yuk Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 salut sunt primul proprietar si are 10000 de km stima salut! am si eu o intrebare, am o honda cbr 1000 rr si nu stiu mai exact cati litri de ulei intra in motor si ce ulei trebuie. eu acum am un bidon de 4 litri de ulei castrol actevo 20w 40w mineral este bun pentru motorul meu? (uleiul este pentru moto nu pt auto) si acul la turometru la cat trebuie sa stea la cate turatii. va multumesc si astept un raspuns. cand mergi la pompa ai grija sa-i pui benzina, pt ca motorina nu-i buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 15, 2012 Admin Share Postat Decembrie 15, 2012 vezi cu busonul de la baia de ulei, sa nu-l strangi prea tare (cum fac multi) si dup-aia te trezesti ca ai crapat baia. Aiurea, este Honda, la astea nu se strica nimic in toata viata lor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 frate fara suparare eu zic sa bage astia mecanica la testu de A cine nu stie macar esentialu sa stea la cel mult 600cc Adica cum?la motoarele mai mari de 600 este necesar un nivel mai ridicat de mecanica?Uleiul,de exemplu,nu se schimba la fel?La ambele motoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 GYX ... esti o tzatza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florentinel Postat Decembrie 15, 2012 Autor Share Postat Decembrie 15, 2012 Intra 3,1 litri in motorul tau ms stima Baga 2 L de ulei 20w 40w mineral - dupa cum vad ala l-ai capatat deja Dupa care pana la aproape plin pune niste apa sa-l mai subtiezi un pic . Si ca sa-i dai un pic de vitalitate , miros si aspect pana la plin completeaza cu benzina buna (cea mai buna care o gasesti) Pornesti motorul - il lasi 10 secunde pe picior dupa care il scuturi un pic sa se amestece maglavaisul si dupa aia da-i sa puta. asa ai facut tu? mie mila de motoru tau. sa il mananci sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 PUNE ULEI SINTETIC.MINERAL SE MAI FOLOSESTE PE LA BMW GS MONOCILINDRU.SI LASA BAIETII BUNI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 (editat) GYX ... esti o tzatza. De ce spui asta? Editat Decembrie 15, 2012 de THE GYX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florentinel Postat Decembrie 15, 2012 Autor Share Postat Decembrie 15, 2012 Multi care dau sfaturi "bune" aici o fac din propria experienta? da asa e ai dreptate PUNE ULEI SINTETIC.MINERAL SE MAI FOLOSESTE PE LA BMW GS MONOCILINDRU.SI LASA BAIETII BUNI. ms esti un domn. am vazut ca numai "baieti" buni sunt pe aici. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 eu merg pe 10w40 300v...pt k ceea ce am eu nu e "sportiva in toata regula"....acum depinde si in ce stil tragi de motor...dak stilul sau e agresiv sunt de parere k cel mai bun e 0w30 pe langa fapul ca ai dat exemplu cel mai prost motor de viteza, si la fiabilitate si la putere si la ciclistica ai dat exemplu si de un ulei "prost". am spus prost intre ghilimele pentru ca 300v e un ulei racing, nu prea are treaba cu strada.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 (editat) De ce spui asta? -------------------------------------- GYX ule ... de-ai fi femeie ... mai ca te-as f00te. Editat Decembrie 15, 2012 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 ok, gata. lasati dracu uleiul, ca acu' se vorbeste de tzatze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 (editat) -------------------------------------- GYX ule ... de-ai fi femeie ... mai ca te-as f00te. Ghinion...nu-s.Dar poti sa ma lamuresti,daca esti amabil.de la comentariul facut la cele scrise de @omgs Editat Decembrie 16, 2012 de THE GYX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florentinel Postat Decembrie 16, 2012 Autor Share Postat Decembrie 16, 2012 o fi pe invers mai sti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 o fi pe invers mai sti? Ma abtin in directia asta,cred ca de la altceva o pornit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 (editat) ce imi plac mie topicurile astea pline de destepti care stiu si mecanica si i-a fatat ma-sa direct pe motocicleta... i love romanica!!!! omu a intrebat cat se poate de simplu si clar