Sari la conținut

Hai sa dam o tura !


ottoMan
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 123
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Raman deschis la ideea unei taxe de participare din care se asigura un fond de premiere. Cel mai lung traseu primeste un procent din taxa de participare X numarul de participanti. Cel mai lung traseu pe motor de pana in 59CP primeste un procent (acelasi sau diferit) din taxa de participare X numarul de participanti. Eventual alte categorii de premiere. Procentele de premiere ar totaliza 100% din taxa de participare X numarul de participanti.

 

Nu as merge pe premierea dupa tipul de motocicleta (sport, turing, chopper, enduro, etc) sau dupa sex, rasa, religie, etc. La variante de putere m-am gandit pentru cei cu motoare mai mici ca forta (gen F650, Transalp, GS500, CB500) care s-ar putea simti descurajati in fata unor participanti cu motoare mai apte de turing prin definitie si ar putea socoti de la inceput ca nu au nicio sansa.

 

Propun:

1. Cel mai lung traseu pe motor de pana in 30 CP

2. Idem, pana in 60 CP

3. Idem, pana in 100 CP

4. Idem, peste 100 CP

 

Varianta: sau, la votul majoritatii, tot indiferent de tipul motocicletei

departajarea dupa cilindree:

pana in 350 cmc, pana in 650 cmc, pana in 1000 cmc

- peste 1000 cmc.

 

11000000.gif ...

 

high%20five.gif

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte buna ideea cu tracker-ele GPS, nu doar pentru ca pot fi urmariti "live" toti concurentii, dar si pentru ca nu va mai fi nevoie sa fie toti prezenti intr-un punct pentru start si sosire.

E drept ca-n felul acesta mai dispare inca o nota din aroma de competitie cu care am fost obisnuiti, dar e evident ca un Start-Sosire cu pozitionare multipla este mult mai aproape de ideea de intrecere a acestui timp.

N.B. A nu se intelege ca n-au mai existat competitii cu start in mai multe puncte (asta e pentru carcotasii care n-au fost o zi sportivi legitimati, dar vor sa ne-nvete cum e cu sportul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On-topic:

Iubaretule, nu te mai lua aiurea de care motociclist vrei tu.

Sau daca nu, fa-o cu oamenii tai, nu te cufuri pe tine la modul general si fara argumente.

Nu stiu ce ai baut sau ce ai cu mine... dar nu imi amintesc sa te fi injurat suparat vreodata!

 

Tot on-topic si ca raspuns personal:

 

Raliul cu "pozitionare multipla" respectiv plecare din mai multe puncte nu este o "intrecere a acestui timp"...

cum zici tu, este chiar esenta celebrului Monte Carlo Rally care a debutat in 1911.

 

Eu iti propun sa ne limitam la o atitudine demna de pasionatii de moto, nu de ostilitate imbecila.

 

Nu stiu care sunt prietenii tai "sportivi" nelegitimati...

dar afla ca mai sunt cativa "necunoscuti" care chiar stiu cate ceva despre moto:

 

post-882-0-31264800-1359732984_thumb.jpg

 

 

 

 

 

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze de off topic.

 

D.N., n-am nimic cu tine. Noi ne cunoastem personal si chiar am fost pe drum impreuna.

Problema este ca te cam legi aiurea de oameni (cel putin asta e impresia mea) si asta cam deranjeaza. Mi s-a parut ca-i cam dai in cap Ottoman-ului cu chestii de genul ca ce face el nu e raliu, sa schimbe denumirea si altele. Asta ma oftica deoarece stiu cum e sa incerci sa organizezi ceva si vin fel de fel sa te fuche la icre cu toate nimicurile.

Continua cu o atitudine pozitiva si vei vedea ca in timp nimeni n-o sa te mai ia la rost.

Consider ca pe acest forum suntem un fel de familie foarte mare si trebuie sa ne ajutam.

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa dai un singur exemplu cand eu m-am "luat aiurea de oameni"?!

 

Am militat intotdeauna hotarat si intransigent

in viata personala, in moto, pe pe teren, si in publicatiile mele

pentru corectitudine si adevar, valori pentru care lupt din tot sufletul.


Inclusiv pe acest forum.

 

Oriunde in lumea asta... "nimicurile" pentru unii sunt capitale pentru altii.

