Banzay Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 Din motive mai mult sau mai putin obiective, sunt curios ce reprezentante de 'chinezisme' sau alte chestii dubioase (sau nu), gasim pe la noi. Eventual si impresii ceva. Clar puterea e mai mica, fiabilitate, consum, piese de schimb etc. Eu cunosc: http://www.firstbike.ro - am facut scoala pe un royal de 200, foarte bine intretinut, mi-a lasat o impresie buna; am un vecin cu un scuter de 50, 4t, hartanit si vai de el, dar refuza sa moara si inca merge binisor. http://www.lifan.com.ro/ - aici nu prea stiu care e treaba cu ele, stiu doar pe cineva care a avut un enduro de 200, dar l-a tinut prea putin timp. Doar ce am mai aflat de pe siteurile din afara. http://www.keewayromania.ro/ro/prod/motociclete/motociclete-si-atv-keeway-27/page-1/ http://www.proximaholding.ro/motociclete.php http://www.kymco.ro/ro/categorii/motociclete.jsp - nu e china, dar se accepta cred. - am avut astavara un quannon 125cc, vreo 10k km, deci ca nou, si mi-a placut tare mult in oras, curgeau km, foarte manevrabila, soc automat - dadeam cheie, pornea din prima intotdeauna, stateam 30sec-1 min si plecam. Chestia e ca as vrea pt. oras, un moto nou de max 200cc si nu as mai vrea ceva SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 Sunt putin off topic: decat junghiurile de placaj ale chinezoilor,mai bine o japo SH, de o mie de ori (stiu ca ai avut o experienta neplacuta cu o SH japoneza ,dar nu generaliza). Pentru oras cred ca ar fi super o Suzuki DR125 SM, Yamaha XT125 sau Honda XR125 L. Dar ar trebui sa nu coste mai mult de maxim 1500 de coco,as zice eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 30, 2012 Autor Share Postat Decembrie 30, 2012 (editat) Ai si nu ai dreptate Dar nu din cauza TDM-ului vreau moto noua; ala s-a stricat, se repara, dar nu e chiar o experienta neplacuta, oricum vreau sa il pastrez si revizia la motor trebuia odata si odata facuta. Iti dai seama ca daca ar fi sa am doar un moto, nu as alege un chinezism. Insa vreau ceva mic, de oras, fun si ieftin, sa reziste un 15k km si vreo 2 ani. Motivul e ca orice motor SH pe care l-am luat, inclusiv Kymco-ul (2007, dar doar 10k km), a trebuit sa il iau la mana, cap coada sa vad pe unde a fost umblat, sa il verific, curatat frane, carburatoare etc De japoneze stiu, am avut, asa am honda-ul din 84, care merge de rupe, dar mi-a trebuit mie reconditionare si o tot intind acum... Si e greu de gasit un model din asta in stare buna la pret rezonabile Ce am gasit anul trecut era un yamaha wr125 (nu mai stiu care R sau X) pe injectie la 1400 parca,dar ala cred ca a fost one in a life time/ Urmaresc in paralel si piata SH, dar 70% sunt cam decis... Si oricum, imi cam e dor de mirosul ala de plastic/cauciuc nou Au cam trecut anii de cand am avut ultima conserva noua(prioritate a fost casa, deci vreo 2 ani nu cred ca ma gadesc sa o schimb), iar de moto nu s-a pus problema de una noua pana acum... PS: Sa stapanesti sanatos Transalpul! Editat Decembrie 30, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 Multumesc! WR urile intr adevar sunt scumpute,dar calitativ sunt peste cele enumerate de mine. Dintre acelea imi tragea cu ochiul DR ul,dar se preta doar la drumuri scurte si fara pasager, asa ca am ales Transalpul,regretand putin consumul de la un 125 4 timpi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 Hai sa iti raspund si eu ca posesor de "chinezarii". Am un First Bike Concorde de vreo trei ani, luata de noua. Ca problema, cea mai des intalnita: desfacutul suruburilor (suruburi de la pinion roata spate, surubul de la cric lateral, suruburile de la toba, etc). Dupa ce le-am strans pe toate am remediat aceasta problema. Nu stiu de ce nu le-au strans cei din fabrica. Apoi am schimbat un robinet vacumatic de la rezervor. Furtunele de la benzina (rezervor carburator) s-au "uscat" si crapat . Le-am inlocuit cu altele care vad ca nu se mai "usuca". Am mai avut o prob. cu infundatul carburatorului. Am inlocuit cauciucul spate (nu stiu de ce, dar s-a uzat in 5000 de km. Si pe bune ca nu am facut burnout ). Cam astea au fost problemele. Acum de motoreta in general. E o motocicleta care sa te duca de la A la B. Atat. Mai mult sa nu ii ceri. Daca te multumesti cu demaraje mai lente, viteza de croaziera undeva la 80-90 km/h, e buna. Consumul este redus, cam 2,5 l/100 km, maxim 3. Deci as putea spune ca e un pic peste un scuter. Daca vrei ceva mai violent ... i-ati ceva sh japonez. Am mers cu o Yamaha XT 125 (modelul racit cu aer) si sincer are demaraj mult mai bun ca FB-ul meu (desi acesta are 150 cmc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 30, 2012 Autor Share Postat Decembrie 30, 2012 (editat) Eu am facut cu