cateva probleme de care s-a lovit... si ce a primit in schimb??? thank you people, yu ar za bi za best bikers! on topic: descarca de pe net manualul de reparatie/ utilizare a motocicletei si vei gasi acolo toate informatiile necesara. fiecare model in parte are caracteristici si setari propri. dupa cum vezi forumurile pe la noi prin tarisoara sunt fooaaaarte bune! Editat Decembrie 16, 2012 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 Ma abtin in directia asta,cred ca de la altceva o pornit? -=------------------------------------------------------- E o formula de a spune ... ca m-am stricat de ras la replicile tale ... spuse la ... poanta. Cat despre Florinel .... "Este prosti". P.S. Acum o sa spuna ca nu stiu sa conjug verbele. ...DA... "Este prosti". Daca imi spui si de unde e citatul ... baiatule ... iti cumpar 4 litri de Motul 300V si te invat si limba romana. ce imi plac mie topicurile astea pline de destepti care stiu si mecanica si i-a fatat ma-sa direct pe motocicleta... i love romanica!!!! omu a intrebat cat se poate de simplu si clar cateva probleme de care s-a lovit... si ce a primit in schimb??? thank you people, yu ar za bi za best bikers! on topic: descarca de pe net manualul de reparatie/ utilizare a motocicletei si vei gasi acolo toate informatiile necesara. fiecare model in parte are caracteristici si setari propri. dupa cum vezi forumurile pe la noi prin tarisoara sunt fooaaaarte bune! --------------------------------------------------------------------- Daca la fiecare intrebare pe care o are un user face un topic ... unde se ajunge. Nu mai bine intreba la topicul dedicat CBR 1000 ? Sau nu mai bine punea osul sa caute in manual ... e trist totusi ca ptr unii ... nu se gasesc in romana ... dar intreba acolo. Atatea topice ... atarna greu ... nu te gandesti la Dobrescu ... cat sa mai tina forumul ..care e din ce in ce mai mare ... hostul din ce in ce mai scump. Plus ca Florinel a cumparat un cbr 1000rr care e din 2010(2010 auzi... ) din magazin ... deci are si manual ... poate chiar in romana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 (editat) _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Everyone above this line got trolled. Editat Decembrie 16, 2012 de bogdan192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 ________________________________________________________________ This line ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 (editat) No troll behind enemy lines... In afara de sfatul util cu descarcatul manualului de service as mai adauga vizionarea operatiunii pe youtube Pe langa filmulete cu diverse operatiuni de servisare specifice fiecarei motociclete pe net se mai gasesc forumuri dedicate pentru mai toate tipurile de motociclete unde gasesti cam tot ce te-ar putea intesa in legatura cu motorul tau. Presupun ca la motorul tau ai fereastra de control al nivelului de ulei si deci nu e foarte complicat sa vezi daca mai trebuie completat (cantiatea poate fi relativa, din motor nu se scurge chiar tot uleiul mai ramane ceva). Full sintetic e mai bun. Editat Decembrie 16, 2012 de lostheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florentinel Postat Decembrie 18, 2012 Autor Share Postat Decembrie 18, 2012 (editat) No troll behind enemy lines...In afara de sfatul util cu descarcatul manualului de service as mai adauga vizionarea operatiunii pe youtube Pe langa filmulete cu diverse operatiuni de servisare specifice fiecarei motociclete pe net se mai gasesc forumuri dedicate pentru mai toate tipurile de motociclete unde gasesti cam tot ce te-ar putea intesa in legatura cu motorul tau. Presupun ca la motorul tau ai fereastra de control al nivelului de ulei si deci nu e foarte complicat sa vezi daca mai trebuie completat (cantiatea poate fi relativa, din motor nu se scurge chiar tot uleiul mai ramane ceva). Full sintetic e mai bun. ms pt raspuns, da am un gemulet mic rotund prin care se vede nivelul la ulei dar problema e ca atunci cand e pe cric nu mai este la nivel uleiul si cand este dreapta e la nivel intre cele doua liniute gradate asa trebuie sa fie? nivelul la