Daca esti corect cu ceea ce intelegi si ceea ce exprimi... nu pot decat sa fiu de acord cu tine!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma iau de niciun motociclist.

Tu esti singurul caruia i-am raspuns mai in raspar, fiind si singurul care face valuri si-si da importanta fara rost.

Ti-ai spus parerea, n-a fost acceptata (sau a fost acceptata). De ce o tii langa omule?

Ai cateva idei si alea fixe. Ti le-ai spus, ne-ai facut capul calendar, dar mai opreste-te o data!

Ce ti-e asa de greu sa-ntelegi ca esti obositor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai mult imi place ca interesul a fost starnit.

 

Suntem flexibili si regulamentul nu e batut in cuie (inca). Am stabilit deja ca acest eveniment nu este un raliu. De fapt, am revizuit regulamentul azi si am observat ca in regulament nici nu am folosit termenul de raliu. Asadar, ramane batut in cuie (ca sa trecem hopul asta si sa miscam gandurile mai departe) NU ESTE UN RALIU. Nu-mi pot edita primul post din topic, dar am acceptat deja ca folosirea acestui termen a fost nefericita.

 

Ce se va intampla ? Evenimentul se va petrece. Obiectivul este parcurgerea unei distante cat mai mari intr-o perioada limitata de timp. Perioada de 32 de ore nu ramane batuta in cuie, poate fi eventual prelungita (cu o ora, doua), dar nu scurtata, pentru ca va exista o perioada minima de pauza obligatorie.

 

In varianta initiala a regulamentului respectarea legilor de circulatie si a limitelor de viteza erau la nivel de recomandare. In varianta de acum a regulamentului depasirea limitelor de viteza (pe sectorul respectiv de drum) cu peste 30 km/h va atrage descalificarea automata. Nu intrati in discutii de genul "ce te faci daca un participant trece cu 65 km/h pe la o trecere de pietoni, unde e limita de viteza e de 30 km/h (sunt multe astfel de treceri pe DN- uri) ?".

Ma refer in mod evident la limitele de viteza generale - 50 km/h in localitate (stiu, in unele localitati de pe europene limita este de 70 Km/h, dar tot nu e recomandat sa mergi mai tare de 80, corect ?), 90 pe DN, 100 pe europene si 130 pe multiplele autostrazi (unde oricum nu prea are nimeni interes sa intre).

 

Cum putem monitoriza fiecare participant pentru a ne asigura ca este respectat regulamentul ? O posibilitate (aparent simpla, dar posibil costisitoare) este ca fiecare participant sa aiba montat pe motocicleta un tracker GPS pe parcursul desfasurarii evenimentului. Un astfel de device ofera posibilitatea de a contoriza direct traseul fiecarui participant, ne putem asigura de respectarea pauzei obligatorii, de respectarea limitelor de viteza, etc.

 

Raman deschis la ideea unei taxe de participare din care se asigura un fond de premiere. Cel mai lung traseu primeste un procent din taxa de participare X numarul de participanti. Cel mai lung traseu pe motor de pana in 59CP primeste un procent (acelasi sau diferit) din taxa de participare X numarul de participanti. Eventual alte categorii de premiere. Procentele de premiere ar totaliza 100% din taxa de participare X numarul de participanti.

 

Nu as merge pe premierea dupa tipul de motocicleta (sport, turing, chopper, enduro, etc) sau dupa sex, rasa, religie, etc. La variante de putere m-am gandit pentru cei cu motoare mai mici ca forta (gen F650, Transalp, GS500, CB500) care s-ar putea simti descurajati in fata unor participanti cu motoare mai apte de turing prin definitie si ar putea socoti de la inceput ca nu au nicio sansa.

 

Singura parte pe care personal o vad ca un dezavantaj in situatia cu premiile materiale este ca atunci chiar creste riscul ca unii participanti sa-si piarda mintile ca sa zic asa, si sa traga prea tare, peste limitele proprii, provocand situatii neplacute. De aceea este foarte important ca in aceasta situatie sa existe posibilitatea de monitorizare stricta a fiecarui participant pe parcursul intregului eveniment.

Mi-a placut la nebunie aia cu respectarea vitezei legale.Ma avantajaza.Astfel pot veni si eu cu DKW-ul meu de 125 ,produs in 1940.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On-topic:

Iubaretule, nu te mai lua aiurea de care motociclist vrei tu.

