temperatura scazuta,ceva amestec bogat,porniri repetate fara a merge cu ea la drum,uzura la motor,bujii neschimbate la timp,filtru aer murdar,benzina contaminata,carburatoare nereglate.....da, posibil sa nu mai vrea sa porneasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no_name_luci Postat Decembrie 9, 2012 Autor Share Postat Decembrie 9, 2012 Umezeala este afara,temperatura scazuta este,pornirile au fost, uzura nu stiu ce sa zic,bujiile sunt noi Iridium,filtru de aer nou,benzina curata,carburatoarele sa`r putea sa fie dereglate......un toturial cum se regleaza???unde gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 Unde tii motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no_name_luci Postat Decembrie 9, 2012 Autor Share Postat Decembrie 9, 2012 in garaj il tin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 E posibil sa fie de la fumul acumulat in garaj.Scoate-o la aer si incearca asa .Vb serios.Am patit-o(tot asa ,a pornit ,a tinut 10 sec si sa oprit aparent fara motiv) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 Daca concentratia de gaze de esapament ajunge la nivelul de a opri motorul(lipsa oxigenului) tu ai fi fost mort de mult....si fara sa stii asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 Umezeala este afara,temperatura scazuta este,pornirile au fost, uzura nu stiu ce sa zic,bujiile sunt noi Iridium,filtru de aer nou,benzina curata,carburatoarele sa`r putea sa fie dereglate......un toturial cum se regleaza???unde gasesc? Tu o pornesti ca sa pleci undeva cu ea sau doar "sa-i mai incarci bateria" ? Tutorial de reglat carburatoare gasesti in manulalul de service al motorului. E cea mai buna sursa de informatii, forumul e doar pentru distractie. Si daca tot se ineaca, ai incercat sa o pornesti fara soc dupa ce i-ai curatat bujiile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relu-cbr Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 posibil sa ai robinetul de la rezervor dat pe ON si nu mai curge benzina asa am patit si eu o data la cbr pornea citeva secunde si se oprea fara sa-mi dau seama, si am trecut robinetul pe rezerva iar dupa citeva secunde a pornit, cred ca asa se intimpla si la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no_name_luci Postat Decembrie 9, 2012 Autor Share Postat Decembrie 9, 2012 Tu o pornesti ca sa pleci undeva cu ea sau doar "sa-i mai incarci bateria" ? Tutorial de reglat carburatoare gasesti in manulalul de service al motorului. E cea mai buna sursa de informatii, forumul e doar pentru distractie. Si daca tot se ineaca, ai incercat sa o pornesti fara soc dupa ce i-ai curatat bujiile ? O ponresc sa se mai incaleaza,sa mai misc uleiu in ea! posibil sa ai robinetul de la rezervor dat pe ON si nu mai curge benzina asa am patit si eu o data la cbr pornea citeva secunde si se oprea fara sa-mi dau seama, si am trecut robinetul pe rezerva iar dupa citeva secunde a pornit, cred ca asa se intimpla si la tine e deja pe rezerva:) .....mai ma cam 5 litrii ! Aveti cumva manualu de reparatie pt Honda Cbr 900rr din 1999 SC 33? va rog mult,as vrea sa reglez carburatoarele calumea,sa nu mai am probleme si da,am incercat si fara soc...mai rau...nu porneste deloc:)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 http://manualedereparatie.ro/manual-reparatie-honda-rr1996-1998-p-200.html?osCsid=64c837354bac3f14a3ebeadf4dcca4c9 Ce mai mare greseala daca o pornesti DOAR sa misti uleiul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 O ponresc sa se mai incaleaza,sa mai misc uleiu in ea! e deja pe rezerva:) .....mai ma cam 5 litrii ! Aveti cumva manualu de reparatie pt Honda Cbr 900rr din 1999 SC 33? va rog mult,as vrea sa reglez carburatoarele calumea,sa nu mai am probleme si da,am incercat si fara soc...mai rau...nu porneste deloc:)! mare tampenie sa pornesti motorul ca sa "mai umble uleiul". dar trecem peste. vezi ca bujiile iridium nu se curata cu peria de sarma, doar se ard. asta 1 la mana. doi la mana carburatoarele nu se regleaza iarna, nu pe temperaturila astea cel putin pentru ca la vara o sa ai amestecul cam bogat. asta intr-adevar daca le reglezi, daca desfaci suruburile dupa manual la anii ei sa stii ca o faci aproape degeaba, suruburile alea sunt ajustabile tocmai ca sa compenseza uzura. p.s. cand incerci s-o pornesti fara soc si e inecata tine gazul blana primele secunde, sa se aeriseasca motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no_name_luci Postat Decembrie 10, 2012 Autor Share Postat Decembrie 10, 2012 Multumesc mult,o sa incerc maine,are ceva ca am curatat bujiile iridium cu peria de sarma odata??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 (editat) Multumesc mult,o sa incerc maine,are ceva ca am curatat bujiile iridium cu peria de sarma odata??? posibil, sunt destul de sensibile. ca idee nici o bujie nu se curata cu peria de sarma, se deterioreaza izolatorul ceramic. in cel mai bun caz faci santuri in el in care sa se depuna calamina, il subtiezi si da scanteia aiurea si asa mai departe. ca cele iridium este foarte, foarte usor sa indoi electrodul in acest fel. in plus, pe tine te intereseaza suprafata unde trebuie sa se formeze scanteia sa fie curata, nu lateralele electrodului... le pui pe aragaz cu varful in flacara, le lasi 2 minute si gata. Editat Decembrie 10, 2012 de Performance Solutions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 Multumesc mult,o sa incerc maine,are ceva ca am curatat bujiile iridium cu peria de sarma odata??? Nu mai curata bujiile cu peria de sarma metalica. Nu face bine ceramicii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no_name_luci Postat Decembrie 10, 2012 Autor Share Postat Decembrie 10, 2012 Ma gandesc sa ma duc acuma sa desfac si carburatoarele si sa ard iara bujiile sa montez tot la loc si sa il pornesc!Ce as putea regla la carburatoare de ex (ce sa desfac sau sa strang,cate ture..sau asa...) sa fiu sigur ca e bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 lasa carburatoarele alea in pace pana la primavara. si motorul dealtfel. n-ai de ce sa il pornesti pana atunci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no_name_luci Postat Decembrie 10, 2012 Autor Share Postat Decembrie 10, 2012 nu dorm linistit daca stiu ca nu porneste:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 stai pan' la primavara, ca de dat nu te mai dai oricum. os a vina caldura, o sa cureti bujiile si ai mari sanse sa porneascsa. apoi o duci frumusel la un curatat/reglat carburatoare si blanaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 Motocicleta nu e ca masina. Asta se intampla cand iei ciobanul de la oi si il pui la boi. (Vorba din popor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no_name_luci Postat Decembrie 10, 2012 Autor Share Postat Decembrie 10, 2012 Am rezolvato,am pornito,am curatat bujiile am aerisit motoru cu acceleratie blana fara bujii si dat la automat....si am pus sus,am incarcat bateria si la al 3 lea buton a pornit,dar a fost tare inecat ca scotea flacari la 4000 si merge intrerupt,dupa 3 minute de mers sia revenit,totu ok acuma!Urmeaza sincronizarea la primavara,si reglajul calumea:X!Multumesc:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.