ulei se verifica cu moto dreapta nu pe cric corect? stima ce imi plac mie topicurile astea pline de destepti care stiu si mecanica si i-a fatat ma-sa direct pe motocicleta... i love romanica!!!! omu a intrebat cat se poate de simplu si clar cateva probleme de care s-a lovit... si ce a primit in schimb??? thank you people, yu ar za bi za best bikers! on topic: descarca de pe net manualul de reparatie/ utilizare a motocicletei si vei gasi acolo toate informatiile necesara. fiecare model in parte are caracteristici si setari propri. dupa cum vezi forumurile pe la noi prin tarisoara sunt fooaaaarte bune! asa e stulewa ms pt raspuns, am vazut cata rautate poate sa existe in oamenii astia , intrebi ceva si ajunge sa te injure fara motiv, le e frica sa nu cumva sa ai motoreta mai buna ca a lor. am un prieten care are busa jmekera ce ar trebui sa il urasc pt asta si sa il jignesc? si ma intrebat omu o gramada de kestii care nu stia si am raspuns prieteneste. off cata lume rea, nu-i mai rabda pamintu............. Nu suntem nici academicieni, nici lingvişti şi nici profesori de română. Nu suntem nici măcar absolvenţi de Litere. Ba chiar formaţiile şi preocupările noastre profesionale se încadrează mai degrabă în segmentul real, tehnic. Totuşi suntem vorbitori de limba română. Poate că mai greşim, poate că ne scapă elemente de fineţe, dar avem o bază bună şi încercăm să facilităm şi altora accesul la acea bază. Aşadar, sugestiile şi comentariile sunt oricând bine-venite, în măsura în care tonul lor este didactic, nu superior! Editat Ianuarie 9, 2013 de Kali (Acest post a fost editat. Am sters textul scris cu bold, rosu, all caps si cat China. Te rog frumos, incearca sa respecti regulile de scriere pe forum si sa eviti formularile suburbane. Multumesc. Kali) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 18, 2012 Share Postat Decembrie 18, 2012 No troll behind enemy lines... In afara de sfatul util cu descarcatul manualului de service as mai adauga vizionarea operatiunii pe youtube Pe langa filmulete cu diverse operatiuni de servisare specifice fiecarei motociclete pe net se mai gasesc forumuri dedicate pentru mai toate tipurile de motociclete unde gasesti cam tot ce te-ar putea intesa in legatura cu motorul tau. Presupun ca la motorul tau ai fereastra de control al nivelului de ulei si deci nu e foarte complicat sa vezi daca mai trebuie completat (cantiatea poate fi relativa, din motor nu se scurge chiar tot uleiul mai ramane ceva). Full sintetic e mai bun. Omu verifica nivelul de ulei cu motocicleta pe cric si joja full infiletata? Poate n-am vazut eu bine dar daca asa face, nu e corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florentinel Postat Decembrie 18, 2012 Autor Share Postat Decembrie 18, 2012 da ok este pe cric si verific uleiul dar nu mai imi vine la nivel si asta ar insemna sa mai bag inca un litru de ulei sa vina la nivel asa stand pe cric. vad ca in filmulet sta pe standul acela si asta inseamna ca e dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratulucian Postat Decembrie 18, 2012 Share Postat Decembrie 18, 2012 cand a bagat.o in garaj nu a mai pus.o pe stend...e o greseala sa compleztezi nevelul de ulei pe cricul lateral.in momentul cand o sa indrepti" motorul, uleiul v.a fi peste limita normala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florentinel Postat Decembrie 18, 2012 Autor Share Postat Decembrie 18, 2012 la asta mam gandit\si eu ca nu e bine stand pe cricul lateral sa completezi cu ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Decembrie 18, 2012 Share Postat Decembrie 18, 2012 De-ar fi mancatul literelor o problema asa majora ... Habar nu ai de clasa a 3 a ... ce academician te visezi ? Limbajul tau de baiat de baiat smecher de mafiot nuse tolereaza ... BAN. Nu cilindreea face o mobra mai faina decat alta. Gramatica ... si ortografie ... clasa a 3 a .. ca n-am pretentii asa mari de la tine ... dar macar atat. Nu fac intreceri in injurii cu tine .. ca ma depasesti .. clar ... n-am mentalitatea si educatia ta. "Ghinionul" meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.