 

Raliul cu "pozitionare multipla" respectiv plecare din mai multe puncte nu este o "intrecere a acestui timp"...

cum zici tu, este chiar esenta celebrului Monte Carlo Rally care a debutat in 1911.

 

Fantomas, daca ai aflat ca la Raliul Monte Carlo se dadea startul din mai multe puncte, ai aflat si unde era sosirea?

Fantomas, nu stiu de unde ai luat apelativul pe care-l folosesti la adresa mea. N-am idee, dar ma gandesc sa-ti dezvalui un (pseudo)secret (cunoscut, de altfel, de toata lumea) : l+e+a+v+e in engleza se citeste liv iar l+o+v+e se citeste lav. Nu stiu daca asta din urma-ti va fi de folos la varsta matusalemica pe care o ai (pe motocicleta, evident), dar poate te-ajuta sa nu te faci de kko.

 

 

Si, intrucat m-am lamurit care-ti sunt posibilitatile, cam asta e tot ce-ti mai ofer on/off-topic.

Drumuri bune sa ai!

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fantomica, 35000000.gif

si eu te iubesc desi esti off-topic...

si aici se discuta despre o competitie moto.

de kko esti tu, cu toate pseudo-concluziile tale total paralele!

 

N-are nicio legatura "engleza" ta de doi lei cu enleza adevarata in care "to leave" mai inseamna si "a lepada, a urgisi" din care rezulta faptul ca eu te-am apelat frumos, ridiculizand pur si simplu "sentimentele" tale fata de mine si motociclism

 

traieste-ti viata ta marunta, tristule...

ca foarte trista viata trebuie sa aiba un tip care se umfla aiurea in gusa

si chiar e convins ca stie pana si ce gandesc altii!

 

78000000.gif

 

Sa revenim on-topic, la interesul general!

 

Propun:


1. Cel mai lung traseu pe motor de pana in 30 CP


2. Idem, pana in 60 CP

3. Idem, pana in 100 CP


4. Idem, peste 100 CP


Varianta: sau, la votul majoritatii, tot indiferent de tipul motocicletei ar fi

departajarea dupa cilindree:

pana in 350 cmc, pana in 650 cmc, pana in 1000 cmc


- peste 1000 cmc.


11000000.gif ...

high%20five.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Demult imi doream un fel de iron but autohton.

De apreciat treaba cu departajarea pe Cp sau cilindree, dar imi par prea multe clase deja. O clasa pana in 590 cmc si una peste pare destul de ok.

Ma gandesc aici ca unele nakeduri cu 599 de cmc au pe la 90 spre 100 de cp altele pe la 70 de cp . . Diferenta tot pilotul o sa o faca . In plus e o tura , ne mai si distram , ne mai dezmortim ..mai vedem ceva trasee noi ...

 

Nu imi palce treaba cu timpul de odihna obligatoriu. O inteleg dar nu imi place. Sunt tot felul de curse Echo Chalange sau altele de genul asta unde diferite echipe din 4 oameni au de parcurs o distanta pe jos . Nu cred ca li se zice cat sa doarma si cand....e o cursa . La raliul asta nu sunt nebun sa merg mai departe daca imi pica ochii in gura. Ma opresc si ma hodin. Cand mi-am revenit o sa verific cum stau cu timpul si imi fac alt traseu daca nu am timp sa il respect pe cel initial.

 

Buna treaba cu raliul ( tura , alergare , goneala sau cum vreti sa ii ziceti ) asta . Daca a mai fost promovata de altcineva inainte , imi pare rau ca nu am vazut topicul.

 

Eu ma bag . Sper sa ma tina mobra. La un consum de 6% medie - tind spre 2000 km - deci 120 litri la 6.3 benzina - 756 RON - salariul minim pe economie. Pana la urma motociclismul nu e un sport ieftin . Inca 60 de ron mancare pe drum . Somn la caruta sau la umbra copacului in sacul de dormit . Daca ies pana in 900 de ron imi pare decent. Pana la urma o fac pentru mine ( o sa fie un antrenament inainte de Iron But)

Editat de hornet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2000, hornet? Noi ne gandeam pe la o mie... Sper sa nu iesim ultimii!