kymco-ul peste 400km intr-o zi A fost cam nasol in 2, dar singur nu cred ca imi faceam probleme... Iar de consum nici nu mai vorbesc, ca se pare ca stii. 3%-hai 3.5% la mers agitat in oras... Am fost fraier ca l-am dat sa imi termin prin casa, ca dupa mi-am revenit cu finantele; asa am facut si cu pegaso-ul... PS: mersi Robert pt. raspuns! Pe tine te-am mai deranjat odata parca anul trecut cand eram chitit sa imi iau un firstbike naked, insa am gasit imediat dupa Kymco-ul... Concorde-ul mi se pare ciudatel, cam subtirel, ca si CBR-ul... Dar in cat timp s-au intamplat toate astea? Ca nu cred ca in timp asa scurt ... Suruburile, daca se tot slabesc, merge pusa o pasta blocatoare din aia, e vreo 20 de lei si ajunge cat pt. 5 mobre PS2: Intradevar si kymco-ul meu avea demarajul un picut cam slabut... cbr-ul parca e ceva mai puternic dpdv al demarajului. Oricum, aici clar R125-ul e rege la 125cc, 6 viteze, poti sa o scoti lejer si din oras... Dar depaseste bugetul si oricum nu mai vreau din asta mic gen 'sport'. Caut naked, ori gen enduro/SM. Editat Decembrie 30, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 Keeway face scutere si motoare mici din anii '70 (deci pana acum ar trebui sa aiba oarece experienta) iar Lifan de pe la mijlocul anilor '90 face tot felul de chestii cu motor (inclusiv masini si camioane). Despre celelalte nu am pareri f. bune. Excluzand japonezele si europenele eu din astea as alege desi as arunca un ochi si la Hyosung (astia de vreo 30 de ani au tot facut motoare sub licenta Suzuki). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Foca90 Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 http://www.pedouaroti.bizoo.ro/vanzare/385230/Motocicleta-MZ-125-SM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 Oare se gaseste prin UE asa ceva: http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/shineray-kougar-400r/21564.html ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 Era parca o firma care aducea moto Shineray de 125 cmc: /index.php?/topic/686965-shineray-enduro-xy125gy-6-in-cutie-1480-euro-tva-inclus-cu-factura/ . Ei ar trebui intrebati daca aduc si ceea ce vrei tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 30, 2012 Autor Share Postat Decembrie 30, 2012 (editat) MZ-urile sunt interesante, dar cam scumpe, la 16400. Iar cel de 1000 - SF-ul, il avea cineva pe aici pe forum parca... LE: http://www.pedouaroti.ro/product_info.php/motocicleta-nos-4t-p-1224 - asta de aici o are un tigan de prin cartierul bunicilor. E facuta terci, cazuta, lovita, tiganita cu spray-ul si inca merge si iarna E al 2-lea an deja de cand o are si inca rezista... chiar m-a mirat. http://www.richmotors.ro/scooters.php - pe la mijloc sunt si vreo 2 motoare... Editat Decembrie 30, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elvissica Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 Este si cea koreana Hoysung dar nu stiu cat de bune ar fi de nimeni nu-si cumpara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jawa Script Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 Asa cum iarna nu-i ca vara, nici China nu-i Coreea. Dar si pretul final de nou e altul si nu cred ca te avantajeaza la ce-ti doresti tu. Parerea mea este ca la chinezarii este o loterie la fel ca la sh-uri: poti avea noroc, sau nu. Eu unul n-as risca, dar fiecare face ce vrea cu banii lui. Partea proasta e ca nici sh-uri ca lumea nu prea gasesti la cilindreea aceasta ca romanul isi incepe motoretismul cel putin cu GS500 sau CBR F4i. De altfel, ai dreptate: te-ai pripit cand ai vandut Kymco-ul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 am un vecin cu un scuter de 50, 4t, hartanit si vai de el, dar refuza sa moara si inca merge binisor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 31, 2012 Autor Share Postat Decembrie 31, 2012 frigider, e vorba de scuter ca nu moare nu de vecin Am uitat sa zic ca e luat de nou scuterul, iar reviziile au fost facute inaintea timpului, cu castrol 0w60, are omul nu stiu cate cutii de cate 4L, ca a prins o promotie, deh - taicasu' e mecanic. Sa nu mai zic ca omul umbla sub sa cu bateria de diesel de vreo 60 si ceva de amperi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Decembrie 31, 2012 Share Postat Decembrie 31, 2012 (editat) PS: mersi Robert pt. raspuns! Pe tine te-am mai deranjat odata parca anul trecut cand eram chitit sa imi iau un firstbike naked, insa am gasit imediat dupa Kymco-ul... Concorde-ul mi se pare ciudatel, cam subtirel, ca si CBR-ul... Dar in cat timp s-au intamplat toate astea? Ca nu cred ca in timp asa scurt ... Suruburile, daca se tot slabesc, merge pusa o pasta blocatoare din aia, e vreo 20 de lei si ajunge cat pt. 5 mobre Suruburile nu