 

Cu organizarea, sa dau si eu cu neuronu': treaba apartine lui Ottoman. Are cineva alte idei, sa faca topic separat. Una e sugestia, alta e bagatul in proiectul omului, daca intelege careva diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa dai un singur exemplu cand eu m-am "luat aiurea de oameni"?!

 

 

 

N-am sa stau acum sa caut. Dar un singur lucru iti pot spune. La ora actuala cred ca esti unul din cei mai injurati oameni de pe acest forum. Cunosc persoane care te injura fara sa fi avut o disputa cu tine. Pur si simplu atitudinea ta provoaca acest fel de repulsie. Asta e o chestie care ar trebui sa-ti dea de gandit.

In fine, faci cum crezi. Esti un om trecut prin viata si daca pana acum nu te-ai schimbat nici de acum n-o vei face.

In mod cert esti un motociclist cu adevarat pasionat, dar felul tau de a fi (virtual cel putin) te aduce in postura de persona non grata chiar pe un forum de motociclisti. Pacat...

 

Drumuri bune sa ai.

 

Scuze celorlalti pentru off topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ariana - eu ma bucur ca a postat aici, ca daca ies ceva idei bune le poate introduce in regulament

2000.....stii cum e socoteala de acasa nu se potriveste cu cea de pe traseu :)

 

ottoman - sponsori ceva? stegulete cu Benzinarii ? un 4G de la mobile ?

 

taxa - nu ma deranjeaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu organizarea, sa dau si eu cu neuronu': treaba apartine lui Ottoman.

Are cineva alte idei, sa faca topic separat.

Una e sugestia, alta e bagatul in proiectul omului, daca intelege careva diferenta.

 

Aprigă domniță,

 

Dacă înțelegi diferența: Una e să se bage cineva în proiectul dumitale

apropo de franjuri și decorațiunile interioare personale...

Alta să venim cu experiența moto și sugestiile noastre

într-un proiect public de asemenea anvergură!

 

Că altfel... ne-ar învinge Prostia, vorba lui Andre Glucksmann...

"Minciuna post-totalitară instalează prostia: fiecare trebuie să se inhibe

și să-si îndemne vecinul să nu-și exercite facultățile intelectuale."

 

Revenind la evenimentul nostru:

 

Mă gândesc că ar fi de mare interes public dacă ottoMan

prin vot public ar bate în cuie clasele agreate la "hai să dăm o tura"...

 

39000000.gif

 

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Suntem deschisi la sugestii, acceptam critici, le aplaudam pe cele constructive si ne dorim sa va fi starnit interesul.

Cu organizarea, sa dau si eu cu neuronu': treaba apartine lui Ottoman. Are cineva alte idei, sa faca topic separat. Una e sugestia, alta e bagatul in proiectul omului, daca intelege careva diferenta.

Daca citeai cu atentie ai fi vazut ca oamenii accepta idei/sfaturi/sugestii!

Mi se pare insa inutil sa polemizam atata pe denumirea actiunii, prea putin intereseaza daca se cheama raliu, raid, drum, etc.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iaca ce marturiseste starterul topicului pe pro-bike:

ottoMan Adaugat 29 January 2013 - 07:05 AM

 

"Nu este o competitie sportiva.

Este un raliu amical"

 

Absolut magistral. Pe bune. Deci, Taica, am lamurit-o!

 

Este un raliul amical!

 

Un motiv in plus ca participantii sa se infrunte cu cat mai putine reguli

si sa se simta bine!

 

Propunere:

1. Sa se "bata in cuie" denumirea de Raliul amical hai sa dam o tura !

2. Sa se stabileasca simplu doo clase de participare: pana la 650 si peste 650 cmc.

 

Mai departe... mai ziceti si voi ca azi e duminica si la veterani nu se lucreaza!

 

10500000.gif

 



Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau mai simplu.."Hai cu tura" :rolleyes:

 

Cu tura, cu nebunul... cu calul...

Sau si mai shukar:

Hai cu clasa!

(o singura clasa de participare... respectand lozinca:

Fiecare cu ce are... in dotare!!!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru idei. Brain stormingul s-a incheiat.

Voi reveni cu varianta definitiva de regulament (aka modalitatea de desfasurare) si cu modalitatea de inscriere pentru cei care vor fi interesati.

Editat de ottoMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...