se slabesc, nu sunt stranse din fabrica. Dupa ce le-am strans eu, nu am mai avut probleme. De aia ma intrebam eu acolo in post de mai sus, de ce nu le-au strans aia de la Brasov. Editat Decembrie 31, 2012 de robertkiran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Decembrie 31, 2012 Share Postat Decembrie 31, 2012 Chinezăriile sunt replici ieftine care se decolorează la prima spălare şi de destramă pe la colţuri. Sunt confecţionate pe un vapor care este el însuşi replică. Nu trebuie lăsate afară pentru că ruginesc,primul e ghidonul apoi rapid telescoapele acolo unde e mai dureros,unde umblă simeringurile, chestie pe care mai nou o fac şi japonezele din zona mai ieftină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 31, 2012 Autor Share Postat Decembrie 31, 2012 (editat) Eu am postat sa vad cam ce impresii vin de la oamenii care le-au avut, dar totusi informatia este impartita pe net (si nu numai). Plus ca mai sunt si cei care 'au auzit ca...'. Dar intradevar calitatea cam lasa de dorit. Am vazut cum arata un royal de 200 lasat in ploaie/vant 2 ani de zile si mosul voia sa mi-l vanda cu 60 de milioane, ca el l-a cumparat cu 90 dupa ce si-a vandut un teren . Si la munca, am avut ceva emotii cu colegii cand am cumparat ceva din china, si era totusi comanda serioasa de zeci de mii de euro si ce a venit, a venit conform descrierii si calitatea a fost superioara. Ma gandesc ca s-au dezvoltat si ei si cum tehnologia este disponibila tuturor, poate ies si lucruri bune, insa nu vreau sa fiu vreo exceptie si sa raman si cu banii dati (poate nu multi ce e drept, dar pe praful asta conteaza) si sa ma si uit la mobra ca la bibelou. Oricum, asta cu chinezaria, e doar una dintre solutii, cea mai ieftina cred si cea mai distractiva pt. vara ce va veni. Editat Decembrie 31, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilQ Postat Februarie 3, 2018 Share Postat Februarie 3, 2018 Bravo pentru tipicul Motociclete Chinezești noi » Post actualizat in 03 Feb 2018 14:56 Bravo pentru topicul Motociclete Chinezești noi. Util Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Februarie 3, 2018 Share Postat Februarie 3, 2018 Salutare uite aici cv interesant daca te ajuta cu cv ..se vinde cu 3 randuri de roti . doua de enduro / si un set super moto - detalii in anunt /index.php?/topic/747352-vand-enduro-malaguti-x3m-125/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Februarie 3, 2018 Share Postat Februarie 3, 2018 Am inceput pe un scuter chinezesc pegaso verbano. L am luat cu 2000 de km insa a stat in parcare vreo 4 ani. Nu era ruginit, mergea decent, plasticul rezistase la 2 cazaturi,etc. Am facut 6000 de km si am avut doar 2 probleme: cablul de acceleratie (am vazut ca f multe modele au problema asta) si mi a cedat un rulment de la roata fata. Ambele probleme au fost f usir si ieftin de remediat . Per total am fost foarte multumit de el si l am vandut dupa un an la acelasi pret ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 3, 2018 Share Postat Februarie 3, 2018 Bravo pentru tipicul Motociclete Chinezești noi» Post actualizat in 03 Feb 2018 14:56Bravo pentru topicul Motociclete Chinezești noi. Util Da, extrem de util, tinand cont ca nu s-a mai scris de 6 ani in el, pana sa te trezesti tu ) » Post actualizat in 03 Feb 2018 22:00 Am inceput pe un scuter chinezesc pegaso verbano. L am luat cu 2000 de km insa a stat in parcare vreo 4 ani. Nu era ruginit, mergea decent, plasticul rezistase la 2 cazaturi,etc. Am facut 6000 de km si am avut doar 2 probleme: cablul de acceleratie (am vazut ca f multe modele au problema asta) si mi a cedat un rulment de la roata fata. Ambele probleme au fost f usir si ieftin de remediat . Per total am fost foarte multumit de el si l am vandut dupa un an la acelasi pret ) Esti offtopic. Aici era vorba de MOTOCICLETE CHINEZESTI NOI, unde scuterele sh nu se incadreaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Februarie 4, 2018 Share Postat Februarie 4, 2018 Cred ca se vorbea mai mult de calitatea chinezeasca. Si am raspuns mai mult cuiva care zicea ca la prima ploaie se duce vopseaua.eu doar am raspuns ca nu se duce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Februarie 6, 2018 Share Postat Februarie 6, 2018 Salut,aduce cineva CF MOTO 650 NK sau exista importator european pt asa ceva? In Rom vad ca se importa doar ATV,UTV,accesorii de la aceasta firma..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 23, 2020 Autor Share Postat Mai 23, 2020 La 03.02.2018 la 23:36, Christian 1 a spus: Purceaua-i moarta-n cotet.... Las' ca o inviem! ... mi-a placut culoarea... si ca pot sa o duc usor 'in carca', dar trag spre un ktm 390... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.